Catalans EOL v2.0

PaniniDS escribió:Hostia puta desde que paso por aqui se algo de catalan xD que es por lo que me paso [+risas] por cierto viva Girona XD

Yo soy catalan y cuando leoo este hilo y leo en voz baja asii con acento catalan de ese muy cerrado, acento de la iaia.. uff.. me entra la risa floja..ejejje
Claro que aprendes PaniniDS, es fácil, mira, te doy unas clases:

1. Lo que en castellano acabe en ón, án, y similares, le quitas la n final.

2. De vez en cuàndo metes así una tilde para atràs.

3. Si en mitad de conversación no sabes qué decir, la palabra mágica es pantumaca xDD

y ya sabes hablar catalán. Son 20 euros.


bona nit a tothom : )
0m3gA escribió:
lodis escribió:estic a Girona (en tinc de plàtan, xocolata i poma) XD

mmm et diria vien el finde que ve que estaré a tarragona i a sobre son festes i també ve l'aya XD jajaja pero millor un altre de tranquis que per fer visita amb festes no va tant bé.


Si si, ho deixem per més endavant, el proper finde m'espera la DTM a montmelo [Ooooo]


Quin preu té el DTM?
10€ diumenge a la tribuna G (a la part de l'estadi) 15€ tot el cap de setmana, si ho compres abans del dia 19. Jo ja tinc les meves per diumenge.
0m3gA escribió:10€ diumenge a la tribuna G (a la part de l'estadi) 15€ tot el cap de setmana, si ho compres abans del dia 19. Jo ja tinc les meves per diumenge.


Doncs, no están malament de preu i jo que pensava que serien més cares
Aya_cat escribió:
0m3gA escribió:10€ diumenge a la tribuna G (a la part de l'estadi) 15€ tot el cap de setmana, si ho compres abans del dia 19. Jo ja tinc les meves per diumenge.


Doncs, no están malament de preu i jo que pensava que serien més cares


A mi no m'hagués estranyat que fos gratis XD

La DTM és interessant, a veure si animo a algú...
[-FALCO-] escribió:Claro que aprendes PaniniDS, es fácil, mira, te doy unas clases:

1. Lo que en castellano acabe en ón, án, y similares, le quitas la n final.

2. De vez en cuàndo metes así una tilde para atràs.

3. Si en mitad de conversación no sabes qué decir, la palabra mágica es pantumaca xDD

y ya sabes hablar catalán. Son 20 euros.


bona nit a tothom : )

Otras palabras mágicas son "visca el barça", "no fotis".
Patenta tu idea como Catalán for dummies [carcajad]

Per a qui l'interessi, al fi he anat a torredembarra el "capde" passat. El tren sempre està ple, oi? M'he pillat el regional express (renfe) en Sants i en una hora es fica allà.
Les primeres impressions de torrebembarra és que es una ciutat bastant gran (no és com barcelona, però tampoc es un poble) i que s'hi està bastant bé.

DeW!!!
ssux escribió:
Aya_cat escribió:
0m3gA escribió:10€ diumenge a la tribuna G (a la part de l'estadi) 15€ tot el cap de setmana, si ho compres abans del dia 19. Jo ja tinc les meves per diumenge.


Doncs, no están malament de preu i jo que pensava que serien més cares


A mi no m'hagués estranyat que fos gratis XD

La DTM és interessant, a veure si animo a algú...


Esta molt bé la DTM fa 2 anys que hi vaig anar i em va agradar molt, a més corren d'altres categories.

Bueno avui primer dia de gimnàs, a veure com surto després xDD
0m3gA escribió:
ssux escribió:
Aya_cat escribió:
Doncs, no están malament de preu i jo que pensava que serien més cares


A mi no m'hagués estranyat que fos gratis XD

La DTM és interessant, a veure si animo a algú...


Esta molt bé la DTM fa 2 anys que hi vaig anar i em va agradar molt, a més corren d'altres categories.

Bueno avui primer dia de gimnàs, a veure com surto després xDD


La DTM i el WTCC son dos campionats molt interessants per la competivitat i el constant contacte que hi ha i que tenen nula repercussio a espanya, es trist, realment tenen infinita emocio mes que la F1.
A la DTM li falten mes marques potser, pero el WTCC no entenc per que no te seguiment per aqui sobretot al ser-hi SEAT.
[ fj ] escribió:
Per a qui l'interessi, al fi he anat a torredembarra el "capde" passat. El tren sempre està ple, oi? M'he pillat el regional express (renfe) en Sants i en una hora es fica allà.
Les primeres impressions de torrebembarra és que es una ciutat bastant gran (no és com barcelona, però tampoc es un poble) i que s'hi està bastant bé.

