Catalans EOL v2.0

Apunta'm. Sabadell. Barcelona. ;)
Salut als nous!

Som com una plaga XD
ssux escribió:Salut als nous!

Som com una plaga XD


qui no ha marxat de vacances a l'altre part del món i quan estàs fent una foto a un monument no ha sentit: "Jordi, Jordi, mou-te que no surts a la foto!" XD XD
omega, haguessis demanat ^_^ que he baixat tobleron gran per encarreg i per l'aya una bonica camiseta rosa maduixa amb un bambi [poraki]

no us van pitar les orelles dijous per la tarda?? XD wahaha.

de càmeres..la que més m'agradava no baixa dels 400, maca, però el pressupost estava sobre els 100 així que a al espera de nadal o l'aniversari.. de moment tirant de mòbil [amor]

te pebrots que després del temps que fa que ens coneixem li dic en conya i va i ella s'ho creu... si es que ... XD
lodis escribió:de càmeres..la que més m'agradava no baixa dels 400


Després et queixes si et diuen pija XD
lodis escribió:omega, haguessis demanat ^_^


A la llista negra.... [decaio] ara entenc per que em va mal l'orella... es culpa teva xDD

Bueno, lo que et vaig dir a l'altre post, a veure si quedem un finde!
lodis escribió:omega, haguessis demanat ^_^ que he baixat tobleron gran per encarreg i per l'aya una bonica camiseta rosa maduixa amb un bambi [poraki]

no us van pitar les orelles dijous per la tarda?? XD wahaha.

de càmeres..la que més m'agradava no baixa dels 400, maca, però el pressupost estava sobre els 100 així que a al espera de nadal o l'aniversari.. de moment tirant de mòbil [amor]

te pebrots que després del temps que fa que ens coneixem li dic en conya i va i ella s'ho creu... si es que ... XD


M'has espantat i em vas espantar qua vas dir-me lu de bambi [mad] [mad]
demanar per demanar ssux vull una canon reflex 450d >_< perooooo como va a ser que no en molt, molt de temps, la meva strablitz m'encantava [amor] però ara està ne revisió a veure si l'arreglen o no que estava passada per aigua...



però si era monisima Sonia, també estava e color salmó i el bambi en taronja XD wahahaha; ais no se perquè no me la vas deixar comprar...


omega, doncs quant vulguis, en res he de quedar per portar el toblerone (veus, em fessis més cas quant et parlo per msn XD ara en tindries un)
Fa dos anys, en un viatje a l'altre punta del mon, a Hawaii... vaig caminan per el centre de la ciutat, i pam, em trobo un grup de 20 catalans. Jo que pensava que no parlaria català en tot el viatje...
lodis escribió:demanar per demanar ssux vull una canon reflex 450d >_< perooooo como va a ser que no en molt, molt de temps, la meva strablitz m'encantava [amor] però ara està ne revisió a veure si l'arreglen o no que estava passada per aigua...


Ets fotografa professional? o es per fer fotos amb les amigues? per que amb una lumix crec que vas sobrada, jo es la que em pillaria. Només pel tamany no la vull per res una reflex XD
m'agrada molt la fotografia i si la tingués m'apuntaria als cursos que tinc pendents (amb la que jo tenia no valia la pena fer-los que no en treus prou profit) però mira que per fer fotos dels viatges, aquest dies per Andorra amb els mòbils hem anat sobrats i per la resta amb la càmera que tenia, ja et dic una starblitz sd750 jo estic super feliç del a vida ^_^
lodis escribió:m'agrada molt la fotografia i si la tingués m'apuntaria als cursos que tinc pendents (amb la que jo tenia no valia la pena fer-los que no en treus prou profit) però mira que per fer fotos dels viatges, aquest dies per Andorra amb els mòbils hem anat sobrats i per la resta amb la càmera que tenia, ja et dic una starblitz sd750 jo estic super feliç del a vida ^_^


Ok, si és així.

De totes maneres em sorprèn que vulguis una càmera de 400€ i a l'hora diguis que amb un mòbil has anat sobrada, jo no he vist un puto mòbil que faci unes fotos decents, molts mpx però les òptiques son sempre una merda.

Amb tot jo no tinc càmera pròpia XD així que tampoc puc parlar gaire XD
Imagen

motorola v360, vale la foto no es perfecte pero...no està gens malament no?? per fer fotos d'un finde per andorra, amb un mòbil, si fa no fa ja vas sobrat, ara que m'agradin les reflex es una altre cosa XD

per mi, amb una normaleta com la que tenia per el dia a dia soc feliç
Si esta redimensionada es trampa.

