Catalans EOL v2.0

¿No es por posar un userbar que posi per exemple "eolià català"?

etc quina anada d'olla de el teu link de youtube de la firma....
Feliç dia del teu sant lodis!!
Patxo escribió:etc quina anada d'olla de el teu link de youtube de la firma....

Són els potencials independentistes, autoanomenats no-nacionalistes.
0m3gA escribió:Feliç dia del teu sant lodis!!



gràcies!!!! ^_^
Segona pàgina!

Que divertir es arribar a la feina i trobar-te que has d'acabar per avui un projecte que no es teu i els teus companys son de viatge [+furioso]
Holaaaaaaaaaaaa!!
Per aqui es presenta un altre eolia català!
Concretamente de Barcelona >> San Andreu

Apa! Salut i força al canut
Benvingut, i un nick brutal [tadoramo]
Up! Des de segona pàgina :P
Me'n vaig a treure el cap per barraques, vagi bé el cap de setmana! [sonrisa]
Jo he de transcriure una entrevista [mamaaaaa] i em fa mal el cap i no he pogut sortir
Aya_cat escribió:Jo he de transcriure una entrevista [mamaaaaa] i em fa mal el cap i no he pogut sortir



pubriçona [jaja] Anims!! [oki]
Freaks us invoco!

El puto Mozilla em treu tots els textos en negreta, no se com ho he activat ni com collons es treu, sabeu com arreglar-ho?
ssux escribió:Freaks us invoco!

El puto Mozilla em treu tots els textos en negreta, no se com ho he activat ni com collons es treu, sabeu com arreglar-ho?

Crec que es així:
Herramientas --> opciones --> contenido
A sota et surt la font que tens, a lo millor tens l'arial black que es molt grossa.

Salutacions
[ fj ] escribió:
ssux escribió:Freaks us invoco!

El puto Mozilla em treu tots els textos en negreta, no se com ho he activat ni com collons es treu, sabeu com arreglar-ho?

Crec que es així:
Herramientas --> opciones --> contenido
A sota et surt la font que tens, a lo millor tens l'arial black que es molt grossa.

Salutacions


Merci, però no. La vertitat no ho entenc.
Imagen
ADORO BARRAKES DE GIRONA!!! [beer]
ssux escribió:
[ fj ] escribió:
ssux escribió:Freaks us invoco!

El puto Mozilla em treu tots els textos en negreta, no se com ho he activat ni com collons es treu, sabeu com arreglar-ho?

Crec que es així:
Herramientas --> opciones --> contenido
A sota et surt la font que tens, a lo millor tens l'arial black que es molt grossa.

Salutacions


Merci, però no. La vertitat no ho entenc.
Imagen

Vaja, doncs jo tinc la mateixa font que tu. No sé si pot ser a causa de un malware, spyware o coses així. O a lo millor, algun add-on
eTc_84 escribió:Et fa falta el xip gordo, sux.

http://www.mozillaes.org/foros/viewtopi ... =7&t=26709

Són 10k, HAND.


Peró de que collons va això? jo vull una explicació, per que collons he d'instal·lar una altra font?

merci
¡Seguimoh queriendo de zabéh! ¡quién está detráh!

Doncs que no sigui que s'hagi corromput dita font, en el desenvolupament habitual de les tasques ofimàtiques et dóna algun problema de negretes si utilitzes Arial ?
eTc_84 escribió:¡Seguimoh queriendo de zabéh! ¡quién está detráh!

Doncs que no sigui que s'hagi corromput dita font, en el desenvolupament habitual de les tasques ofimàtiques et dóna algun problema de negretes si utilitzes Arial ?


Aquest PC no l'uso per taques ofimàtiques, que és el bò XD

Però ho acabo de comprovar i si, la arial surt black per defecte i al posar-la en negreta no varia.

