Catalans EOL v2.0

Propaganda anti-Schumy++
eTc_84 escribió:Propaganda anti-Schumy++



serà el grup godó? :D
Cafetino escribió:bu
Tu a fer feina de la UOC, que llavors renegaràs de que no et dóna temps. [poraki]







Es conya
Kurras, aquí en la intimitat del fil... no ens dones més detalls?¿?
lodis escribió:Kurras, aquí en la intimitat del fil... no ens dones més detalls?¿?
[toctoc] [toctoc]

La veritat es que no hi ha gaires mes detalls.. XD
kurras escribió:
lodis escribió:Kurras, aquí en la intimitat del fil... no ens dones més detalls?¿?
[toctoc] [toctoc]

La veritat es que no hi ha gaires mes detalls.. XD

¬_¬ no se'n refia de nosaltres
qwerty72 escribió:
eTc_84 escribió:Propaganda anti-Schumy++

serà el grup godó? :D

La culpa és de l'Arús.
I del Lesán.
I de l'Herote.

Per cert, kurras, jo de tu no deixava anar ni una paraula.. després te n'arrepentiràs.. (i no és en plan amenaça, si no consell [poraki])
kurras escribió:
lodis escribió:Kurras, aquí en la intimitat del fil... no ens dones més detalls?¿?
[toctoc] [toctoc]

La veritat es que no hi ha gaires mes detalls.. XD


Parlem un altre idioma, els altres no s'enteren...(o si? XD)
Aya_cat escribió:
kurras escribió:
lodis escribió:Kurras, aquí en la intimitat del fil... no ens dones més detalls?¿?
[toctoc] [toctoc]

La veritat es que no hi ha gaires mes detalls.. XD

¬_¬ no se'n refia de nosaltres


Jo tampoc em refiaria [jaja]

Mare meva, feia temps que no em passava per aki però veig que tot segueix igual XD
oscuros escribió:
Aya_cat escribió:
kurras escribió: [toctoc] [toctoc]

La veritat es que no hi ha gaires mes detalls.. XD

¬_¬ no se'n refia de nosaltres


Jo tampoc em refiaria [jaja]

Mare meva, feia temps que no em passava per aki però veig que tot segueix igual XD


i em sembla que tornaràs a tardar a passar per aquí com una et passi per la guillotina [poraki] [+risas]
oscuros escribió:
Jo tampoc em refiaria [jaja]

Mare meva, feia temps que no em passava per aki però veig que tot segueix igual XD



Ja veuràs ja aquest finde, la guillotina està preparada
Bon dia!

Si m'acabo de despertar XD


Ha guanyat Obama, que penseu?
vicodina escribió:Bon dia!

Si m'acabo de despertar XD


Ha guanyat Obama, que penseu?

Bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No parleu de la F1!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD
Ja està fet tot el recompte?

Opino que millor per a USA, si els nord-americans l'estimen, el país sortirà de la crisi i tots estarem contents
[ fj ] escribió:
vicodina escribió:Bon dia!

Si m'acabo de despertar XD


Ha guanyat Obama, que penseu?

Bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No parleu de la F1!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD
Ja està fet tot el recompte?

Opino que millor per a USA, si els nord-americans l'estimen, el país sortirà de la crisi i tots estarem contents


A mes a mes, espero que amb aquest acabin les guerres estupides per tindre petroli
Esta mañana he oido que obama no descartó una intervención militar en Irán...
aún así me alegro de que haya ganado
[-FALCO-] escribió:Esta mañana he oido que obama no descartó una intervención militar en Irán...
aún así me alegro de que haya ganado

Una cosa es una intervención y otra estar en la guerra. Ejemplo, asSpain está en Afganishtan con la OTAN en una misión para la paz (creo XD ) y eso no quiere decir que estén en guerra.
Home, a la Palin les ordres li venien directament de Deu nostru señó.
A mi és que el bipartidisme no me mola gens
A tu perquè et molen més els talibans amb kalashnikov.
Per l'unic que em fa bona impresio l'obama es pel fet de que no deu favors monetaris a grans companyies, el fet que quasi totes les seves donacions han estat petites contribucions de particulars es bona senyal.

