Catalans EOL v2.0

drknss escribió:Ultimament ni el clons no son massa originals...:-|

Como dije antes, es que hay gente que no vale ni para molestar.

Fdo. Una tia. XD
Si entra una nova tia al fil, suposo que s'haurà de començar a demanar un altre caldero, perquè vagin de conjunt.

Si entra una nueva tia en el hilo, supongo que se tendrá que pedir otro caldero, para que vayan conjuntadas.

Att. Eoliano madrileno.
això està més mort!!

si entra una noia s'haurà de guanyar el caldero ¬_¬
Doncs una miqueta mort si que està això...
Això acosta Alonso a Force India.
Canviem de tema XD . Quin navegador utilitzeu?

Jo en el treball utilitzo el chrome, ja que tinc un pc bastant lent. Però en casa uso el firefox. El tema dels add-ons dóna molta vida a aquest navegador.

Dew!!
Jo a la feina firefox, a casa Safari y/o firefox amb el mac y firefox al pc
Firefox a casa

A la feina firefox, ei6 ei7, ei 8 beta 2, safari i flock ... i no, no és per gust :P

Salutacions!
FireFox darrera versió estable, en ocasions també betes.
hey, quants dies!! He tingut una fenyada a arreglar el pc dels meus nebots que no podia ni passar x aqui [enfado1]


putos virus [+furioso] i putos crios que no hem foten cas [+furioso] [carcajad]
El firefox va molt bé sobretot pels plugins.
eTc_84 escribió: [amor] [amor] [amor] [amor]


Ha caigut als peus del gran Pipita xDD
0m3gA escribió:
eTc_84 escribió: [amor] [amor] [amor] [amor]


Ha caigut als peus del gran Pipita xDD

Efectivament, m'has llegit el pensament.























No.
Nanak escribió:Vatua l'olla, no sabia que hi haguessin tants catalans per aquí (d'haver-ho sabut abans, no m'ho hagués agafat amb tanta calma lo de registrar-me)

Doncs em vull afegir a la llista de catalans (utilitzo el meu primer missatge per fer-ho jeje)

Un Reusenc més per aquí (que ja he vist que hi més gent de Reus ^^)


Benvingut a la comunitat spamer catalana d'EOL.

etc dimissió
joder, ara estic veient que no en tinc ni puta idea d'angles.. [+risas]
ssux escribió:
Nanak escribió:Vatua l'olla, no sabia que hi haguessin tants catalans per aquí (d'haver-ho sabut abans, no m'ho hagués agafat amb tanta calma lo de registrar-me)

Doncs em vull afegir a la llista de catalans (utilitzo el meu primer missatge per fer-ho jeje)

Un Reusenc més per aquí (que ja he vist que hi més gent de Reus ^^)


Benvingut a la comunitat spamer catalana d'EOL.

etc dimissió

Jo si dimiteixo faig enfonsar el tinglado amb mi [poraki]
kurras escribió:joder, ara estic veient que no en tinc ni puta idea d'angles.. [+risas]

why?
Aya_cat escribió:
kurras escribió:joder, ara estic veient que no en tinc ni puta idea d'angles.. [+risas]

why?
hilo_traduccion-de-carta-en-ingles_1135645 :p
Aquesta tarda me la miro amb calma i et dic algu
Mathias escribió:Yo vivo en Catalunya, pero no soc català. Espero que esto no sea una traba, al igual que no dominar el catalán.

No pasa nada. Yo apenas hablo en catalán, ya que no lo domino mucho a nivel oral (si ya soy tímido para hablar en castellano, imagínate en catalán.....), pero eso no quita que postee en catalán en este hilo (más que nada, para practicar un poco)

Saludos
Mathias escribió:Yo vivo en Catalunya, pero no soc català. Espero que esto no sea una traba, al igual que no dominar el catalán.


No és cap problema, hem tingut "postejadors" habituals en castellà sense problemes, tot i que estan desapareguts en combat.
Mathias escribió:Yo vivo en Catalunya, pero no soc català. Espero que esto no sea una traba, al igual que no dominar el catalán.

