Catalans EOL v2.0

Hi haurà userbar per la diada ?
eTc_84 escribió:"Mister" a seques, gràcies.


si que apuntes alt, no?? XD


omega, home que encara que sigui entre setmana és festa XD
lodis escribió:
eTc_84 escribió:"Mister" a seques, gràcies.


si que apuntes alt, no?? XD


omega, home que encara que sigui entre setmana és festa XD


[+risas] [+risas], cert... es que com no faig pont ja tenia assumit que dijous també treballava xDD
Wenas, barceloneses de eol, sabéis si "el bruch" queda muy retirado de barcelona capital? Soy de Almería pero puede que tenga que ir allí a vivir por esa zona en breves.
[-FALCO-] escribió:Wenas, barceloneses de eol, sabéis si "el bruch" queda muy retirado de barcelona capital? Soy de Almería pero puede que tenga que ir allí a vivir por esa zona en breves.


http://www.mispueblos.es/cataluna/barcelona/el_bruch/

http://es.wikipedia.org/wiki/Bruch

Yo iba allí de pequeño de excursión con el cole xD, según la wikiepdia 47 KM de Barcelona
0m3gA escribió:
lodis escribió:
eTc_84 escribió:"Mister" a seques, gràcies.


si que apuntes alt, no?? XD


omega, home que encara que sigui entre setmana és festa XD


[+risas] [+risas], cert... es que com no faig pont ja tenia assumit que dijous també treballava xDD



no em timis eh?? XD que el dia 11 es festa per a tothom XD ja et diré algo (us diré algo millor dit) que encara no se si vaig amb tren o cotxe...


per cert, ja tardes apuntarte com a jurat a miss eol XD

i a votar per mi XD
eTc_84 escribió:...


No has pillat per banda en danny per fer-li una cronica del celta - girona? XD
lodis escribió:no em timis eh?? XD que el dia 11 es festa per a tothom XD ja et diré algo (us diré algo millor dit) que encara no se si vaig amb tren o cotxe...


per cert, ja tardes apuntarte com a jurat a miss eol XD

i a votar per mi XD


m'hauràs de sobornar o res... xD hi ha molta gent de jurat, ja no te molt sentit apuntar-se.
Ja em diràs algo doncs.
ssux escribió:
eTc_84 escribió:...


No has pillat per banda en danny per fer-li una cronica del celta - girona? XD

El que els vam humiliar ? passo de moment, quan doni la llauna amb el seu equip de veritat potser li recordo.
A això de jurat dels concursos, com s'hi entra, per enxufisme/amiguisme com tot o és lliure ?

Edit: Un amic m'ha passat una foto sobre un rètol, estic pensant d'enviar-la a LD i companyia a veure què em diuen:

Imagen
Apunteu a un altre català
Mmm dema comença un finde intens a les festes d'olot!! [beer]
I no és bonica la vida !!

Que et despertin amb una bona noticia és el millor
Aya_cat escribió:I no és bonica la vida !!

Que et despertin amb una bona noticia és el millor


Quina sort, a mi m'ha despertat la meva mare dient que arribaria tard a la feina [+risas]

Bon dia a tots! per fi es divendres :P
0m3gA escribió:
[-FALCO-] escribió:Wenas, barceloneses de eol, sabéis si "el bruch" queda muy retirado de barcelona capital? Soy de Almería pero puede que tenga que ir allí a vivir por esa zona en breves.


http://www.mispueblos.es/cataluna/barcelona/el_bruch/

http://es.wikipedia.org/wiki/Bruch

Yo iba allí de pequeño de excursión con el cole xD, según la wikiepdia 47 KM de Barcelona



Moltes gràcies!! XD
Aixx estic tan orgullosa de mi que m'he comprat un vestit [amor] alo te l'he de d'ensenyar
Aya_cat escribió:Aixx estic tan orgullosa de mi que m'he comprat un vestit [amor] alo te l'he de d'ensenyar



uuuoooo

que em vols fer ja??? jiji estic sorpresa i tot, un altre vestit??? ais jejeje el finde del 20 baixaràs per santa tecla a fer unes mamadetes?? [amor]
uenu gent, io me largu cap a Olot!! Fins diumenge a la tardaa
lodis escribió:
Aya_cat escribió:Aixx estic tan orgullosa de mi que m'he comprat un vestit [amor] alo te l'he de d'ensenyar



uuuoooo

que em vols fer ja??? jiji estic sorpresa i tot, un altre vestit??? ais jejeje el finde del 20 baixaràs per santa tecla a fer unes mamadetes?? [amor]

Sempre pensant en el mateix..
eTc_84 escribió:
lodis escribió:
Aya_cat escribió:Aixx estic tan orgullosa de mi que m'he comprat un vestit [amor] alo te l'he de d'ensenyar



uuuoooo

que em vols fer ja??? jiji estic sorpresa i tot, un altre vestit??? ais jejeje el finde del 20 baixaràs per santa tecla a fer unes mamadetes?? [amor]

Sempre pensant en el mateix..



