Catalans EOL v2.0

ssux escribió:
eTc_84 escribió:
ssux escribió:El dia que tingueu la major industria eolica de l'estat podras vacil.lar de tramuntana, avui en dia la tramuntana es una merda, una tocada de collons constant i que nomes un "tocat per la tramuntana" pot usar com a cosa a envejar.

Veus com li tens enveja ? I utilitzes la propaganda (com amb el Schumi) per desacreditar-la.

I una merda industria d'energia eòlica, destrossen el paisatge, això per vosaltres, que ja poc es pot destruir més.


La industra eolica tampoc em resulta agradable, pero es l'unica bo que hi he trobat a la tramuntana.

Tu segueixes com un pseudo-willow, no aportes res que m'aclareixi per que es tan preciosa la puta tramontana, nomes et fas el super ofes i denunciant persecucions ficticies.
La tramuntana no es l'unic vent que bufa a catalunya i els dies que bufa vent son dies de merda, aixi que encara no se de que em vacil.les, si fos de la costa brava... pero de la tramuntana? [+risas]

Jo de quedada a barna passo, que em queda molt lluny de l'emporda [666]

Ad hominem.
Els dies que fot calor de collons i vent calent son dies de merda, els dies que fa tramuntana i temporal, mai de la vida, i si ets aficionat a la fotografia, menys.
PD: La tramuntana és característica de la Costa Brava, però assumeixo que el turisme de finde no sàpiga apreciar-la.

-
offtopic, mireu quines traduccions que han posat a http://es.wikipedia.org/wiki/Costa_Brava
-Llansá
-Puerto de la Selva
-Pals (aquesta no la tradueixen a Palos).
-Bagur
-islas Formigues (no serien les islas Hormigas ?)

xDD
Una de les coses que més m'agrada de la Costa brava ,a part de les plages, és la tramuntana
S'ha d'afegir Irun com a territori dels paisos catalans xD
NGC escribió:S'ha d'afegir Irun com a territori dels paisos catalans xD



que mamon [+furioso] [jaja]
mrt escribió:
NGC escribió:S'ha d'afegir Irun com a territori dels paisos catalans xD



que mamon [+furioso] [jaja]


[666] [666]
mrt escribió:
NGC escribió:S'ha d'afegir Irun com a territori dels paisos catalans xD



que mamon [+furioso] [jaja]

+1
[qmparto] [qmparto] [qmparto]

Per cert, sobre el fil de la cope, que alguns pel que sé hi han fotut un cop d'ull des de les ombres.. Link
Campanya per posar el navegador en català

En la ceŀlebració del desè aniversari de Softcatalà Òscar del Pozo, enginyer de Google a Irlanda, va comentar com seleccionen a Google a quines llengües traduir el seus productes: escullen les quaranta llengües més utilitzades pels Internautes i tradueixen els seus productes a aquestes llengües, així aconsegueixen arribar, lingüísticament, a un 99% dels internautes.

Per sort el català està entre aquestes quaranta llengües, però sembla ser que és una de les últimes i amb l’increment d’ús d’Internet als països orientals podríem perdre la posició. I això no és perquè hi hagi pocs internautes catalanoparlants, sinó perquè la majoria d’aquests no tenen el navegador configurat en català i per tant no són comptats en les estadístiques com a catalanoparlants.

Des del bloc d’en Marc Belzunces i Eines.cat s’anima a tothom a configurar el navegador en català. No es tracta d’utilitzar un navegador traduït al català (tot i que això també és molt recomanable, podeu consultar navegadors en català aquí), sinó d’indicar al teu navegador que sempre que sigui possible et carregui una pàgina en català. Hi ha molts webs que pregunten al navegador “en quina llengua vols que et mostri la pàgina?” i el navegador li respon en les llengües que prèviament ha indicat l’usuari, si és que ho ha fet.

Per escollir el català com a primera llengua hem de fer el següent (depenent del navegador), tingueu en compte que si utilitzeu un navegador en català, el més possible és que ja ho tingueu configurat per defecte; però per si de cas ho podeu revisar.

