Catalans aixakeuvus xD

16, 7, 8, 9, 10, 11
ScaliburZ escribió:Bones pos yo sóc d'Alguaire - Lleida, i no sé quin numero sóc jeje

SaluT a tothtom!!

Aquet capullo es mon germà, i ja estave a la llista, pero no sentera XD

Enga salu2

Edito, era el num 116
I aqui en ve un altre català!!

Soc de Barcelona (Hospitalet de Llobregat)

ScaliburZ és el número 119 i el 166, aixi que suposo que agafo el 166 [hallow]

SaLuTs!
ScaliburZ, ets un acaparador U_U

Be, als germans ja us he possat el lloc de residencia que us faltava. Tu NiXeR ets el 166, si

Un saludo
Holaaaaa

No sabia que existia un psot en català :D

Jo soc de Cornellà de Llobregat y suposo que soc el nº 167

Dewwwwwwwww
Holaaaaa

No sabia que existia un post en català :D

Jo soc de Cornellà de Llobregat y suposo que soc el nº 167

Dewwwwwwwww
Weno,... no savia ques estava apuntat [qmparto] [qmparto] [qmparto] no men recordava jeje

Enga Avall diuen.

SaluT
yo no surtu a la llista, soc de barcelona, terrassa. agregueuma plis :D

;)
qui és l'últim???? XDXDXD

crec que soc el 169 ????? (si en n30killer és el 168)

Mollet del Vallès (Vallès Oriental)

[360º] salut companys!! ara només falta quedar tots a Plaça Catalunya i anar de festa!!! [borracho] [borracho] [borracho] [borracho]

qui porta la cervesa???? [beer] XD
qui és l'últim???? XDXDXD

crec que soc el 169 ????? (si en n30killer és el 168)

Mollet del Vallès (Vallès Oriental)

[360º] salut companys!! ara només falta quedar tots a Plaça Catalunya i anar de festa!!! [borracho] [borracho] [borracho] [borracho]

qui porta la cervesa???? [beer] XD
eeeeeeeeiiii que jo també sóc català!!!!

Vilassar de Dalt (Maresme)... no se quin número sóc, agregueu-me plis plau jejeje

Merci nanus!
Gerim escribió:Sóc de Can Fanga.

Gerim escribió:
DiGiJoS escribió:23. Gerim (Can Fanga)

[qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto]

Can Fanga = Barcelona! XD

DiGiJoS escribió:
Gerim escribió:[qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto]

Can Fanga = Barcelona! XD

Desgraciat... xD

BiØhAzArD escribió:Juers acabo de veure akest fil XD Un altre català concretament de les terres de l'Ebre!

DiGiJoS escribió:terres de l'Ebre = Barcelona? :-|

DiGiJoS escribió:23. Gerim (Can Fanga-Barcelona)
152. backardit (Can Fanga-Barcelona)

[qmparto][qmparto] [qmparto][qmparto] [qmparto][qmparto] [qmparto][qmparto] [qmparto][qmparto] [qmparto]
Un altre....... província de Girona.
Un altre....... província de Girona.
Un de Les terres de l'ebre

Salutacions !!!!!!!!!!!!!!!!!
Terres de l'Ebre = Can Fanga? Això no m'ho vas dir Gerim... (cola? :P)

o1o, això es Barcelona oi? (T'ho dedico Gerim [qmparto] )

Un saludo

PD: Si, ara mateix ho edito [jaja]

PD2: No me empano... terres de l'ebre es tarragona, no barcelona, no?? :/
DiGiJoS escribió:
PD2: No me empano... terres de l'ebre es tarragona, no barcelona, no?? :/

[qmparto] [qmparto] [qmparto] es conya, no?? [sonrisa]
Això que us dire ara es un secret pero he tingut que googlejar per asegurarme'n de que terres de l'Ebre era de Tarragona i no de Barcelona xD aquest Gerim que s'explica molt malament i me les fa passar magres... [tomaaa]

u1025425 a ti et posso Girona tal com dius o faig cas a la teva fitxa que posa Barcelona? De moment he posat Girona.

Un saludo

PD: Gerim, no m'ho tinguis en compte [qmparto] Keops, que aprofiti el teu despeloteig a la meva costa, mamon [jaja]
DiGiJoS, realment et mereixes un lloc al cel per la teva santa paciència.

Durant la construcció de l’Eixample, a les darreries del segle xix i al principi del xx, encara no es coneixia l’asfalt, i el sauló o la sorra eren els únics paviments del carrer i la voravia. Era molt habitual doncs, que en ploure, la ciutat s’enfangués molt i les persones que passejaven s’embrutessin fins al genoll. En aquell temps, la ciutat era coneguda arreu pel sobrenom de Can Fanga, denominació que encara perdura en l’imaginari col·lectiu català.
(Font)
No saber lo de Can fanga te un pase, ara no saber on cauen les terres de l'ebre es greu, molt greu. [toctoc] [toctoc]
Gerim escribió:DiGiJoS, realment et mereixes un lloc al cel per la teva santa paciència.

