Catalans EOL v2.0

Aya_cat escribió:
mrt escribió:2ª pagina........ kurras, etc, cafetino, lodis, aya, and friends, DIMISSIO!!!!

[sati]

estem de vacances XD!!!!


jo no [triston]

[FeE]HanDy escribió:Caram si fins-hi tot tenim el nostre petit raco a aquesta enorme comunitat!

Collonut, ja en podeu comptar un altre, de Girona per cert!!


Saluts a tots!! [bye]


[oki]
Osti que mamons, jo que fotia mesos que no llegia el fil i ara per fi pots tornar a tenir un número.. jojo

Per cert, quina puta merda tornar a treballar just avui.. no quedava pràcticament ningú i qui estava plegaba avui.. :P

Salutacions!
Queixat, jo treballo a un aeroport, fins al cul dels guiris i de vacances nanai fins el novebembre... a la merda el meus plans de snorkeling..


Per mes inri, per dos dies que tinc de festa estic com una sopa!

Aixi que anims home que sempre hi haura algu que estigui pitjor que un mateix encara que no et serveixi de res.

Salut!!
[FeE]HanDy escribió:Queixat, jo treballo a un aeroport, fins al cul dels guiris i de vacances nanai fins el novebembre... a la merda el meus plans de snorkeling..


Per mes inri, per dos dies que tinc de festa estic com una sopa!

Aixi que anims home que sempre hi haura algu que estigui pitjor que un mateix encara que no et serveixi de res.

Salut!!


Ets de Girona? Ciutat no? xD
Treballes a l'aeroport? Buah, quin pal.. Ánims i salut!
Blackjack_ escribió:
Ets de Girona? Ciutat no? xD
Treballes a l'aeroport? Buah, quin pal.. Ánims i salut!


No de ciutat, de Caldes que esta aprop.

Molt de pal i massa guiri torrepilotes Lloretero!!! [+furioso] ara ve, tambe s'agraeixen les desfilades de noies italianes i nordiques que venen tot acalorades a la "couste breva" xD
epalaa ia torno a ser aqui.. Genials aquests dies de relax total.. La feina que teniem era tragarnos les olimpiades, anar a la platja, menjar i dormir.. XD
Aya_cat escribió:
mrt escribió:2ª pagina........ kurras, etc, cafetino, lodis, aya, and friends, DIMISSIO!!!!

[sati]

estem de vacances XD!!!!

Jo de vacances em temo que ja no... dilluns vaig tornar a la feina, sort que el volum de feina a baixat i puc estar per alla sense estressar-me gaire :p

Clar que aixo de començar dilluns i acabar dijous va be per no deprimir-se tant xDDDD
Vacances? que és això?
qwerty72 escribió:Osti que mamons, jo que fotia mesos que no llegia el fil i ara per fi pots tornar a tenir un número.. jojo

Per cert, quina puta merda tornar a treballar just avui.. no quedava pràcticament ningú i qui estava plegaba avui.. :P

Salutacions!

Hola Saviolator [poraki]

Gironin/e/s powa [barret]
eTc_84 escribió:
qwerty72 escribió:Osti que mamons, jo que fotia mesos que no llegia el fil i ara per fi pots tornar a tenir un número.. jojo

Per cert, quina puta merda tornar a treballar just avui.. no quedava pràcticament ningú i qui estava plegaba avui.. :P

Salutacions!

Hola Saviolator [poraki]

Gironin/e/s powa [barret]


Mamón... [poraki]

Qué bé que ho teniu per allà dalt, he estat un parell de dies per Llançà i allò és glória.. una mica ple de francesos, però que hi farem..

com a mínim ara n'hi ha tres dies seguits.. toquen feste de Gràcia; quan vivia amb els pares estava al costat i era setmana de farra continua...
Cafetino escribió:
Aya_cat escribió:
mrt escribió:2ª pagina........ kurras, etc, cafetino, lodis, aya, and friends, DIMISSIO!!!!

[sati]

estem de vacances XD!!!!

Jo de vacances em temo que ja no... dilluns vaig tornar a la feina, sort que el volum de feina a baixat i puc estar per alla sense estressar-me gaire :p

Clar que aixo de començar dilluns i acabar dijous va be per no deprimir-se tant xDDDD



quan dic de vacances vull dir que quan no treballo estic fora [Ooooo] que per una vegada a l'any que hi ha temps l'aprofito per dormir molt, moltissim.

Jo per sort la feina que tinc no m'estressa gens i tinc temps per estudiar
Hola a tothom!!
Ja soc a casa despres de tres setmanes fora. Ha pasat volant i ni me enterat casi xD
Quan surts fora durant un temps, en el meu cas irlanda, i tornes te n'adones que estem en un pais ple de idiotes i incivics. Aquest mati ja me fotut de mala llet quan ma despertat un cotxe amb la "musica" a tota ostia.
Cada dia tinc mes clar que quan acabi de estudiar si puc anar a fora a treballa me ni aniré, ja que aqui entre d'altres coses paguen una merda i ens enganyen com a idiotes.