Mozilla Firefox

Edita, Preferències (o Eines, Opcions en els Windows), Contingut, i allà seleccionar Trieu… de l’apartat Llengúes. Ens apareixerà una finestra on podrem escollir quines llengües volem i en quin ordre de prioritat, en el meu cas, si no troba una pàgina en català, me la carrega en anglès. Si voleu podeu configurar perquè us mostri les pàgines en espanyol si no les troba en català.

Internet Explorer

Eines, Opcions, Llengües.
Jo fa temps que ho tinc posat.. això si, em nego en rodó a utilitzar el navegador traduït en un idioma que no sigui l'anglès, el "Desa" em persegueix i em tortura.
quan era universitari vaig estar de becari al Servei de Llengües como a data entry (amb un VAX!! jeje) i recordo pica el diccionari d'informàtica i el mal que em feia a la vista veure 'maquinari' i 'programari'... de fet fins i tot van tenir els collons de traduïr 'cache' però ni m'enrecordo el que van fer servir...

Salutacions!
qwerty72 escribió:quan era universitari vaig estar de becari al Servei de Llengües como a data entry (amb un VAX!! jeje) i recordo pica el diccionari d'informàtica i el mal que em feia a la vista veure 'maquinari' i 'programari'... de fet fins i tot van tenir els collons de traduïr 'cache' però ni m'enrecordo el que van fer servir...

Salutacions!

Els de media-markt tradueixen caché com a cau (memòria cau) [+risas] . A mí també em fa mal a la vista això de maquinari i programari. [carcajad]
eTc_84 escribió:Jo fa temps que ho tinc posat.. això si, em nego en rodó a utilitzar el navegador traduït en un idioma que no sigui l'anglès, el "Desa" em persegueix i em tortura.

Pitjor es el Anomena i desa [burla3]
Normalitzacio amics, normalitzacio. Si tota la vida haguessim llegit "anomena i desa" no ens semblaria extrany, l'extrany seria el guardar como ja que el anomena i desa es molt descriptiu, saps quina funcio fa, guardar como... como que?
'Save As'.

És algo així com el SaveAcebes del Polònia, però amb el panflet.
El tema de mots com Cache comparteixo que no s'han de traduir, es un concepte informatic, nou, que han inventat els anglosaxons i l'hi han posat nom. Pero els menus d'un sistema operatiu/programa, millor que estiguin en el meu idioma que les paraules ja existeixen i no son pas mots tecnics, el save as... es tan poc descriptiu per un novato com el guardar como....

---

Una altra serie a recomanar: Entourage.
Sobre el tema dels mots, recordo un profe de Sistemes Operatius que el primer dia en lloc de dir [cache] ho va dir en anglès del bó [catch] i va haver de dir-ho 3 cops fins que el vam entendre... :D

Sobre sèries no dono a l'abast.. pero no repetir temas obvis (weeds, west wing, etc..) recomano molt swingtown http://www.cbs.com/primetime/swingtown/about/. Molt molt bona i si a més us agrada la música dels 70, rodó.

Salutacions!
jo soc català!
apuntam! (BARCELONA)
Mira que és maco en Cafetino quan vol ^^ :
ImagenImagen
[amor] [amor] [amor]
Collons, un CD i un frisbi.
eTc_84 escribió:Collons, un CD i un frisbi.


Imagen
seaman escribió:
eTc_84 escribió:Collons, un CD i un frisbi.


Imagen

Això això, fot el camp i no molestis XD
eTc_84 escribió:
seaman escribió:
eTc_84 escribió:Collons, un CD i un frisbi.


Imagen

Això això, fot el camp i no molestis XD


Pobrecico,eres tan troll que ni pillas las bromas :-| .
The office, el "jefe" de la oficina i el fundador de la empresa XD
seaman escribió:
eTc_84 escribió:
seaman escribió:Imagen

Això això, fot el camp i no molestis XD


Pobrecico,eres tan troll que ni pillas las bromas :-| .

