Catalans aixakeuvus xD

17, 8, 9, 10, 11
eh!! jo tambe soc català!! de Cornella de Llobregat (BCN) . afegiume a la llista!!
quelcom escribió:La llista s'està retrassant una mica, avere si en DiGi dona canya [oki] .

I per cert, tant costa que el nouvingut miro quin es el ultim numero agafat i aplicar-se un numero++ ? Si al començament funcionave ara també ha de funcionar. I de pas menys feina per lo DiGi.

[OFF-TOPIC]
Avui debuta lo Buenafuente a Antena 3... Tant que havia criticat la cadena mireu-lo on ha anat a parar. Antena 3 es deixarà que l'hi criticon les seves series? ¬_¬
Ja se sap: "Pagant Sant Pera canta". Ja pot dir que lo Figo es un traïdor ja, son diferents circumstancies pero...
[/OFF-TOPIC]

Salut

Jo simplement opino k es un traidor, i no pq ens agi fet res a nosaltres, sino per el tema k dius tu, k ell criticava tot aixo de figo i las ostias akestes i ke ell sempre seria de tv3 i ostias dakestas i k no es deixaria trepitjar... mare meva a mi ma decepcionat molt i ahir a la nit no vaig tenirpressa per veurel, o sea k no el vaig veure. haver si algu pot posar las seves opinions isi u va veure pero eske no me limagino criticant lo k no sigui "españa" i parlant en castella 1 hora seguida...

Vaya FIGO
VenoMPS escribió:
Jo simplement opino k es un traidor, i no pq ens agi fet res a nosaltres, sino per el tema k dius tu, k ell criticava tot aixo de figo i las ostias akestes i ke ell sempre seria de tv3 i ostias dakestas i k no es deixaria trepitjar... mare meva a mi ma decepcionat molt i ahir a la nit no vaig tenirpressa per veurel, o sea k no el vaig veure. haver si algu pot posar las seves opinions isi u va veure pero eske no me limagino criticant lo k no sigui "españa" i parlant en castella 1 hora seguida...

Vaya FIGO

Gracies a deu que no soc l'unic que pensa aixi. Es que m'he pasat per cineol i tothom estaba la mar de content de que estes en A3.
Doncs io si que el vaig veure una estona, i bé, molt semblant a una altra cosa. El tipic monòleg del principi, va sortir en palomino, en millan i el mateix estil de modestia, van fer venir Estopa...
A mi tampoc m'agrada gaire que s'hagi passat a A3 però ja se sap, la pela és la pela..
Pues yo veo perfecto que se haya pasado a Antena3, es un desafío nuevo, intentar llegar a más gente y un reto para un profesional

Que dijérais que es traidor si se pasa a Telemadrid lo entiendo, porque aquí casi nadie podría verlo... Pero acaso no podéis verlo en Antena3???

No entiendo el problema....
es el mateix programa k a la tv3 pero substituint la tv per antena3 i del catala substituit per e lcastalla, res mes, ja e mdiras kina gracia te veure en palomino en castella/catala cuant tot el programa es ja e ncastella.

PER CERT!!! el programa akest k en teoria substitueix el de en buenafuente, el societat limitada, el vaig veure una estona i es una puta pena, k dolent, mare meva em fot hasta vergoña k fotin allo, en toni alva o no a volgut marxar i a sigut lunic amb pebrots de kedarse o eske no lan volgut, pq personalment tambe feia massa el tonto, encara k tenia punts forts, imitacions i alguna cosa k feien gracia.

jo crec k antena 3 son tant rastreros k han agafat literalment "una altre cosa" i li han canviat el nom i jasta pq segur k es exactament lo mateix... Algu pot opinar??

Editado: Dubtu k per tothom tingui la mateixa gracia, catala/castella (Per DANNY)
Doncs jo mai he vist les coses així.

Em sembla que molta gent barreja coses que no tenen res a veure.

El Buenafuente fa com qualsevol de nosaltres. Per ell ser presentador és la seva feina. No es tracta de traïr la seva nació ni res semblant. O es que a vosaltres si us ofereixen un salt important a la vostra feina però havent-vos de desplaçar per exemple a Saragossa no ho farieu per no "trair" el vostre país??