Bueno vaig a posar-me al dia que he estat dseconectat de tot aquest dies i tinc coses a fer, com posar-me al dia del barça al fil de barça xD
NGC escribió:Hola a tothom!!
Ja soc a casa despres de tres setmanes fora. Ha pasat volant i ni me enterat casi xD
Quan surts fora durant un temps, en el meu cas irlanda, i tornes te n'adones que estem en un pais ple de idiotes i incivics. Aquest mati ja me fotut de mala llet quan ma despertat un cotxe amb la "musica" a tota ostia.
Cada dia tinc mes clar que quan acabi de estudiar si puc anar a fora a treballa me ni aniré, ja que aqui entre d'altres coses paguen una merda i ens enganyen com a idiotes.

Bueno vaig a posar-me al dia que he estat dseconectat de tot aquest dies i tinc coses a fer, com posar-me al dia del barça al fil de barça xD


Sempre podria ser pitjor, podriem ser italians XD
ssux escribió:
NGC escribió:Hola a tothom!!
Ja soc a casa despres de tres setmanes fora. Ha pasat volant i ni me enterat casi xD
Quan surts fora durant un temps, en el meu cas irlanda, i tornes te n'adones que estem en un pais ple de idiotes i incivics. Aquest mati ja me fotut de mala llet quan ma despertat un cotxe amb la "musica" a tota ostia.
Cada dia tinc mes clar que quan acabi de estudiar si puc anar a fora a treballa me ni aniré, ja que aqui entre d'altres coses paguen una merda i ens enganyen com a idiotes.

Bueno vaig a posar-me al dia que he estat dseconectat de tot aquest dies i tinc coses a fer, com posar-me al dia del barça al fil de barça xD


Sempre podria ser pitjor, podriem ser italians XD

xDDDDDDDDDDD
Per deu no!!!!


Cualsevol cosa menys italians!!!! Nomes fan que cridar, constantment!! Parlen de futbol, criden. Parlen de coches, criden. Parlen de musica, criden. Parlen de dones i et rebenten els timpans!

A mes son casi tan maleducats com els francesos.

Noruegs, aixo hauriem de ser! tot el dia rodejats de dones de mes de 1'70 rosses i amb els pits mes grans que les pilotes de nivea.
Peró no tenen a ZP al poder, tenen un govern estable i sense corrupció.







[qmparto]
vaia peñazo de Gamper..
Com no surtin els que la saben tocar...
Pero que voleu... un barça que no hi ha de titular ni Valdes, ni iniesta, ni xavi, ni etoo, ni messi, ni puyol............ 6 indiscutibles que ja son mes de mig equip. I sense contar en Messi que busca'l xD

Pero vaja, que dolents que arriven a ser mare meva!!! Cuan em pagat per aquest fenomen en Hleb? Oooh
[FeE]HanDy escribió:Pero que voleu... un barça que no hi ha de titular ni Valdes, ni iniesta, ni xavi, ni etoo, ni messi, ni puyol............ 6 indiscutibles que ja son mes de mig equip. I sense contar en Messi que busca'l xD

Pero vaja, que dolents que arriven a ser mare meva!!! Cuan em pagat per aquest fenomen en Hleb? Oooh


Esperat que jugui amb l'equip titular i veuras com es bo. A mi m'agradava molt quan jugava amb l'arsenal.

[FeE]HanDy escribió:Per deu no!!!!

Noruegs, aixo hauriem de ser! tot el dia rodejats de dones de mes de 1'70 rosses i amb els pits mes grans que les pilotes de nivea.


Llastima que parlin norueg i no es pugues anar amb la beca xD
[FeE]HanDy escribió:A mes son casi tan maleducats com els francesos.

Noruegs, aixo hauriem de ser! tot el dia rodejats de dones de mes de 1'70 rosses i amb els pits mes grans que les pilotes de nivea.

[babas] [babas]
eTc_84 escribió:
[FeE]HanDy escribió:A mes son casi tan maleducats com els francesos.

Noruegs, aixo hauriem de ser! tot el dia rodejats de dones de mes de 1'70 rosses i amb els pits mes grans que les pilotes de nivea.

[babas] [babas]
io prefereixo les russes XD
2ª pagina un altre cop ¬¬ XD

al final si que m'ho creure que esteu tots de vacances cawento


estic soooool!!! [qmparto]
io si que hi soc, pero era lultim de contestar i no podia tornari.. xD
Jo tambe volto per aqui....