Tanto tiempo en el saco te ha afectado las neuronas.
Com es nota que les spammers deuen estar ocupades...
Vaja, ningú més opina sobre llocs per a fer una kdd en barna?

No passa res si no contesteu, es que tinc ganes de conéixer barna-city
Les del caldero segur que hi tenen alguna cosa a dir, quan es recuperin de la ressaca.
eTc_84 escribió:Les del caldero segur que hi tenen alguna cosa a dir, quan es recuperin de la ressaca.

ja em dirás tu, quina resaca?
perque he estat intentant estudiar tot el finde [buuuaaaa]

kdda quan?i on?
Aya_cat escribió:
eTc_84 escribió:Les del caldero segur que hi tenen alguna cosa a dir, quan es recuperin de la ressaca.

ja em dirás tu, quina resaca?
perque he estat intentant estudiar tot el finde [buuuaaaa]

kdda quan?i on?

theflyingdove va penjar aquest fil, i li van dir de fer un post aquí (que ha passat una mica desapercebut). Bueno, a mi m'agradaria quedar per així fer nous amics i tal.

Havia proposat aquest finde, on vosaltres vulgueu, però com us vagi millor. La kdd seria en Barcelona capital.
Aya_cat escribió:
eTc_84 escribió:Les del caldero segur que hi tenen alguna cosa a dir, quan es recuperin de la ressaca.

ja em dirás tu, quina resaca?
perque he estat intentant estudiar tot el finde [buuuaaaa]

No calen justificacions, aquí s'accepta a cadascun tal com és.
Aya_cat escribió:
eTc_84 escribió:Les del caldero segur que hi tenen alguna cosa a dir, quan es recuperin de la ressaca.

ja em dirás tu, quina resaca?
perque he estat intentant estudiar tot el finde [buuuaaaa]

kdda quan?i on?



amb mi amor >_< et sembla poc??? jiji a veure com portem el estudi este finde i renfe [360º]
lodis escribió:
Aya_cat escribió:
eTc_84 escribió:Les del caldero segur que hi tenen alguna cosa a dir, quan es recuperin de la ressaca.

ja em dirás tu, quina resaca?
perque he estat intentant estudiar tot el finde [buuuaaaa]

kdda quan?i on?



amb mi amor >_< et sembla poc??? jiji a veure com portem el estudi este finde i renfe [360º]

aquest finde diria que em va bé. I si divendres dormo prou encara millor
Començo a estar desesperat!! Puta borsaa.. ia estic perdent mes del 50% de la meva inversioo [mamaaaaa]
kurras escribió:Començo a estar desesperat!! Puta borsaa.. ia estic perdent mes del 50% de la meva inversioo [mamaaaaa]

Fins que no retiris els calers no has perdut res, no ho oblidis.
BlackJoseus está baneado por "Troll"
eTc_84 escribió:
kurras escribió:Començo a estar desesperat!! Puta borsaa.. ia estic perdent mes del 50% de la meva inversioo [mamaaaaa]

Fins que no retiris els calers no has perdut res, no ho oblidis.


eres madrileño?? en este hilo no se os permite entrar, panda de hijos de ****.
BlackJoseus escribió:
eres madrileño?? en este hilo no se os permite entrar, panda de hijos de ****.
[+risas]


eTc_84 escribió:
kurras escribió:Començo a estar desesperat!! Puta borsaa.. ia estic perdent mes del 50% de la meva inversioo [mamaaaaa]
Fins que no retiris els calers no has perdut res, no ho oblidis.
No ho tinc tan clar.. a dia d'avui els calers que tinc son els que valen les accions ara mateix.. Demà en tindré més o menys segons baixin o pugin..
BlackJoseus está baneado por "Troll"
Los ***** madrileños estos, a ver si va *** y pone una ***** allí c*ño! a ver si de una **** vez se ***** ya todos y dejan de dar por el ****.