(Font)

lol pos kom s'apren x akests llindars, x l'amor de déu, jejeje
Cony, lo de Can Fanga ja ho he posat be del principi (jo i la meva mania de posar a tot barcelona xD) pero jo a terres de l'ebre ho conec com a catalunya sur i això es Tarragona pero, per si de cas, preguntava :P

En fi, que no m'ho tingueu en compte [idea]

Un saludo
Jo lo que no se on pare sempre ho foto aprop de Girona (manies personals). O sigui que ja us podeu imaginar a on foteia Can Fanga :O

Quelcom que he aprés [oki]
DiGiJoS escribió:Cony, lo de Can Fanga ja ho he posat be del principi (jo i la meva mania de posar a tot barcelona xD)

Que no, cony! [enfa] Que porto una vintena de posts intentant explicar-te que Can Fanga NO existeix xD. Quan vaig dir que sóc de Can Fanga volia dir que sóc de la Barna. [risita]

quelcom escribió:Jo lo que no se on pare sempre ho foto aprop de Girona (manies personals). O sigui que ja us podeu imaginar a on foteia Can Fanga :O

Quelcom que he aprés [oki]

Doncs mira, justament qui em diu sempre això de Can Fanga i aquesta mena de coses (ja sabeu: pixapí, camaco, etc.), és d'Olot,

Apa, salut companys!
Gerim escribió:Que no, cony! [enfa] Que porto una vintena de posts intentant explicar-te que Can Fanga NO existeix xD. Quan vaig dir que sóc de Can Fanga volia dir que sóc de la Barna. [risita]

Apa, salut companys!

I perque no em dius això mateix desde el principi? Et volies riure a la meva costa eh desgraciat!! [tomaaa] Que et tinc a la vora perque ajustem comptes eh!! [+furioso]

En fi... llavors el que realment vols es que nomes surti Barcelona al costat del teu nick oi? Ara mateix ho faig [oki]

Un saludo
Un altre que s'apunta!

Numero 137 ? em sembla.
Soc de Barna

[bye]
Saludos
jguillemi escribió:Un altre que s'apunta!

Numero 137 ? em sembla.
Soc de Barna

[bye]
Saludos

173. jguillemi (Barcelona)

Fixeu-vos a la meva llista, la de Benzo esta desactualitzada.

Un saludo
ara es l`hora segadorrrrrrrrrrrrs.......... soc de barna capital, un altre catalino.... el num. tropocientos.....
CAMARADA - Mataró (Barcelona)

VISCA CATALUNYA !!!

SALUT !!
Em podeu ajudar si us plau ? Algú sap el significat de l'expressió "paper sellat". Gracies.
El significat? En espanyol seria "papel sellado" i suposo que serà algun impres especific per fer algun tramit burocratic.

Ja que estem en significats potser volies dir 'paper mullat', en aquest cas equival a la espanyola 'papel mojado'. Es a dir, 'quedar-se el acord en paper mullat' doncs signifique que el acord no s'ha pogut dur a terme per qualsevol raó.
jo soc de lleida ;p eno mes concretament de mollerussa ;p

per cert es el meu primer missatge :p

[tadoramo] [tadoramo] cogswap testimo xD
Von_Skorzy escribió:Em podeu ajudar si us plau ? Algú sap el significat de l'expressió "paper sellat". Gracies.

Felicitats pel teu català, escrius millor que gran part dels que passen per aquí. On has après?

"Paper sellat" es una mala traducción de "papel sellado". Paper segellat es la traducción correcta.

Sello = Segell
Gerim escribió:Felicitats pel teu català, escrius millor que gran part dels que passen per aquí. On has après?

"Paper sellat" es una mala traducción de "papel sellado". Paper segellat es la traducción correcta.

Sello = Segell

A força de llegir català alguna cosa se't queda.
Després d'investigar un poc, sembla que el "paper segellat" se tracta d'un impost antic que ja no existe.
Ho veiés aquí.

http://hipatia.uab.es/exposicions/carlisme/imatges.htm

Punt 7.

Imagen
Imagen
Imagen

Pienso que és català no normalitzat
La veritat es que es d'agrair que no tothom sigui tan tancat amb la nostra llengua, si tothom fos així, segur no tindríem els problemas que tenim en aquest país. [beer]

Von_Skorzy animar-te a que segueixis així i si no t'importa, et rectifico per que vegis com seria en català:

un poc---una mica
existe---- existeix
Ho veiés aquí--- ho veieu aquí
pienso---penso

Un poc em sona que ho diuen a Lleida o València, així que segurament no esta mal dit però a mi em sona estrany.
Gràcies per les correccions.
El meu català ho practico amb un amic de Lleida, així que segurament sigui per això ho de "un poc".
Lo Català de Lleida es de tot menys rigurós. La forma "un poc" no s'acostuma a usar, pero si algú la diu ningú s'espanta pas. Jo sempre que l'he sentit es per part d'un col.lega de la franja (aquells si pronuncien com els hi surt de la po... ànima :Ð ).

