Catalans EOL v2.0

Imagen

per molts anys kurras!!! [plas]
gasolina si vienes para Salou avisa que me quedé con las ganas cuando fui a Madrid y ya conocí a Sterte ^_^ jajaja.

Felicitats kurras!!!! ^_^
Quin munt de gent nova, i postejen y tot.
ssux escribió:Quin munt de gent nova, i postejen y tot.

Les vacances d'estiu [angelito]
Felicitats kurras :p

Signat: Cafetino xDDDDD
Felicitat kurras (un dia despres pero bueno xD)

Dema em piro a irlanda durant tres setmanes gracies a zp i les seves beques d'angles, i tot i que no em pasava gaire ultimament per aqui, ara estare tres setmanes sense eol [sonrisa] [sonrisa]
Algú d'aqui tambe esta becat i va a algun lloc?
NGC escribió:Felicitat kurras (un dia despres pero bueno xD)

Dema em piro a irlanda durant tres setmanes gracies a zp i les seves beques d'angles, i tot i que no em pasava gaire ultimament per aqui, ara estare tres setmanes sense eol [sonrisa] [sonrisa]
Algú d'aqui tambe esta becat i va a algun lloc?

¡ sociolisto ! ¡ chekista ! ¡ progretarra ! ¡ marimasón !

Que vagi bé per terres irlandeses... encara que prefereixo les escoceses XD
eTc_84 escribió:
NGC escribió:Felicitat kurras (un dia despres pero bueno xD)

Dema em piro a irlanda durant tres setmanes gracies a zp i les seves beques d'angles, i tot i que no em pasava gaire ultimament per aqui, ara estare tres setmanes sense eol [sonrisa] [sonrisa]
Algú d'aqui tambe esta becat i va a algun lloc?


Que vagi bé per terres irlandeses... encara que prefereixo les escoceses XD


La papa ya me le pillat aki aquets dies, que l'alcohol alla al nord esta car.
Un botella de jameson, que es irlandes, es més car a irlanda que a catalunya, uns 10€ si no recordo malament.
2ª pagina gent!! kurras dimisió!!! [jaja]

ahir vaig estar al ikea de saragossa. mes de lo mateix, pero amb menos gent.

he de fer l'habitacio del meu bebe [amor]
juerr vaia cebellot ahir, una celebracio d'aniversari por todo lo altoo XD
Eii!!
jo tambe vull ser de la llista!!!
Encara que no soc de catalunya(soc de castello) em crec que de tots els països catalans tenim la mateixa sang!!
Moltes gracies!!!
ninu está baneado por "troll"
compte en dir països catalans que a alguns els sembla una punyalada imperialista dels polacs. Mmmm. m'avorreixo i tal.

pd wiiiiiiiiiii caca
nosekefik escribió:Eii!!
jo tambe vull ser de la llista!!!
Encara que no soc de catalunya(soc de castello) em crec que de tots els països catalans tenim la mateixa sang!!
Moltes gracies!!!


tots els catalans son benvinguts, no nomes els de catalunya, encara que el nostre presi del fil s'empenyi a fer-los fora centrant el fil en catalunya XD

kurras dimissio!!
eTc_84 escribió:http://es.youtube.com/watch?v=21_fpF5Uqgc


Molt bo.
eTc_84 escribió:user + bar..


Imagen

[qmparto]
algu podria passar-me el link d'un userbar catala?
ssux escribió:algu podria passar-me el link d'un userbar catala?
http://img82.imageshack.us/img82/600/catalunya1tg.jpg
kurras escribió:
ssux escribió:algu podria passar-me el link d'un userbar catala?
http://img82.imageshack.us/img82/600/catalunya1tg.jpg


merci, no n'hi ha cap de mes bonic? aquest te un to estrany.
Això és un eufemisme per demanar les estrelletes ? XD
Mira que ens vigilen [barret]
Últims dies previs a las vacances!!
Quines ganes de que sigui diumenge per marxar cap a menorca una setmaneta a fer l'esport que més m'agrada, gratament d'ous [qmparto]
eTc_84 escribió:Això és un eufemisme per demanar les estrelletes ? XD
Mira que ens vigilen [barret]


no, no es cap eufemisme, en vull un de més bonic per posar al segon post del fil XD i si pot ser catala en comptes de catalunya millor.
Eis, ¿quan hem d' anar a comprar els llibres els de l' UPC?
0m3gA escribió:Últims dies previs a las vacances!!
Quines ganes de que sigui diumenge per marxar cap a menorca una setmaneta a fer l'esport que més m'agrada, gratament d'ous [qmparto]



Jo vaig anar a menorca fa 2 setmanes , si vas al port de ciutadella, ves alerta amb els cambrers, que son uns cabrons, sempre te volen vendre de tot. Et recomano un parell de restaurants. "la guitarra, el ancla, la figuera....etc sa veritat es que tots els restaurants son molt bons, alla sa menja molt be.
Hola, aquí un Andaluz, de Jerez, me encantaría aprender catalán!! força Barça, força Oleguer y força Catalunya!! XD
Benvinguts als nous!!


