Catalans EOL v2.0

Aya_cat escribió:
lodis escribió:esteu com a cabres o millor dit com a bocs XD

aya que vas fer fotos??? >_<

que dubtes?



no pas!! de tu mai preciosa meva del meu cor [amor] [amor]

tinc novetats per tu >_<

a part ens veurem aviat al saló no?? jajaja
lodis escribió:
Aya_cat escribió:
lodis escribió:esteu com a cabres o millor dit com a bocs XD

aya que vas fer fotos??? >_<

que dubtes?



no pas!! de tu mai preciosa meva del meu cor [amor] [amor]

tinc novetats per tu >_<

a part ens veurem aviat al saló no?? jajaja

ara em conecto que estic en les ombres
clar que ens veurem al saló [amor] és el nostre lloc XD!!!!
eTc,¿como se esta por Madrid? XD .
seaman escribió:eTc,¿como se esta por Madrid? XD .

Pues la verdaZ es que echo de menos el mar, pero no me quejo, ¿ por ? ¿ quieres ir a vivir a la capital de la madre patria tú también ?
eTc_84 escribió:
seaman escribió:eTc,¿como se esta por Madrid? XD .

Pues la verdaZ es que echo de menos el mar, pero no me quejo, ¿ por ? ¿ quieres ir a vivir a la capital de la madre patria tú también ?


segur que estaves darrera el Rajoy al desfile escalfant-li l'orella :D
Hola cap de porcs (veient la tematica de la darrera pagina que millor que saludar amb eixa frase)
Aquest es el meu missatge 5555, no gens menys ho celebraré amb festucs i escopinyes.
Bé, en honor al missatge tant especial que has aconseguit, el seaman et darà el conseqüent regal.
eTc_84 escribió:Bé, en honor al missatge tant especial que has aconseguit, el seaman et darà el conseqüent regal.


Y yo por que le voy a tener que dar ningun regalo?
Etc i seaman aneu a festejar a altre lloc, que hi han menors mirant.
seaman escribió:
eTc_84 escribió:Bé, en honor al missatge tant especial que has aconseguit, el seaman et darà el conseqüent regal.


Y yo por que le voy a tener que dar ningun regalo?

Por que yo lo digo y NGC lo merece.

ssux, em persegueix [mad] [mad]
eTc_84 escribió:
seaman escribió:
eTc_84 escribió:Bé, en honor al missatge tant especial que has aconseguit, el seaman et darà el conseqüent regal.


Y yo por que le voy a tener que dar ningun regalo?

Por que yo lo digo y NGC lo merece.

ssux, em persegueix [mad] [mad]


Es que em recordes a un esportista d'elit:
Imagen
ssux escribió:
eTc_84 escribió:
Por que yo lo digo y NGC lo merece.

ssux, em persegueix [mad] [mad]


Es que em recordes a un esportista d'elit:
Imagen


[qmparto] [qmparto] punyals, punyals, volen punyals...
Algu em sap dir perque no se insertar un index a un document word?
Quan faig insertar -> referencia -> indice y tablas em diu Error, no se encuentran entradas de indice.

He numerat les pàgines i tots els punts porten numeració (1, 1.1, 2, ... ) Ens ho van explicar l'any passat i ia no menrecordo..
kurras escribió:Algu em sap dir perque no se insertar un index a un document word?
Quan faig insertar -> referencia -> indice y tablas em diu Error, no se encuentran entradas de indice.

He numerat les pàgines i tots els punts porten numeració (1, 1.1, 2, ... ) Ens ho van explicar l'any passat i ia no menrecordo..

selecciona el títols també
kurras escribió:Algu em sap dir perque no se insertar un index a un document word?
Quan faig insertar -> referencia -> indice y tablas em diu Error, no se encuentran entradas de indice.

He numerat les pàgines i tots els punts porten numeració (1, 1.1, 2, ... ) Ens ho van explicar l'any passat i ia no menrecordo..


bah, jo recordo que a la memòria del projecte, l'índex el vaig fer al final a mà... invento diabólico el word! :D
kurras escribió:Algu em sap dir perque no se insertar un index a un document word?
Quan faig insertar -> referencia -> indice y tablas em diu Error, no se encuentran entradas de indice.

He numerat les pàgines i tots els punts porten numeració (1, 1.1, 2, ... ) Ens ho van explicar l'any passat i ia no menrecordo..