Welcome Mathias!

Tienes el número 483 XD

-

Bueno, entre els desapareguts hi ha el trio caldero o el trio madridista [sonrisa]
Estaran fent coses de quinceañerxs, flogs, hi5's i fb's [poraki]

Bueno, el FrankY també està cagant-se en el xicot de la tenista aquella.
Lo del 483 es una coña, porque teníamos otro hilo cuyo autor apenas se pasaba ya por este subforo, y la lista quedó en el 483, claro que después del 483 se apuntaron 200 personas más. Entonces fue cuando se creó este, con kurras como esclavo responsable de mantener la lista al día.
Desconozco el número que te toca, pero se asigna por orden de posteo.
eTc_84 escribió:Bueno, entre els desapareguts hi ha el trio caldero o el trio madridista [sonrisa]
Estaran fent coses de quinceañerxs, flogs, hi5's i fb's [poraki]

Bueno, el FrankY també està cagant-se en el xicot de la tenista aquella.


Eh! que jo estic per aquí vigilant xDD em fa moltisima mandra veure el partit del madrid contra els del bate aquests
bones!!! >_< jo vinc a donar senyals de vida jejeje

la setmana que ve marxo a Milan 3 dies a disfrutar una mica d'aquelles terres ^_^
(mensaje borrado)
lodis escribió:bones!!! >_< jo vinc a donar senyals de vida jejeje

la setmana que ve marxo a Milan 3 dies a disfrutar una mica d'aquelles terres ^_^

jo potser després d'examens marxo a Roma ^^
hmm doncs io pel Febrer me'n vai a Paris a veure uns que estan d'Erasmus i al Març a Cancun - Spring Break!! [babas] [babas] [babas]

De moment ia tinc els dos viatges reservats.. espero poder anarhi..
Joer com ens cuidem eh! i això que hi ha crisis!

Doncs jo em quedo sense viatge a granada, però a primers d'any aniré a per cotxe nou [ayay]
lodis escribió:bones!!! >_< jo vinc a donar senyals de vida jejeje

la setmana que ve marxo a Milan 3 dies a disfrutar una mica d'aquelles terres ^_^


Jo vaig estar dos dies al nadal fa 3 anys i em va sobrar 1... :D

No, ara seriosament.. amb un dia crec que n'hi ha prou per veure el més interessant de la ciutat... a més, feia un fred brutal i està al carrer era un patiment.

Passa't-ho bé!
Atención coleccionistas! Aprobecho para decir, si alguien está interesado en hacer ventas, cambios, compras de videojuegos retro y no tan retro que contacte conmigo. Hago preferencia cambio en mano en Barcelona. Hay que ver como nos la intentan clavar a los coleccionistas en las tiendas de segunda mano... ladrones...
qwerty72 escribió:
lodis escribió:bones!!! >_< jo vinc a donar senyals de vida jejeje

la setmana que ve marxo a Milan 3 dies a disfrutar una mica d'aquelles terres ^_^


Jo vaig estar dos dies al nadal fa 3 anys i em va sobrar 1... :D

No, ara seriosament.. amb un dia crec que n'hi ha prou per veure el més interessant de la ciutat... a més, feia un fred brutal i està al carrer era un patiment.

Passa't-ho bé!


Hi arribarem al migdia llarg, perquè el vol es a Bergamo, amb això ja estem a 1 hora de Milan en si, després localitzar el hotel, i a tombar una mica, això si molta gent m'ha dit que ara puc tenir opcions per torbar reserva per veure lo del últim sopar, així que si perdo tota la tarda del 1er dia en aconseguir entrada, jo super feliç del a vida jaja; a pat el últim dia no conta que marxem a mig matí. A més, jo per visitar em prenc el meu temps, coses de fer història de l'art, que m'agrada examinar-ho tot al màxim XD

