txe, no m´havia assaventat dáquest fil jo
Doncs jo soc de València, però com compartim l´idioma m´acopleixo(sona fatal xD) amb vosaltres.
Alguns ja em coneixeu del fil del barça.
FORÇA BARÇA
MIKIXX escribió:m'el van demanar un dijous, i el diumenge ja el tenien!!!!!!!! KE N'APRENGUIIIIIINNN!!
Ostia, aquesta frase me la reservava per quan arribessim a la segona part del fil. Te m'has adelantat
DiGiJoS escribió:Gerim, tant t'aburries que has comptat tots els posts de la gent? M'has deixat e pedra en cas de que fos aixi... t'ho juro xD
Home, si cliques al nombre de respostes d'un fil en concret (a fora del fil, no aqui dins) es veu la penya que ha escrit al fil i lo numero de missatges. Dubto que el de Can Fanga s'hagi dedicat a contar posts un a un...
Uhm stik flipan, staba miran un fil de naruto y de sobte veig : catalans entreu al forum de eol y clicku y veig aixo xDDD meu deixat de pasta de boniatu xDD
B aki un altre català de la capital despanya, es a dir Barcelona ^_^ un salut a tots/es!!
També coneixem aquest dit i en castella existeis tambe per lo tant segurament tothom ho coneix. El que no crec que el dit "ojo al parche" tingui traduccio literal xD
Stilzkyn, molt bona aquesta frase aixo si, que no la llegueixi l'Alejo
o:_"Aliena"_:0 escribió:No se kin numero soc potser el 490?? ni idea... Es una passada ke puguem parlar an catala a un foro! Genial Gracies als creadorsss!!! Petons!:P
lo_Cunyat escribió: QUELCOM estic sencer no me fet res nomes el parafangs de la moto i alguna rascada k me fet..
ma patinat la roda del radere kuan e frenat pk el paio akell se ma crusat al davant xD
Com diria Luis Moya... : "RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS" M'alegro que tigos sencer
Ueee GUNS!!! Benvinguda a la Jungla o:_"Aliena"_:0 (cony, menos malt del copiar pegar ).
A prop dels 200 a la llista . Recordo que el que tingui el privilegi de ser el eolianet/a numero 200 rebrà un titul onorific entregat pel president del nostre pais (Joan Laporta ).
cIUtadans de eol avui em comlau....
benvinguts compatriotes.. [avere si sabeu ki o deia xD]
estic montant un pedido de pulseres livestrong dakelles i la gent me na demanat a saco xDD weno corregeixo ''a sac'' k sino després em pegueu per les faltes
perdoneume San Falta xD
despres de ve...
Gerim
Con cara de tonto
7.391 mensajes y 1 foto desde jul 2003 en Barcelona
quelcom escribió:A prop dels 200 a la llista . Recordo que el que tingui el privilegi de ser el eolianet/a numero 200 rebrà un titul onorific entregat pel president del nostre pais (Joan Laporta ).
Sobre això que dius del Laporta, ull al pegat, temps al temps...
keops
13.060 mensajes desde mar 2001 en Terrassa (BCN) Catalunya
ep, jo no vaig posar d'on era, de Barcelona es clar. Encara q mágradaria viure una miqueta mes al interior, pq aquí a l'estiu es una merda. On vivirieu de Catalunya?