Goten23 escribió:Osti eTc, no sabia que parlaves català xDD
I tot gràcies a l'escola en català que la espe ens ha posat a madrid..
ssux escribió:Per ser de madrid té un bon accent.
Millor que el de Barcelona. Algun antic militant del fil que va estar a la KDD ho pot corroborar, per ex el Cafetino, o algun altre que em conegui personalment com el kurras..
Si, entre els crits en suahili s'hi sentien alguns renecs en català.
NGC escribió:LA diada ja esta aqui!!! AVATARS DE LA DIADA JA!!!
Mentrestant podeu aportar proves de com a catalunya es persegueix el castella en un fil molt bonic de miscelanea on si parles castella a l'escola t'ignoren i t'obliguen a parlar en català...
deja vu amb un fil del any passat o de no fa massa temps no?? al menys fils així ja els he vist per misce...
mrt escribió:lodis, aya, rouse, a mister eol a veure si us recordeu dels catalans jo soc de segona ronda
sabeu que sou molt maques i molt simpatiques?
mira, jo us voto a tu i al kurras a primera ronda, perooo estic molt ofesa cap dels dos us heu dignat a ser jurat de miss eol.... llavors que?? res del "quid pro quo"?¿ mmm m'ho hauré de pensar
mrt escribió:lodis, aya, rouse, a mister eol a veure si us recordeu dels catalans jo soc de segona ronda
Vinga a fer la pilota! Jo almenys m'ho he intentat currar amb l'mp, però es clar, si no us apunteu de jurat (jutjat? xD) com se suposa que hem de guanyar??
kurras escribió:buff que wapo Granada.. me ficat les botes a menjar.. Chipirones, gambitas, bravas, vieiras.. Juerr, alla si que saben lu que es menjar be..
jo tinc els sogres que han tornat de l'Alpujarra carregats de menjar....
*Rouse*
Disaster woman
2.860 mensajes desde oct 2005 en Winter Wonderland
Vinga a fer la pilota! Jo almenys m'ho he intentat currar amb l'mp, però es clar, si no us apunteu de jurat (jutjat? xD) com se suposa que hem de guanyar??
Eh! que jo si soc al jurat eh!! m'he apuntat que em deus un viatge
Ja estan els nacionalistes catalans liant-la els dimonis separatistes amb un president andalús el dia que allí tinguin un president català que donin lliçons de tolerància i pluralisme
es que l'omega es un dels millors jurats que pot tenir una jiji a que si???
aya!! ho se, ahir se'm van fer les tantes amb el sopar de cumple, per cert, tinc nova recepta de pastis: un suau de xocolata, farcit de melmelada amb una cobertura de melmelada y yogurt rico rico
ara faig una ullada i et passo mp amb uns quants candidats i llavors ja tires i em dius algo, que em sembla que fins dissabte no votaré
kurras escribió:buff que wapo Granada.. me ficat les botes a menjar.. Chipirones, gambitas, bravas, vieiras.. Juerr, alla si que saben lu que es menjar be..
Tu si que saps viuree bé! jaja Feliç diada... Ho se una mica retrasat xD
lodis escribió:mira, jo us voto a tu i al kurras a primera ronda, perooo estic molt ofesa cap dels dos us heu dignat a ser jurat de miss eol.... llavors que?? res del "quid pro quo"?¿ mmm m'ho hauré de pensar
això ara peloteo
tens rao no tinc cap excusa, pero tinc aixo
es un bon inici? sempre estas parlant de pastissos de xocolata, segur que els teus li donen mil voltes amb aquest
aya_cat escribió:nena hem de parlar dels vots que tinc buits!! mrt a quina ronda estas? a segona no? jo voto... però accepto soborns i no en veig cap
estic a segona ronda...
una flor per una altra flor:
Om3gA escribió:Del madrid i fent la pilota... això no pot ser.. xDD
dulent, dulent xDD
Rouse escribió:Vinga a fer la pilota! Jo almenys m'ho he intentat currar amb l'mp, però es clar, si no us apunteu de jurat (jutjat? xD) com se suposa que hem de guanyar??
teniu tota la rao amb lo de ser jurat, es que quan ho vaig saber, ja no es podia fer un jurat , llavors no puc tornar els vots, que fulleros xD.
estic a Girona (en tinc de plàtan, xocolata i poma)
mmm et diria vien el finde que ve que estaré a tarragona i a sobre son festes i també ve l'aya jajaja pero millor un altre de tranquis que per fer visita amb festes no va tant bé.
lodis escribió:estic a Girona (en tinc de plàtan, xocolata i poma)
mmm et diria vien el finde que ve que estaré a tarragona i a sobre son festes i també ve l'aya jajaja pero millor un altre de tranquis que per fer visita amb festes no va tant bé.
Si si, ho deixem per més endavant, el proper finde m'espera la DTM a montmelo