Però es bo saber que en un dia es pot veure lo important, me imagino que per fora i en plan ràpid, i el fred... tocarà tapar-se però tampoc em preocupa massa.
qwerty72 escribió:
lodis escribió:bones!!! >_< jo vinc a donar senyals de vida jejeje

la setmana que ve marxo a Milan 3 dies a disfrutar una mica d'aquelles terres ^_^


Jo vaig estar dos dies al nadal fa 3 anys i em va sobrar 1... :D

No, ara seriosament.. amb un dia crec que n'hi ha prou per veure el més interessant de la ciutat... a més, feia un fred brutal i està al carrer era un patiment.

Passa't-ho bé!

Home, per veure San Siro, amb una tarda n'hi deu haver prou, si [sati]
lodis escribió:
qwerty72 escribió:
lodis escribió:bones!!! >_< jo vinc a donar senyals de vida jejeje

la setmana que ve marxo a Milan 3 dies a disfrutar una mica d'aquelles terres ^_^


Jo vaig estar dos dies al nadal fa 3 anys i em va sobrar 1... :D

No, ara seriosament.. amb un dia crec que n'hi ha prou per veure el més interessant de la ciutat... a més, feia un fred brutal i està al carrer era un patiment.

Passa't-ho bé!


Hi arribarem al migdia llarg, perquè el vol es a Bergamo, amb això ja estem a 1 hora de Milan en si, després localitzar el hotel, i a tombar una mica, això si molta gent m'ha dit que ara puc tenir opcions per torbar reserva per veure lo del últim sopar, així que si perdo tota la tarda del 1er dia en aconseguir entrada, jo super feliç del a vida jaja; a pat el últim dia no conta que marxem a mig matí. A més, jo per visitar em prenc el meu temps, coses de fer història de l'art, que m'agrada examinar-ho tot al màxim XD

Però es bo saber que en un dia es pot veure lo important, me imagino que per fora i en plan ràpid, i el fred... tocarà tapar-se però tampoc em preocupa massa.


Bé, jo vaig volar a Malpensa, que és l'aeroport de Milà ... i està a 50km!!!!

Que jo recordi, el Duomo, el carrer del costat, un castell que estava a poca distància i passejar pel centre (qué és petit) i no comprar res a les boutiques :D

No és que sigui lletja, bàsicament que no n'hi ha molta cosa i és petita jeje

Lo millor, él menjar, pizza i pasta els dos dinar i el sopar 'de guais' a restaurant bo boníssim i no molt car... el que era acollonant era veure gent a les terraces caient neu ...

@etc: anava amb la dona i abans de sortir ja em va dir que amb només dos dies no em deixava :(

Salutacions!
jo vaig Bergamo :) així que em toca una mica més de camí.

Home a part del Duomo i els palaus, la pinacoteca i els jardins també m'interessen i en especial la universitat, que si faig un erasmus és un dels llocs on segurament hi aniria.
Tema boutiques ja ho se que allí és molt car, però per veure-les, a més m'han dit que hi ha un carrer amb galeries que és molt maco tot cobert i tal... a part Milan és el centre de la moda.

el menjar ja he mirat per guis llocs on et surt a 5 o 7 euros la pasta i la pizza, la veritat, més barats que ne algunes pizzeries d'aquí, si es com Roma i Florència que els forns venen trossos de pizza amb allò anaves més que sobrat per dinar.

lo de les terrasses...deuen tenir estufes d'aquelles grans no? ven tapat una xocolata calenta i aus XD jaja el fred no em preocupa massa.
lodis escribió:jo vaig Bergamo :) així que em toca una mica més de camí.