Si no ho està es massa petita XD
mmm si, es més petit que del tamany original, però vamos (640 x 480) contant que no té zoom i el fas tu manualment...no pots jugar pràcticament amb la llum... no em queixo, podria estar sense res.
lodis escribió:omega, doncs quant vulguis, en res he de quedar per portar el toblerone (veus, em fessis més cas quant et parlo per msn XD ara en tindries un)


Encara em queda del que vaig comprar jo dissabte [+risas]
Doncs quan tinguis pensat venir a barna m'avises i quedem, si li has de portar a Aya podríem quedar tots per dinar, un dissabte per exemple.
Osti, jo l'any passat a Praga, amb la meva xicota, sortim per la boca del metro i veiem que s'havia posat a ploure, i el grup del costat i una altra parella diuen: Collons, com plou! Deunidó com plou! I jo: Osti, com plou! Va ser bastan bo!

Salut.
lodis escribió:m'agrada molt la fotografia i si la tingués m'apuntaria als cursos que tinc pendents (amb la que jo tenia no valia la pena fer-los que no en treus prou profit) però mira que per fer fotos dels viatges, aquest dies per Andorra amb els mòbils hem anat sobrats i per la resta amb la càmera que tenia, ja et dic una starblitz sd750 jo estic super feliç del a vida ^_^



Una reflex també la vull jo i jo també tinc pensat fer cursos de fotografia. XD!
sino m'agafen com a locutora almenys puc provar el fotoperiodisme ^^ [sonrisa]
¬¬ bambii noooooo
Aya_cat escribió:¬¬ bambii noooooo


Wuahahaha

¿Vas anar a la gelateria?
Flash78 escribió:
Aya_cat escribió:¬¬ bambii noooooo


Wuahahaha

¿Vas anar a la gelateria?


Nu, no em vas dir on t'està
aixó aya, fot-li bronca!! XD

pobret entre això i els fantasmes... XD a que si?? XD que tal, ja us heu fet amics??


a segona pàgina, això no pot ser!!!
lodis escribió:aixó aya, fot-li bronca!! XD

pobret entre això i els fantasmes... XD a que si?? XD que tal, ja us heu fet amics??


a segona pàgina, això no pot ser!!!


El dubte ja esta aclarit, si ha de fotre la bronca que sigui a una altre persona per triar una camiseta del bambi. No vull el que torni el fantasma de Girona, sobretot si aquest mes trobo pis. :P
Flash78 escribió:
lodis escribió:aixó aya, fot-li bronca!! XD

pobret entre això i els fantasmes... XD a que si?? XD que tal, ja us heu fet amics??


a segona pàgina, això no pot ser!!!


El dubte ja esta aclarit, si ha de fotre la bronca que sigui a una altre persona per triar una camiseta del bambi. No vull el que torni el fantasma de Girona, sobretot si aquest mes trobo pis. :P



la camiseta del Bambi tenia molt de glamur XD quant li regali que es faci una foto i la pengi ^_^així no hi haurà dubte XD

vigila que t'arribarà un altre fantasma i regalaré el toblerone algú altre...
lodis escribió:
Flash78 escribió:
lodis escribió:aixó aya, fot-li bronca!! XD

pobret entre això i els fantasmes... XD a que si?? XD que tal, ja us heu fet amics??


a segona pàgina, això no pot ser!!!


El dubte ja esta aclarit, si ha de fotre la bronca que sigui a una altre persona per triar una camiseta del bambi. No vull el que torni el fantasma de Girona, sobretot si aquest mes trobo pis. :P



la camiseta del Bambi tenia molt de glamur XD quant li regali que es faci una foto i la pengi ^_^així no hi haurà dubte XD

vigila que t'arribarà un altre fantasma i regalaré el toblerone algú altre...

[jaja] [jaja] ja tinc un altre toblerone xDD
a qui el que no corre, vola XD

lo ves Flash, tens que imposar-te XD amenaça que et robaran el toblerone XD
Gracias a los que me respondieron, bueno me gustaría volver a pediros ayuda: al final ha quedado asi: Tenemos que ir (somos 3) del puerto del prat, a la ronda de Dalt al hotel alimara (que está en uan calle llamada Berruguete que no veo en google earth), al dia siguiente ellos serian al salon del manga en la farga de l'hospitalet, y yo tendría que irme a ripollet,¿que puedo coger para estos trayectos?
Prat -> Ronda de dalt
Ronda de dalt -> Farga de L'hospitalet
Ronda de dalt -> Ripollet
Ripollet -> Farga de L'hospitalet
Ronda de dalt -> Granollers ( o granoyers, que mis amigos quieren ir).

Muchisimas gracias a todos.
Salu2!
Viciomovil escribió:Gracias a los que me respondieron, bueno me gustaría volver a pediros ayuda: al final ha quedado asi: Tenemos que ir (somos 3) del puerto del prat, a la ronda de Dalt al hotel alimara (que está en uan calle llamada Berruguete que no veo en google earth), al dia siguiente ellos serian al salon del manga en la farga de l'hospitalet, y yo tendría que irme a ripollet,¿que puedo coger para estos trayectos?
Prat -> Ronda de dalt
Ronda de dalt -> Farga de L'hospitalet
Ronda de dalt -> Ripollet
Ripollet -> Farga de L'hospitalet
Ronda de dalt -> Granollers ( o granoyers, que mis amigos quieren ir).

