Catalans EOL v2.0

Heu de coneixer aquest personatge:
Imagen

XD
Llavors....... Recomaneu How I met your mother?
També m'han recomanat dexter. Què opineu vosaltres?

I suposo que sempre en VO, veritat?

[bye]
[ fj ] escribió:
I suposo que sempre en VO, veritat?

[bye]
No se les altres, pero Nip/Tuck te un doblatge en català sublime. Dels millors doblatges en catala que he vist mai.
[ fj ] escribió:Llavors....... Recomaneu How I met your mother?
També m'han recomanat dexter. Què opineu vosaltres?

I suposo que sempre en VO, veritat?

[bye]


Jo et recomano les dues.

How i met your mother es irregular, com a minim a la primera temporada i la tipica relacio de la parella que "si pero no" a lo ross i rachel de friends, pot ser cansina, pero te episodis memorables, sobretot pel personatje de la foto d'abans, el Barney.

Dexter a mi m'agrada molt, es una serie politicament incorrecte i entretinguda, la segona temporada te algun "baixon", pero en general esta be i la tercera sembla que te coses noves.

I les dues nomes les he vist en VOS.

Edit: per mi nip/tuck no es una serie, es una telenovela, com anatomia de grey.
ssux escribió:Heu de coneixer aquest personatge:
Imagen

XD


és el millor sense cap dubte
anatomia de grey no és una telenovela. és molt bona serie, amb molt bon argument!
apunteu me a la vostra llista....aqui un català mes.

Salut [fumando]
Bon dia de St Narcís! Festa a Girona i prou XD
Aya_cat escribió:anatomia de grey no és una telenovela. és molt bona serie, amb molt bon argument!


La serie es basa quasi exclusivament en les relacions personals i desgracies dels protagonistes, per aixo la considero una telenovela. No treu que pugui resultar interssant, normal, les telenoveles enganxen.
seaman escribió:
eTc_84 escribió:ø

α

Tranquilo seaman, tus preferencias sexuales las conocíamos ya.
ssux escribió:
Aya_cat escribió:anatomia de grey no és una telenovela. és molt bona serie, amb molt bon argument!


La serie es basa quasi exclusivament en les relacions personals i desgracies dels protagonistes, per aixo la considero una telenovela. No treu que pugui resultar interssant, normal, les telenoveles enganxen.

la meitat de les series que s'emeten a Amèrica (creu-me en veig moltes, masses diria jo) van d'aixó i no crec que siguin telenoveles.

Si em dius el cor de la ciutat o ventdelpla eso si...
Aya_cat escribió:
ssux escribió:
Aya_cat escribió:anatomia de grey no és una telenovela. és molt bona serie, amb molt bon argument!


La serie es basa quasi exclusivament en les relacions personals i desgracies dels protagonistes, per aixo la considero una telenovela. No treu que pugui resultar interssant, normal, les telenoveles enganxen.

la meitat de les series que s'emeten a Amèrica (creu-me en veig moltes, masses diria jo) van d'aixó i no crec que siguin telenoveles.

Si em dius el cor de la ciutat o ventdelpla eso si...


Home depen de quines. House per exemple es basa molt mes en diagnostics i medicina, la vida personal dels personatges es una alicient indispensable per a que sigui bona, pero aixo no comporta que sigui principal. Herois es basa tambe molt mes en els poders que en el personatge en si.

Cor de la ciutat te que acabar ja, aixo de 2000 capitols no es normal xD. (no la veig per aixo)
Aya_cat escribió:
ssux escribió:
Aya_cat escribió:anatomia de grey no és una telenovela. és molt bona serie, amb molt bon argument!


La serie es basa quasi exclusivament en les relacions personals i desgracies dels protagonistes, per aixo la considero una telenovela. No treu que pugui resultar interssant, normal, les telenoveles enganxen.

la meitat de les series que s'emeten a Amèrica (creu-me en veig moltes, masses diria jo) van d'aixó i no crec que siguin telenoveles.

