Catalans aixakeuvus xD

17, 8, 9, 10, 11
txe, no m´havia assaventat dáquest fil jo :Ð
Doncs jo soc de València, però com compartim l´idioma m´acopleixo(sona fatal xD) amb vosaltres.
Alguns ja em coneixeu del fil del barça.
FORÇA BARÇA [jaja]
Oh ! Benvinguts ! Passeu, passeu,
de les tristors en farem fum.
Que casa meva és casa vostra
si és que hi ha ... cases d´algú.

Sisa - "QUALSEVOL NIT POT SORTIR EL SOL"

Salut a tots [oki]
quelcom escribió:Oh ! Benvinguts ! Passeu, passeu,
de les tristors en farem fum.
Que casa meva és casa vostra
si és que hi ha ... cases d´algú.

Sisa - "QUALSEVOL NIT POT SORTIR EL SOL"

Salut a tots [oki]

Jo també sóc català, de Sant Julià de Vilatorta (Osona). Tot i que ara visc a Barcelona amb la meva dona pensem tornar al poble aviat.

Per cert, de Sisa prefereixo la cançó : La Nit de Sant Joan

:-)
Que voleu que us digui, jo prefereixo l'empordà:
... cap al migdia anava beeen torraat...

Per cert, que amb la tonteria ja portem 453 posts, i per a celebrar aquest numero rodó donarem un cop d'ull al TOP 10 SPAM:

1. DiGiJoS 44 [uzi]
2. Gerim 29
3. eTc_84 25
4. quelcom 18
5. avadnc 16
6. DANNY 10
7. kurras 9
8. gromenauer 8
8. ZeusII 8
10. AnarK 7
10. tzare 7
10. Hieishin 7
10. Quanto 7
hehehehhee, si encara en queden 46, si encara tinc temps de pujar el meu status d'espamer :P
Gerim escribió:Que voleu que us digui, jo prefereixo l'empordà:

Per cert, que amb la tonteria ja portem 453 posts, i per a celebrar aquest numero rodó donarem un cop d'ull al TOP 10 SPAM:

1. DiGiJoS 44 [uzi]
2. Gerim 29
3. eTc_84 25
4. quelcom 18
5. avadnc 16
6. DANNY 10
7. kurras 9
8. gromenauer 8
8. ZeusII 8
10. AnarK 7
10. tzare 7
10. Hieishin 7
10. Quanto 7

Si formo part de la llista [sonrisa]
[angelito] pobre de mi.

Ara ja saps Quanto++
Gerim escribió:Que voleu que us digui, jo prefereixo l'empordà:

Jo també, però per el "Bona nit, mal parits" xDD
Vinga per Sant Spam fotrem festa [+risas] [+risas]

Salut !
quelcom escribió:Vinga per Sant Spam fotrem festa [+risas] [+risas]

Salut !

I com ho saps ¿eh? XD XD
x'D sant spam i sant cigarro no? [fumando] [fumando]

[chiu] [chiu]

;=) visca lphant >:)
Ei companys.

JA SOC AKIIIIIIIIIII!!!!!! [fumando] [fumando] [fumando]

m'el van demanar un dijous, i el diumenge ja el tenien!!!!!!!! KE N'APRENGUIIIIIINNN!!

Mare meua si n'hi han de frases mitiques.
juas quants catalanets que sóm
Veig que tambe formo part del top10 xDD
Em sembla que mes d'un tindria que aprendre de mi... quina vergonya... quina colla de SPAMejadors que sou... [poraki]

Gerim, tant t'aburries que has comptat tots els posts de la gent? M'has deixat e pedra en cas de que fos aixi... t'ho juro xD

Un saludo
MIKIXX escribió:m'el van demanar un dijous, i el diumenge ja el tenien!!!!!!!! KE N'APRENGUIIIIIINNN!!