Ho trobo absurd. [noop]

S'ha d'entendre que la pela mana i que qualsevol a la seva professió vol aspirar a més (sou, difussió, prestigi...). No hi ha cap diferencia en aquest aspecte entre nosaltres i algú com ell apart de que la seva feina es públicament coneguda i la nostra no, pero a nivell personal tots tenim les mateixes aspiracions. És molt fàcil mirar des de fora i criticar.

També son traidors el Sardà o el Fuentes? Perque aquests tampoc estan a TV3. Al menys en Buenafuente ha dedicat molts anys a aquesta cadena.

L'únic que se'm fa molt estrany es veure'l a ell i al Santi parlar entre ells en castellà. És una mica difícil d'assimilar.

Amunt Buenafuente!! [oki] Sempre m'ha semblat un tío de puta mare. I a més és de Reus com jo. jeje! [jaja]

Sobre el cas Figo ja ni ho comento. Em sembla que qualsevol que pensés que aquest senyor (portugués) sentía els colors del Barça es que no s'ho va parar a pensar prou bé o simplement que és un ilús. La vida professional d'un jugador de futbol és molt curta i la majoría no están per temes sentimentals. Apart de jugadors de casa (cantera) que si que poden sentir els colors és ser molt inocent pensar que un tío que bé de fora i porta quatre dies a Catalunya deixarà passar oportunitats de guanyar més diners per motius sentimentals.

Ho sento per l'OFFTOPIC. Sorry! [+risas]
Que el programa haga menos gracia, ya se verá, no entro en eso porque solo lleva un día (que no estuvo nada mal) y es bastante corto comparado con una altra cosa

No entiendo porqué os molesta no ser los únicos que disfrutan de este crack. Yo disfrutaba de él en TV3 y disfrutaré de él en Antena3, ya digo que si se hubiese ido a Telemadrid sí me habría jodido, porque no podría disfrutarlo

Y si dices que el programa es lo mismo pero cambiando la cadena (puedes ver una igual que la otra, ambas son públicas y se ven en Cataluña) y el idioma (imagino que sabrás hablar castellano) no sé porqué no te alegras de volver a tener el programa en la televisión. Yo cuando ví que volvía me alegré mucho y, sinceramente, me importa 3 pepinos a qué botón del mando darle para verlo y en qué idioma debo entenderlo, ya que como vosotros, domino los 2
amén, ni más ni menos.

Sólo una cosilla ;P A3tv es privada, no de pago, pero privada.

de todas maneras creo que la chispa ha perdido intensidad en el nuevo programa, de momento, solo hay que esperar [beer]

PD DIgi, cabessón, habla x el msn, k kerias kdar, no? jejeje
XD XD esta clar que en aquest tema, diferents opinions, opinions a favor i opinions en contra, totes molt respectables i aixo d'en buenafuente una persona important, tant que es capaç de generar opinió :D

Per a mi es mes una qüestió de sentiment que no pas d'un altra cosa XD, ara que jo crec que una mica de politica tamé hi deu haber-hi i per aixó ha marxat de TV3.
avadnc escribió:Per a mi es mes una qüestió de sentiment que no pas d'un altra cosa XD

Es que yo creo que ese es el problema. En Cataluña hay mucha gente que querría tener a sus humoristas aquí pa nosotros, a los futbolistas todos aquí nuestros con una barretina y comiendo pa amb tomàquet... No sé, yo pienso que hay que ser más abiertos. Seguro que si no hace ningún programa este año nadie dice nada malo de él, pues joder, es mejor que lo haga en A3 o que no lo haga? Yo lo tengo claro, vamos ^^
Lo primer de tot comunicar-vos que ara mateix estic a la feina i que aquests ultims dos dies he estat molt agoviat. El primer que fare al arrivar a casa sera actualitzar la llista perque no hi hagi problemes de numeros ^^

Seerj, com he dit estic a la feina, el meu PC esta ences baixant a tota canya del emule i segurament m'he deixat ences el msn. Quan arribi ja et contestare i ja quedarem. Et va be aquest finde? :P

Sobre el buenafuente per mi no es cap traidor. Te tot el meu "apoyo" (com es deia en catala... xD) i, encara que no arribi a ser un rival del nivell de cronicas marcianas (aixo encara esta per veure) no ha estat gens malament per ser-hi el primer programa. En fi, jo l'he gravat i ja ho mirare quan arribi a casa jeje.