Samerman, no se com aniran les coses per la UPC pero si es ocm al resta... de llibres pocs, algun manual i dóna gracies i el profe ja s'encarregarà de recomanar-te'n algun, ja sigu ide collita propia (bé han de treure benefici) o perquè (paraules textuals d'algun profe meu) es la bíblia convertida en llibre per estudiants...en fins... molta cola de envernissar.
eimia escribió:
0m3gA escribió:Últims dies previs a las vacances!!
Quines ganes de que sigui diumenge per marxar cap a menorca una setmaneta a fer l'esport que més m'agrada, gratament d'ous [qmparto]



Jo vaig anar a menorca fa 2 setmanes , si vas al port de ciutadella, ves alerta amb els cambrers, que son uns cabrons, sempre te volen vendre de tot. Et recomano un parell de restaurants. "la guitarra, el ancla, la figuera....etc sa veritat es que tots els restaurants son molt bons, alla sa menja molt be.


Tindré en compte aquest restaurants, merci ^^ i si, estaré per Ciutadella ja que la meva tieta viu allà i vaig de "gorroneo" [Ooooo]
io dissabte men vaig una semaneta cap a Malta! Es veu que hi ha bona festa XD
Samerman escribió:Eis, ¿quan hem d' anar a comprar els llibres els de l' UPC?


si et refereixes als dossiers del cpet normalment es compren al principi del cuatrimestre, les 2 primeres setmanes. Ves-hi amb temps, es foten unes cues de collons.

PD: normalment els penjen en pdf a les webs de les facultats.
kurras escribió:io dissabte men vaig una semaneta cap a Malta! Es veu que hi ha bona festa XD


Ma cosina va anar-hi i diu que festa cada nit U.u jo vull anar-hi, millor dit ...vull vacances
Aya_cat escribió:
kurras escribió:io dissabte men vaig una semaneta cap a Malta! Es veu que hi ha bona festa XD


Ma cosina va anar-hi i diu que festa cada nit U.u jo vull anar-hi, millor dit ...vull vacances



petitona que fas tant tard per aquí?? al llitet a dormir i somiar coses maques jeje :) en quant vulguis vacances, avisa'm i vens cap a Girona, ampliarem el trio del costat fosc a a un quartet de caldeiros ;)


Kurras disfruta!!
Riky_Xerez escribió:Hola, aquí un Andaluz, de Jerez, me encantaría aprender catalán!! força Barça, força Oleguer y força Catalunya!! XD


Se dice visca Catalunya!, pero no te lo tengo en cuenta porque has puesto Catalunya con ny :D

Una pregunta per als catalans de Barcelona i rodalies: quina és la millor forma de viatjar a Torredembarra utilitzant el transport públic? Jo sóc de Rubí i havia pensat en Ferrocarils de la Generalitat (aka ferrocatas) fins a Provença. De Provença, metro fins a Sants i de Sants comprar el biltllet fins a Torredembarra amb el catalunya express.
Opinions, plis

Spanish translation to Riky_Xerex:
Una pregunta para los catalanes de Barcelona y alrededores: cuál es la mejor manera de viajar a Torredembarra usando el transporte público? Yo soy de Rubí y habia pensado en Ferrocarils Generalitat (aka ferrocatas) hasta Provença. De Provença, metro hasta Sants y de Sants comprar el billete hasta Torredembarra con el catalunya express.
Opiniones, plis
[ fj ] escribió:
Riky_Xerez escribió:Hola, aquí un Andaluz, de Jerez, me encantaría aprender catalán!! força Barça, força Oleguer y força Catalunya!! XD


Se dice visca Catalunya!, pero no te lo tengo en cuenta porque has puesto Catalunya con ny :D

Una pregunta per als catalans de Barcelona i rodalies: quina és la millor forma de viatjar a Torredembarra utilitzant el transport públic? Jo sóc de Rubí i havia pensat en Ferrocarils de la Generalitat (aka ferrocatas) fins a Provença. De Provença, metro fins a Sants i de Sants comprar el biltllet fins a Torredembarra amb el catalunya express.
Opinions, plis