De totes maneres l'obama pot donar les gracies al presidente Palmer, aquest si que l'hi ha fet campanya inconcientment XD

Per cert, avui deien que recordaba una mescla entre JFK i Malcom X, curiosament els dos assasinats... a veure quant dura.
sort tindrà si arriba al gener, que es quan li tocarà presidir els EUA
Et dono 0 euros XD
No em mireu així. Les operadores fan els anuncis així [carcajad]
[ fj ] escribió:Et dono 0 euros XD
No em mireu així. Les operadores fan els anuncis així [carcajad]
Tranquil ia mel quedo io XD
El móbil xuloooo, el meu mola més XD
oscuros si et conectes et veig les intencions, el celo també mola i ja forma part del telefon¬¬


Sobre Obama, bé el preferia abans que el McCain i si l'han votat i tots estan contents pos més ràpid sortirem de la crisi. que se'l carregaran en dos dies, també...
us oblideu de Luther King també va acabar malament.


Per cert, la portada de la Vanguardia avui no podria haver estat més penosa Oooh
El millor mòbil de l'història:
Imagen


4 anys i escaig em va durar.. i si fos per mi encara el tindria, però ja començava a fallar pobret [mamaaaaa]
eTc_84 escribió:4 anys i escaig em va durar.. i si fos per mi encara el tindria, però ja començava a fallar pobret [mamaaaaa]
io perque em vaig carregar la pantalla a les festes d'Olot.. [+risas]
Sino no me lhagues canviat..
Per bo el meu primer movil xD
Imagen

Els movils jo els he tingut fins que no han pogut més, el primer fallava al carregar cada 2x3, el segon s'apagava sol quan li rotava, i de moment el que tinc ara tira força be [poraki]

---

eTc pijo, segur que duies la carcassa canviada amb els teus ídols de quinceñera xDDD
El meu primer mòbil va ser..
Imagen


El de l'esquerra.
Llavors el vaig canviar per un Ericsson T29i crec que era, que em va durar poc perquè em va caure i se'm va trencar la puta tapa.. vaig tornar al Trium fins que vaig veure la llum.. un dia a la tele vaig veure publi del 8310 i em vaig enamorar [amor] [amor], i a més podia escoltar la ràdio, tenia futbol allà on anés !!!! Que, per cert, el vaig comprar a una botiga que ja no existeix.. tot i que era ben parida.. allà al costat de magisteri, però a l'altra banda, una botiga de dues plantes que van obrir farà cosa de 6 anys o així, amb musica, pelis, consoles, mòbils..
L'últim és el que tinc ara.. un SE k750i de segona mà que vaig comprar aquí a EOL.. i no hi ha ganes de canviar-lo, la veritat.
el meu primer mòbil també va ser un trium!! juas XD
després en vaig tenir uns quants de Nokia i aquest d'ara és el segon de motorola.
Exe peazo mobil...

Imagen

el vaig deixar després de 4 anys perquè em van regalar un Ericsson, però li va durar 2 més a ma mare (encara que la bateria li durava 1 dia sense trucar [looco] ).


Per cert, vaig pasar per un parell de números de prepago que eran collonunts (tipus 6XX-651-654) però clar, en aquella época ni es venien ni es feien portabilitats.. no em queixo que ara tinc un número també fàcil fácil.

Tema llarg aquest dels números; vaig descobrir no fa molt que n'hi ha números gold i no sé qué punyetes.. en funció de la repeticions de patrons... a més fàcil de recordar, més pasta demana la gent que ven la línea :D

Salutacions!

pd: molt chulo Kurras!
Si, lo dels números gold és una màfia.. ja s'ho monten bé..

Jo vaig tenir un número uns 3 anys i des de llavors en tinc un altre, en farà entre 6 i 7..

Els primers mòbils eren armes en potència.. li ho tiraves a algú al cap i el deixaves ko..
jaja ara hem de fer historic de mobils? XD

Doncs io am el que mhe comprat avui nomes n'he tingut 4..

Imagen Imagen
Imagen

Sip, Nokia FTW!!
mira també he tingut el segon del kurras... es nota que Nokia ha donat moltes voltes...

jo en això he estat gafe entre els que he perdut (vaig perdre un bolso) i el que em van robar...a a sobre amb 4 mesos de diferencia o així... sort que era amb tot el rollo dels punts que sinó... els dos últims de gratis, i el proper més de lo mateix, que el pobre li comença a fallar la bateria, però es tan mono...
El primer els vaig tindre als 18. Un siemens bastant raro, pero bo. El vaig perdre al bus. Butxaca foradada.

El segon me'l va deixar la meva novia. 20 dies i va petar. Em vaig comprar un altre de 30 euros o aixi. Perdut un altre cop, AL BUS!

