Catalans EOL v2.0

Jo soc de l'Hospitalet de Llobregat, residint actualment a Malaga.
bictor_spirit escribió:Jo soc de l'Hospitalet de Llobregat, residint actualment a Malaga.


Molta calor per alli baix?
Bon dia a la vila del pingüí ^^


i després de salvar el fil de la segona pàgina vaig a currar que només em queden 7 dies i lliure
Hey, quan donen el carnet de l' UPC? El primer dia de classes?
Buenas, siento interrumpir, pero quería pediros consejo ^^", en uno o dos meses, me iré de viaje a barcelona y la verdad, me gustaría saber como van las guaguas, lineas, metro y eso. Más que nada para no perderme. Tengo que ir hast ripollet desde el aeropuerto del prat, ¿como podría llegar?
No quiero usar taxi y eso xD, y si me podrias ayudara aprender el catalan basico para entenderme, (es que me gusta muchisimo el catalán y paso de hablar castellano xD)
Salu2!
Viciomovil escribió:Buenas, siento interrumpir, pero quería pediros consejo ^^", en uno o dos meses, me iré de viaje a barcelona y la verdad, me gustaría saber como van las guaguas, lineas, metro y eso. Más que nada para no perderme. Tengo que ir hast ripollet desde el aeropuerto del prat, ¿como podría llegar?
No quiero usar taxi y eso xD, y si me podrias ayudara aprender el catalan basico para entenderme, (es que me gusta muchisimo el catalán y paso de hablar castellano xD)
Salu2!



nada hombre, no interrumpes.... :D

puedes darle un vistazo a http://www.tmb.net que centraliza el transporte público en el área metropolitana....

Saludos!
Viciomovil escribió:Buenas, siento interrumpir, pero quería pediros consejo ^^", en uno o dos meses, me iré de viaje a barcelona y la verdad, me gustaría saber como van las guaguas, lineas, metro y eso. Más que nada para no perderme. Tengo que ir hast ripollet desde el aeropuerto del prat, ¿como podría llegar?
No quiero usar taxi y eso xD, y si me podrias ayudara aprender el catalan basico para entenderme, (es que me gusta muchisimo el catalán y paso de hablar castellano xD)
Salu2!


Joder, catalan basico.... toma , de momento te doy un traductor XD:
http://www.softcatala.org/traductor/
a la que no sap cuidar un cactus...al flog t'ho he deixat explicat, desastre!! XD jajaja ara que tinc internet aprofito ^_^ últimament el veí està generós amb la línia XD [sonrisa]
Bueno, primera setmana post vacances que sembla acabarà més o menys bé, amb lo bé que s'esta sense fer res [buuuaaaa]
Viciomovil escribió:Buenas, siento interrumpir, pero quería pediros consejo ^^", en uno o dos meses, me iré de viaje a barcelona y la verdad, me gustaría saber como van las guaguas, lineas, metro y eso. Más que nada para no perderme. Tengo que ir hast ripollet desde el aeropuerto del prat, ¿como podría llegar?
No quiero usar taxi y eso xD, y si me podrias ayudara aprender el catalan basico para entenderme, (es que me gusta muchisimo el catalán y paso de hablar castellano xD)
Salu2!



para ir a Ripollet con Renfe (que no te pase nada) y en http://www.renfe.es/cercanias/barcelona/index_horarios.html

lodis, gracies per com cuidar un cactus XD!!!! és el que vas veure quan vas venir i el pobre està fatal [+risas]
La gent té por d'escriure
kurras escribió:Eco Ecooooo [boing]

Eco Ecooooo [boing]
Primero, gracias a todos xD, espero poder quedarme bastante tiempo por ahí, a ver si haceis una queada eoliana xD.

Aya_cat escribió:para ir a Ripollet con Renfe (que no te pase nada)


Ese comentario, no me metas miedo que va a ser la primera vez que coja un tren [mad]
Viciomovil escribió:Primero, gracias a todos xD, espero poder quedarme bastante tiempo por ahí, a ver si haceis una queada eoliana xD.

Aya_cat escribió:para ir a Ripollet con Renfe (que no te pase nada)


Ese comentario, no me metas miedo que va a ser la primera vez que coja un tren [mad]



lo digo porque cercanias de BArcelona se puede convertir en una aventura! retrasos y cosas de estas. No te asustes XD!!!!
Segona pàgina!

Ahir vaig estar veient batman, la peli esta molt bé, lo millor Joker, lo pitjor, un lamborghini murcielago lp640 fet pols a la peli [buuuaaaa]
0m3gA escribió:Segona pàgina!