Per cert... quant dura?

Un saludo
DiGiJoS escribió:Sobre el buenafuente per mi no es cap traidor. Te tot el meu "apoyo" (com es deia en catala... xD)

Recolzament per exemple.[jaja]
Jeje! Apoyo... [burla2]
DiGiJoS escribió:Lo primer de tot comunicar-vos que ara mateix estic a la feina i que aquests ultims dos dies he estat molt agoviat. El primer que fare al arrivar a casa sera actualitzar la llista perque no hi hagi problemes de numeros ^^

Seerj, com he dit estic a la feina, el meu PC esta ences baixant a tota canya del emule i segurament m'he deixat ences el msn. Quan arribi ja et contestare i ja quedarem. Et va be aquest finde? :P

Sobre el buenafuente per mi no es cap traidor. Te tot el meu "apoyo" (com es deia en catala... xD) i, encara que no arribi a ser un rival del nivell de cronicas marcianas (aixo encara esta per veure) no ha estat gens malament per ser-hi el primer programa. En fi, jo l'he gravat i ja ho mirare quan arribi a casa jeje.

Per cert... quant dura?

Un saludo

Suport ;)

Para mí, lo poco que he visto me ha gustado más que cróncias, amén de que no me interesa la vida de gente que no conozco y viven encerrados en una casa ni la vida de gente que conozco pero me da hasta asco ver, en general... Crónicas es un programa del corazón con tintes de humor malote y algún desliz erótico. No tiene más...

Y el programa pues dura... Cosa de una hora o así [noop]
Hace dos dias fue asqueroso... buaj

Un saludo
el problema q jo veig del bonafont es l'idioma. Que ningú no em digui q no li feia mal d'oida quan sentian en goku parlan castella, cuan t'acostumas a sentir algu parlar en catala durant molt temps es fa dificil acostumar-te a un altre idioma, pero mi nomes es aquest el problema.

[uzi] Piccolo----> cor petit [fies]
Baldur escribió: [uzi] Piccolo----> cor petit [fies]

[uzi] Onda Vital ----> Kame Hame [fies]

XD XD XD
Llista actualitzada fins a:

184. GRAYFOX_McCLOUD (Cornellà-Barcelona)

Cal dir que a Darkcaptain no l'he afegit perque ja hi era quan vaig recopilar nicks d'un post antic. Per lo tant conserves el número anterior.

Un saludo
Baldur escribió: el problema q jo veig del bonafont es l'idioma. Que ningú no em digui q no li feia mal d'oida quan sentian en goku parlan castella, cuan t'acostumas a sentir algu parlar en catala durant molt temps es fa dificil acostumar-te a un altre idioma, pero mi nomes es aquest el problema.

A mi em pasa amb les retransmissions de Formula 1. Si fico Telecinco hi han noms que els pronuncien de forma diferent a com sempre els he escoltat a TV3 (per exemple amb Kimi Raikkonen). La veritat es que no se qui dels dos pronuncie com s'ha de pronunciar, pero pesa el costum de tants anys seguint les retransmissions de TV3.

Respecte al tema Buenafuente (es van pensar molt lo nom del programa :D ) doncs l'estona que el vaig vere (fins a acabar l'entrevista) va estar força be. Jo tenia la paranoia del: "ojo que ara se l'hi escaparà el Català!" pero no, va controlar la situació.

Quan parlava del fet que vagi a Antena 3 i traició o no crec que no m'he explicat correctament. Avere, rucs no som i si per exemple a mi em sortís una possibilitat de curro bo fora de Catalunya (fiquem a Madrid va :-p ) doncs la veritat es que no m'ho pensaria massa.
El que passa es que hem tingut al Buena massa anys per aquí, criticant a tot lo de fora, desde Antena 3 passant pel PP, la monarquia... I la percepció que molta gent té, es que s'havia convertit en un 'defensor' de la condició catalana.