No entenc qui ha fotut una pallissa a la meva font arial, no m'estanyaria que el mozilla... iexploer rules XD

Edit: la arial directament ha desaparegut de la carpeta fonts, abduïda per algú.
Tens una solució, instala Windows Vista.

I si no te n'ensurts, demana-li consells al Cafetino, que n'és l'expert.
eTc_84 escribió:Tens una solució, instala Windows Vista.

I si no te n'ensurts, demana-li consells al Cafetino, que n'és l'expert.


Arial.ttf al google i arreglat
Bueno,muy bien por tierras catalanes,la gente muy amable y todo eso,siempre que preguntaba instrucciones me las respondian en catalán jajaja,es coña,la gente muy graciosa ella.Se quedaban pillados con mis chaaaaaaaacho ande vaaaaaaaaaas,lo hacia acaso hecho xD.
Pero bueno,que barcelona es muy grande,y solo vi el maremagnum xDDD.
eTc_84 escribió:Ja funciona 100% ?


sipe

Bueno,muy bien por tierras catalanes,la gente muy amable y todo eso,siempre que preguntaba instrucciones me las respondian en catalán jajaja,es coña,la gente muy graciosa ella.Se quedaban pillados con mis chaaaaaaaacho ande vaaaaaaaaaas,lo hacia acaso hecho xD.
Pero bueno,que barcelona es muy grande,y solo vi el maremagnum xDDD.


Si BCN es representativo de catalunya, el maremagnum es su centro cultural... sin guiris, precios economicos y todo eso XD
Si només bcn representés Catalunya, Catalunya estaria perduda xDD

Al final era lo de la font que et deia, no ?

Avui Prison Break [sonrisa]
eTc_84 escribió:Si només bcn representés Catalunya, Catalunya estaria perduda xDD

Al final era lo de la font que et deia, no ?

Avui Prison Break [sonrisa]


Efectivament, has demostrat ser el freak que buscaba, un expert en windows XD, merci de nou.

Prison break en refereixes a la doblada? s'estrena avui? esperem que millori.

Jo he comencat a veure aquestes series:

Generation kill: Miniserie d'uns 6 capitols d'1 hora cadascun sobre la guerra d'irak, esta forca be, esta basada en un llibre, suposo que d'un soldat i mostra que els americans fan la guerra igual que fan diners, cagant-la i pensant sempre en els beneficis individuals. (vistos 3 capitols)

Eli Stone: Nomes he vist el primer, massa d'hora per jutjar

Criando Malvas: Fa bona pinta, es original i te una estetica atractiva, nomes he vist 3 capitols i de moment esta be, es pot estancar rapid, pero de moment be.

How i met your mother: Serie d'humor, 20 mins episodi, tracta d'un grup d'amics una mica rollo friends, esta forca be, tot i que depen dels episodis, n'hi ha de molt avorrits i de molt divertits
No insultis malparit, PB la miro en vose.
eTc_84 escribió:No insultis malparit, PB la miro en vose.


I tanta exitacio per un episodi mes, que et posa palote l'scofield?
ssux escribió:
eTc_84 escribió:Si només bcn representés Catalunya, Catalunya estaria perduda xDD

Al final era lo de la font que et deia, no ?

Avui Prison Break [sonrisa]



How i met your mother: Serie d'humor, 20 mins episodi, tracta d'un grup d'amics una mica rollo friends, esta forca be, tot i que depen dels episodis, n'hi ha de molt avorrits i de molt divertits



el millor personatge és el Barney i la Robin!i si hi han coses que no fan gracia


Si el més representatiu de Bcn és el maremagnum que algú ens agafi confessats u.u


p.d no es per tocar els nassos pero en una web posa que fins el 3 de novembre no hi haurà capitol de PB
ssux escribió:
eTc_84 escribió:No insultis malparit, PB la miro en vose.