[tomaaa] [tomaaa] Ostia, aquesta frase me la reservava per quan arribessim a la segona part del fil. Te m'has adelantat XD

DiGiJoS escribió:Gerim, tant t'aburries que has comptat tots els posts de la gent? M'has deixat e pedra en cas de que fos aixi... t'ho juro xD

Home, si cliques al nombre de respostes d'un fil en concret (a fora del fil, no aqui dins) es veu la penya que ha escrit al fil i lo numero de missatges. Dubto que el de Can Fanga s'hagi dedicat a contar posts un a un... :p

Salut !
DiGiJoS escribió:Gerim, tant t'aburries que has comptat tots els posts de la gent? M'has deixat e pedra en cas de que fos aixi... t'ho juro xD
No es aixi XD
juass, hagués portat una mica de feina comptar-los tots.. [fumando]
Cony! Fa anys que estic aqui i no coneixia aquesta opcio.... si es que soc l'hostia... gracies per les clases xicots ^^

Un saludo
Aquest en DiGiJoS, amb l'excusa de la llista està 1r en spa... dic en posts [jaja]
[Spamejant ^_^]
pues yo soy de mataró asi que apuntar a otro xd
Saito escribió:pues yo soy de mataró asi que apuntar a otro xd

Home,un vei meu. [oki]

Jo tambe soc de Mataro,una salutacio,

De quina part ets de MATARO?
central98 escribió:No es aixi XD

Collons! Mira que em vaig passar ben bé dues hores per a comptar i respassar el nombre de posts de cadascú, i ho descobreixo ara...[mamaaaaa]

xD
Gerim escribió:Collons! Mira que em vaig passar ben bé dues hores per a comptar i respassar el nombre de posts de cadascú, i ho descobreixo ara...[mamaaaaa]

Encara et queda molt per aprendre jove padawan XD XD XD
avadnc escribió:
Encara et queda molt per aprendre jove padawan XD XD XD

Petit saltamonts xDDDDDD [fumando] [angelito]
VenoMPS escribió:

home, per l'amor de déu, una mica de normalització llinguistica, "petit saltmartí" jajajajaja :P [beer]

PD ese digijos k no kiere kdar a tomarse unas birritas, xDDD :P [beer]
VenoMPS escribió:

Lo meu era mes de l'estil "Star Wars" i això és més de l'estil "Kung Fu" :P
Hieishin escribió:De quina part ets de MATARO?

Cerdanyola jeje
avadnc escribió:
Lo meu era mes de l'estil "Star Wars" i això és més de l'estil "Kung Fu" :P

si, bueno, nomes era per fer comparacio, perdo per la intromisió [jaja]
:? De veritat us creieu que m'he passat 2 hores comptant posts??[tomaaa]
seerj escribió:
home, per l'amor de déu, una mica de normalització llinguistica, "petit saltmartí" jajajajaja :P [beer]

PD ese digijos k no kiere kdar a tomarse unas birritas, xDDD :P [beer]

deu meu deu meu, aixo es un infern!!! [burla2] [burla2] [burla3]
VenoMPS escribió:Petit saltamonts xDDDDDD [fumando] [angelito]

Saltaturons [qmparto]
la traducció es llagosta [+risas]
keops escribió:la traducció es llagosta [+risas]

Serveixen les dos, tant saltamartí com llagosta encara que cualsevol persona de fora llegueix que li ofereixes llagosta i segurament diria que si xD

Seerj, no siguis cabro que estic al msn esperant que conectis i concertar una cita tu i jo (i les birres ^^)

Un saludo
Uhm stik flipan, staba miran un fil de naruto y de sobte veig : catalans entreu al forum de eol y clicku y veig aixo xDDD meu deixat de pasta de boniatu xDD

B aki un altre català de la capital despanya, es a dir Barcelona ^_^ un salut a tots/es!!
eTc_84 escribió:Saltaturons [qmparto]

JAJAJAAAJA em semblak e obert una nova polemica xDD petita llagosta!!? [jaja] [jaja] [jaja] [jaja] [jaja] [jaja] [jaja] [jaja]
saltaturons x'DDDDDDD [barret] [barret] [barret]

saltaboirines posats a fer XD

puta boira :( e caigut amb la moto per culpa de la boira i de un paio k no en teni idea danar amb moto XD
uouo, acabu deveure el post miran una cosa que no tenia res a veure xD, bé, aquí en teniu un altre de tarragona per la llista

Stilzkyn escribió:B aki un altre català de la capital despanya, es a dir Barcelona ^_^ un salut a tots/es!!

mol bona aketa! [poraki]
lo_Cunyat escribió:puta boira :-( e caigut amb la moto per culpa de la boira i de un paio k no en teni idea danar amb moto X-D

