Catalans EOL v2.0

lodis escribió:
Naje escribió:No foteu que plourà per Tarragona, jo que el dissabte anava a Port Aventura [buuuaaaa]

Salut!


Es lo que ha comentat el Sr. Tomas Molina.... altre cosa es que després plogui o no XD



De moment, ha encertat.
A barna fa un dia lleig amb ganes, d'aquells que et donen ganes de quedar-te al llit tot el dia sense fer res i jo a la feina [buuuaaaa]
0m3gA escribió:A barna fa un dia lleig amb ganes, d'aquells que et donen ganes de quedar-te al llit tot el dia sense fer res i jo a la feina [buuuaaaa]


aqui a Lleida tambe fa un dia dels de quedar-se a casa, jo tinc vacances [poraki]

aqui començara a ploure i ja tindrem la boira.... cawento
juerr estic de tràmits per començar a fer el projecte fins al cul!!

Espero que amb una mica de sort pugui presentar el febrer...
eTc_84 escribió:Collons, algú me'ls ha de portar un cop abatuts a base de rocs.

Amb tan seure se't fara el cul gros, i després no passaras ni per l'entrada de la cova


kurras escribió:juerr estic de tràmits per començar a fer el projecte fins al cul!!

Espero que amb una mica de sort pugui presentar el febrer...

Home, si has trobat tutor i ell et diu que accepta el projecte, casi casi ja podries començar si vols.

Si et serveix de consol el projecte de la tecnica el vaig fer en un estiu :p
Cafetino escribió:Home, si has trobat tutor i ell et diu que accepta el projecte, casi casi ja podries començar si vols.

Si et serveix de consol el projecte de la tecnica el vaig fer en un estiu :p
El problema es que el faig en una empresa, i em demanen conveni també.. fins que no entri en vigencia no em deixen anar-hi, i de moment no en tinc nidea de com fer-lo.. xD
No hi ha res pitjor que tenir un director de projecte novato.
Cafetino escribió:
eTc_84 escribió:Collons, algú me'ls ha de portar un cop abatuts a base de rocs.

Amb tan seure se't fara el cul gros, i després no passaras ni per l'entrada de la cova

No coi, jo els abato des del roflcopter, ells després els duen cap a la cova.
eTc_84 escribió:
Cafetino escribió:
eTc_84 escribió:Collons, algú me'ls ha de portar un cop abatuts a base de rocs.

Amb tan seure se't fara el cul gros, i després no passaras ni per l'entrada de la cova

No coi, jo els abato des del roflcopter, ells després els duen cap a la cova.




a cops de roc des de el roflcopter?? si que ets vago si ¬¬
eTc_84 escribió:
No coi, jo els abato des del roflcopter, ells després els duen cap a la cova.


i bona punteria ;)
lodis escribió:
eTc_84 escribió:No coi, jo els abato des del roflcopter, ells després els duen cap a la cova.

a cops de roc des de el roflcopter?? si que ets vago si ¬¬

*Diu la lodis escarxofada a la cadira de l'ordinador mentre li pregunta pel messenger a la Rouse què menjarà per sopar.

mrt escribió:i bona punteria ;)

Em diuen el Navarro dels roflcopters ;) [barret]
perdona, això o feiem l'any passat i d'un ahbitaicó a l'altre i per no cridar pel pis XD

després, he sopat amb drknss i cafetino que rouse està poxa i la pobre només pot menjar sopes, a més i que si m'escarxofo al sofà?? al menys a mi no se'm fa le cul gros esperant que els gossos em portin la caça XD
Traducció: La Rouse està de ressaca terrible de Martini mentre la lodis, el talibà i l'amant de vbasic fotien botellón.
io men vaig a veure que tal els dijous universitaris, que aquest curs encara no he surtit cap dijous.. [Ooooo]
eTc_84 escribió:Traducció: La Rouse està de ressaca terrible de Martini mentre la lodis, el talibà i l'amant de vbasic fotien botellón.



ves a prendre per pel sac XD auqí la única que cata el martini avui soc jo XD cafetino esta fent nones, drknss tomba per aquí i jo.. jo demà no tinc classe XD h d'aprofitar, la festa me la monto a casa.
els missatges de la lodis aniran degenerant aquesta nit per culpa del Martini ;)
els meus?? XD jo em ser controlar XD a part es enveja del etc que vol venir de festa la pis i no sap com dir-ho XD
eTc antes de salir de fiesta se debe cortar las garras y afeitarse la espalda.
Bon dia a la vil·la del pingüí!!!!

com es nota que demà, bueno avui, no tinc classes jejeje ^_^
lodis escribió:Bon dia a la vil·la del pingüí!!!!

com es nota que demà, bueno avui, no tinc classes jejeje ^_^

flipa estàs desperta, et canvio l'horari XD!!! que avui el tinc bahh
dos hores lliures entremig...
seaman escribió:eTc antes de salir de fiesta se debe cortar las garras y afeitarse la espalda.

Pues si, ¿ y ?
lodis escribió:Bon dia a la vil·la del pingüí!!!!

com es nota que demà, bueno avui, no tinc classes jejeje ^_^


Quina enveja [decaio] Si vols et trucu ara que tens resaca, almenys d'aquesta manera aprofitaràs mes el dia. [sati]
eTc_84 escribió:
seaman escribió:eTc antes de salir de fiesta se debe cortar las garras y afeitarse la espalda.

Pues si, ¿ y ?