Si em dius el cor de la ciutat o ventdelpla eso si...


tal com diu en vicodina, la majoria de series tenen la seva trama de segon pla, el seu objectiu es un altre, l'objectiu de how i met your mother, per exemple, es fer riure i es creen les situacions per això, a partir d'aquí tenen els seus amors i desamors, etc. A anatomia de grey tots els casos estan a un segon pla respecte les desgracies, amors... dels personatges, es una telenovela, anatomia de grey es el cor de la citat l'estil USA, amb pressupost.
uo, les sèries tenen objectius ocults ¡ satanisme ! ¡ satanisme ! ¡ queremos de saber ! ¡ quien está detrás !

La pseudomàfia de Girona ja no aguanta els cubates d'aiguarràs que dónen a fires.
Salut, up i tal.
eTc_84 escribió:La pseudomàfia de Girona ja no aguanta els cubates d'aiguarràs que dónen a fires.
Salut, up i tal.



Espero que al menys siguin preus populars, que he vist cada aiguarràs a locals que et cobren 8€ per cubata.


Edit: http://es.youtube.com/watch?v=zSZw9RyaP5o
Uff de les millors barrakes de Girona en anys [babas]
El Mundial de F1 decidit al darrer revolt.. XD
eTc_84 escribió:El Mundial de F1 decidit al darrer revolt.. XD


pozi, llàstima... l'Alonso no em cau especialment bé, però el Hamilton i la seva troupe mediàtica em fan potar. Clar que el Massa és un pkt en comparació amb la meitat de la parrilla.

Que torni l'Orial Servià dels USA!
El millor final de campionat que recordi mai.. Llastima que hagi guanyat en Hamilton al final..

Vettel dioss [tadoramo]
eTc_84 escribió:El Mundial de F1 decidit al darrer revolt.. XD


Jo no se si per que, a diferencia dels demés, estava mirant la cursa (en comptes d'estar pendent d'un error d'algú) o per que els de T5 no han fet referencia a que Glock no ha parat, però els ultres cada dia fan més el pena. Per deu si estava clar el que podia passar.

Vettel si que és un bon pilot.
Jo fa temps que vaig deixar de ser aficionat a la F1, fa anys que va com sobre rails, amb tantes limitacions i tanta comèdia.. però els fanàtics de nova fornada deunido.

Això si, si pot guanyar Ferrari, endavant, llàstima que el gran Michael Schumacher ja no corre [buuuaaaa] [buuuaaaa]
eTc_84 escribió:Això si, si pot guanyar Ferrari, endavant, llàstima que el gran Michael Schumacher ja no corre [buuuaaaa] [buuuaaaa]


veus, li vaig agafar tirria a Ferrari pel guarro del Schummy.... com un tio que és el millor del món ha de ser tant guarro i tant trampós? el que va fer amb gent com Prost, Hill, Villeneuve o Alonso fa que embruti tot el seu palmarés..

(estem creant el fill de F1 en català...)

Salutacions!
El que li passava a Schumacher és que era tant i tant bo i superior, que tothom li tenia enveja i feien propaganda contra ell.
De fet, tot i tenir quasi tots els rècords vigents de la F1, encara hi ha molts que diuen que no és el millor pilot de la història.

I si Senna no s'hagués matat a l'accident que va tenir, sens dubte, Schumacher aquell any se l'hagués passat per la pedra i el mite Ayrton no existiria al nivell que està ara mateix.

Va guanyar 7 mundials, i per simples detalls no va poder guanyar-ne 3 més (punxada, el de fa 2 anys, el de la lesió), no sempre tinguent el millor cotxe.
eTc_84 escribió:El que li passava a Schumacher és que era tant i tant bo i superior, que tothom li tenia enveja i feien propaganda contra ell.
De fet, tot i tenir quasi tots els rècords vigents de la F1, encara hi ha molts que diuen que no és el millor pilot de la història.

I si Senna no s'hagués matat a l'accident que va tenir, sens dubte, Schumacher aquell any se l'hagués passat per la pedra i el mite Ayrton no existiria al nivell que està ara mateix.

Va guanyar 7 mundials, i per simples detalls no va poder guanyar-ne 3 més (punxada, el de fa 2 anys, el de la lesió), no sempre tinguent el millor cotxe.


Que el shumi era un guarro era tan cert com que l'Alonso és arrogant.
Bueno, doncs el Schumy és guarro, la propaganda ha servit per alguna cosa pel que veig.
eTc_84 escribió:Bueno, doncs el Schumy és guarro, la propaganda ha servit per alguna cosa pel que veig.


