Catalans EOL v2.0

eTc_84 escribió:
Goten23 escribió:Osti eTc, no sabia que parlaves català xDD

I tot gràcies a l'escola en català que la espe ens ha posat a madrid.. [Ooooo]

ssux escribió:Per ser de madrid té un bon accent.

Millor que el de Barcelona.
Algun antic militant del fil que va estar a la KDD ho pot corroborar, per ex el Cafetino, o algun altre que em conegui personalment com el kurras..

Si, entre els crits en suahili s'hi sentien alguns renecs en català. :-|
NGC escribió:LA diada ja esta aqui!!! AVATARS DE LA DIADA JA!!!

Mentrestant podeu aportar proves de com a catalunya es persegueix el castella en un fil molt bonic de miscelanea on si parles castella a l'escola t'ignoren i t'obliguen a parlar en català...



deja vu amb un fil del any passat o de no fa massa temps no?? al menys fils així ja els he vist per misce...
passo de cabrejar-me comentant un fil de misce
Aya_cat escribió:passo de cabrejar-me comentant un fil de misce


jo he aconseguit fer-ho només un cop i ho deixo.... no val la pena.... :(
lodis, aya, rouse, a mister eol a veure si us recordeu dels catalans [jaja] jo soc de segona ronda [amor]

sabeu que sou molt maques i molt simpatiques? [boing]
mrt escribió:lodis, aya, rouse, a mister eol a veure si us recordeu dels catalans [jaja] jo soc de segona ronda [amor]

sabeu que sou molt maques i molt simpatiques? [boing]



mira, jo us voto a tu i al kurras a primera ronda, perooo estic molt ofesa cap dels dos us heu dignat a ser jurat de miss eol.... llavors que?? res del "quid pro quo"?¿ mmm m'ho hauré de pensar XD

això ara peloteo XD [sati]
nena hem de parlar dels vots que tinc buits!!
mrt a quina ronda estas? a segona no?
jo voto... però accepto soborns i no en veig cap [sonrisa]
mrt escribió:lodis, aya, rouse, a mister eol a veure si us recordeu dels catalans [jaja] jo soc de segona ronda [amor]

sabeu que sou molt maques i molt simpatiques? [boing]


Del madrid i fent la pilota... això no pot ser.. xDD
Geeent acabo de tornar del entreno de basket i estic...petadisim!!
No puc ni moure la meva sombra... XD XD XD
mrt escribió:lodis, aya, rouse, a mister eol a veure si us recordeu dels catalans [jaja] jo soc de segona ronda [amor]

sabeu que sou molt maques i molt simpatiques? [boing]

Vinga a fer la pilota! Jo almenys m'ho he intentat currar amb l'mp, però es clar, si no us apunteu de jurat (jutjat? xD) com se suposa que hem de guanyar?? [triston]
buff que wapo Granada.. me ficat les botes a menjar.. Chipirones, gambitas, bravas, vieiras.. Juerr, alla si que saben lu que es menjar be..
kurras escribió:buff que wapo Granada.. me ficat les botes a menjar.. Chipirones, gambitas, bravas, vieiras.. Juerr, alla si que saben lu que es menjar be..


jo tinc els sogres que han tornat de l'Alpujarra carregats de menjar.... [babas] [babas] [babas] [babas] [babas] [babas] [babas]
VISCA CATALUNYAAAAAAAAA!
No escric gaire per EOL (sóc més de llegir) pero aprofito per felicitar a tots els usuaris catalans.

Bona diada a tots!

Visca EOL i Visca Catalunya!
Visca Catalunya!

que tingueu una bona diada [barret] !
Que tothom tingui una bona diada!!
*Rouse* escribió:
mrt escribió:lodis, aya, rouse, a mister eol a veure si us recordeu dels catalans [jaja] jo soc de segona ronda [amor]

sabeu que sou molt maques i molt simpatiques? [boing]

Vinga a fer la pilota! Jo almenys m'ho he intentat currar amb l'mp, però es clar, si no us apunteu de jurat (jutjat? xD) com se suposa que hem de guanyar?? [triston]


Eh! que jo si soc al jurat eh!! m'he apuntat que em deus un viatge :P

Bona diada a tots!
PuMa está baneado por "se acabó lo que se daba"
Per molt que hi hagi tant de torrecollons a EOL,




BONA DIADA A TOTHOM!!!
Feliç

Imagen

a tothom!!!

Visca Catalunya!
felicitats al tots els catalans! XD

creo que se dice así xD


a pasarlo bien!
Bona diada a tothom! [ginyo]

Visca Catalunya!
Em sembla que només passo per aquest fil a les diades xD

Bona diada a tots els Eolians catalans! (passada per aigua aquí..).
Ja estan els nacionalistes catalans liant-la XD els dimonis separatistes amb un president andalús XD el dia que allí tinguin un president català que donin lliçons de tolerància i pluralisme XD
es que l'omega es un dels millors jurats que pot tenir una jiji [amor] a que si??? XD

aya!! ho se, ahir se'm van fer les tantes amb el sopar de cumple, per cert, tinc nova recepta de pastis: un suau de xocolata, farcit de melmelada amb una cobertura de melmelada y yogurt [babas] [babas] rico rico XD

ara faig una ullada i et passo mp amb uns quants candidats i llavors ja tires i em dius algo, que em sembla que fins dissabte no votaré XD
lodis escribió:es que l'omega es un dels millors jurats que pot tenir una jiji [amor] a que si??? XD


[ayay] [ayay] ho dius per que les meves votacions las has fet tu, no?
sshhhhttt a callar XD jajaja jo només et vaig suggerir a qui votar XD
nena !! a veure si et conectes i mu passes

i si no has vist el dos de gossip girl mira'l que està interessant!!!!
kurras escribió:buff que wapo Granada.. me ficat les botes a menjar.. Chipirones, gambitas, bravas, vieiras.. Juerr, alla si que saben lu que es menjar be..