Home a part del Duomo i els palaus, la pinacoteca i els jardins també m'interessen i en especial la universitat, que si faig un erasmus és un dels llocs on segurament hi aniria.
Tema boutiques ja ho se que allí és molt car, però per veure-les, a més m'han dit que hi ha un carrer amb galeries que és molt maco tot cobert i tal... a part Milan és el centre de la moda.

el menjar ja he mirat per guis llocs on et surt a 5 o 7 euros la pasta i la pizza, la veritat, més barats que ne algunes pizzeries d'aquí, si es com Roma i Florència que els forns venen trossos de pizza amb allò anaves més que sobrat per dinar.

lo de les terrasses...deuen tenir estufes d'aquelles grans no? ven tapat una xocolata calenta i aus XD jaja el fred no em preocupa massa.


el carrer amb galeries surt de la plaça al costat del Duomo, es curiós de veure... els jardins segur que són molt macos ... quan no estan congelats! :D

tema menjar, és el que comentes, si vols anar ajustadet de presupost, pasta i pizza boníssima a tutiplén. A les terrasses si n'hi ha estufes, però encara i així... jo crec que va ser perquè just feia uns dies van posar la llei de no fumar i la gent s'estimava passar fred i fumar [fumando] [fumando] [fumando]

També recordo un carrer peatonal desde el Duomo cap al castell rollo 'mercadillo'... interessant per comprar algun record o menjar

Que ho disfrutis!
Collons quin fred fa avui a barna, i jo a la feina amb febre [carcajad] a veure si aguanto tot el dia o marxo a casa abans. Aguantaré fins que m'arribi la comanda de llibres que vaig fer xD

lodis, vaig anar a veure la peli de Quantum of Solace (aka, cuanto sol hace) tampoc esta malament, em va resultar entretinguda però em va fer mal que a la primera escena ja es carregués un Aston Martin
diga'm una peli de James Bond o no es carregui el cotxe XD

Ja he remanat per les guies jiji ara veus lo del carrer peatonal no ho havia trobat, merci per la informació!! ^_^ ja us diré que tal a la tornada.
0m3gA escribió:lodis, vaig anar a veure la peli de Quantum of Solace (aka, cuanto sol hace) tampoc esta malament, em va resultar entretinguda però em va fer mal que a la primera escena ja es carregués un Aston Martin
El pitjor es que sen van carregar uns quants de mes per accident durant el rodatge.. [+risas]
A mi em perdoneu però jo em nego a veure les dues últimes pelis del Bond
Aquest no fa de James Bond...fa d'un altre. Però un James Bond no es despentina, no s'embruta , res! i aquesta és la gràcia de les pelis XD!


que torni el Brosnan xd
Aya_cat escribió:A mi em perdoneu però jo em nego a veure les dues últimes pelis del Bond
Aquest no fa de James Bond...fa d'un altre. Però un James Bond no es despentina, no s'embruta , res! i aquesta és la gràcia de les pelis XD!


que torni el Brosnan xd

La veritat es que el nou actor no "pega". Almenys haurien pogut agafar un altre actor amb més pinta d'anglès (veient una mica els relleus entre els actors), si talment el Brosnan no volia continuar... jo es que l'actual amb la pinta d'alemany que té no m'agrada.
Res Aya, res com el Sean Connery :P
Doncs a mi el que hi ha ara es el que més m'agrada, han deixat fora el típic pastelos anglès i li dona bastant més caràcter. I per cert es anglès xD de fet te cara de hooligan.
el problema es que el paper de Bond, James Bond, és com diu Aya, ni es despentina, ni fa malbé el traje, no es fa cap ferida... podrà destrossar tots els cotxes i lo que sigui, però ell mateix no.

a part....

on es vist una peli on no diu lo mític de soc Bond, James Bond, au va!! ni martini amb vodka...a sobre que s'embolica amb una de les dos noies però la que menys paper té i es veu el després.... res res ha perdut massa glamour; es una peli del Bond per M i para de contar.



apa vaig a mirar alguna peli XD
No es fa res perquè porta 10 capes de laca, igual que la espe..
eTc_84 escribió:No es fa res perquè porta 10 capes de laca, igual que la espe..


No parlis malament de la teva presidenta!

He anat avui a mirar concessionaris [amor] [amor] que maco es el nou Ibiza
3095 respuestas