Els que es pregunten per quin motiu no hi es en Toni Albà quan sempre ha estat entre la colla del Terrat doncs està prou clar, nomes cal mirar qui imita (Aznar, lo Rei, lo Papa de Roma, lo Rajoy...). A Catalunya aixo es feie, es fà i no passa res. A Espanya pel que sembla no es pot fer.

I desenganyeu-vos: Societat Imitada es una tapadera dels que es volien quedar a casa, i entre SI i Manel Fuentes no arriven a cobrir ni la "Bue" de Buenafuente.

PD: I jo vinc cremat de que la Julia Otero [amor] (mite sexual d'un servidor) hagi fotut lo camp a TVE.

Salut !
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Part de la gràcia del Buenafuente kuan treballava a tv3 era ke tot i fer el programa en català, feia incursions en el castella(de fet molts dels personatges el parlaven) ke li donaven com 'canvis' de ritme, en el monòleg i altres secciions. Aixo obviamet desapareix.Tb estik d'akord ke dubto ke traktin temes kom el rei i es fotin tant amb el PP (a telecinco encara, pero a A3...)
Tant se val on vagi el Buenafuente, si se la carda s'ho ha buscat, i si li va bé (cosa que no sé pq però no tinc gaire clara) doncs millor per a ell, l'humor català i espanyol són bastant diferents, més curriculum i més peles.
OT: Os imagineu que anessim parlant en català als altres fils d'EOL? que si irrespetuosos, terroristes, independentistes.... sembla que hi ha gent que no entèn que a tots els fils menys aquest i 2 o 3 més es parla castellà, una mica de respecte és demanar molt?
si li va bé (cosa que no sé pq però no tinc gaire clara)

ja som uns kuants k pensem igual
tzare escribió:
ja som uns kuants k pensem igual

Es que ho veig com voler posar com a espai d'humor Mr.Bean a les Espanyes i Cruz y Raya o Los Morancos aquí.... ni triomfaria un ni l'altre...
És la meva opinió [fies]
cert, l'humor es un dels exemples de la diferencia de cultures existent.

Per cert a mi em sap greu k hagi anat a a3, no tant pel fet de k treballi en castella (alla ell) sino pk deixa d treballar en catala un dels millors humoristes ke teniem (el toni soler esta a la 1 tb amb la otero...)
eTc_84 escribió:Es que ho veig com voler posar com a espai d'humor Mr.Bean a les Espanyes

L' aventatge seria que surtiren baratos en cost de doblatge [poraki]

eTc_84 escribió:OT: Os imagineu que anessim parlant en català als altres fils d'EOL? que si irrespetuosos, terroristes, independentistes.... sembla que hi ha gent que no entèn que a tots els fils menys aquest i 2 o 3 més es parla castellà, una mica de respecte és demanar molt?

Aqui no estic d'acord amb tu: EOL es un forum castellà i porlutant (com dirie lo Nuñez) si vols parlat a altres fils en Català tens per exemple els forums de racó català.

Despres no oblidos que la gracia es compartir informació, argumentar, explicar, difondre, divertir-se, opinar... i si ho fem en la nostra llengua com a que la gran majoria no ens entendrà, i tot i que el Català no es ni de lluny tant dificil per un castellano-parlant no ho trobaria just. Com diria en Mario Olivetti: "Esa es la grandesa del foro, eTc"

Salut !
quelcom escribió:"ojo que ara se l'hi escaparà el Català!" pero no, va controlar la situació.