Spanish translation to Riky_Xerex:
Una pregunta para los catalanes de Barcelona y alrededores: cuál es la mejor manera de viajar a Torredembarra usando el transporte público? Yo soy de Rubí y habia pensado en Ferrocarils Generalitat (aka ferrocatas) hasta Provença. De Provença, metro hasta Sants y de Sants comprar el billete hasta Torredembarra con el catalunya express.
Opiniones, plis


Aquí una torrera al rescate xD
Jo el que et puc orientar és de Barcelona (ja sigui Sants, Passeig de Gràcia, el Clot o França) fins a Torre, que amb un catalunya express o un regional (que no rodalies) arribes en una horeta.
A que vols venir, si es pot saber? [bad]
[Buitre mode on]:Em portaràs a torredembarra [ayay] ? [Buitre mode off]
El motiu del viatge és per visitar a un amic, que s'ha mudat i ara viu allà.

Buitre mode on:Me llevarás a torredembarra [ayay] ?
El motivo del viaje es para visitar a un amigo, que se ha mudado i ahora vive allí.
Ah guay! Jo et porto on vulguis :p jaja
[buuuaaaa] ROuse si m'has de ser infidel, que sigui per privat!!! ploraré inundaré el pis nou i us fotreu [poraki]


apa gent, aquesta matinada piro cap a la Expo, si diumenge no me quedat a mig camí amb una insolació ja donaré senyals de vida i us faré un resum de la gran experiència.... XD
Queda alguna caña per tirar? XD


jurr quins nervisss, ia estic fent la maletaa
(plaia plaia, festa, festa...) xD


Que vagi be tambe lodis!
la *Rouse* no se pierde ni una xD


edit: Perdó! xD La *Rouse* no se'n perd cap ni una xD
Una setmana y vacances XD (de nomes una setmana [mamaaaaa])
uenu gentt, men vai a durmir ia, que mhaig daixecar a les 4,30 per na a pillar lavio

Salutt i fins dijouss!
Buffff diumenge!!!

aixó si m'ho he passat bé jugant amb la meva familia a l'especulació XD (monopoly)

alooooooooooooooo on t'has perdut?
mira Dexter o Californication si pots i un parell de findes i em tens on tu vulguis que he cobrat [Ooooo]
Tothom de vacances, que bé que viviu XD
*Rouse* escribió:Aquí una torrera al rescate xD
Jo el que et puc orientar és de Barcelona (ja sigui Sants, Passeig de Gràcia, el Clot o França) fins a Torre, que amb un catalunya express o un regional (que no rodalies) arribes en una horeta.
A que vols venir, si es pot saber? [bad]


Llavors, la millor forma (a part de portar-me tu [sonrisa] ) és agafar un catalunya express, no? I què és aquest tren regional? I en què es diferencia del catalunya express?
M´he passat tres pobles al comprar un monitor de 24" XD

Redeu que gros que és XD

Edit: Captura
Què fots amb l'skin nou aquest tant hortera ? xD
Jo tinc la resolució a 1680x1050, ja m'hi he acostumat i va molt bé.

I cert talibà que em va copiar la pantalla, diria que té la mateixa resolució [poraki]
eTc_84 escribió:Què fots amb l'skin nou aquest tant hortera ? xD
Jo tinc la resolució a 1680x1050, ja m'hi he acostumat i va molt bé.

I cert talibà que em va copiar la pantalla, diria que té la mateixa resolució [poraki]


Aquest skin no canta tant si em connecto al curro XD fins ara feia servir l'original

1680x1050 en 20" esta molt bé, en 22" buff, els que jo he vist, molt pixelats.

1920x1200 a part de ser fullhd és un plaer XD i aquest monitor és increible lo bé que es veu (no és un TN), sobretot pel que m'ha costat i tenint en compte que encara no he comprat el cable DVI... m'estic plantejant si comprar-lo o esperar que m'en caigui algun a les mans , no se si hi haurà molt canvi, es veu moolt bé.... espero que duri.
[ fj ] escribió:
*Rouse* escribió:Aquí una torrera al rescate xD
Jo el que et puc orientar és de Barcelona (ja sigui Sants, Passeig de Gràcia, el Clot o França) fins a Torre, que amb un catalunya express o un regional (que no rodalies) arribes en una horeta.
A que vols venir, si es pot saber? [bad]


Llavors, la millor forma (a part de portar-me tu [sonrisa] ) és agafar un catalunya express, no? I què és aquest tren regional? I en què es diferencia del catalunya express?

El regional és més barato però va més lent i els seients son més incòmodes. El catalunya express va més ràpid i és cómode (sempre que puguis seure u_u), però és una miqueta més car.
UP!!!

que estem a segona pagina!!! no pot ser això!!
3095 respuestas