Pues que tardas mas en arreglarte.
seaman escribió:
eTc_84 escribió:
seaman escribió:eTc antes de salir de fiesta se debe cortar las garras y afeitarse la espalda.

Pues si, ¿ y ?

Pues que tardas mas en arreglarte.

Ni que me tuvieras que esperar.
eTc_84 escribió:Traducció: La Rouse està de ressaca terrible de Martini mentre la lodis, el talibà i l'amant de vbasic fotien botellón.

Eh! Què és això de riure's de la gent que està malalta agonitzant al llit de febre? Mala persona [uzi]
Aqui la borratxa es la lodis, que mirala, s'ha estat per aquí fent el ganso fins les tantes, i ara dorm; quan alguns ja hem tornat de classe...
Ara, cap a casetaaaaaaaa!
[+risas]  Nomes he aguantat 1h de classe..
de ressaca cap n'hi una XD

enveja que teniu tots que jo els divendres no tinc classes i començo el finde en dijous XD

va Rouse, endreça que et vindran a buscar i faràs tard XD

Flash, no et pensis a les 12 ja me despertat ^_^
eTc_84 escribió:Ni que me tuvieras que esperar.


Hombre,espero que si voy por tierras catalanes,te apetezca quedar a tomar una cerveza y criticar al barça xDDD.
seaman escribió:
eTc_84 escribió:Ni que me tuvieras que esperar.

Hombre,espero que si voy por tierras catalanes,te apetezca quedar a tomar una cerveza y criticar al barça xDDD.

Mi abogado me ha recomendado no hablar del tema en público.

De totes maneres, mrt, fixa't en una cosa, en el fil del madrid m'insulta i aquí diu de quedar xD
eTc_84 escribió:
seaman escribió:
eTc_84 escribió:Ni que me tuvieras que esperar.

Hombre,espero que si voy por tierras catalanes,te apetezca quedar a tomar una cerveza y criticar al barça xDDD.

Mi abogado me ha recomendado no hablar del tema en público.

De totes maneres, mrt, fixa't en una cosa, en el fil del madrid m'insulta i aquí diu de quedar xD


Eh,el catalan no es tan extraño como para no entender que dices ahi,si,te insulto en el hilo del madrid porque estaba a huevo xD.

¬¬
Hem d'esmerçar mots escaients per no al.ludir a quelcom no raonable.

seaman brètol.
eTc_84 escribió:Hem d'esmerçar mots escaients per no al.ludir a quelcom no raonable.

seaman brètol.


[qmparato] Quina mala llet xD
eTc_84 escribió:Hem d'esmerçar mots escaients per no al.ludir a quelcom no raonable.

seaman brètol.


mandonguilla
eTc_84 escribió:Hem d'esmerçar mots escaients per no al.ludir a quelcom no raonable.

seaman brètol.


Si,tu a lo tuyo.
eTc_84 escribió:Hem d'esmerçar mots escaients per no al.ludir a quelcom no raonable.

seaman brètol.



tambe pots dir, tros d'aquoniam!

aquests del madrid, son mala gent [qmparto]
mrt escribió:aquests del madrid, son mala gent [qmparto]

Certament.

qwerty72 bordegàs [barret]
eTc_84 escribió:
mrt escribió:aquests del madrid, son mala gent [qmparto]

Certament.

qwerty72 bordegàs [barret]


etc xitxarel·lo [alien]
no, més aviat l'eTc està al a categoria de borinot XD jajaja.
lodis escribió:no, més aviat l'eTc està al a categoria de borinot XD jajaja.

Demano explicacions.

qwerty72 ganàs i beneit [poraki]
eTc_84 escribió:
lodis escribió:no, més aviat l'eTc està al a categoria de borinot XD jajaja.

Demano explicacions.

qwerty72 ganàs i beneit [poraki]



aquestes altures no calen masses explicacions XD
Ahir vaig estar de concert i buffff [amor]
No em diguis que vas anar a veure a l'Evaristo:
Imagen
eTc_84 escribió:No em diguis que vas anar a veure a l'Evaristo:
Imagen

La veritat és que no
eTc_84 escribió:
lodis escribió:no, més aviat l'eTc està al a categoria de borinot XD jajaja.

Demano explicacions.

qwerty72 ganàs i beneit [poraki]


mec! error, en el meu cas no és beneit, és beneït [sati] [sati] [sati] [sati] [sati] [sati]
qwerty72 escribió:
eTc_84 escribió:
lodis escribió:no, més aviat l'eTc està al a categoria de borinot XD jajaja.

Demano explicacions.

qwerty72 ganàs i beneit [poraki]


mec! error, en el meu cas no és beneit, és beneït [sati] [sati] [sati] [sati] [sati] [sati]

Beneït Beneit [jaja]
eTc_84 escribió:
qwerty72 escribió:
eTc_84 escribió:Demano explicacions.

qwerty72 ganàs i beneit [poraki]


mec! error, en el meu cas no és beneit, és beneït [sati] [sati] [sati] [sati] [sati] [sati]

Beneït Beneit [jaja]


quin gust d'idioma que tenim... :D
esteu com a cabres o millor dit com a bocs XD

aya que vas fer fotos??? >_<
eTc_84 escribió:Coi de bajoca..



mmmm bajoques amb patates!! [babas] [babas]

vigila no et doni moresc XD
lodis escribió:esteu com a cabres o millor dit com a bocs XD

aya que vas fer fotos??? >_<

que dubtes?
3095 respuestas