DeW!!!

Segur que no et vas equivocar de poble? Si tdb es un pueblutxo xD Jo vaig estar treballant aqust finde, així que si vas anar a la òptica, em vas veure xD
ssux escribió:
La DTM i el WTCC son dos campionats molt interessants per la competivitat i el constant contacte que hi ha i que tenen nula repercussio a espanya, es trist, realment tenen infinita emocio mes que la F1.
A la DTM li falten mes marques potser, pero el WTCC no entenc per que no te seguiment per aqui sobretot al ser-hi SEAT.


Ara no estic segur del tot, però em va semblar llegir que potser el pròxim any BMW o Opel (no recordo quina) podria participar al DTM, seria genial.
*Rouse* escribió:
[ fj ] escribió:
Per a qui l'interessi, al fi he anat a torredembarra el "capde" passat. El tren sempre està ple, oi? M'he pillat el regional express (renfe) en Sants i en una hora es fica allà.
Les primeres impressions de torrebembarra és que es una ciutat bastant gran (no és com barcelona, però tampoc es un poble) i que s'hi està bastant bé.

DeW!!!

Segur que no et vas equivocar de poble? Si tdb es un pueblutxo xD Jo vaig estar treballant aqust finde, així que si vas anar a la òptica, em vas veure xD


Doncs no m'he passat per la òptica, com torredembarra és tan gran xD. Té un passeig marítim molt xulu. Molava anar a passejar per allà de nit, tot i que ara és temporada baixa i no hi havia gaire gent. Com és la platja de allí? Només la vaig veure pel passeig. Té massa sorra (no, no he dicho zorra XD, es para los que me esten leyendo y no sepan catalán) però tenia bona pinta.

Que vagi bé!
que torre es gran??? XD bueno comparat amb altafulla, tamarit o la mora si XD ais Rouse, has vist quines coses més maques diuen del teu poble?? XD jajaja.
[ fj ] escribió:
*Rouse* escribió:
[ fj ] escribió:
Per a qui l'interessi, al fi he anat a torredembarra el "capde" passat. El tren sempre està ple, oi? M'he pillat el regional express (renfe) en Sants i en una hora es fica allà.
Les primeres impressions de torrebembarra és que es una ciutat bastant gran (no és com barcelona, però tampoc es un poble) i que s'hi està bastant bé.

DeW!!!

Segur que no et vas equivocar de poble? Si tdb es un pueblutxo xD Jo vaig estar treballant aqust finde, així que si vas anar a la òptica, em vas veure xD


Doncs no m'he passat per la òptica, com torredembarra és tan gran xD. Té un passeig marítim molt xulu. Molava anar a passejar per allà de nit, tot i que ara és temporada baixa i no hi havia gaire gent. Com és la platja de allí? Només la vaig veure pel passeig. Té massa sorra (no, no he dicho zorra XD, es para los que me esten leyendo y no sepan catalán) però tenia bona pinta.

Que vagi bé!

Bueno, no et negaré que es una preciositat de poble, amb una preciositat de platja [amor] I si, te molta sorra, pero amb la invasió estiuenca dels pixapins (amb perdó [ayay] ) ja està bé, pq ni nosaltres hi cabriem...

Aquest finde, vuelta a casa i a la meva adorada tdb, i Sta Tclaaaaaa!
0m3gA escribió:
ssux escribió:
La DTM i el WTCC son dos campionats molt interessants per la competivitat i el constant contacte que hi ha i que tenen nula repercussio a espanya, es trist, realment tenen infinita emocio mes que la F1.
A la DTM li falten mes marques potser, pero el WTCC no entenc per que no te seguiment per aqui sobretot al ser-hi SEAT.


Ara no estic segur del tot, però em va semblar llegir que potser el pròxim any BMW o Opel (no recordo quina) podria participar al DTM, seria genial.


opel ja hi va estar i es van menjar els mocs, BMW estaria interessant, seria competitiva tambe.
ssux escribió:
0m3gA escribió:
ssux escribió:
La DTM i el WTCC son dos campionats molt interessants per la competivitat i el constant contacte que hi ha i que tenen nula repercussio a espanya, es trist, realment tenen infinita emocio mes que la F1.
A la DTM li falten mes marques potser, pero el WTCC no entenc per que no te seguiment per aqui sobretot al ser-hi SEAT.


Ara no estic segur del tot, però em va semblar llegir que potser el pròxim any BMW o Opel (no recordo quina) podria participar al DTM, seria genial.


opel ja hi va estar i es van menjar els mocs, BMW estaria interessant, seria competitiva tambe.