M'han donat festa dema!!!!!!!!!!!!!! yeah!! cagum satanas cor petit, demas plogui troni o hi hagi huraca, jo m'en vaig a la platja. On s'es vist. Aquest estiu nomes hi he anat 3 vegadas, i visc a 20km de de platja d'aro.

[plas] [toctoc] [barret]
Carma_vlc escribió:ostia tio, no sabia jo que valencia formaba par de catalunya


ja hi tornem a ser......
kurras escribió:
eTc_84 escribió:
[FeE]HanDy escribió:A mes son casi tan maleducats com els francesos.

Noruegs, aixo hauriem de ser! tot el dia rodejats de dones de mes de 1'70 rosses i amb els pits mes grans que les pilotes de nivea.

[babas] [babas]
io prefereixo les russes XD

Que vinguin totes! Així hi ha mes on escollir xD!!
[FeE]HanDy escribió:cagum satanas cor petit

Pensava que era la única persona que es cagava en satanàs cor petit [qmparto] (bueno, a part de ma mare, que li he enganxat a la pobre xD)
*Rouse* escribió:
[FeE]HanDy escribió:cagum satanas cor petit

Pensava que era la única persona que es cagava en satanàs cor petit [qmparto] (bueno, a part de ma mare, que li he enganxat a la pobre xD)



Es que "cagum piccolo" mmm no es el mateix [carcajad]
[FeE]HanDy escribió:
*Rouse* escribió:
[FeE]HanDy escribió:cagum satanas cor petit

Pensava que era la única persona que es cagava en satanàs cor petit [qmparto] (bueno, a part de ma mare, que li he enganxat a la pobre xD)



Es que "cagum piccolo" mmm no es el mateix [carcajad]


a mi un company de facultar que era d'Alcanar em va enganxar aquesta:

'm'ho cago en lo cap de Moisés'

encara la faig servir... :D
qwerty72 escribió:
[FeE]HanDy escribió:
*Rouse* escribió:Pensava que era la única persona que es cagava en satanàs cor petit [qmparto] (bueno, a part de ma mare, que li he enganxat a la pobre xD)



Es que "cagum piccolo" mmm no es el mateix [carcajad]


a mi un company de facultar que era d'Alcanar em va enganxar aquesta:

'm'ho cago en lo cap de Moisés'

encara la faig servir... :D


Doncs jo em "cago en su puta madre" sempre xD
qwerty72 escribió:a mi un company de facultar que era d'Alcanar em va enganxar aquesta:

'm'ho cago en lo cap de Moisés'

encara la faig servir... :D


doncs si algun dia coincidim [carcajad] no m'ho diguis que el meu nom es aquest cawento [jaja]


p.d. jo hem cago en 10 [jaja]

p.d. peazo debate tu [qmparto]
mrt escribió:
qwerty72 escribió:a mi un company de facultar que era d'Alcanar em va enganxar aquesta:

'm'ho cago en lo cap de Moisés'

encara la faig servir... :D


doncs si algun dia coincidim [carcajad] no m'ho diguis que el meu nom es aquest cawento [jaja]


p.d. jo hem cago en 10 [jaja]

p.d. peazo debate tu [qmparto]


edit: sí sí, avui tenim nivell XD XD XD

home, ell ho deia en la línia bíblica, però clar, si es el teu nom entenc que no fa gaire gràcia.. :D ara, era collonut sentir-lo a les 4 del matí mig sobat davant del VAX dient-lo a tot volum quan li petada compilar les pràctiques.. [+furioso]
soc la lodis, em fa pal canviar la conta del xiquet :)

jo es que estic desconnectada del món des de fa dies, les vacances, el relax, l'estiu... poques ganes d'estar a casa davant un pc, ja se sap, d'aquí 4 dies comencem altre cop classes...



aya del meu cor, avui he pensat en tu [amor] [ayay] [sonrisa] jiji ya te contaré

et pervertiré!! XD
Debra laFave escribió:soc la lodis, em fa pal canviar la conta del xiquet :)

jo es que estic desconnectada del món des de fa dies, les vacances, el relax, l'estiu... poques ganes d'estar a casa davant un pc, ja se sap, d'aquí 4 dies comencem altre cop classes...



aya del meu cor, avui he pensat en tu [amor] [ayay] [sonrisa] jiji ya te contaré

et pervertiré!! XD



jo ahir també vaig pensar amb tu :-| em pervertiràs? aiss que ja en tinc ganes XD!!!!
qwerty72 escribió:
mrt escribió:
qwerty72 escribió:a mi un company de facultar que era d'Alcanar em va enganxar aquesta:

