Catalans EOL v2.0

nops, han de sortir avui XD

es que vaig remenar un dia i veig el pilot i dic a veure que tal... me traga't els 3 sense subs XD jajaja però només he vist de 2...

encara que house ha perdut una mica...
jo tinc el primer de house per mirar que diuen que està molt bé
Els 2 nous d'heroes m'han molat, a veure si torna a ser interessant com al principi.

Han pescat un altre actor de veronica mars, a part de la mateixa veronica.
ssux escribió:Els 2 nous d'heroes m'han molat, a veure si torna a ser interessant com al principi.

Han pescat un altre actor de veronica mars, a part de la mateixa veronica.



jo tinc veronica mars per veure-la. Està bé?
No esta malament la serie tot i ser una serie de adolescents d'institut americà (universitat a la 3ª temporada)

De totes maneres soc poc objectiu ja que la kirnsten bell em posa molt XD

En serio, no esta gents malament la serie. Això si, es va suspendre a la 3ª temporada, vaig per la mitat de la 3ª i no se si el final serà obert al ser suspesa, espero que no.
ssux escribió:Els 2 nous d'heroes m'han molat, a veure si torna a ser interessant com al principi.

Heroes sux.
eTc_84 escribió:
ssux escribió:Els 2 nous d'heroes m'han molat, a veure si torna a ser interessant com al principi.

Heroes sux.


eTc_84 sux,vete a tu maleïda caverna.
seaman escribió:
eTc_84 escribió:
ssux escribió:Els 2 nous d'heroes m'han molat, a veure si torna a ser interessant com al principi.

Heroes sux.
eTc_84 sux,vete a tu maleïda caverna.

No me extraña que te molen, con el chinito cabezafalo.
eTc_84 escribió:No me extraña que te molen, con el chinito cabezafalo.

Millor Kristen Bell o Hayden Penettiere [babas]
kurras escribió:
eTc_84 escribió:No me extraña que te molen, con el chinito cabezafalo.
Millor Kristen Bell o Hayden Penettiere [babas]

Ja, però estem parlant dels gustos del seaman.
Jorge-Ksas está baneado por "clon de usuario baneado"
Me parece muy mal que ha vosotros os dejen hablar catalán y no os baneen por hablarlo y en cambio a los pobres vascos, si se ponen a hablar en euskera, les banean.

Esta muy feo eso de unos si y otros no. Tendría que ser o todos o ninguno.

este mensaje no va para los catalanes del hilo sino para los moderadores, que lo vean y que pongan solución.
Jorge-Ksas escribió:este mensaje no va para los catalanes del hilo sino para los moderadores, que lo vean y que pongan solución.
Entonces no se para que lo pones aqui, porque parece que vienes a recriminarnos a nosotros precisamente..

Ya se ha comentado en varias ocasiones. No se permite hablar en euskera porque los moderadores no lo entienden, y por tanto no pueden moderarlo. No es cuestion de favoritismos y no se porque si los moderadores sí entienden el catalan deben prohibirlo.

saludoss
hla! soc nova a EOL i entro saludant tothom! SALUT !!!!
Darth_ZannaH escribió:hla! soc nova a EOL i entro saludant tothom! SALUT !!!!
Benvinguda!
Jorge-Ksas escribió:Me parece muy mal que ha vosotros os dejen hablar catalán y no os baneen por hablarlo y en cambio a los pobres vascos, si se ponen a hablar en euskera, les banean.

Esta muy feo eso de unos si y otros no. Tendría que ser o todos o ninguno.

este mensaje no va para los catalanes del hilo sino para los moderadores, que lo vean y que pongan solución.

En efecto, es una putada, pero la razón es la que expone kurras, que no hay moderadores que entiendan el euskera. ¿ Soluciones ? Hay varias, pero igual no están por la labor de llevarlas a cabo, por desgracia. Aunque no sé si llega al nivel que comentas, de banear a gente y todo.
Piensa que ya aquí tenemos a varios espectadores a la sombra atentos a ver qué ponemos ( [bye] seaman [bye]) a ver si pueden reportar o buscar gresca, con el euskera intentarían hacer lo mismo y al no entenderlo de ninguna de las maneras, se pondrían a interpretar y cada vez que saliera la conjunción y (si sabes euskera y no me equivoco, entenderás a qué me refiero) ya pondrán el grito en el cielo y estará liada.
Jorge-Ksas está baneado por "clon de usuario baneado"
kurras escribió:
Jorge-Ksas escribió:este mensaje no va para los catalanes del hilo sino para los moderadores, que lo vean y que pongan solución.
Entonces no se para que lo pones aqui, porque parece que vienes a recriminarnos a nosotros precisamente..

Ya se ha comentado en varias ocasiones. No se permite hablar en euskera porque los moderadores no lo entienden, y por tanto no pueden moderarlo. No es cuestion de favoritismos y no se porque si los moderadores sí entienden el catalan deben prohibirlo.

saludoss


Deben prohibirlo ya que no es justo k unos si y otro no, a pesar de k un idioma se entienda y otro no.