Fes-ho per estils, crea un estil pels titols de primer nivell, segon i tercer, i a l'hora de crear l'index li dius quin estil correspont a cada nivell.
Personalment després d'haver fet el treball de recerca amb word en el seu dia, i després els dos projectes de fi de carrera amb OpenOffice he arribat a la conclusió que els processadors de texts de tota la vida no serveixen per fer grans treballs. El OpenOffice encara mig es comporta, cosa que el word no, pero bé, si tens temps i paciència podria provar de fer-ho amb LaTeX
ssux escribió:
kurras escribió:Algu em sap dir perque no se insertar un index a un document word?
Quan faig insertar -> referencia -> indice y tablas em diu Error, no se encuentran entradas de indice.

He numerat les pàgines i tots els punts porten numeració (1, 1.1, 2, ... ) Ens ho van explicar l'any passat i ia no menrecordo..


Fes-ho per estils, crea un estil pels titols de primer nivell, segon i tercer, i a l'hora de crear l'index li dius quin estil correspont a cada nivell.
Aixi es com ho he fet, per estils.. pero sempre em surt l'error aquest.. nose si s'havia de fer alguna cosa mes.. He provat seleccionant tot el text abans d'anar a insertar, sense seleccionarlo.. i res.. Recordo que era bastant senzill.. [+furioso]
Cert word fa pena, pero tambe es cert que el 99% de les persones que usem el word ho fem malament, quants dels presents comenca un treball de word definint tots els estils que usara? o simplificant-ho, quants usen estils? XD

He usat word en entorn professional (ja no recordo res aixi que no pregunteu XD) i si ve el word només l'usaben per les mancances dels programes d'adobe (corregides al CS2, cites concretament) es cert que el word ben usat te moltes possibilitats.

Tots em apres a usar el word a casa fent treballs estupids, ningu en n'ha ensenyat i per aixo l'us tan pobre que en fem. Posats a apendre latex, potser també hauriem d'apendre word (o oofice )

Kurras: segur que el problema es dels estils, usa els que word defineix per defecte modificant-los al teu gust. observa que els estils només els usin el titols(pots seleccionar tot el text d'un estil), compte amb els intros, usa el mode amb la P aquella rara per veure'ls.
A mi el office que mes m'agrada es el 2000, el ultim no m'agrada gens apart que es algo inestable.

A mi esque no em queda mes remei perque pel vista de 64 bits nomes puc utilitzar l'ultim office i com que em fa fastic me hagut d'acostumar al openoffice, que esta be, llastima que alugnes coses tardo en trobar-les.
EL que no es gaire fiable es la fulla de calcul de l'openoffice, haviam si amb la nova versio l'han arreglat.
ssux escribió:
eTc_84 escribió:ssux, em persegueix [mad] [mad]


Es que em recordes a un esportista d'elit:
Imagen

La meva barba no arriba de costat a costat ara mateix, he d'estar presentable.
Encara que en altre temps, si ho va fer, barba de 7 mesos [amor] [amor], com abrigava [babas]

http://kr.youtube.com/watch?v=fg_FKAz1ceY



A veure si ho posen a misce.
eTc_84 escribió:

A veure si ho posen a misce.



[qmparto]
eTc_84 escribió:
ssux escribió:
eTc_84 escribió:ssux, em persegueix [mad] [mad]


Es que em recordes a un esportista d'elit:
Imagen

La meva barba no arriba de costat a costat ara mateix, he d'estar presentable.
Encara que en altre temps, si ho va fer, barba de 7 mesos [amor] [amor], com abrigava [babas]


deu, quina por faries....


eTc_84 escribió:
A veure si ho posen a misce.


bons pares que utilitzen els seus fills per les seves paranoies lingüistiques [enfado1]
Crec que ahir ja estava postejat a misce.

etc, lo de la barba de 7 mesos es en serio? a mi amb 2 setmanes i la meva merda de barba de nen de 10 anys ja em pica tot... xD
Hola a tots, jo també m'apunto ;). Sóc de Reus (Tarragona) i estic molt orgullòs de ser català xDD.

Salutacions per a tots
welcome

Si al final es demostra que els feixistes son els que estan obsesionats amb la imposicio del castella, que els que demanen igualtat no deixen a la seva filla relacionar-se amb gent que parla catala.
A mi hi ha coses que em toquen molt els pebrots.

Tinc un amic de fa molts anys,és una mica "charnegillu" i del Madrid però és el meu millor amic.

El cas és que ara esta a la acadèmia de policia de Mollet perque aspira a Guardia Urbano d'Hospitalet.

