Catalans EOL v2.0

lol, el poble ple de merda fins dalt gracies a la vaga d'escombriaires i ara vaig i me'ls trobo acampant al parc d'aprop de casa xD
no us queixeu tnat que jo al tenia que fer el dia 14 i fins el 18 res de res, tot perquè algun listo de torn no actualitzava actes fins el dia 17 i no van avisar ni res, del tema beques, continuo al a espera de que la web funcioni perquè encara no deixen treure una copia i si la volia fer amb la matricula només em deixava triar entre publicitat i medicina como a carreres que jo feia O.O

al menys els de la meva secretaria son molt majos, sobretot l'home que hi ha per les tardes, li demanes un duplicat compulsat i te'n dona 3 de cop XD així ja no cal tornar més jeje.
A secretaria de la politecnica no saben lo que es treballar, i si ho fan, ho fan de mala gana i en plan prepotent
Cafetino escribió:A secretaria de la politecnica no saben lo que es treballar, i si ho fan, ho fan de mala gana i en plan prepotent

Bueno, però la noia de fotocòpies de p2 és un àngel [amor], o almenys ho era, no sigui que l'hagin canviat xD
eTc_84 escribió:
Cafetino escribió:A secretaria de la politecnica no saben lo que es treballar, i si ho fan, ho fan de mala gana i en plan prepotent

Bueno, però la noia de fotocòpies de p2 és un àngel [amor], o almenys ho era, no sigui que l'hagin canviat xD

Es evident que fotocopies del p2 FTW! :p

Vas arribar mai a visitar les marujes de fotocopies del p1?
Un cop que hi vaig anar, 0 persones a la cua 15 minuts d'espera, i tot perque estaven fent cotilleo...
Cafetino escribió:
eTc_84 escribió:
Cafetino escribió:A secretaria de la politecnica no saben lo que es treballar, i si ho fan, ho fan de mala gana i en plan prepotent

Bueno, però la noia de fotocòpies de p2 és un àngel [amor], o almenys ho era, no sigui que l'hagin canviat xD

Es evident que fotocopies del p2 FTW! :p

Vas arribar mai a visitar les marujes de fotocopies del p1?
Un cop que hi vaig anar, 0 persones a la cua 15 minuts d'espera, i tot perque estaven fent cotilleo...
xD ja la he vista ja, que necessitava una fotocòpia del dni i la paia anava com mig fumada [360º]
eTc_84 escribió:
Cafetino escribió:A secretaria de la politecnica no saben lo que es treballar, i si ho fan, ho fan de mala gana i en plan prepotent

Bueno, però la noia de fotocòpies de p2 és un àngel [amor], o almenys ho era, no sigui que l'hagin canviat xD
encara hi es, encara hi es.. ^^

Es mes, se el seu fotolog i tot XD
Red_Wolf escribió:
Samerman escribió:Igualment per aquí ronda Cavi que ens ho pot deixar ben clar [sonrisa]


Ieee, he estat uns dies sense PC, però bueno.

Per els "novatillos" (de bon rotllo ;) ) que aneu a la UPC del carrer urgell. Ja que entreu aquest any no us preocupeu de convalidacions i crèdits de lliure elecció (si veniu de la sele, si veniu de GS, al ataque!) i centreu-vos en la fase selectiva, que si no m' equivoco us heu de matricular de tota sencera a no ser que la feu per via lenta (si treballeu i tal), que us la heu de treure en 2 quatrimestres (o 3 depèn de si us accepten l' instancia per fer-ne un 3).

I bueno...que mes...tots el dubtes que tingueu sobre convalidacions, crèdits de lliure elecció i tal, durant el curs, us passeu algún día per gestió acadèmica que no hi ha massa gent en aquells períodes (no com ara....) i ho podeu preguntar, però em sembla que fins al 3 quatri no es poden fer (em sembla, es que jo els tinc reconeguts...).

I de la matricula no us mengeu molt el cap, mireu normativa i fiqueu els papers i quan ho entregueu a gestió acadèmica els hi dieu si estan be i llestos, a fer la matricula. Un consell...aneu aviat que sino s' omple de gent i ala a esperar, i tranquils que no tindreu la mala sort que vaig tindre jo (6 hores de cua per fer la matricula [buuuaaaa] ), ara vosaltres amb les aules del soterrani, tot mes ràpid.