No m parece justo, pero en fin, a mi en realidad m da igual.

Saludos.
De todos modos hay mucha hipocresía en el tema, porque a veces se han abierto temas en portugués o en inglés y la gente ha ayudado como si tal cosa, esforzándose para postear en ese idioma incluso, en cambio casos con los dos idiomas que comentamos, lo más frecuente han sido desconsideraciones e insultos.
Jorge-Ksas escribió:
kurras escribió:
Jorge-Ksas escribió:este mensaje no va para los catalanes del hilo sino para los moderadores, que lo vean y que pongan solución.
Entonces no se para que lo pones aqui, porque parece que vienes a recriminarnos a nosotros precisamente..

Ya se ha comentado en varias ocasiones. No se permite hablar en euskera porque los moderadores no lo entienden, y por tanto no pueden moderarlo. No es cuestion de favoritismos y no se porque si los moderadores sí entienden el catalan deben prohibirlo.

saludoss


Deben prohibirlo ya que no es justo k unos si y otro no, a pesar de k un idioma se entienda y otro no.

No m parece justo, pero en fin, a mi en realidad m da igual.

Saludos.


Te da igual, pero que nos lo prohíban.

Se te ve el plumero, ¿por que no hablas de que permitan hablar euskera?, no que nos prohíban a nosotros... ya, ya, mucho te importa que a los vascos no les dejen hablar euskera.

kurras escribió:Millor Kristen Bell o Hayden Penettiere


Mira't la primera temporada de veronica mars y veuras a la kirnsten en tota la seva esplendor.

Per cert, aquestes dues es porten 10 anys.
Jorge-Ksas escribió:
kurras escribió:
Jorge-Ksas escribió:este mensaje no va para los catalanes del hilo sino para los moderadores, que lo vean y que pongan solución.
Entonces no se para que lo pones aqui, porque parece que vienes a recriminarnos a nosotros precisamente..

Ya se ha comentado en varias ocasiones. No se permite hablar en euskera porque los moderadores no lo entienden, y por tanto no pueden moderarlo. No es cuestion de favoritismos y no se porque si los moderadores sí entienden el catalan deben prohibirlo.

saludoss


Deben prohibirlo ya que no es justo k unos si y otro no, a pesar de k un idioma se entienda y otro no.

No m parece justo, pero en fin, a mi en realidad m da igual.

Saludos.


Pues yo creo que prohibirlo no. ¿Qué tenemos nosotros la culpa de que los moderadores no entiendan el euskera?
Tenemos suerte que entiendan el catalan y lo puedan controlar, ellos lo tienen que solucionar, A nosotros que nos cuentas
Jorge-Ksas escribió:Me parece muy mal....


Atención, JorgeKsas está baneado de toda la web, de modo que no podrá responder. Motivo del ban: Has sido expulsado por entrar a trollear..

Crearse un clon y volverla a liarla parda no es de listos. [toctoc]
Vale, tinc les firmes desactivades i el detector de clons carregat.

Si no m'erro bastant, era el Jopelines, antic conegut.
aya!! si!! has de veure veronica mars!!! veuràs també en plan més yogurin un dels vampirs de moonlight [babas] jiji el logan ^_^

no se a mi m'agrada força, estic a la segona temporada, amb tot ella la veronica és qui posa la veu en off de gossip girl >_<



per cert XD ja tinc el 5x1 i 2 de anatomia!!!! bestial!!! [babas]
eTc_84 escribió:
kurras escribió:
eTc_84 escribió:No me extraña que te molen, con el chinito cabezafalo.
Millor Kristen Bell o Hayden Penettiere [babas]

Ja, però estem parlant dels gustos del seaman.


Mis gustos pues son raros,me caes hasta tu bien,fijate que te digo.

Que paquete es valdes EtC_69 [poraki] .
Flash78 escribió:............

y volverla a liarla parda no es de listos. [toctoc]



[qmparto][qmparto][qmparto][qmparto]
seaman escribió:
eTc_84 escribió:
kurras escribió:Ja, però estem parlant dels gustos del seaman.
Mis gustos pues son raros,me caes hasta tu bien,fijate que te digo.
Que paquete es valdes EtC_69 [poraki] .

Respeto demasiado a tu jefe aunque no dimita, lo siento [poraki]
¿ Te ha gustado el partido ? Seguro que te has emocionado [looco]
lodis escribió:no se a mi m'agrada força, estic a la segona temporada, amb tot ella la veronica és qui posa la veu en off de gossip girl >_<



per cert XD ja tinc el 5x1 i 2 de anatomia!!!! bestial!!! [babas]


Brutaaal!!!!! [Ooooo]
Gerimiu, a veure si fas cinc cèntims de la manifa que heu convocat avui, que una mica més i no hi cabíeu !!