I tanta exitacio per un episodi mes, que et posa palote l'scofield?


a l'etc li agrada el manco... :D

per cert, n'hi ha massa sèries i poc temps.. jo ja li he comentant el jefe de quedar-me a casa, però m'ha dit que sí.. però que no torni.. :D

Salutacions!
Aya_cat escribió:
ssux escribió:
eTc_84 escribió:Si només bcn representés Catalunya, Catalunya estaria perduda xDD

Al final era lo de la font que et deia, no ?

Avui Prison Break [sonrisa]



How i met your mother: Serie d'humor, 20 mins episodi, tracta d'un grup d'amics una mica rollo friends, esta forca be, tot i que depen dels episodis, n'hi ha de molt avorrits i de molt divertits



el millor personatge és el Barney i la Robin!i si hi han coses que no fan gracia



El barney es el millor, he editat per que el cabro es clavat al adam monroe de heroes, pero no es el mateix actor (aquests aris son tos iguals XD), pero deia aixo que el barney es el millor personatge. (he vist la meitat de la primera temporada nomes)
qwerty72 escribió:
ssux escribió:
eTc_84 escribió:No insultis malparit, PB la miro en vose.


I tanta exitacio per un episodi mes, que et posa palote l'scofield?


a l'etc li agrada el manco... :D

per cert, n'hi ha massa sèries i poc temps.. jo ja li he comentant el jefe de quedar-me a casa, però m'ha dit que sí.. però que no torni.. :D

Salutacions!

A mí em posa palote la Sarah.. XD
Totes les sèries que mirava estan parades, House, PB, TBBT.. IT Crowd, Heroes i companyia les trobo un conyàs.
[/quote]

El barney es el millor, he editat per que el cabro es clavat al adam monroe de heroes, pero no es el mateix actor (aquests aris son tos iguals XD), pero deia aixo que el barney es el millor personatge. (he vist la meitat de la primera temporada nomes)[/quote]



no et falta res per veure doncs XD!!!!!!!!!!!!!! Per certy la veu del TEd millor original que no doblada
El episodi de GAY de the IT crowd es tan gran que trobar la serie un conyas es delictiu XD

Et posen palote les decapitades? ens has sortit necrofac?

PD: How i met your mother no l'ha he vist doblada aixi que no puc comparar.
ssux escribió:El episodi de GAY de the IT crowd es tan gran que trobar la serie un conyas es delictiu XD

Et posen palote les decapitades? ens has sortit necrofac?

PD: How i met your mother no l'ha he vist doblada aixi que no puc comparar.

Si t'agraden els episodis de gays es cosa teva XD

A la Sarah no se la carreguen.. oh wait, spoiler.. quina llàstima.
eTc_84 escribió:
ssux escribió:El episodi de GAY de the IT crowd es tan gran que trobar la serie un conyas es delictiu XD

Et posen palote les decapitades? ens has sortit necrofac?

PD: How i met your mother no l'ha he vist doblada aixi que no puc comparar.

Si t'agraden els episodis de gays es cosa teva XD



m'agrada riure-m'en, esta clar que a tu et sens ofes XD
ssux escribió:El episodi de GAY de the IT crowd es tan gran que trobar la serie un conyas es delictiu XD

Et posen palote les decapitades? ens has sortit necrofac?

PD: How i met your mother no l'ha he vist doblada aixi que no puc comparar.



Ben fet
ssux escribió:
eTc_84 escribió:
ssux escribió:El episodi de GAY de the IT crowd es tan gran que trobar la serie un conyas es delictiu XD

Et posen palote les decapitades? ens has sortit necrofac?

PD: How i met your mother no l'ha he vist doblada aixi que no puc comparar.

