Baldur escribió: el problema q jo veig del bonafont es l'idioma. Que ningú no em digui q no li feia mal d'oida quan sentian en goku parlan castella, cuan t'acostumas a sentir algu parlar en catala durant molt temps es fa dificil acostumar-te a un altre idioma, pero mi nomes es aquest el problema.
A mi em pasa amb les retransmissions de Formula 1. Si fico Telecinco hi han noms que els pronuncien de forma diferent a com sempre els he escoltat a TV3 (per exemple amb Kimi Raikkonen). La veritat es que no se qui dels dos pronuncie com s'ha de pronunciar, pero pesa el costum de tants anys seguint les retransmissions de TV3.
Respecte al tema Buenafuente (es van pensar molt lo nom del programa
) doncs l'estona que el vaig vere (fins a acabar l'entrevista) va estar força be. Jo tenia la paranoia del: "ojo que ara se l'hi escaparà el Català!" pero no, va controlar la situació.
Quan parlava del fet que vagi a Antena 3 i traició o no crec que no m'he explicat correctament. Avere, rucs no som i si per exemple a mi em sortís una possibilitat de curro bo fora de Catalunya (fiquem a Madrid va
) doncs la veritat es que no m'ho pensaria massa.
El que passa es que hem tingut al Buena massa anys per aquí, criticant a tot lo de fora, desde Antena 3 passant pel PP, la monarquia... I la percepció que molta gent té, es que s'havia convertit en un 'defensor' de la condició catalana.
Els que es pregunten per quin motiu no hi es en Toni Albà quan sempre ha estat entre la colla del Terrat doncs està prou clar, nomes cal mirar qui imita (Aznar, lo Rei, lo Papa de Roma, lo Rajoy...). A Catalunya aixo es feie, es fà i no passa res. A Espanya pel que sembla no es pot fer.
I desenganyeu-vos: Societat Imitada es una tapadera dels que es volien quedar a casa, i entre SI i Manel Fuentes no arriven a cobrir ni la "Bue" de Buenafuente.
PD: I jo vinc cremat de que la Julia Otero
(mite sexual d'un servidor) hagi fotut lo camp a TVE.
Salut !