Propaganda? guarda't el revisionisme típic d'en willow que tinc una edat i he viscut totes aquestes guarrades en directe.
ssux escribió:
eTc_84 escribió:Bueno, doncs el Schumy és guarro, la propaganda ha servit per alguna cosa pel que veig.

Propaganda? guarda't el revisionisme típic d'en willow que tinc una edat i he viscut totes aquestes guarrades en directe.

Minuciosament ampliades, repetides i manipulades fins a límits ridículs i vomitius.
eTc_84 escribió:
ssux escribió:
eTc_84 escribió:Bueno, doncs el Schumy és guarro, la propaganda ha servit per alguna cosa pel que veig.

Propaganda? guarda't el revisionisme típic d'en willow que tinc una edat i he viscut totes aquestes guarrades en directe.

Minuciosament ampliades, repetides i manipulades fins a límits ridículs i vomitius.


Però reals, me la suda el que diguin els medis.

Quines ganes de que Vettel fitxi per Ferrari, per fi un pilot humil i no un estúpid, pijo, arrogant i prepotent.
Reals, però no superiors a qualsevol altre pilot que hagi estat els anys que ha estat ell a la F1, sempre i quant s'utilitzin les lupes i els altaveus corresponents.
A mi no m'agrada gens la formula 1. Pero si comparto una cosa amb tots els esports aquests? Es necessari que guanyin tanta pasta? Ho veig una tonteria la veritat, despres pasa el que pasa.
vicodina escribió:A mi no m'agrada gens la formula 1. Pero si comparto una cosa amb tots els esports aquests? Es necessari que guanyin tanta pasta? Ho veig una tonteria la veritat, despres pasa el que pasa.


Tens raó. Quan els futbolistes diuen que el seu esport es un treball com qualsevol altre [burla3] . Tampoc s'estan grapant els ous, però quina quantitat de diners què estan movent!
eTc_84 escribió:Reals, però no superiors a qualsevol altre pilot que hagi estat els anys que ha estat ell a la F1, sempre i quant s'utilitzin les lupes i els altaveus corresponents.


sorry etc, estic amb el ssux, tinc una edat i he vist F1 desde fa temps (époques de Pironi, Arnoux i fins i tot Lauda...) Tots han fet alguna, però el Schummy n'ha fet moltes i repetides... això no treu que de tot el que he vist, és fins ara el millor pilot (encara li queda temps a l'Alonso per apropar-se).

Salutacions!
[ fj ] escribió:
vicodina escribió:A mi no m'agrada gens la formula 1. Pero si comparto una cosa amb tots els esports aquests? Es necessari que guanyin tanta pasta? Ho veig una tonteria la veritat, despres pasa el que pasa.


Tens raó. Quan els futbolistes diuen que el seu esport es un treball com qualsevol altre [burla3] . Tampoc s'estan grapant els ous, però quina quantitat de diners què estan movent!

Home, els del Barça ara sí que suen la cansalada.. vale que guanyin moltissim, però ara estan 6 o 8h al dia dale que te pego.. crec que era el Messi que deia que no podien fer plans perquè mai sabrien quines estones tindrien lliures..

qwerty72 escribió:
eTc_84 escribió:Reals, però no superiors a qualsevol altre pilot que hagi estat els anys que ha estat ell a la F1, sempre i quant s'utilitzin les lupes i els altaveus corresponents.


sorry etc, estic amb el ssux, tinc una edat i he vist F1 desde fa temps (époques de Pironi, Arnoux i fins i tot Lauda...) Tots han fet alguna, però el Schummy n'ha fet moltes i repetides... això no treu que de tot el que he vist, és fins ara el millor pilot (encara li queda temps a l'Alonso per apropar-se).

Salutacions!

Collons, jo també tinc una edat [barret], i n'he vist a uns quants (no tants com vosté, obviament), i moltes vegades s'ha exagerat d'una manera brutal simplement per ser ell qui ho feia.. encara recordo l'espectable patètic que van estar donant (sobretot des de teles de les espanyes) quan lo de "l'aparcament". Temps després un altre pilot va fer una cosa semblant, i callats com putes que son.
El que penso, és que la F1 d'ara comparada amb 5-7 anys enrera no té res a veure, ara els cotxes són semi-teledirigits, i amb limitacions a pertot.. l'esperit de la F1 s'ha perdut.