Doncs no se si va ser el meu subcònscient o per que es feia molt raro escoltar al buenafuente parlar en castella i anava traduïnt [sonrisa]

De fet pensó que el Buenafuente en aquest cas no es un traïdor, ja va fer alguna incursió dintra de la televisió estatal, "La última noche" i "moncloa Dígame", les dues van fallar estrepitossament, després va ser el Corbacho amb HomoZapping i penso que ara al Buenafuente trionfara a A3, perque el programa era "bastant" vist fora de Catalunya gràcies al Satel.lit i a poc a poc es feia bastant en castella, recordem que el Mikimoto va arremetre contra l'Andreu per parlar en castella en una entrevista amb Miguel Bose.
Es per això que no penso que el buenafuente sigui un traïdor, si fos el Mikimoto, si ho pensaria.
la meva opinio:
Antena 3 vol tenir la audiencia de l'any agafant tots els bons periodistes de les cadenes.

Humor: buenafuente,homo zapping
''no se kina categoria'' la campos xD
i alguns mes.
jo el protgrama no el vaig mirar pero eske me sembla k com el catala del bonafont no ni a cap xDDDDD

lleida power amb lo cargol, lo pantà i lo sello xD

PD: avere si em poseu a la llista :D numero lo k sigo Lo_cunyat (mollerussa provincia lleida ) [360º] [360º] [360º]
lo_Cunyat escribió:
PD: avere si em poseu a la llista :D numero lo k sigo Lo_cunyat (mollerussa provincia lleida ) [360º] [360º] [360º]

Fa dies que hi ets a la llista. Concretament el número 176. lo_Cunyat (Mollerussa-Lleida) [poraki]

Un saludo
Em sembla que alguns dels que no trobeu el vostre nom a la llista es perque esteu mirant la llista del principi del fil.

La llista bona, o actualitzada si ho preferiu, está amb un link a la firma de DiGiJoS. Aquesta acostuma a estar actualitzada (amb un petit marge, lógicament).

Salutacions

[bye]
Bon dia Senyors/ es,
Un mes pel llistat de cataloninos de Eol.
Rubi-BCN.
salutacions!
Parlant del Buenafuente (no opino perquè des d'on estic no el puc veure), m'he trobat amb això pel e-noticies:

Buenafuente arrasa a Catalunya, però Sardà a Espanya

Andreu Buenafuente va superar en audiència Xavier Sardà a Catalunya en la seva estrena a Antena3, tot i que a la resta de l'Estat, Crónicas Marcianas va continuar sent el programa més vist a la seva franja horària. Un total de 419.000 espectadors catalans van optar per Buenafuente (44%), per uns 330.000 (35%) que es van mantenir fidels als marcians. A Espanya, les tornes van canviar, i va ser Sardà qui va obtenir més audiència, una mica més de 2 milions d'espectadors (34%), mentre que el seu competidor aconseguia agrupar al voltant del televisor 1.553.000 televidents (26,6%).

A algú li estranya?

PD: Sort que l'Aleju Primer no es passa per aquí, que sinó ens tanca la paradeta.XD
Gerim escribió:

PD: Sort que l'Aleju Primer no es passa per aquí, que sinó ens tanca la paradeta.XD

JAJAJAJAJAJJAJJAA [666] [666] [666] [666] [666]
doncs sera ke tens rao gerim XD
Un altre català més!!!
Bon dia, catalans o catalanoparlants? jejeje Per que jo som mallorquina, i no es el mateix [toctoc]

Respecte en Buenafuente no se si triomfara o no, pero crec que si no ho fa es per que ses Croniques tenen un tipus d'audiencia molt especifica, que va mes enllà de s'humor. Son dos programes molt diferents, per un public molt diferent, i no por que s'imbecil d'en Sarda and friends facin un programa millor
Gerim escribió:PD: Sort que l'Aleju Primer no es passa per aquí, que sinó ens tanca la paradeta. XD

Ostia nen, vaig pensar lo mateix avans de treure lo tema, pero com que dubto que lo Papa comenso a llegir fils en Català doncs avall. De totes formes millor que nem matant lo tema per lo que pugo ser. [reojillo]

Llucia escribió:Bon dia, catalans o catalanoparlants? jejeje Per que jo som mallorquina, i no es el mateix [toctoc]

Dubto que ningú tingo problemes per entendre lo mallorquí, si ja entenen ma Català de ponent ja estan curats de sustos.