Ahir vaig estar veient batman, la peli esta molt bé, lo millor Joker, lo pitjor, un lamborghini murcielago lp640 fet pols a la peli [buuuaaaa]



nosaltres la vam anar a veure el divendresi ens va agradar però es fa llargaaa.
Aya_cat escribió:
0m3gA escribió:Segona pàgina!

Ahir vaig estar veient batman, la peli esta molt bé, lo millor Joker, lo pitjor, un lamborghini murcielago lp640 fet pols a la peli [buuuaaaa]



nosaltres la vam anar a veure el divendresi ens va agradar però es fa llargaaa.


Jo m'estava pixant ja als trailers i no vaig anar fins que no va acabar la peli [+risas]
0m3gA escribió:Segona pàgina!

Ahir vaig estar veient batman, la peli esta molt bé, lo millor Joker, lo pitjor, un lamborghini murcielago lp640 fet pols a la peli [buuuaaaa]


Por favor, dime que viste la peli en VO ya que como eso te haya parecido lo mejor... (si Heath Ledger viese lo que han hecho...)

Aish! Buenas noches para todos/as que hacia bastante que no me dejaba ver por aqui. Como os va? Quien me cuenta las novedades? ^_^
DiGiJoS escribió:
0m3gA escribió:Segona pàgina!

Ahir vaig estar veient batman, la peli esta molt bé, lo millor Joker, lo pitjor, un lamborghini murcielago lp640 fet pols a la peli [buuuaaaa]


Por favor, dime que viste la peli en VO ya que como eso te haya parecido lo mejor... (si Heath Ledger viese lo que han hecho...)

Aish! Buenas noches para todos/as que hacia bastante que no me dejaba ver por aqui. Como os va? Quien me cuenta las novedades? ^_^



Pues yo la vi doblada se siente...
Mirate trailers de la version en ingles (que ingles sabes bastante, no?) y dime luego que te parece el doblaje español.

Por cierto...

No te estaba preguntando a ti. Que no vuelva a ocurrir [poraki]


Nos vemos!
DiGiJoS escribió:Mirate trailers de la version en ingles (que ingles sabes bastante, no?) y dime luego que te parece el doblaje español.

Por cierto...

No te estaba preguntando a ti. Que no vuelva a ocurrir [poraki]


Nos vemos!



que te den ^^


ya los miraré, pero los doblajes suelen dejar mucho que desear sólo hace falta mirar las series
La vi en doblada y no es que me pareciera lo mejor de la peli, si no una de las escenas que más gracia me hizo (si, me cuesta tomarme en serio las pelis de batman, como superhéroe no me llama nada)

Pero vamos, papelón de Ledger, me gustó bastante, para mí el mejor personaje de la peli.
0m3gA escribió:Segona pàgina!

Ahir vaig estar veient batman, la peli esta molt bé, lo millor Joker, lo pitjor, un lamborghini murcielago lp640 fet pols a la peli [buuuaaaa]


Es carreguen un lp640? no se si mirar-la XD

Pensaré en que és una réplica XD
ssux escribió:
0m3gA escribió:Segona pàgina!

Ahir vaig estar veient batman, la peli esta molt bé, lo millor Joker, lo pitjor, un lamborghini murcielago lp640 fet pols a la peli [buuuaaaa]


Es carreguen un lp640? no se si mirar-la XD

Pensaré en que és una réplica XD


Si, jo anava sobre avis i quan vaig veure aparèixer el cotxe ja sabia que passaria i em va fer mal igualment xD
Aquests son de veritat XD :

Imagen
Imagen
Imagen

Acabo de llegir que abans de comencar a produir-los ja s'en van aixafar 2, en els tipics testos per a revistes XD quin bitxo deu ser XD
Tambe van dir que duran el rodatge de la nova de James Bond es van carregar 2 o 3 Aston Martin.. [+risas]

Per cert, a mi em va encantar la de Batman, el Joker increible
Aquest es el de la peli:
Imagen
jo passo a dir hola i a deixar que l'aya em digui cabrona o algo pitjor XD wahaha

aya, omega, quant estigui en remull a caldea pensaré amb vosaltres wahahaha



marxo demà i estaré fins divendres per andorra ^_^


no feu gaire mal!!!
lodis escribió:jo passo a dir hola i a deixar que l'aya em digui cabrona o algo pitjor XD wahaha

aya, omega, quant estigui en remull a caldea pensaré amb vosaltres wahahaha



marxo demà i estaré fins divendres per andorra ^_^


no feu gaire mal!!!


