Cafetino escribió:Home, si has trobat tutor i ell et diu que accepta el projecte, casi casi ja podries començar si vols.
Si et serveix de consol el projecte de la tecnica el vaig fer en un estiu
El problema es que el faig en una empresa, i em demanen conveni també.. fins que no entri en vigencia no em deixen anar-hi, i de moment no en tinc nidea de com fer-lo.. xD
perdona, això o feiem l'any passat i d'un ahbitaicó a l'altre i per no cridar pel pis
després, he sopat amb drknss i cafetino que rouse està poxa i la pobre només pot menjar sopes, a més i que si m'escarxofo al sofà?? al menys a mi no se'm fa le cul gros esperant que els gossos em portin la caça
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
eTc_84 escribió:Traducció: La Rouse està de ressaca terrible de Martini mentre la lodis, el talibà i l'amant de vbasic fotien botellón.
ves a prendre per pel sac auqí la única que cata el martini avui soc jo cafetino esta fent nones, drknss tomba per aquí i jo.. jo demà no tinc classe h d'aprofitar, la festa me la monto a casa.
eTc_84 escribió:Traducció: La Rouse està de ressaca terrible de Martini mentre la lodis, el talibà i l'amant de vbasic fotien botellón.
Eh! Què és això de riure's de la gent que està malalta agonitzant al llit de febre? Mala persona Aqui la borratxa es la lodis, que mirala, s'ha estat per aquí fent el ganso fins les tantes, i ara dorm; quan alguns ja hem tornat de classe... Ara, cap a casetaaaaaaaa!