Tu si que saps viuree bé! jaja
Feliç diada... Ho se una mica retrasat xD XD XD XD
lodis escribió:sshhhhttt a callar XD jajaja jo només et vaig suggerir a qui votar XD


Siii... claaaaro xDD

Buff quin matí més avorrit, estic tot sol a l'oficina [buuuaaaa]
lodis escribió:mira, jo us voto a tu i al kurras a primera ronda, perooo estic molt ofesa cap dels dos us heu dignat a ser jurat de miss eol.... llavors que?? res del "quid pro quo"?¿ mmm m'ho hauré de pensar XD

això ara peloteo XD [sati]


tens rao [triston] no tinc cap excusa, pero tinc aixo
Imagen

es un bon inici? sempre estas parlant de pastissos de xocolata, segur que els teus li donen mil voltes amb aquest XD [sonrisa]




aya_cat escribió:nena hem de parlar dels vots que tinc buits!!
mrt a quina ronda estas? a segona no?
jo voto... però accepto soborns i no en veig cap [sonrisa]


estic a segona ronda...

una flor per una altra flor:
Imagen



Om3gA escribió:Del madrid i fent la pilota... això no pot ser.. xDD


dulent, dulent xDD


Rouse escribió:Vinga a fer la pilota! Jo almenys m'ho he intentat currar amb l'mp, però es clar, si no us apunteu de jurat (jutjat? xD) com se suposa que hem de guanyar?? [triston]


teniu tota la rao amb lo de ser jurat, es que quan ho vaig saber, ja no es podia fer un jurat [triston] , llavors no puc tornar els vots, que fulleros xD.

que t'agrada?
Imagen
estic fent els vots que la cosa está complicada, bueno no massa treus a tots els yogurins i el grup es redueix molt XD
és que els yogurins encara estan verds xdd
una mica si XD al menys pel meu gust jajaja.

ejems kurras, has quedat ben servits de vots en totes les categories en la meva votació XD jeje ejems
Mm ah sii? Quines noies mes wapes mare mevaa [Ooooo]

Un regalet, pero no tots de cop e.. xD
Imagen
Xavisu escribió:Imagen

FEM DIADA!!



Aixo no val, s'ha de fer diada tot l'any, com jo, [sonrisa]
ssux escribió:Mafies reportades [rtfm]


Jo puc fer de testimoni :P a no ser que la mafia em suborni amb menjar o diners xDD
ssux, a veure si hauré de començar a treure el fuet.... XD jajajaja.

mm quina pinta els bombons kurras [babas]


omega... menjar?? tinc magdalenes dins del forn, si en vols...
lodis escribió:omega... menjar?? tinc magdalenes dins del forn, si en vols...


Imagen

Si no vol cap mes per mi. [Ooooo]
lodis escribió:omega... menjar?? tinc magdalenes dins del forn, si en vols...


Ara vaig a buscar les postres :P on haig d'anar, girona o tarragona? xD

Per cert, si pots, un finde que siguis a tarragona avisa'm que tinc ganes de fer ruta turística per les ruïnes.
estic a Girona (en tinc de plàtan, xocolata i poma) XD

mmm et diria vien el finde que ve que estaré a tarragona i a sobre son festes i també ve l'aya XD jajaja pero millor un altre de tranquis que per fer visita amb festes no va tant bé.


Flash....vigila no te ataque caspercin XD
lodis escribió:estic a Girona (en tinc de plàtan, xocolata i poma) XD

mmm et diria vien el finde que ve que estaré a tarragona i a sobre son festes i també ve l'aya XD jajaja pero millor un altre de tranquis que per fer visita amb festes no va tant bé.


Si si, ho deixem per més endavant, el proper finde m'espera la DTM a montmelo [Ooooo]
per octubre que encara aguanta força bé el temps :)
uaaa he anat a ribes de Freser i quin superpostre m'he menjat! Una lionesa amb xocolata calenta (tenia eltamany d'una hamburgesa)

bonisssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiima

kurras graciés pels bombons [angelito]
Segona pàgina, kurras dimisió! xDD

Que ràpid es pasa el cap de setmana :(
Aya_cat escribió:uaaa he anat a ribes de Freser i quin superpostre m'he menjat! Una lionesa amb xocolata calenta (tenia eltamany d'una hamburgesa)

bonisssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiima

kurras graciés pels bombons [angelito]



ostres ara fa anys que no hi vaig per allí :) que mon avi era d'un poble del costat i molts estius i anàvem ^_^


mmmm lioneses del tamany de hamburgueses [babas]
Hostia puta desde que paso por aqui se algo de catalan xD que es por lo que me paso [+risas] por cierto viva Girona XD
3095 respuestas