PD: Una altra eoliana [Ooooo]
PD2: Fot una rasca a Lleida de cuidado. I ja no recordem quan va ser l'ultima vegada que vam vere lo sol [mamaaaaa]
millor que nem matant lo tema per lo que pugo ser.

osti , jo ke volia parlar del tema entre catalans :P
Crek k seria bona ideia fer una 'sucursal 'd'eol catalana [barret] vinculada a eol, pero distintiva (com van fer amb cine eol), vaja al mes pur estil pla ibarretxe [jaja] (basikament per parlar de certs temes sense tenir ke anra barallant-nos amb d'altres eolias, diguem, no massa pro catalans)
Perdonar que escriba este post en castellano, pero mi inculticia en torno a la escritura del catalan no tiene fin... Y lo siento, pero es que sino digo esto reviento:

Ya estais montando la escisión nacionalista para separaros de eol?? XD

Fdo- An0n1m0
jejejejejej es broma hombre, ke aki fem lo del estatut :P
(aunke no staria mal un subforo donde fueramos nosotros los moderadores)
Llista actualitzada fins a 187. Llucia (Mallorca) Esclar que pots estar a la llista ^^

An0n1m0, no pasa nada porque hables en castellano jeje y referente al "tema"... no lo digas muy alto que es un secreto y si alejo se entera nos corta el chollo... [barret]

Un saludo
jaj si k en fa si de fred aki lleida.

juas als matins fots unes patinades kuan vas al institut xDDDDDDD

no tinc collons a agafar la moto pel fred k fa xD [buuuaaaa] [buuuaaaa]

puto fred cawento cawento cawento cawento cawento

kina sort els de barcelona eh! jaja magermana b de bcn avui ja veras kuan surtira del coxe amb el seu novio jaja kedaran gelats XDDD
Gelat? No serà Glaçat? Gelat em sona com a molt castellanitzat a més de que be de la paraula "helado" quan realment el que tú vols dir és "congelado" que seria lo correcte.

Un saludo
Pss pss no digueu que estem preparant les guerrilles encapçalades per Puigcercós i Carod-Rovira... XD
A les barricades!!
Ostres... un subfòrum on nosaltres fóssim moderadors.... veig bans.. molts bans [babas][babas]

Edito: Ni gelat ni glaçat, voto per encarcarat XD
DiGiJoS escribió:Gelat? No serà Glaçat? Gelat em sona com a molt castellanitzat a més de que be de la paraula "helado" quan realment el que tú vols dir és "congelado" que seria lo correcte.

El que pase es que es de Mollerussa, provincia de Lleida, i per les nostres zones es diu així: Aquesta nit ha gelat, tinc les mans gelades, etc.

Acabo de mirar al diccionari hi l'única definició de gelat es el que es menja. Vamos, el que te la forma de les caques de l'Arale XD

PD: Esperem que La Santedat estigo enfeinada, us esteu desmelenant un pel.
[666] si santedat llegis aquest fil ens faria fora a tots, amb la poca gracia que li fem eels catalans, tots banejats [qmparto] [qmparto]
laltrecistat.com XD
sento el meu català però mes k catala es lleidatà xDDDDDD
cada dialecte les seves parauletes :D [qmparto] [qmparto] [tomaaa] [tomaaa]

quelcom a k fa molt fred XD
Gerim escribió:Parlant del Buenafuente (no opino perquè des d'on estic no el puc veure), m'he trobat amb això pel e-noticies:

A algú li estranya?

Ja ho havia pensat, dic això per parlar del buenafuente, però dic no parlarè no sigui que tanquin ell fill [carcajad]

kina sort els de barcelona eh! jaja magermana b de bcn avui ja veras kuan surtira del coxe amb el seu novio jaja kedaran gelats DD

Això em passa tots els dies, però al contrari, quan surto de casa fot una rasca que t'hi cagas, al arribar a barcelona, fot una calda

XD
Imagen

Jo em senc d'aquesta zona, estiga dins d'on estiga, crideu-ho com vulgau.
Jo soc d ´alacant , i em considere català abans que valencià , asi que apunteume en la llista :-)
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11