Per cert, una pregunta que us faig jo, ara que comenceu la carrera, ja es de 4 anys o encara es de 3¿? (ho dic per lo de bolonya i tal...que fa mandra llegir l' entrevista al director de la UPC que hi ha a la revista de la uni...)
Cafetino escribió:A secretaria de la politecnica no saben lo que es treballar, i si ho fan, ho fan de mala gana i en plan prepotent


Aixo es un estandard dels funcionaris. Son la peste, ho he viscut en carn propia.

Estaria be ser funcionari, per les ventatjes i tal, pero tindre que treballar amb funcionaris es la pitjor tortura del mon, a no ser que t'adaptis al seu modus de vida, cosa que em veig incapac per dignitat moral.
kurras escribió:
eTc_84 escribió:
Cafetino escribió:A secretaria de la politecnica no saben lo que es treballar, i si ho fan, ho fan de mala gana i en plan prepotent

Bueno, però la noia de fotocòpies de p2 és un àngel [amor], o almenys ho era, no sigui que l'hagin canviat xD
encara hi es, encara hi es.. ^^

Es mes, se el seu fotolog i tot XD

MP'eja'm, please [tadoramo] [tadoramo]
ssux escribió:
Aixo es un estandard dels funcionaris. Son la peste, ho he viscut en carn propia.

Estaria be ser funcionari, per les ventatjes i tal, pero tindre que treballar amb funcionaris es la pitjor tortura del mon, a no ser que t'adaptis al seu modus de vida, cosa que em veig incapac per dignitat moral.


al final entres en l'espiral de gossejar que tenen aquesta gent, o ho fas, o et cruspeixen xD
Això de ser funcionari esta be, aixo de tenir un curru de per vida ara bé... lo que faria falta és mà dura contra aquells que es columpien i només que fan cobrar per no fer res.

---

Finalment demà últim dia de curru per poder descansar, ajudar a dos membres del caldero a fer cert trasllat i per tornar al curru al dia següent del trasllat del servidor de un datacenter a un altre [mad]
Cafetino escribió:Això de ser funcionari esta be, aixo de tenir un curru de per vida ara bé... lo que faria falta és mà dura contra aquells que es columpien i només que fan cobrar per no fer res.

---

Finalment demà últim dia de curru per poder descansar, ajudar a dos membres del caldero a fer cert trasllat i per tornar al curru al dia següent del trasllat del servidor de un datacenter a un altre [mad]



no et queixis tant, després quant vinguis pel pis tindràs pastis, magdalenes, i coses així jeje XD
CC = Cafetino Camàlic.
ninu está baneado por "troll"
ssux escribió:
Cafetino escribió:A secretaria de la politecnica no saben lo que es treballar, i si ho fan, ho fan de mala gana i en plan prepotent


Aixo es un estandard dels funcionaris. Son la peste, ho he viscut en carn propia.

Estaria be ser funcionari, per les ventatjes i tal, pero tindre que treballar amb funcionaris es la pitjor tortura del mon, a no ser que t'adaptis al seu modus de vida, cosa que em veig incapac per dignitat moral.

hi ha de tot, com a tot arreu. Un respecte
Bueno, ja sóc oficialment universitari :P

Ja he fet la matrícula, he arribat d' hora i he sigut el segon a la cua. (Algú d' aquí ha anat avui a la UPC amb una samarreta de The Punisher? Per que estava jugant al FF:CC de PSP des de la Memory Stick [qmparto]).

Doncs apa, després us llegeixo.
Cafetino escribió:Finalment demà últim dia de curru per poder descansar, ajudar a dos membres del caldero a fer cert trasllat i per tornar al curru al dia següent del trasllat del servidor de un datacenter a un altre [mad]
Ehem ehem, no ens queixem tant, que al cap i a la fi serà el teu sogre el que portarà els bultos pesats... que hi està més acostumat a remenar pesos. [poraki]
Samerman escribió:Bueno, ja sóc oficialment universitari :P

Ja he fet la matrícula, he arribat d' hora i he sigut el segon a la cua. (Algú d' aquí ha anat avui a la UPC amb una samarreta de The Punisher? Per que estava jugant al FF:CC de PSP des de la Memory Stick [qmparto]).

Doncs apa, després us llegeixo.


