des de petita que no havia anat a cap boda, ara ja se perquè a la gent li mola tant ara he acabat agafant traumes amb la família i algunes tècniques de ball...
lodis escribió:des de petita que no havia anat a cap boda, ara ja se perquè a la gent li mola tant ara he acabat agafant traumes amb la família i algunes tècniques de ball...
jo porto anys esperant que arribi una U.u
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
lodis escribió:des de petita que no havia anat a cap boda, ara ja se perquè a la gent li mola tant ara he acabat agafant traumes amb la família i algunes tècniques de ball...
i jo que no tenia ni puta idea que els canvis es tancaven el divendres... per un any que em dóna per fer un equip.... millor que segueixi amb els de l'NBA...
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
i jo que no tenia ni puta idea que els canvis es tancaven el divendres... per un any que em dóna per fer un equip.... millor que segueixi amb els de l'NBA...
Jo avui he quedat segon del meu poble , a molt poc del primer.. mal llamp.. Demà a la feina tocarà restregar una mica (sóc el més novato de tots en sm).
seaman
Gambler
41.984 mensajes y 1 foto desde jul 2003 en Almería
seaman escribió:HJAKHJKAHJAJKAJ De verdad,estos niños,se toman todo literalmente,pero si eTc y yo nos llevamos bien,vosotros veis que se haya picado? xD.
Et falten moltes sopes encara per fer-me picar De totes maneres, crec que ja passa de taca d'oli el tema.
No t'equivoquis, en aquest fil es pot parlar en l'idioma que es vulgui.
No com en altres, que es pot parlar anglès, portugués y/o altres, pero si parles català o euskera, ets deixeble de satan.
aixo em recorda a un dels posts de misce justificant el respecte pel catala que hi ha a espanya "en la cola de la expo habia un senor hablando en catalan por telefono y nadie le dijo nada por hablar en catalan" si, segur que tambe n'hi havia un parlant angles i et vas plantejar lo mateix,"que raro que a ese tio que habla en ingles no le esten partiendo la boca a patadas" o potser no.
ssux escribió:aixo em recorda a un dels posts de misce justificant el respecte pel catala que hi ha a espanya "en la cola de la expo habia un senor hablando en catalan por telefono y nadie le dijo nada por hablar en catalan" si, segur que tambe n'hi havia un parlant angles i et vas plantejar lo mateix,"que raro que a ese tio que habla en ingles no le esten partiendo la boca a patadas" o potser no.
A mi lo que em fa gracia es la gent que despotrica dels catalans y despres et venen i et diuen: -Oye como se dice "xxxxxxx" en catalán?
Jo a Málaga conec a bastants d'aquests i la veritat es que no ho entenc.