FORZA SCHUMI.
catalans d'eol v2.0/F1 [jaja]

El Shumi era molt bon pilot, bonissim, pero de vegades tenia coses no molt legals, a mes, li va passar com Alonso, els 2 primers mundials, si no m'equivoco, els va guanyar amb un cotxe inferior als demes, alli es on es veu un bon pilot, no com els pkts del massa i raikkonen que amb "pepinos" com els Ferrari sempre son segundons.

El futur de la F1 ara mateix es Vettel, Kubica i, pesi a qui li pesi (a mi mateix [jaja] ) Hamilton. Alonso si no agafa un cotxe mes competitiu, no fara res mes.

ssux escribió:
Quines ganes de que Vettel fitxi per Ferrari, per fi un pilot humil i no un estúpid, pijo, arrogant i prepotent.


Sera humil ara que encara no es ningu, despres, per desgracia, cambiara com tots.
mrt escribió:catalans d'eol v2.0/F1 [jaja]

El Shumi era molt bon pilot, bonissim, pero de vegades tenia coses no molt legals, a mes, li va passar com Alonso, els 2 primers mundials, si no m'equivoco, els va guanyar amb un cotxe inferior als demes, alli es on es veu un bon pilot, no com els pkts del massa i raikkonen que amb "pepinos" com els Ferrari sempre son segundons.

Home.. el Renault que tenia llavors l'Alonso no és que fos massa inferior als altres.. el que si era molt superior era mclaren, però raikkonen ja llavors començava a forjar la seva llegenda a base de rebentar cotxes.
Jo encara recordo l'any que l'Irvine va estar a punt a punt de guanyar.. quina llàstima que no va poder ser..
PD: Amb el grup de companys de classe que vaig crèixer (algun d'ells segur que llegeix això [poraki]) teniem una mania.. brindar per l'Irvine [beer], va, UNA PER L'EDDIE [beer] [tadoramo]
eTc_84 escribió:
mrt escribió:catalans d'eol v2.0/F1 [jaja]
PD: Amb el grup de companys de classe que vaig crèixer (algun d'ells segur que llegeix això [poraki]) teniem una mania.. brindar per l'Irvine [beer], va, UNA PER L'EDDIE [beer] [tadoramo]


parles del segon millor pilot del món? :D

del que comentes de l'aparcament no opino... per desgràcia les retransmissions de Tele5 són insoportables pel forofismo fastigós... sorry etc, el Shummy és el millor pilot sens dubte dels últims 30 anys (Senna és va matar abans de poder arribar als seus nivells i l'Alonso crec que té fusta peró com no agafi bon cotxe o com a mínim mínimament bon cotxe no serveix ser el millor amb diferència amb les diferències de mecànica) però ha embrutat molt la seva carrera amb el que ha fet al circuit. Ara, fora del cotxe el tiu és un senyor...

Salutacions!
Tot i això, s'ha de reconèixer a un grandíssim pilot que no va guanyar mai un campionat del món, com va ser Gilles Villeneuve, "casualment" ferrarista [barret]
Rossi, aquest si que es bon pilot de F1 xDDD
eTc_84 escribió:Tot i això, s'ha de reconèixer a un grandíssim pilot que no va guanyar mai un campionat del món, com va ser Gilles Villeneuve, "casualment" ferrarista [barret]



ja ho va fer el seu fill per ell

jo era molt fan de Alain Prost

que vaig sentir, que el fill del Ayrton Senna participara tambe a la F1??

0m3gA escribió:Rossi, aquest si que es bon pilot de F1 xDDD


tu deixa'l correr aquest, que si el deixen la pot liar a la F1.
El Rossi no hauria de còrrer a la F1, o té el perill d'empetitir el mite.

El que té un fill a la F1 és el Piquet, concretament Nelsinho.

Pel que veig, el que si que té és un nebot pilot, no pas un fill. http://es.wikipedia.org/wiki/Bruno_Senna
eTc_84 escribió:El Rossi no hauria de còrrer a la F1, o té el perill d'empetitir el mite.

El que té un fill a la F1 és el Piquet, concretament Nelsinho.