Si, recordo que Opel va estar amb el Vectra em sembla.

lodis, a veure si després parlem, t'haig d'explicar una cosa xD
la lodis té por XD que m'has d'explicar ja?? XD espero que sigui lo dels mp's i no hi hagin novetats al frente... XD jajajaja.

aquí us deixo fins diumenge que me'n vaig a les festes XD de pas aprofito que ara no fan res per robar-li el pc al xiquet XD que he pensat en les votacions de mister XD veus mrt em recordo de tu :)
lodis escribió:la lodis té por XD que m'has d'explicar ja?? XD espero que sigui lo dels mp's i no hi hagin novetats al frente... XD jajajaja.

aquí us deixo fins diumenge que me'n vaig a les festes XD de pas aprofito que ara no fan res per robar-li el pc al xiquet XD que he pensat en les votacions de mister XD veus mrt em recordo de tu :)


Jaja si, era allò, ja pots anar de festa tranquil·la xDD
El que em va amenaçar per la meva firma ha estat banejat per troll, quina pena.
lodis escribió:la lodis té por XD que m'has d'explicar ja?? XD espero que sigui lo dels mp's i no hi hagin novetats al frente... XD jajajaja.

aquí us deixo fins diumenge que me'n vaig a les festes XD de pas aprofito que ara no fan res per robar-li el pc al xiquet XD que he pensat en les votacions de mister XD veus mrt em recordo de tu :)


no m'esperava menys de tu ;) , jo no he estat a la altura [triston] tenia que haver-me apuntat de jurat per miss eol i tornar-te els vots (quin tongo xD)
m'he currat una pila de mp's al jurat, mes pilota no es pot ser (en el teu cas i en del aya, no es piloteig [boing] )

ssux escribió:El que em va amenaçar per la meva firma ha estat banejat per troll, quina pena.


conta, conta, que no soc tafaner xD
mrt escribió:
ssux escribió:El que em va amenaçar per la meva firma ha estat banejat per troll, quina pena.


conta, conta, que no soc tafaner xD


busca, busca que està explicat XD
ssux escribió:
mrt escribió:
ssux escribió:El que em va amenaçar per la meva firma ha estat banejat per troll, quina pena.


conta, conta, que no soc tafaner xD


busca, busca que està explicat XD



a, ok! ara m'enrecordo [jaja] anava de que fomentava el "punxar-se" o algo aixi, no? [qmparto]
mrt escribió:
ssux escribió:
mrt escribió:

conta, conta, que no soc tafaner xD


busca, busca que està explicat XD



a, ok! ara m'enrecordo [jaja] anava de que fomentava el "punxar-se" o algo aixi, no? [qmparto]


si, aquest va ser el resum de l'etc
ssux escribió:si, aquest va ser el resum de l'etc



explicit com sempre l'etc XD

p.d. per cert, que es de vacances l'etc? fa dies que no veig un post seu (cosa rara [poraki] )

o esta maquinant una conspiracio per que tornin a posar l'usebar independent [sati]
Fomentava el punxar-se? o el pinxatela?
Pero que us passa amb l'etc? que n'esteu enamorats? al fil del barça també preguntant on és. [ayay]
Es deu haver quedat tancat a la cova.. XD
ssux escribió:Pero que us passa amb l'etc? que n'esteu enamorats? al fil del barça també preguntant on és. [ayay]


i al del madrid [666]

kurras escribió:Es deu haver quedat tancat a la cova.. XD


cova del talibans [qmparto]
Aqui tothom està desaparegut
Hola hola!

Fent temps perque comenci el Regal-DKV xD
Genial el DTM, m'ho he passat de conya i al acabar i tornar cap el parking m'he pujat a un Audi TT S-line que hi havia d'exposició... bufff preciós.
Podeu afegir-me, sóc d'Elx, que forma part dels Països Catalans, per molt que els peperos intenten manipular dient que no tenim res a veure. [+risas]
Bon dia !!!

la última setmana de vacances que tinc i amb la Mercé [Ooooo]
konata escribió:Podeu afegir-me, sóc d'Elx, que forma part dels Països Catalans, per molt que els peperos intenten manipular dient que no tenim res a veure. [+risas]


benvingut!

------------------

L'any que ve segur que vaig a la DTM, que ja he fet entrar "el gusanillo" a uns quants.
Eiss que la gent s'oblida del fil
Ahir vaig fer una mini-investigació escatologica.