[angelito] [angelito] nu pas, si som angelets, a que si aya??
Mola perque aquest any començo la uni (Eng. Tècnica Industrial - Esp. Electrònica Industrial a la UPC) i encara no sé quan comencen les classes XD.
Samerman escribió:Mola perque aquest any començo la uni (Eng. Tècnica Industrial - Esp. Electrònica Industrial a la UPC) i encara no sé quan comencen les classes XD.

Els de la upc alguns comencen aquet dilluns o dimarts, i d'altres com jo el 15 xD
NGC escribió:Els de la upc alguns comencen aquet dilluns o dimarts, i d'altres com jo el 15 xD


I tant, jo aquest dilluns ja començo, quin pal. Porto 2 setmanes agobiat en el treball....i ara comença tot de nou, pel matí a la uni, per la nit a treballar i per la tarda a dormir...bufff que malament ho pasare [buuuaaaa]

PD: Samerman en l' EUETIB comencem dilluns...
Cavi escribió:
NGC escribió:Els de la upc alguns comencen aquet dilluns o dimarts, i d'altres com jo el 15 xD


I tant, jo aquest dilluns ja començo, quin pal. Porto 2 setmanes agobiat en el treball....i ara comença tot de nou, pel matí a la uni, per la nit a treballar i per la tarda a dormir...bufff que malament ho pasare [buuuaaaa]

PD: Samerman en l' EUETIB comencem dilluns...


?

Jo dilluns no tinc classe, haig de presentar-me al migdia a que em facin una xerrada. Suposo que començaré dijous, al menys és el que vaig entendre ahir a la web.
Samerman escribió:
Cavi escribió:
NGC escribió:Els de la upc alguns comencen aquet dilluns o dimarts, i d'altres com jo el 15 xD


I tant, jo aquest dilluns ja començo, quin pal. Porto 2 setmanes agobiat en el treball....i ara comença tot de nou, pel matí a la uni, per la nit a treballar i per la tarda a dormir...bufff que malament ho pasare [buuuaaaa]

PD: Samerman en l' EUETIB comencem dilluns...


?

Jo dilluns no tinc classe, haig de presentar-me al migdia a que em facin una xerrada. Suposo que començaré dijous, al menys és el que vaig entendre ahir a la web.



Dijous dia 11 de setembre? [360º]
Cavi escribió:Jo dilluns no tinc classe, haig de presentar-me al migdia a que em facin una xerrada. Suposo que començaré dijous, al menys és el que vaig entendre ahir a la web.





ssux escribió:Dijous dia 11 de setembre? [360º]



Imagen [qmparto]
Osti eTc, no sabia que parlaves català xDD
Goten23 escribió:Osti eTc, no sabia que parlaves català xDD


Per ser de madrid té un bon accent.
Goten23 escribió:Osti eTc, no sabia que parlaves català xDD

I tot gràcies a l'escola en català que la espe ens ha posat a madrid.. [Ooooo]

ssux escribió:Per ser de madrid té un bon accent.

Millor que el de Barcelona.
Algun antic militant del fil que va estar a la KDD ho pot corroborar, per ex el Cafetino, o algun altre que em conegui personalment com el kurras..
Samerman escribió:?

Jo dilluns no tinc classe, haig de presentar-me al migdia a que em facin una xerrada. Suposo que començaré dijous, al menys és el que vaig entendre ahir a la web.


ein?...mmm, ara em deixes amb el dubte. Segons el calendari el 8 de setembre es l' inici de tardor per a tothom. Jo l' any passat també vaig tenir una xerrada de no se que, pero el quatri el vaig començar el día que marcava el calendari.

No se mira-ho be, pero ja et dic que dema ja comença tot. Una altre cosa esque aquell día no tinguis cap clase, que es diferent (per exemple jo els dimarts no tinc clase).

PD: Has de mirar el calendari academic del 2008/2009... http://www.euetib.upc.edu/info_academic ... _08-09.htm
eiii que segurament estarem al segon fil.
Vaya migdiada m'he fotut tres horetes ben bones
ep jo tambè sóc català!!S'acosta el nostre dia!!
Cavi escribió:
Samerman escribió:?

Jo dilluns no tinc classe, haig de presentar-me al migdia a que em facin una xerrada. Suposo que començaré dijous, al menys és el que vaig entendre ahir a la web.


ein?...mmm, ara em deixes amb el dubte. Segons el calendari el 8 de setembre es l' inici de tardor per a tothom. Jo l' any passat també vaig tenir una xerrada de no se que, pero el quatri el vaig començar el día que marcava el calendari.

No se mira-ho be, pero ja et dic que dema ja comença tot. Una altre cosa esque aquell día no tinguis cap clase, que es diferent (per exemple jo els dimarts no tinc clase).