Rivera: 'Educar en una sola lengua es un atropello para el ciudadano' ein?
Bon dia a la vila del pingüí


Vull dormir [mamaaaaa]
Què fots desperta tant aviat ?
eTc_84 escribió:Què fots desperta tant aviat ?

Doncs, que vaig a Vic i he d'agafar la Renfe i entro a les 8.30. aixó faig desperta!
i io que fins que no comenci el projecte no tinc ni 10h de classe en tota la setmana.. [+risas]
kurras...que ho dius per donar ànims?? XD
Visca el bon rotllo!

Aya, jo t'apoyo! A veure si aguanto desperta fins que tu t'aixequis, que jo entro a les 3 a clase xD
venga l'altre!!

tota alcoholitzada ...aquí rient sola... XD claro com la nena no té classe fins la tarda...
Un mamut xicotet, volia volar! Provava i provava i no podia volar! Un colomet, el seu amic, el volia ajudar, i des d'un cinquè pis, el va emputjar!

I que va passar?

Merdaaaaaaaaaaaa! El mamut es va fer merdaaaaaaaaaaaaaaaaa!


[qmparto]
*Rouse* escribió:Un mamut xicotet, volia volar! Provava i provava i no podia volar! Un colomet, el seu amic, el volia ajudar, i des d'un cinquè pis, el va emputjar!

I que va passar?

Merdaaaaaaaaaaaa! El mamut es va fer merdaaaaaaaaaaaaaaaaa!


[qmparto]



traduïda perd molt la cançó...ais la podríem posar ara de fondo al pis no?? XD
lodis escribió:
*Rouse* escribió:Un mamut xicotet, volia volar! Provava i provava i no podia volar! Un colomet, el seu amic, el volia ajudar, i des d'un cinquè pis, el va emputjar!

I que va passar?

Merdaaaaaaaaaaaa! El mamut es va fer merdaaaaaaaaaaaaaaaaa!


[qmparto]



traduïda perd molt la cançó...ais la podríem posar ara de fondo al pis no?? XD

Pobre drknss, tu vols que ens raji?

S'aixecarà amb un atac de tos mortal i traurà el bazoca..
No li falten sopes per fer això..
La tercera temporada de Veronica Mars es de final obert i la serie esta suspesa, podrien tenir la decencia de haber-la tancat ja que la suspenien, diuen que volen fer una peli per tancar-la pero ho dubto molt.

Els 5 boixos detinguts eren de girona, deuen ser veins de cova de l'etc XD
Si és que els gironins només ens movem a lo gran, està escrit.
No escriruras des de la preso?
Preguntes incòmodes via MP (també va per les fèmines, per intimitats i tal).
*Rouse* escribió:
lodis escribió:
*Rouse* escribió:Un mamut xicotet, volia volar! Provava i provava i no podia volar! Un colomet, el seu amic, el volia ajudar, i des d'un cinquè pis, el va emputjar!

I que va passar?

Merdaaaaaaaaaaaa! El mamut es va fer merdaaaaaaaaaaaaaaaaa!


[qmparto]



traduïda perd molt la cançó...ais la podríem posar ara de fondo al pis no?? XD

Pobre drknss, tu vols que ens raji?

S'aixecarà amb un atac de tos mortal i traurà el bazoca..

Tranquil·la, ja patireu les conseqüències demà a les 6 del matí [666]. A veure si la mala bruixa de física m'inspira :P
eTc_84 escribió:No li falten sopes per fer això..
Guaita tu, un talibà que ha sortit de la cova! :-|
Mira qui ha anat a parlar..

Quina gran dona la profe de Física, cap de llista per C's a Girona [qmparto]
Segurament va agafar el gust a les manifes quan anava a les contra la guerra d'Irak i cridava 'esto nos pasa por un gobierno facha' [jaja]
Ningú ha dit res des d'ahir?

que passa que si no ho fem nosaltres deixeu enfonsar el fil :o
Aya_cat escribió:Ningú ha dit res des d'ahir?

que passa que si no ho fem nosaltres deixeu enfonsar el fil :o


ja us tenim a vosaltres per mantenir el fil a dalt [jaja] tu i la lodis en sou les encarregades ;)
El Barça ha remontat al Shaktar en el ultims cinc minuts xDD

Visca el Barça i visca Catalunya!! [barret]
mrt escribió:
Aya_cat escribió:Ningú ha dit res des d'ahir?

que passa que si no ho fem nosaltres deixeu enfonsar el fil :o


ja us tenim a vosaltres per mantenir el fil a dalt [jaja] tu i la lodis en sou les encarregades ;)

Sempre i quan no hi hagi martini pel mig (sobretot amb la lodis).

El Gerim encara deu estar manifestant-se, que no dóna senyals de vida.

Patxo, Força Barça [barret]
Al tanto amb l'mrt, que és perikito!
Ostres,millor no direm res de l'espanyol que hem sembla que estan una mica emprenyats ¬_¬
3095 respuestas