'm'ho cago en lo cap de Moisés'

encara la faig servir... :D


doncs si algun dia coincidim [carcajad] no m'ho diguis que el meu nom es aquest cawento [jaja]


p.d. jo hem cago en 10 [jaja]

p.d. peazo debate tu [qmparto]


edit: sí sí, avui tenim nivell XD XD XD

home, ell ho deia en la línia bíblica, però clar, si es el teu nom entenc que no fa gaire gràcia.. :D ara, era collonut sentir-lo a les 4 del matí mig sobat davant del VAX dient-lo a tot volum quan li petada compilar les pràctiques.. [+furioso]

VAX es pot interpretar com a insult [sati]
eTc_84 escribió:VAX es pot interpretar com a insult [sati]


show users/full :P

Imagen
Aya_cat escribió:
Debra laFave escribió:soc la lodis, em fa pal canviar la conta del xiquet :)

jo es que estic desconnectada del món des de fa dies, les vacances, el relax, l'estiu... poques ganes d'estar a casa davant un pc, ja se sap, d'aquí 4 dies comencem altre cop classes...



aya del meu cor, avui he pensat en tu [amor] [ayay] [sonrisa] jiji ya te contaré

et pervertiré!! XD



jo ahir també vaig pensar amb tu :-| em pervertiràs? aiss que ja en tinc ganes XD!!!!



[ayay] ja veus jeje, poc em costa a mi XD això si, abans que eres menor molava més [babas]

després a verue si et trobo pel msn i parlem jiji :)
Carma_vlc escribió:ostia tio, no sabia jo que valencia formaba par de catalunya


catala tant és un habitant de catalunya com un catalanoparlant, tot i que el fil estigui orientat cap a catalunya el fil antic no especificava, nomes parlava de catalans, tothom qui es vulgui apuntar es benvingut i s'hi han apuntan voluntariament. ok xiqueta? XD

podriem fer un copy paste o que el vago del presi ho posi al primer post XD
No, t'estic dient que catala es una paraula polisemica que tant vol dir habitant de catalunya com persona que para el catala.

Del catala - valencia opina el que vulgues que els teus conciutadans tambe ho faran i s'apunten si volen, al igual que els teus filolegs.
Carma_vlc escribió:
ssux escribió:No, t'estic dient que catala es una paraula polisemica que tant vol dir habitant de catalunya com persona que para el catala.

Del catala - valencia opina el que vulgues que els teus conciutadans tambe ho faran i s'apunten si volen, al igual que els teus filolegs.


estas dient el mateix o jo soc imbecil i no se qe dius, i respecte al 2º paragraf crec que no fa falta que em parles aixi, jo crec unes coses i tu creus unes altres, fin del tema


No, ja que considerar-se catala no implica ser de catalunya com al principi deies "no sabia jo que valencia formaba par de catalunya", es a dir catala actua com dues paraules diferents. Suposo que deus saber que es una paraula polisemica.

Repsecte el segon paragraf, no crec que t'hagi parlat malament, he dit exactament el mateix que tu, que pensis el que vulgues. Així com pensin el que vulguen els valencians que s'han apuntat al fil i motiu pel que has vingut tu aquí a "queixar-te" (veure valenciants apuntats).
Aixi com que els filolegs, que son els que saben de llengues saben que catala i valencia son la mateixa llengua, encara que sembla que els politics en saben mes.

Pero be, fi del tema si t'has d'enfadar.
lodis escribió:aya del meu cor, avui he pensat en tu [amor] [ayay] [sonrisa] jiji ya te contaré

[ayay] ja veus jeje, poc em costa a mi XD això si, abans que eres menor molava més [babas]


aya_cat escribió:jo ahir també vaig pensar amb tu :-| em pervertiràs? aiss que ja en tinc ganes XD!!!!



eol X [sonrisa]

ho poseu massa facil [poraki]


quina mania la gent entran a dir que si aquest no es catala, que si aqui es parla nomes castella.... pesats, jo si hi ha un fil que no m'interessa, no hi entro i prou.
Em sembla que ho haure de posar ben gran al primer post.
El fil es de catalans, en principi de Catalunya, i per això hi ha informació únicament de Catalunya. Ara, com bé diu el primer post, per aparèixer a la llista s'ha de solicitar, aqui no posem ningu sense que ho demani, per tant,

TOTS ELS VALENCIANS QUE SURTEN A LA LLISTA ES PERQUE ELLS HAN DEMANAT VOLUNTARIAMENT SURTIR-HI

Fi de la discussió
kurras escribió:Em sembla que ho haure de posar ben gran al primer post.
El fil es de catalans, en principi de Catalunya, i per això hi ha informació únicament de Catalunya. Ara, com bé diu el primer post, per aparèixer a la llista s'ha de solicitar, aqui no posem ningu sense que ho demani, per tant,

TOTS ELS VALENCIANS QUE SURTEN A LA LLISTA ES PERQUE ELLS HAN DEMANAT VOLUNTARIAMENT SURTIR-HI

Fi de la discussió


[plas] president, president, president!!!! [jaja]
3095 respuestas