L'altre dia hem comentava que a l'academia els obligen a parlar sempre en català i això li sembla fatal....diu que hauries de poder parlar tambe en castella i que a ell li costa molt expresar-se en català.

Hem vaig veure obligat a dir-li.TU tens uns collons com un toro,pq vius a catalunya des que vas neixer (fot 30 anys) i no has tingut mai la poca decencia de voler apendre a parlar be el catala expressarte correctament.Que es la teva terra,cony!!!

Som molt amics i evidentment mai ens emprenyerem pero una cosa aixi pero es pq veieu com pensen moltes persones...persones que son d'aqui,nascudes aqui i no tene ni interes per apendre l'idioma de la seva terra.Ni en 30 anys.Increible.

PD:Per desgràcia escric molt menys en catala del que m'agradaria...perdoneu les faltes que segur que n'hi ha [ayay]
0m3gA escribió:Crec que ahir ja estava postejat a misce.

etc, lo de la barba de 7 mesos es en serio? a mi amb 2 setmanes i la meva merda de barba de nen de 10 anys ja em pica tot... xD

Totalment cert, me la vaig treure quan vaig començar a treballar en un lloc, però fins llavors la portava. I si picava, però pitjors són els les pells d'animal que he d'utilitzar a l'hivern contra el fred.

Jo ho he explicat vàries vegades, un amic meu de Barcelona, madridista, d'ultradreta i admirador de Ricardo Saez, quan parla amb mi, ho fa en català, i jo a ell en castellà, i seguim la conversa sense problema, encara que a vegades li costa una mica perquè no està gaire habituat. Que em consti, sóc de les poques persones amb les que parla català, si no la única.. i cap problema mai de la vida, és més, és un gran degustador de whisky's i en això és en lo que si tenim discussions constructives [jaja]
eTc_84 escribió:
Jo ho he explicat vàries vegades, un amic meu de Barcelona, madridista, d'ultradreta i admirador de Ricardo Saez, quan parla amb mi, ho fa en català, i jo a ell en castellà, i seguim la conversa sense problema, encara que a vegades li costa una mica perquè no està gaire habituat. Que em consti, sóc de les poques persones amb les que parla català, si no la única.. i cap problema mai de la vida, és més, és un gran degustador de whisky's i en això és en lo que si tenim discussions constructives [jaja]
[/quote]

Lagavulin FTW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ssux escribió:Parles d'en morr? [jaja]

El morr només és amic de les pijes d'eol.

qwerty, va parir.. no hi ha com ser un burgés [poraki]
Patxo escribió:A mi hi ha coses que em toquen molt els pebrots.

Tinc un amic de fa molts anys,és una mica "charnegillu" i del Madrid però és el meu millor amic.

El cas és que ara esta a la acadèmia de policia de Mollet perque aspira a Guardia Urbano d'Hospitalet.

L'altre dia hem comentava que a l'academia els obligen a parlar sempre en català i això li sembla fatal....diu que hauries de poder parlar tambe en castella i que a ell li costa molt expresar-se en català.

Hem vaig veure obligat a dir-li.TU tens uns collons com un toro,pq vius a catalunya des que vas neixer (fot 30 anys) i no has tingut mai la poca decencia de voler apendre a parlar be el catala expressarte correctament.Que es la teva terra,cony!!!

Som molt amics i evidentment mai ens emprenyerem pero una cosa aixi pero es pq veieu com pensen moltes persones...persones que son d'aqui,nascudes aqui i no tene ni interes per apendre l'idioma de la seva terra.Ni en 30 anys.Increible.

PD:Per desgràcia escric molt menys en catala del que m'agradaria...perdoneu les faltes que segur que n'hi ha [ayay]


A mi amb 22 anys em passa exactament el mateix i si, també sóc xarnego i del madrid, i no es per desinteres per parlar català, t'ho pot dir gent d'aquest mateix post amb la que parlo (escrit) gairebé cada dia i en el meu cas el problema es que des de que vaig deixar l'escola fins que vaig començar ara fa 3 anys a la meva actual feina (potser van passar 4 anys) no vaig parlar gens de català, a casa som castellanoparlants i amb els amics també.
Per això soc menys català? O soc menys decent? Si ell es sent més còmode parlant castellà no veig exactament on es el problema. De tota manera estem a lo de sempre, les imposicions per collons no son bones per ningú i menys en aquestes coses.
(Llegit sembla que m'ha quedat com amb mala llet però no es així eh! xD)
Un guardia urba es un servidor public que ha de ser capac de parlar les dues llengues, com que esta clar que els unics bilingues de catalunya son els que saben parlar catala em sembla be que els obliguin a usar-lo a l'academia. Al carrer tots parlen castella.
0m3gA, no ets decent perquè ets del madrid, no per altra cosa [poraki]
eTc_84 escribió:qwerty, va parir.. no hi ha com ser un burgés [poraki]


amb els anys els gustos milloren com les mateixes begudes..... :D
eTc_84 escribió:m3gA, no ets decent perquè ets del madrid, no per altra cosa [poraki]