Muchisimas gracias a todos.
Salu2!


Ronda de dalt -> Farga de L'hospitalet : Para la salida de la Farga diria que es la 14 i allí sales por Av. Josep Tarradellas i tdo recto hacia la Farga. Esta bien indicado y todo así que no te preocupes. Si tienes algun problema yo soy de Hospi y vivo cerca de allí XD!
El resto ya es más complicado pero para Granollers ya te diré.

[quote=Om3gA][jaja] ja tinc un altre toblerone xDD[/quote]

Qui t'ha dit que serà per tu? A mi m'ha de compensar pel trauma que em crearà amb la camiseta del Bambi

si m'he quedat sense [mamaaaaa]
ssux escribió:Imagen

FREAK!


Madre mia como esta el hilo [+risas] No me extraña que haya perdida de paquetes.
Viciomovil escribió:Gracias a los que me respondieron, bueno me gustaría volver a pediros ayuda: al final ha quedado asi: Tenemos que ir (somos 3) del puerto del prat, a la ronda de Dalt al hotel alimara (que está en uan calle llamada Berruguete que no veo en google earth), al dia siguiente ellos serian al salon del manga en la farga de l'hospitalet, y yo tendría que irme a ripollet,¿que puedo coger para estos trayectos?
Prat -> Ronda de dalt
Ronda de dalt -> Farga de L'hospitalet
Ronda de dalt -> Ripollet
Ripollet -> Farga de L'hospitalet
Ronda de dalt -> Granollers ( o granoyers, que mis amigos quieren ir).

Muchisimas gracias a todos.
Salu2!


El hotel está cerca de mi casa xD

Vais en coche alquilado o algo? si dices que tienes que tirar por la Ronda de Dalt, de todas formas es muy sencillo, está todo muy bien indicado nada más salir del aeropuerto tienes todas las indicaciones, y para la salida del hotel diría que es la 5 de la ronda de dalt, que la 4 ya te habrías pasado el hotel y es ir por el lateral y ya lo verás, está justo al lado de la ronda.

Aya, ha sigut la lodis
xDD
jo???[angelito] jo no he dit res, només vaig dir que tenia en oferta un toblerone XD jajaja


quant vegis la camiseta ja em diràs si el trauma és tan gran o no XD [poraki] [amor]
llavors haurem de quedar d'aquí poc [amor]
Aya_cat escribió:llavors haurem de quedar d'aquí poc [amor]



quant acabis els exàmens de setembre avisa'm :) i quedem [amor]
Lubus escribió:[HIMAJEN]


What?
- LlU espic espanish?
- Esto es todo lo que sabes de inglés? Es poco
lodis escribió:
Aya_cat escribió:llavors haurem de quedar d'aquí poc [amor]



quant acabis els exàmens de setembre avisa'm :) i quedem [amor]

L'ultim el tinc el 8, el 9 el tinc ocupat, axí que a partir del 10 sóc teva [inlove]
mmm meva [babas] et podré pervertir jiji
pos guais, perquè poder el 11 pujo cap a Girona, si vaig amb tren pujo aviat i faig parada a bcn ^_^


Kurras, ja comences la recaptació de vots per mister?? XD ja saps que tens el meu vot ^_^
lodis escribió:Kurras, ja comences la recaptació de vots per mister?? XD ja saps que tens el meu vot ^_^
jeje mes que tot per tradicio ia.. XD

Aixi no caldrà ni subornar? [Ooooo]
que va, a mi no cal que me subornis, això si, a canvi, t'apuntes al jurat de miss i em dones algun punt jiji.
ja comença mister eol?

també tens el meu vot xdd
Em pregunto que n'opinaran d'aixo els altres concursants.
si participes, també et votariem a tu, home, no som tan dolentes XD
eTc_84 escribió:Em pregunto que n'opinaran d'aixo els altres concursants.


ohh, si tenim aquí a Míster Guadiana [sati] [sati]
lodis escribió:pos guais, perquè poder el 11 pujo cap a Girona, si vaig amb tren pujo aviat i faig parada a bcn ^_^


¬_¬ ho tenia que fer entre setmana... [snif]
qwerty72 escribió:
eTc_84 escribió:Em pregunto que n'opinaran d'aixo els altres concursants.


ohh, si tenim aquí a Míster Guadiana [sati] [sati]
No, el eTc_84 és el Míster Talibà [sonrisa].
"Mister" a seques, gràcies.
eTc_84 escribió:"Mister" a seques, gràcies.
Per mi "master" a seques, gracies XD
eTc_84 escribió:
Imagen


xDD


si jo us expliqués desde dins el món del MBA's.... puta merda nèixer pobre.... :(

Salutacions!
3095 respuestas