cabrona XD!! (amb carinyo i amor [amor]


compra toblerone que estava baratiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisim ^^ :-|
Aya_cat escribió:
lodis escribió:jo passo a dir hola i a deixar que l'aya em digui cabrona o algo pitjor XD wahaha

aya, omega, quant estigui en remull a caldea pensaré amb vosaltres wahahaha



marxo demà i estaré fins divendres per andorra ^_^


no feu gaire mal!!!


cabrona XD!! (amb carinyo i amor [amor]


compra toblerone que estava baratiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisim ^^ :-|



jo te'n compraria, ara no garanteixo que et pugui arribar....mmm sempre podem quedar aquest finde, com torno divendres, tindries sort i estaria sencer...en vols? (ho dic en serio eh??) diga'm de quin i te'n baixo.

jo també t'estimo [amor]
lodis escribió:
Aya_cat escribió:
lodis escribió:jo passo a dir hola i a deixar que l'aya em digui cabrona o algo pitjor XD wahaha

aya, omega, quant estigui en remull a caldea pensaré amb vosaltres wahahaha



marxo demà i estaré fins divendres per andorra ^_^


no feu gaire mal!!!


cabrona XD!! (amb carinyo i amor [amor]






compra toblerone que estava baratiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisim ^^ :-|



jo te'n compraria, ara no garanteixo que et pugui arribar....mmm sempre podem quedar aquest finde, com torno divendres, tindries sort i estaria sencer...en vols? (ho dic en serio eh??) diga'm de quin i te'n baixo.

jo també t'estimo [amor]


No cal, encara me'n queda una barra sencera xD!

el que si que em vaig quedr amb ganes d'una Olympus [amor]
cabrona XD!! (amb carinyo i amor [amor]


compra toblerone que estava baratiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisim ^^ :-|[/quote]


jo te'n compraria, ara no garanteixo que et pugui arribar....mmm sempre podem quedar aquest finde, com torno divendres, tindries sort i estaria sencer...en vols? (ho dic en serio eh??) diga'm de quin i te'n baixo.

jo també t'estimo [amor][/quote]

No cal, encara me'n queda una barra sencera xD!

el que si que em vaig quedr amb ganes d'una Olympus [amor][/quote]


segueix somiant carinyet XD [poraki]

a part, si en compro una, primer per mi..que encara segueix sent aquàtica la meva... XD a veure si el tècnic es posa les piles i me la pot arreglar XD jajaja pobret [ayay]
lodis escribió:
cabrona XD!! (amb carinyo i amor [amor]


compra toblerone que estava baratiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisim ^^ :-|



jo te'n compraria, ara no garanteixo que et pugui arribar....mmm sempre podem quedar aquest finde, com torno divendres, tindries sort i estaria sencer...en vols? (ho dic en serio eh??) diga'm de quin i te'n baixo.

jo també t'estimo [amor][/quote]

No cal, encara me'n queda una barra sencera xD!

el que si que em vaig quedr amb ganes d'una Olympus [amor][/quote]


segueix somiant carinyet XD [poraki]

a part, si en compro una, primer per mi..que encara segueix sent aquàtica la meva... XD a veure si el tècnic es posa les piles i me la pot arreglar XD jajaja pobret [ayay][/quote]


Vaig veure una per 80 €... no hauria d'haver continuat mirant u.u [mamaaaaa]
mmmm interessant, a on?? XD així ja no cal que dongui voltes

si trobo el mango outlet a la primera...poder algo t'arribarà :p
lodis escribió:mmmm interessant, a on?? XD així ja no cal que dongui voltes

si trobo el mango outlet a la primera...poder algo t'arribarà :p

Ni men recordo per això no vaig comprar-la vam entrar a tantes perqué el senyor es compres una psp que no sabia ni on t'estava [buuuaaaa]

que maca que ets [amor] [inlove]
Aya_cat escribió:
lodis escribió:mmmm interessant, a on?? XD així ja no cal que dongui voltes

si trobo el mango outlet a la primera...poder algo t'arribarà :p

Ni men recordo per això no vaig comprar-la vam entrar a tantes perqué el senyor es compres una psp que no sabia ni on t'estava [buuuaaaa]

que maca que ets [amor] [inlove]



ais, no se perquè no hi he pensat abans en que seria culpa del oscuros...com he pogut dubtar-ho XD jajajaja.

dona, si la veig, apuntaré el nom i el carrer per si hi puges un altre dia >_< vales??