Sabia que sortiries tu amb aquest comentari xDD a veure si venen els altres 2 del trio calavera a ajudar-me xD
om3ga jo no dic que sigui menys decent,pero es el que diu ssux....ell vol ser guardia urbano,es normal que a la academia l'obligin a parlar nomes en català.Es suposa que el castella tothom el sap parlar i,collons,que el catala es la nostre llengua i hauria de ser un orgull.

Tot i aixi aquest tipus de converses nomes surten cuan anem a sopar amb les parentes i portem algunes copes de vi jejeje.Som molt molt amics,jo no tinc prejudicis amb aquest tipus de coses pero m'emprenya que em digui que no enten pq nomes es pot parlar en catala.

Una anecdota: Primer reemplaç de l'any 97,Sant Climent Sacebes,servei militar.Un dia en unes maniobres estava parlant en catala amb un company i se'ns va acostar un sargent i ens va dir que o parlavem en espanyol o ens arrestava.Jo vaig pensar "fill de puta" pero amb els anys he entes que tenia part de rao.Era l' Ejercito Español i tocava parlar en castella.T'agradi o no.Fes-te fotre.
0m3gA escribió:
eTc_84 escribió:m3gA, no ets decent perquè ets del madrid, no per altra cosa [poraki]


Sabia que sortiries tu amb aquest comentari xDD a veure si venen els altres 2 del trio calavera a ajudar-me xD

Res res [poraki]

CiU=eta
eTc_84 escribió:
0m3gA escribió:
eTc_84 escribió:m3gA, no ets decent perquè ets del madrid, no per altra cosa [poraki]


Sabia que sortiries tu amb aquest comentari xDD a veure si venen els altres 2 del trio calavera a ajudar-me xD

Res res [poraki]

CiU=eta


Aixo ho llegeix algun ignorant i ja diu "nacionalistes=etarres" i mes merda sobre catalunya.

Quin fastig de gent ¬_¬
0m3gA escribió:
eTc_84 escribió:m3gA, no ets decent perquè ets del madrid, no per altra cosa [poraki]


Sabia que sortiries tu amb aquest comentari xDD a veure si venen els altres 2 del trio calavera a ajudar-me xD


hem cridaves?? [jaja]

no empipis l'etc que traura el rolfcopter i ens fotra pedrades [qmparto]
mrt escribió:
0m3gA escribió:
eTc_84 escribió:m3gA, no ets decent perquè ets del madrid, no per altra cosa [poraki]


Sabia que sortiries tu amb aquest comentari xDD a veure si venen els altres 2 del trio calavera a ajudar-me xD


hem cridaves?? [jaja]

no empipis l'etc que traura el rolfcopter i ens fotra pedrades [qmparto]

mrt dimissió [poraki]
mrt escribió:
0m3gA escribió:
eTc_84 escribió:m3gA, no ets decent perquè ets del madrid, no per altra cosa [poraki]


Sabia que sortiries tu amb aquest comentari xDD a veure si venen els altres 2 del trio calavera a ajudar-me xD


hem cridaves?? [jaja]

no empipis l'etc que traura el rolfcopter i ens fotra pedrades [qmparto]


Així no pot ser... xDD
en el fons l'eTc és un bon xiquet ^_^
lodis escribió:en el fons l'eTc és un bon xiquet ^_^


quan es a dormir [jaja]
mrt escribió:
lodis escribió:en el fons l'eTc és un bon xiquet ^_^


quan es a dormir [jaja]


[qmparto]

no se, no le vist mai dormint XD
Dormir és de covards.
Aya_cat escribió:potser hiverna


[qmparto] [qmparto]

lodis, ja he començat It aquest mati, per ara pinta bé.
L'eTc no dorm, reposa la vista i respira sorollosament [poraki]
Cafetino escribió:L'eTc no dorm, reposa la vista i respira sorollosament [poraki]

Des de quan et fas dir eTc ? xD
3095 respuestas