Finalment vaig comprar aquest que em va semblar lleig, pero com algun dia me'l carregare o algo ja va be. De moment he trencat una mica el plastica que el protegeix. Tindria que portar walkietalki jo XD
Jo tinc ara el tercer del kurras, el nokia 6131. Em va costar 0 euros fent portabilitat a contracte vomistar. Es posa molt warro deseguida (sobretot a la part de adalt, que té el conector per posar els mans lliures), però en mola molt [amor]

Salutacions!
Jo ara tinc un nokia n73 després d'haver canviat de mòbil bastant sovint, aquest em durarà més i crec que el següent, quant aquest la palmi també serà de la serie N de nokia.
Jo vaig tenir el meu als 13 un sony erickson heretat del meu germà que va durar 1 any, després em va donar un altre SE que va durar 2 anys, un altre SE que vaig comprar , per fi, va durar any i mig i ara estic amb el Nokia N73
Sembla que Nokia es la millor, oi?
vicodina escribió:Sembla que Nokia es la millor, oi?

És la més famosa. Tinc un alcatel de pantalla blanc-i-negre que el vaig donar a ma mare (que el vaig comprar fa més de 5 anys) i encara funciona perfectament.

De moment, el meu nokia (comprat al gener d'aquest any) no m'ha donat cap problema.

Ahps, i també he vist una tele nokia XD
[ fj ] escribió:Ahps, i també he vist una tele nokia XD

io a Chile vaig veure un cotxe Samsung.. [+risas]
A mi dissabte passat se'm va quedar mig gilipollas, li vaig actualitzar el soft i ara funciona perfectament, a més sembla que una miqueta més ràpid.

Uo! l'Aya te el mateix mòbil que jo xD
El meu primer movil tambe va ser un trium, be en realitat trium es el model, era un mitsubishi, com el de les fotos de l'etc, pero sense tapa, un pel anterior.

Jo tambe m'he canviat el movil fa poc, fa menys d'un mes, l'anterior em va durar 5 anys i mig, un motorola, ara m'he passat a nokia, simplement per ofertes no per cap amor-odi especial... bé, tenia l'esperanca que el nokia el pogues posar en catala, pero es veu que els models basics no es pot [+furioso]
kurras escribió:
[ fj ] escribió:Ahps, i també he vist una tele nokia XD

io a Chile vaig veure un cotxe Samsung.. [+risas]

Doncs si dóna tant bon resultat com les gravadores de cd's yamaha.. :-| [qmparto]
eTc_84 escribió:
kurras escribió:
[ fj ] escribió:Ahps, i també he vist una tele nokia XD

io a Chile vaig veure un cotxe Samsung.. [+risas]

Doncs si dóna tant bon resultat com les gravadores de cd's yamaha.. :-| [qmparto]

Tampoc ho he sentit. Però sí que Yamaha també és una marca de productes musicals
http://www.yamaha.com/yamahavgn/Images/KeyboardsDMI/Product/Enlarged/PSR-E203-enlarged.jpg
http://www.compusales.com.mx/images/bateria.jpg
0m3gA escribió:A mi dissabte passat se'm va quedar mig gilipollas, li vaig actualitzar el soft i ara funciona perfectament, a més sembla que una miqueta més ràpid.

Uo! l'Aya te el mateix mòbil que jo xD



i com dius que es fa això del software?
el meu porta un tros de celo XD! i no de les patacades
Aya_cat escribió:
0m3gA escribió:A mi dissabte passat se'm va quedar mig gilipollas, li vaig actualitzar el soft i ara funciona perfectament, a més sembla que una miqueta més ràpid.

Uo! l'Aya te el mateix mòbil que jo xD



i com dius que es fa això del software?
el meu porta un tros de celo XD! i no de les patacades


Amb el Nokia PC Siute i el Software update, connectes el mòbil al pc amb el cable que venia i ja el detecta i et diu si hi ha una nova actualització. L'has de tenir carregat i no parar el mòbil durant l'actualització o no el podràs recuperar sense passar pel sat.
0m3gA escribió:Amb el Nokia PC Siute i el Software update, connectes el mòbil al pc amb el cable que venia i ja el detecta i et diu si hi ha una nova actualització. L'has de tenir carregat i no parar el mòbil durant l'actualització o no el podràs recuperar sense passar pel sat.

A mi no em van ficar el cable USB, ni targeta microSD..... Però si van posar el mans-lliures
0m3gA escribió:
Amb el Nokia PC Siute i el Software update, connectes el mòbil al pc amb el cable que venia i ja el detecta i et diu si hi ha una nova actualització. L'has de tenir carregat i no parar el mòbil durant l'actualització o no el podràs recuperar sense passar pel sat.



moltes gracies!!!
3095 respuestas