si es que soc molt bona persona.... [amor]
lodis escribió:
Aya_cat escribió:
lodis escribió:mmmm interessant, a on?? XD així ja no cal que dongui voltes

si trobo el mango outlet a la primera...poder algo t'arribarà :p

Ni men recordo per això no vaig comprar-la vam entrar a tantes perqué el senyor es compres una psp que no sabia ni on t'estava [buuuaaaa]

que maca que ets [amor] [inlove]



ais, no se perquè no hi he pensat abans en que seria culpa del oscuros...com he pogut dubtar-ho XD jajajaja.

dona, si la veig, apuntaré el nom i el carrer per si hi puges un altre dia >_< vales??

si es que soc molt bona persona.... [amor]



xiiiiiiiiiiiiii, però suposo que quan cobri aquest més aniré al fnac i caurà. Serà na mica més caraaa però ja podre tirar el meu trasto que triga 10 minuts per carregar-se XD!
Eh eh! i a mi no em portes res?? [buuuaaaa]

Aya, jo em vaig comprar disabte que vaig pujar a Andorra a passar el dia la Panasonic Lumix DMC-FS3 per 120€ (aquí l'havia vist per 170€) i a part vaig comprar toblerone xDD

Per cert lodis, ja per quan tornis, a veure si quedem un finde o algo!!
0m3gA escribió:Eh eh! i a mi no em portes res?? [buuuaaaa]

Aya, jo em vaig comprar disabte que vaig pujar a Andorra a passar el dia la Panasonic Lumix DMC-FS3 per 120€ (aquí l'havia vist per 170€) i a part vaig comprar toblerone xDD

Per cert lodis, ja per quan tornis, a veure si quedem un finde o algo!!


Aquesta la vaig veure, però em vaig posar un limit de 100 € que el que cobro ho estalvio (o se intenta)!!! Per cert,tu vas pujar dissabte i jo diumenge XD!
oooos importa si os hago una pregunta?

si llego en avion al aeropuerto de Girona, para ir hasta barcelona...hay algun tren? o tengo que ir a una estacion de trenes o algo?
si es asi, los trenes salen direccion barcelona cada rato o solo tienen unos horarios?

un saludo y gracias! :)
finocam escribió:oooos importa si os hago una pregunta?

si llego en avion al aeropuerto de Girona, para ir hasta barcelona...hay algun tren? o tengo que ir a una estacion de trenes o algo?
si es asi, los trenes salen direccion barcelona cada rato o solo tienen unos horarios?

un saludo y gracias! :)


tengo entendido que el transporte publico de ese aeropuerto es una mierda, supongo que tendrás que pillar un taxi hasta girona y alli ya hay tren y autobus hasta bcn.

De todas maneras por aquí hay mucha gente de girona que te podrá ayudar mejor.
finocam escribió:oooos importa si os hago una pregunta?

si llego en avion al aeropuerto de Girona, para ir hasta barcelona...hay algun tren? o tengo que ir a una estacion de trenes o algo?
si es asi, los trenes salen direccion barcelona cada rato o solo tienen unos horarios?

un saludo y gracias! :)


hay un servicio de autobuses que sale cada media hora/hora para conectar el aeropuerto con Barcelona. No te aseguro dónde te deja en Barcelona, juraría que en la estación de autobuses que está cerca del metro Arco del Triunfo (Línea1). De todas maneras dale un vistazo a la web del aeropuerto, allí sale esa información seguro.

Saludos!
Apunta'm a al llista tambe, soc de Tarragona ciutat
UOUOU Fil de Catalans!

Apunteu-me, soc de Vilanova i la Geltrú, encara que i porto poc temps :(. Algu de per aquí EOL de Vilanova??
Aya_cat escribió:
0m3gA escribió:Eh eh! i a mi no em portes res?? [buuuaaaa]

Aya, jo em vaig comprar disabte que vaig pujar a Andorra a passar el dia la Panasonic Lumix DMC-FS3 per 120€ (aquí l'havia vist per 170€) i a part vaig comprar toblerone xDD

Per cert lodis, ja per quan tornis, a veure si quedem un finde o algo!!


Aquesta la vaig veure, però em vaig posar un limit de 100 € que el que cobro ho estalvio (o se intenta)!!! Per cert,tu vas pujar dissabte i jo diumenge XD!


Jo tenia de limit 150€ que era lo que em costava si la comprava per la feina i al veure-la més barata doncs... xDD

Bueno, en principi aquest finde toca veure Hellboy 2, ja li tinc ganes!
0m3gA escribió:
Bueno, en principi aquest finde toca veure Hellboy 2, ja li tinc ganes!



Sort que tens a mi toca tancar-me a la biblio u.u
M'apunto, sóc de Montgat (Maresme) ! :D
3095 respuestas