PD: Has de mirar el calendari academic del 2008/2009... http://www.euetib.upc.edu/info_academic ... _08-09.htm


Sí, sí, si ho he mirat, però no sé on vaig veure que deia que excepte canvis, les classes començaven el dia 12, divendres (m'havia confos abans). És igual, demà pregunto.
dios aya XD has aprofitat bé el diumenge per descansar, eh?? XD
Cavi, mira:

http://www.euetib.upc.edu/info_academic ... efault.htm

A baix de tot:

Inici de classes
L'inici de les classes del 1r quadrimestre és, per a la majoria de les escoles i facultats, el 12 de setembre.
Per a més informació consultar els webs dels respectius centres docents.
Samerman escribió:http://www.euetib.upc.edu/info_academic ... efault.htm


Això es el calendari general de la UPC...pero la UPC en si es enorme, te moltes facultats i centres docents vinculats i tal. A sobre et respons tu mateix amb el que has posat:

Samerman escribió:Inici de classes
L'inici de les classes del 1r quadrimestre és, per a la majoria de les escoles i facultats, el 12 de setembre.
Per a més informació consultar els webs dels respectius centres docents.


Això es el que comentava abans, la direcció que has possat es el calendari general, després cada centre docent te els seus calendaris.

No se, jo interpreto això, i l' any passat no se com va anar la cosa, jo nomes vaig mirar el de la web i vaig anar quan posava que començava el quatrimestre de tardor. Pero bueno, per mes seguretat jo ho preguntaria pero crec que dema comença tot.
Ja, ja. El que passa és que em resulta molt extrany que a les 13h, que hauria d' estar fent classe, m' hagin convocat a la sala d'actes durant 1 hora a donar-me la benvinguda al centre i parlar de l' informació acadèmica (això és el que posa al paper). Vull dir, si fós fora d' horari de classes no tindria cap dubte, començo demà, però estant la xerrada enmig estic descolocadíssim.

EDIT: A la merda, aniré a les 8 i preguntaré a secretaria.
lodis escribió:dios aya XD has aprofitat bé el diumenge per descansar, eh?? XD


si i me n'he anat a dormir o a intentar dormir amb una alegria [Ooooo] i demà últim examen de recuperació i festa grossa
s'ha de celebrar!!!!


jo començo el 26 de setembre [sonrisa]
Aya_cat escribió:
lodis escribió:dios aya XD has aprofitat bé el diumenge per descansar, eh?? XD


si i me n'he anat a dormir o a intentar dormir amb una alegria [Ooooo] i demà últim examen de recuperació i festa grossa
s'ha de celebrar!!!!


jo començo el 26 de setembre [sonrisa]



doncs ja saps que toca jiji o puges el pont a Girona i et dono al teva camiseta del bambi [poraki]

o el següent finde vens a fer unes mamadetes per Tarragona jiji >_<
Jo soc de Reus [barret]

salut!!!
uenu gentt, aquesta tarda men vai un parell de dies cap a Granada, a vere que tal les tapitas

Fins dimecres vespre!
Bueno, doncs al final Cavi tenia raó, començava avui, però molta gent havia pensat com jo i de 60 que som al torn M1 només hem vingut 15. Després a la xerrada erem més de 100 (els dos matins junts). Ha estat bastant bé., i per culpa de l'horari liós ja ens hem saltat tres hores de Dibuix xDD
Samerman escribió:Bueno, doncs al final Cavi tenia raó, començava avui, però molta gent havia pensat com jo i de 60 que som al torn M1 només hem vingut 15. Després a la xerrada erem més de 100 (els dos matins junts). Ha estat bastant bé., i per culpa de l'horari liós ja ens hem saltat tres hores de Dibuix xDD


La veritat esque no em quadrava que divendres dia 12 donesin inici les clases, basicament perque es un pont. Pero bueno, jo sempre he mirat el calendari del propi centre docent i cap problema, el general mai l' he mirat. També m' extranya una mica que la gran majoria de la gent penses que donesin inici les clases el 12, l' any pasat no va pasar res d' això.

Jo avui nomes he tingut 20 minuts de clase, he arribat 5 minuts tard, nomes hem fet els grups de practiques de l' assignatura i cap a casa XD . Vinga un que va a pencar una mica [buuuaaaa] .
UP!!!

que estem a segon pàgina!! això no pot ser!!! ^_^

vinc del dentista, estic "castigada" fins els 3 sense poder menjar, o al menys provar-ho a veure com va XD
kurras escribió:uenu gentt, aquesta tarda men vai un parell de dies cap a Granada, a vere que tal les tapitas

Fins dimecres vespre!


no pares, tu fas les meves vacances també.

Jo soc de Reus

salut!!!


Mola la firma XD
kurras escribió:uenu gent, io me largu cap a Olot!! Fins diumenge a la tardaa



Kurras ets un fiestero eh!! no paras xD [360º] [360º] [360º]
LA diada ja esta aqui!!! AVATARS DE LA DIADA JA!!!

Mentrestant podeu aportar proves de com a catalunya es persegueix el castella en un fil molt bonic de miscelanea on si parles castella a l'escola t'ignoren i t'obliguen a parlar en català...
3095 respuestas