El meu company de pis farà la mateixa carrera que tu... i té una samarreta de "The Punisher"... i ha sigut el primer a la cua. Potser era ell XD



¿És molt lios l'edifici o que?
drknss escribió:
Cafetino escribió:Finalment demà últim dia de curru per poder descansar, ajudar a dos membres del caldero a fer cert trasllat i per tornar al curru al dia següent del trasllat del servidor de un datacenter a un altre [mad]
Ehem ehem, no ens queixem tant, que al cap i a la fi serà el teu sogre el que portarà els bultos pesats... que hi està més acostumat a remenar pesos. [poraki]


jo certifico aquest fet com a:

els dos pares i els dos xiquets currant, ta mare i la meva sogre dirigint i tu i jo fem bulto XD que et sembla el plà?? XD

per cert, va pels dos, em podeu aconseguir caixes? de cartró mateix, es per no venir divendres amb el tren carregada amb caixes, per molt plegades que estiguin; dissabt em donen les claus dle pis nou jiji.

Talladet, si fossis tu em faries un gran favor que així dissabte ja empaqueto llibres, sinó diumenge tocaria pringar també empaquetant jejeje >_<
Red_Wolf escribió:
Samerman escribió:Bueno, ja sóc oficialment universitari :P

Ja he fet la matrícula, he arribat d' hora i he sigut el segon a la cua. (Algú d' aquí ha anat avui a la UPC amb una samarreta de The Punisher? Per que estava jugant al FF:CC de PSP des de la Memory Stick [qmparto]).

Doncs apa, després us llegeixo.


El meu company de pis farà la mateixa carrera que tu... i té una samarreta de "The Punisher"... i ha sigut el primer a la cua. Potser era ell XD



¿És molt lios l'edifici o que?


Hostia, doncs el noi aquell m' ha dit que feia Eng. Química, i no Electrònica... Però sí, era el primer a la cua. Tenia barba de dos dies :P

I l' edifici no és liós, està tot molt ben marcat, però ves d' hora, que a las 9:10 ja hi havia unes 300 persones allà. Jo he arribat una hora abans i he anat a esmorzar, i quan he tornat ja hi havia unas 5-10 persones esperant, però els del Banc Sabadell ens han donat uns papers per omplir (pel carnet de l' uni) i com jo l' he acabat el segon doncs m' he posat el segon a la cua XD.

Per cert, porta un bitllet de 5€ que te' l demanaràn (sort que portaba just 5€, m' han deixat pelat)!
ninu escribió:
ssux escribió:
Cafetino escribió:A secretaria de la politecnica no saben lo que es treballar, i si ho fan, ho fan de mala gana i en plan prepotent


Aixo es un estandard dels funcionaris. Son la peste, ho he viscut en carn propia.

Estaria be ser funcionari, per les ventatjes i tal, pero tindre que treballar amb funcionaris es la pitjor tortura del mon, a no ser que t'adaptis al seu modus de vida, cosa que em veig incapac per dignitat moral.

hi ha de tot, com a tot arreu. Un respecte


Em sap greo pero no, he treballat amb funcionaris, tinc amics funcionaris i tinc familia funcionaria, i a tot arreu es exactament igual. El tema baixes es escandalos.

D'altra banda no espero que ho acceptis ja que realment us ho creieu que treballeu molt amb unes condicions lamentables i no parlo de que tots no treballin (molts si) sino del comportament que s'ha de tenir per ser un funcionari.

Extremismes a part, segur que hi ha funcionaris decents, de fet en conec(i son odiats pels seus companys), pero son tan minoria que es vergonyos.
ninu está baneado por "troll"
ssux escribió:
Em sap greo pero no, he treballat amb funcionaris, tinc amics funcionaris i tinc familia funcionaria, i a tot arreu es exactament igual. El tema baixes es escandalos.

D'altra banda no espero que ho acceptis ja que realment us ho creieu que treballeu molt amb unes condicions lamentables i no parlo de que tots no treballin (molts si) sino del comportament que s'ha de tenir per ser un funcionari.

Extremismes a part, segur que hi ha funcionaris decents, de fet en conec(i son odiats pels seus companys), pero son tan minoria que es vergonyos.

sóc funcionari. Hi ha de tot com a tot arreu.Els que treballem no som minoria.Jo no crec ni que treballi en condicions lamentables ni excel.lents. he vist de tot. Com a tot arreu. També depen del sector, és clar. Com comprendras no es el mateix estar en una biblioteca quea sanitat. I el comportament per ser funcionari és quin ? has d'aprovar unes opos, no les regalen, t'ho asseguro. I de tema baixes, ja t'asseguro tb que t'equivoques i de llarg.

pd. hola samer, i el meu volant? XD
ninu escribió:
pd. hola samer, i el meu volant? XD