****** al gobierno español y frances, que estan oprimiendo el territorio catalán.

****** a España!!
kurras escribió:
eTc_84 escribió:
kurras escribió:Començo a estar desesperat!! Puta borsaa.. ia estic perdent mes del 50% de la meva inversioo [mamaaaaa]
Fins que no retiris els calers no has perdut res, no ho oblidis.
No ho tinc tan clar.. a dia d'avui els calers que tinc son els que valen les accions ara mateix.. Demà en tindré més o menys segons baixin o pugin..

Però pensa una cosa, els diners aquests, ara mateix és com si no els tinguessis, però per recuperar-los, tindràn el valor en aquell moment. No sé com explicar-ho, però per exemple, si tenies 1000 unitats monetàries posades en borsa, i ara valen 600, si les treus avui, n'hauràs perdut irremediablement 400, mentre que si esperes a que tornin a pujar, no només pots no perdre, si no guanyar.
No sé si m'explico.
Com anava dient.... XD

Llavors a tothom li va bé aquest finde? El lloc és la calle Marina, no? A veure on em porteu [+risas]

P.D: si alguna ànima sublime i simpàtica em diu com arribar a aquest carrer amb el metro-ff.cc., ho agraïria [angelito]
eTc_84 escribió:Però pensa una cosa, els diners aquests, ara mateix és com si no els tinguessis, però per recuperar-los, tindràn el valor en aquell moment. No sé com explicar-ho, però per exemple, si tenies 1000 unitats monetàries posades en borsa, i ara valen 600, si les treus avui, n'hauràs perdut irremediablement 400, mentre que si esperes a que tornin a pujar, no només pots no perdre, si no guanyar.
No sé si m'explico.
A efectes practics es com tenirlos al banc. Tu veus un numero pero tampoc tens els diners fisicament fins que els vas a treure (en aquest cas vendre les accions). A dia d'avui tens els diners que marca l'acció. Obviament si no vens segueixes tenint la opcio que demà valguin més.

Espero que surtim aviat d'aquesta crisi, pero la cosa pinta moooool malament..
[ fj ] escribió:Com anava dient.... XD

Llavors a tothom li va bé aquest finde? El lloc és la calle Marina, no? A veure on em porteu [+risas]

P.D: si alguna ànima sublime i simpàtica em diu com arribar a aquest carrer amb el metro-ff.cc., ho agraïria [angelito]



Metro Linia 1 o la vermella parada Marina . Surts per on digui almogavers crec i segueix a la gent.

A però, el final es fa?
Aya_cat escribió:
[ fj ] escribió:Com anava dient.... XD

Llavors a tothom li va bé aquest finde? El lloc és la calle Marina, no? A veure on em porteu [+risas]

P.D: si alguna ànima sublime i simpàtica em diu com arribar a aquest carrer amb el metro-ff.cc., ho agraïria [angelito]



Metro Linia 1 o la vermella. Surts per on digui almogavers crec i segueix a la gent.

A però, el final es fa?

Merci! [risita] No ho sé, no hi ha molt feedback. Igual que les kdd amb la gent de mi classe [+risas]
BlackJoseus escribió:Los ***** madrileños estos, a ver si va *** y pone una ***** allí c*ño! a ver si de una **** vez se ***** ya todos y dejan de dar por el ****.

****** al gobierno español y frances, que estan oprimiendo el territorio catalán.

****** a España!!

Bla, bla bla... si quieres que te baneen sólo tienes que pedirlo, pero al menos no des por culo al resto de gente de EOL (a mí entre ellos, que me das trabajo). Es una pena que el tiempo que has empleado en esos posts no lo usaras en algo más productivo para la raza humana. O quizás es que ni siquiera eres capaz.
(mensaje borrado)
Jo per la meva part, segueixo reivindicant l'userbar català en el primer post.
(mensaje borrado)
Algú entén alguna cosa ? Clons ?
eTc_84 escribió:Algú entén alguna cosa ? Clons ?

Ultimament ni el clons no son massa originals...:-|
drknss escribió:
eTc_84 escribió:Algú entén alguna cosa ? Clons ?

Ultimament ni el clons no son massa originals...:-|

Mai millor dit.
3095 respuestas