Tornant al tema segell doncs si, es la forma correcta, tot i que si fem enquesta per la terra ferma la gent utilitza bastant mes la forma "sello". Si, incorrecte, pero los de Lleida som així. [ayay]. Altres paraules incorrectes i que usem sempre son tomata i tomatera enlloc de les formes tomàquet i tomaquera.

Salut !
Unirme a mi tb!! :P

Badalona - Barcelona

Adeu nois.
quelcom escribió:Lo Català de Lleida es de tot menys rigurós. La forma "un poc" no s'acostuma a usar, pero si algú la diu ningú s'espanta pas. Jo sempre que l'he sentit es per part d'un col.lega de la franja (aquells si pronuncien com els hi surt de la po... ànima :Ð ).

Tornant al tema segell doncs si, es la forma correcta, tot i que si fem enquesta per la terra ferma la gent utilitza bastant mes la forma "sello". Si, incorrecte, pero los de Lleida som així. [ayay]. Altres paraules incorrectes i que usem sempre son tomata i tomatera enlloc de les formes tomàquet i tomaquera.

... i a Barcelona que? Si hi ha alguna llengua que parlem a la perfecció, aquesta és el catanyol.

A mi em sembla que no és qüestió de dialectes, sinó qüestió de parlar com et surti de la po... ànima, o intentar parlar com diu l'IEC.

Salut! [bye]
Un altre més, de Badalona. [oki]
ostres, no havia vist aquest post!! i mira q ja te temps no? doncs afegiu-me a mi també! no se per quin número van
És el primer cop que veig aquest post. Em podríeu agregar a la llista?
No sé quin número em correspon.

Moltes gràcies. :)

PD: soc de Barcelona.
jo soc de sabadell, barcelona
Gerim escribió:... i a Barcelona que? Si hi ha alguna llengua que parlem a la perfecció, aquesta és el catanyol.

A mi em sembla que no és qüestió de dialectes, sinó qüestió de parlar com et surti de la po... ànima, o intentar parlar com diu l'IEC.

Salut! [bye]

Com Girona res :P (escombrant cap a casa) XD
uala, acabo de veure la llista, i no sabia que hi hagués tanta gent de Sabadell, Mollet, dt Quirze, i llocs prop de casa meva! Sta Perpetua! jejej
[Ooooo]
Em sembla que a la llista soc l'unic de Mataro,pero se que hi ha paisans meus rondant per aqui...
No hi cap ni un del bages, sempla que gairabe tothom sou uns pixapins [poraki]

:-P

Clar que el Vallès no es queda curt.

Bueno un del bages, Catalunya Central,
maniatico escribió:...
Clar que el Vallès no es queda curt.
...

Serà pq n'hi ha dos? (Oriental i Occidental).
Apunteume a mi tambe,!!!!! jo soc de Blanes de girona, akell k diu k kom girona no i a res cuanta rao k te tu, collons! jajajja vinga gent fem pinya!!! [+furioso] JJAAJJAJJJA [burla2]
La llista s'està retrassant una mica, avere si en DiGi dona canya [oki] .

I per cert, tant costa que el nouvingut miro quin es el ultim numero agafat i aplicar-se un numero++ ? Si al començament funcionave ara també ha de funcionar. I de pas menys feina per lo DiGi.

[OFF-TOPIC]
Avui debuta lo Buenafuente a Antena 3... Tant que havia criticat la cadena mireu-lo on ha anat a parar. Antena 3 es deixarà que l'hi criticon les seves series? ¬_¬
Ja se sap: "Pagant Sant Pera canta". Ja pot dir que lo Figo es un traïdor ja, son diferents circumstancies pero...
[/OFF-TOPIC]

Salut
quelcom escribió:La llista s'està retrassant una mica, avere si en DiGi dona canya [oki] .

I per cert, tant costa que el nouvingut miro quin es el ultim numero agafat i aplicar-se un numero++ ? Si al començament funcionave ara també ha de funcionar. I de pas menys feina per lo DiGi.

[OFF-TOPIC]
Avui debuta lo Buenafuente a Antena 3... Tant que havia criticat la cadena mireu-lo on ha anat a parar. Antena 3 es deixarà que l'hi criticon les seves series? ¬_¬
Ja se sap: "Pagant Sant Pera canta". Ja pot dir que lo Figo es un traïdor ja, son diferents circumstancies pero...
[/OFF-TOPIC]

Salut

Pel que fa a l'ultima part del post, estic totalment d'acord am tu, despres de tan criticar... a veure que farà ara. Tot i que hem d'entendre que son professionals i han de mirar el millor pel seu futur com fariam tots... a mi m'hagués agrada que continues a TV3, pel tema de fotre la caña cap a fora, pro veurem que tal.

fins aviat
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11