Cagundeu, estas sencer tio?? Es lo dolent de la boira. Avere si te recuperes tio [oki]

Als nous ojo al parche, que aqui estem com una regadora (estar com una cabra, nuse si els de la Catalunya profunda en dieu així també). [sonrisa]

Salut petites llagostes !
També coneixem aquest dit i en castella existeis tambe per lo tant segurament tothom ho coneix. El que no crec que el dit "ojo al parche" tingui traduccio literal xD

Stilzkyn, molt bona aquesta frase aixo si, que no la llegueixi l'Alejo :D

Un saludo
QUELCOM estic sencer :D no me fet res nomes el parafangs de la moto i alguna rascada k me fet..

ma patinat la roda del radere kuan e frenat pk el paio akell se ma crusat al davant xD

XD vaia emoticons [alien] [alien] xD [chulito]

PD:avui sembla k potser veurem el sol a mollerussa o almenos no en fa tanta de boira com ahir
No se kin numero soc potser el 490?? ni idea... Es una passada ke puguem parlar an catala a un foro! Genial Gracies als creadorsss!!! Petons!:P
o:_"Aliena"_:0 escribió:No se kin numero soc potser el 490?? ni idea... Es una passada ke puguem parlar an catala a un foro! Genial Gracies als creadorsss!!! Petons!:P

195. o:_"Aliena"_:0 (Parets del Vallés-Barcelona)

Foro? Es forum :P

Un saludo
lo_Cunyat escribió: QUELCOM estic sencer :D no me fet res nomes el parafangs de la moto i alguna rascada k me fet..

ma patinat la roda del radere kuan e frenat pk el paio akell se ma crusat al davant xD

Com diria Luis Moya... : "RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS" M'alegro que tigos sencer :)

Ueee GUNS!!! Benvinguda a la Jungla o:_"Aliena"_:0 (cony, menos malt del copiar pegar [Ooooo] ).

A prop dels 200 a la llista [barret] . Recordo que el que tingui el privilegi de ser el eolianet/a numero 200 rebrà un titul onorific entregat pel president del nostre pais (Joan Laporta [tomaaa] [tomaaa] ).

Salut !
EY!! Que hi ha periquitos que llegueixen aquest fil! [qmparto]

Un saludo
ufff quasi 200 eocatalans ja! Telaa [barret]
kurras escribió:ufff quasi 200 eocatalans ja! Telaa [barret]

Entre 45000 eolians segur que hi han molts catalans encara per descubrir aquest fil. [barret]
eolians xD

cIUtadans de eol avui em comlau....
benvinguts compatriotes.. [avere si sabeu ki o deia xD]

estic montant un pedido de pulseres livestrong dakelles i la gent me na demanat a saco xDD weno corregeixo ''a sac'' k sino després em pegueu per les faltes XD

[tadoramo] perdoneume San Falta xD
despres de [beer] [beer] [beer] ve...[lapota] [lapota]
quelcom escribió:A prop dels 200 a la llista [barret] . Recordo que el que tingui el privilegi de ser el eolianet/a numero 200 rebrà un titul onorific entregat pel president del nostre pais (Joan Laporta [tomaaa] [tomaaa] ).

Sobre això que dius del Laporta, ull al pegat, temps al temps...[hallow]
lo_Cunyat escribió:eolians xD

cIUtadans de eol avui em comlau....
benvinguts compatriotes.. [avere si sabeu ki o deia xD]

Pujol [chulito]

Per mi la frase mes mitica de totes, es la que va pronunciar el durant tants anys president del nostre pais a l'exili, Josep Tarradellas.

"Ciutadans de Catalunya, Ja soc aqui"

Document sonor

Sempre que l'escolto o veig s'hem possa la pell de gallina, realment va ser un moment historic pel nostre pais.
ep!!!! que jo lacabo de trobar!!!!!
jo tb vull sortir a la llista!!!!!!!!!!!!! [angelito]

soc de sant cugat del valles
ejem... el numero no el se XD
ep, jo no vaig posar d'on era, de Barcelona es clar. Encara q mágradaria viure una miqueta mes al interior, pq aquí a l'estiu es una merda. On vivirieu de Catalunya?
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11