El catala sempre m'ha semblat un idioma mes escatologic que el castella, com a minim a nivell de carrer i em va sorprendre el fet:

1- es castella nomes es parla de pets, en catala diferenciem pets i llufes, doncs resulta que en castella tambe existeix la paraula llufa es el "zullón" o "follón" (quina irionia, follon XD)

2- en castella nomes et pots treure mocs del nas, en catala, no se a la vostra zona, pero per aqui tambe et pots treure pindoles o burilles, doncs resulta que no son recollides pel diccionari, quina decepcio... XD

Jo que volia vacil.lar de que tenim un idioma mes escatologic i no ho podre fer, quina llastima XD

Es una investigacio rigurosa, un respecte [sonrisa]
ssux escribió:Ahir vaig fer una mini-investigació escatologica.

El catala sempre m'ha semblat un idioma mes escatologic que el castella, com a minim a nivell de carrer i em va sorprendre el fet:

1- es castella nomes es parla de pets, en catala diferenciem pets i llufes, doncs resulta que en castella tambe existeix la paraula llufa es el "zullón" o "follón" (quina irionia, follon XD)

2- en castella nomes et pots treure mocs del nas, en catala, no se a la vostra zona, pero per aqui tambe et pots treure pindoles o burilles, doncs resulta que no son recollides pel diccionari, quina decepcio... XD

Jo que volia vacil.lar de que tenim un idioma mes escatologic i no ho podre fer, quina llastima XD

Es una investigacio rigurosa, un respecte [sonrisa]


òndia, què bé! una investigació rigurosa [oki]
És curiós el punt 1, que en castellà existeixi la paraula follón i el seu derivat follar
I sobre el punt 2, he sentit a la TV3 com deien burilles i crec també que pindoles, però no estic segur XD

Que vagi bé!!! Ah, i bona Mercè pels barcelonins!!! (jo també vull una mercè per mi sol [looco] )
Burilles son les de cigarreta i pindoles les de medicament i altres definicions, pero la de moc sec no l'he trobat XD

Me he follado a tu mujer:
Imagen
[qmparto]
ssux escribió:Burilles son les de cigarreta i pindoles les de medicament i altres definicions, pero la de moc sec no l'he trobat XD

Me he follado a tu mujer:
Imagen
[qmparto]


Jo deia la del moc sec. Per cert, què bona que es la imatge [qmparto] [qmparto] [qmparto]
ssux escribió:Ahir vaig fer una mini-investigació escatologica.

El catala sempre m'ha semblat un idioma mes escatologic que el castella, com a minim a nivell de carrer i em va sorprendre el fet:

1- es castella nomes es parla de pets, en catala diferenciem pets i llufes, doncs resulta que en castella tambe existeix la paraula llufa es el "zullón" o "follón" (quina irionia, follon XD)

2- en castella nomes et pots treure mocs del nas, en catala, no se a la vostra zona, pero per aqui tambe et pots treure pindoles o burilles, doncs resulta que no son recollides pel diccionari, quina decepcio... XD

Jo que volia vacil.lar de que tenim un idioma mes escatologic i no ho podre fer, quina llastima XD

Es una investigacio rigurosa, un respecte [sonrisa]

A l'hora d'insultar, el castellà té insults bastant més forts.

Hi there i tal.
Mes forts que el GRUIXUT!! MALFET!! de les vostres terres? XD
ssux escribió:Mes forts que el GRUIXUT!! MALFET!! de les vostres terres? XD

Ganàs! Pillet! Bohemi! Tros de quòniam!
gran tros de quoniam XD

Gamarus, beneit, borinot, quins gran insults amb "carinyo" XD
Babau, Berro, Brètol, Badoc, Cagacalces, Cap de porc, Ceballot (mítica), Dròpol, Eixelebrat...

D'haver-n'hi n'hi ha un munt, però no és que siguin massa contundents.. o almenys actualment.
UP!

Demà al matí lodis busca el 5x01 d'Anatomia ^^
Aya_cat escribió:UP!

Demà al matí lodis busca el 5x01 d'Anatomia ^^



demà no tinc classes així que dormiré fins tard, pero com avui aniré a dormir tard ja me'l buscaré esta matinada ais quines ganes!!!!! masses, per sort em passo el mono amb totes les altres series jeje, per cert t'he de recomanar una :)
no em diguis true blood que no em va agradar
noooo caca jo mai et recomanaria algo així!!!

per vampirs tens moonlight o ties blood estes si que molen.

es diu privileged XD
lodis escribió:noooo caca jo mai et recomanaria algo així!!!

per vampirs tens moonlight o ties blood estes si que molen.

es diu privileged XD


muajajaja arribes tard ja la tinc aquesta tns els subs del tercer capitol que no els trobo en lloc
3095 respuestas