Si t'agraden els episodis de gays es cosa teva XD



m'agrada riure-m'en, esta clar que a tu et sens ofes XD

Ni molt menys, si us aparelleu entre vosaltres, més dones lliures tindré per triar xD
eTc_84 escribió:Ni molt menys, si us aparelleu entre vosaltres, més dones lliures tindré per triar xD

Això sempre quant les que et quedin no es facin tortilleres al veure't arribar xDDD
Cafetino escribió:
eTc_84 escribió:Ni molt menys, si us aparelleu entre vosaltres, més dones lliures tindré per triar xD

Això sempre quant les que et quedin no es facin tortilleres al veure't arribar xDDD

Per això no hi ha problema, millor amb dos que amb una.
eTc_84 escribió:A mí em posa palote la Sarah.. XD
Totes les sèries que mirava estan parades, House, PB, TBBT.. IT Crowd, Heroes i companyia les trobo un conyàs.


nah, molt millor la que era la dolenta que estava liada amb el fisherman...
qwerty72 escribió:
eTc_84 escribió:A mí em posa palote la Sarah.. XD
Totes les sèries que mirava estan parades, House, PB, TBBT.. IT Crowd, Heroes i companyia les trobo un conyàs.


nah, molt millor la que era la dolenta que estava liada amb el fisherman...

La mulata o la zorra dels ulls blaus ?
eTc_84 escribió:
qwerty72 escribió:
eTc_84 escribió:A mí em posa palote la Sarah.. XD
Totes les sèries que mirava estan parades, House, PB, TBBT.. IT Crowd, Heroes i companyia les trobo un conyàs.


nah, molt millor la que era la dolenta que estava liada amb el fisherman...

La mulata o la zorra dels ulls blaus ?


la meuca la meuca [babas] [babas]
Imagen

+

Imagen

I la discusió sobre els millors personatges de les series actuals s'ha acabat xDD
0m3gA escribió:
I la discusió sobre els millors personatges de les series actuals s'ha acabat xDD
Em sap greu pero..

Imagen
[tadoramo] [tadoramo] [tadoramo]
Algú em pot dir pq fa aquesta merda de temps??? JO VULL ANAR A BARRAQUEEEEEEEEES [buuuaaaa] [mamaaaaa] [buuuaaaa] [mamaaaaa]
*Rouse* escribió:Algú em pot dir pq fa aquesta merda de temps??? JO VULL ANAR A BARRAQUEEEEEEEEES [buuuaaaa] [mamaaaaa] [buuuaaaa] [mamaaaaa]


[decaio]

Aqui a barna també estem igual, aquesta tarda no se si agafar una zodiac.
ssux escribió:Jo he comencat a veure aquestes series:

Generation kill: Miniserie d'uns 6 capitols d'1 hora cadascun sobre la guerra d'irak, esta força be, esta basada en un llibre, suposo que d'un soldat i mostra que els americans fan la guerra igual que fan diners, cagant-la i pensant sempre en els beneficis individuals. (vistos 3 capitols)


Jo ja he vist 3 episodis i m'agrada molt. Els personatges tenen molta personalitat i tot l'argument és bastant realista. Llògic tenint en compte que està basada en fets reals (el periodista que porten dins el Humvee és l'autor de la sèrie).

Nose si els veus pel canal+, si es aixi avui al vespre fan el 4t. No te'l perdis! (mira'l amb versio original ¡por dios!)
NesKy escribió:
ssux escribió:Jo he comencat a veure aquestes series:

Generation kill: Miniserie d'uns 6 capitols d'1 hora cadascun sobre la guerra d'irak, esta força be, esta basada en un llibre, suposo que d'un soldat i mostra que els americans fan la guerra igual que fan diners, cagant-la i pensant sempre en els beneficis individuals. (vistos 3 capitols)


Jo ja he vist 3 episodis i m'agrada molt. Els personatges tenen molta personalitat i tot l'argument és bastant realista. Llògic tenint en compte que està basada en fets reals (el periodista que porten dins el Humvee és l'autor de la sèrie).

Nose si els veus pel canal+, si es aixi avui al vespre fan el 4t. No te'l perdis! (mira'l amb versio original ¡por dios!)


Clar, era evident que era el periodista, no se com no m'ho havia plantejat.

Jo el veig pel canalµ XD
3095 respuestas