Pel que veig, el que si que té és un nebot pilot, no pas un fill. http://es.wikipedia.org/wiki/Bruno_Senna


Cullons, Nelsinho. Pensava que parlavem de F1 i no de futbol xD
Que a la que ens despistem ¬¬
mrt escribió:que vaig sentir, que el fill del Ayrton Senna participara tambe a la F1??


Jo el vaig veure a la GP2 i poca cosa ha tret del seu oncle.

vicodina escribió:
eTc_84 escribió:El Rossi no hauria de còrrer a la F1, o té el perill d'empetitir el mite.

El que té un fill a la F1 és el Piquet, concretament Nelsinho.

Pel que veig, el que si que té és un nebot pilot, no pas un fill. http://es.wikipedia.org/wiki/Bruno_Senna


Cullons, Nelsinho. Pensava que parlavem de F1 i no de futbol xD


Això dels diminutius brasilers son la hòstia, jo em canviaré el nick per Omeginha o algo així xDDD [qmparto]
mrt escribió:catalans d'eol v2.0/F1 [jaja]
XD
Bon dia gent!
El meu es facil. Vicodinha! XD
shttt que ell mateix va dir que ia era grandet i no volia res de Nelsinho, ni Piquet Jr... xD

En Bruno Senna em pensava que era mes jovenet..si ia te 25 anys!
llista actualitzada dels catalans d'eol [jaja]

omeginha
etcinho
darknessinho
kurrinho
vicodinha
qwertinho
ssuxinho
seamaninho
mrtinho

[qmparto]
spamers...

Parlant de anatomia... aya has vist el nou capítol!!!! [amor] [amor] ais entre això i el nou d'avui de gossip una ja és feliç jiji.

Moltes series son culebrons, i la veritat es que perqué el seu protagonista sigui la ironia personificada o bé un sentimentalista o un humorista ens enganxen per un motiu o altre que fa que ens cridi l'atenció. Peró s'ha de reconèixer que son molt millors els de fora que le cor de la ciutat o similars...

PD: Dallas forever!!! [carcajad] [carcajad]

Molts esports fan pena de lo que arriben a guanyar i els pocs resultats que tenen, i després a l'hora de la veritat, son els pobres pringats que no tenen ni 5 els que ens donen un nom (mireu sinó els jocs olímpics) el Cal en una entrevista dient que no que no guarda la (no se quin nom li donen) la protecció pel genoll per sort sinó perquè és cara i no te prous diners per comprar-ne una altre, i sort de la junta de Galícia que li ha facilitat alguns dels desplaçaments; i em sembla que una persona que té 4 medalles olímpiques es mereix una mica mes de subvencions o publicitat; sinó fos per el Car o la Blume...molts esportistes no podrien ni entrenarse, per no mencionar els gastos, que allí també ne paguen però a un altre nivell.
mrt escribió:catalans d'eol v2.0/F1 [jaja]

El Shumi era molt bon pilot, bonissim, pero de vegades tenia coses no molt legals, a mes, li va passar com Alonso, els 2 primers mundials, si no m'equivoco, els va guanyar amb un cotxe inferior als demes, alli es on es veu un bon pilot, no com els pkts del massa i raikkonen que amb "pepinos" com els Ferrari sempre son segundons.

El futur de la F1 ara mateix es Vettel, Kubica i, pesi a qui li pesi (a mi mateix [jaja] ) Hamilton. Alonso si no agafa un cotxe mes competitiu, no fara res mes.

ssux escribió:
Quines ganes de que Vettel fitxi per Ferrari, per fi un pilot humil i no un estúpid, pijo, arrogant i prepotent.


Sera humil ara que encara no es ningu, despres, per desgracia, cambiara com tots.


L'alonso no ha guanyat cap mundial amb un cotxe inferior, l'ha guanyat amb un de més lent, pero més fiable i per tant millor.

El Shumi és el millor pilot de la F1 fins al dia d'avui, pero aixó no treu que era un guarro.

Quin pilot és o ha estat humil com ara és en Vettel? només per estar a la graella ja ets un pijo i amb molts numeros de ser un capullo arrogant, més amb la edat del Vettel, mira el rosset d'en roseberg, ara mateix només el De la rosa y en gené em semblen persones mitjanament normals, pero no van durar res a la graella.

El Vettel viatge sense "chupapolles" i , fins i tot, sense manager, va ell amb la seva motxilla i com una persona tan normal com la resta.
3095 respuestas