Yayuuuuu!
samerman escribió:Hostia, doncs el noi aquell m' ha dit que feia Eng. Química, i no Electrònica... Però sí, era el primer a la cua. Tenia barba de dos dies :P

I l' edifici no és liós, està tot molt ben marcat, però ves d' hora, que a las 9:10 ja hi havia unes 300 persones allà. Jo he arribat una hora abans i he anat a esmorzar, i quan he tornat ja hi havia unas 5-10 persones esperant, però els del Banc Sabadell ens han donat uns papers per omplir (pel carnet de l' uni) i com jo l' he acabat el segon doncs m' he posat el segon a la cua XD.

Per cert, porta un bitllet de 5€ que te' l demanaràn (sort que portaba just 5€, m' han deixat pelat)!



Llavors era ell, ni que ma extranyat que et digues el de química. Ara demà a agafar el tren i fer via...

Man dit que porti dues fotocopies del DNI tambè...

Por em fa la Uni... MOLTA POR!
Samerman escribió:Llavors era ell, ni que ma extranyat que et digues el de química. Ara demà a agafar el tren i fer via...

Man dit que porti dues fotocopies del DNI tambè...

Por em fa la Uni... MOLTA POR!


Vinga nen, no diguis això, jo pensava el mateix i després a l' hora de la veritat....la fase selectiva estava tirada i per a molta gent també, lo "complicat" be després quan has de complir la permanencia (aprobar el 50% de la matricula) que jo vaig haber de deixar 2 asignatures per complir-la
Cavi escribió:
Samerman escribió:Llavors era ell, ni que ma extranyat que et digues el de química. Ara demà a agafar el tren i fer via...

Man dit que porti dues fotocopies del DNI tambè...

Por em fa la Uni... MOLTA POR!


Vinga nen, no diguis això, jo pensava el mateix i després a l' hora de la veritat....la fase selectiva estava tirada i per a molta gent també, lo "complicat" be després quan has de complir la permanencia (aprobar el 50% de la matricula) que jo vaig haber de deixar 2 asignatures per complir-la


Doncs amb els ànims que m' has donat per privat jo estic acollonat amb el profe aquest ara xD.
Samerman escribió:Doncs amb els ànims que m' has donat per privat jo estic acollonat amb el profe aquest ara xD.


Home es una mica diferent, jo nomes t' he informat sobre el que he arribat a escoltar sobre ell, pero clar, si no m' equivoco nomes dona clase en l' especialitat d' electronica, en les altres no.
Però si hi ha gent que tira cap endavant amb aquell tio....
No us queixeu del professorat, que vosaltres no vau haver de tenir en Sainz.. el terror de la UdG.
Sembla ser que ja no té web, o almenys no la trobo, però allà hi tenia els seus 'cuadernos de lógica y álgebra', i pffff t'acollonies només de veure'ls..

Bu!
Ja soc universitari oficialment.

Samer i Calvi, imagineu-vos com estaba avui el percal que cuan he arribat (a les 9:15) la fila estaba a la porta dl recinte, i cuan m'estaven fent la tarjeta de la UPC ha vingut una dona a dir que es donessin manya (amb rao tardaven tant, es fotien a retallar les fotos, pegarles...) que la cua arribava casi a l'hospital clinic.

¡Ja ens veurem per alli, i gràcies pels ànims! XD


PD: Que fea la carpeta.
eTc_84 escribió:Samer i Calvi, imagineu-vos com estaba avui el percal que cuan he arribat (a les 9:15) la fila estaba a la porta dl recinte, i cuan m'estaven fent la tarjeta de la UPC ha vingut una dona a dir que es donessin manya (amb rao tardaven tant, es fotien a retallar les fotos, pegarles...) que la cua arribava casi a l'hospital clinic.


No seria tant com l' any pasat, que amb el tema de la famosa "apagada" el dia que vaig anar jo hi havia cua desde la parada de metro fins a la planta superior de la biblio (sort heu tingut aquest any de fer-la a les aules del soterrani) i a sobre...vaig estar 6 hores per fer el coi de matricula...

Red_Wolf escribió:PD: Que fea la carpeta.


+1. La carpeta de l' any pasat i la d' aquest any son penoses.

Lo que si que em va impresionar d' aquest any es que quan vaig anar a buscar la carpeta, em vaig pasar per l' estand del banco santander a preguntar una cosa, i mare meva, la noia que em va atendre era preciosa i tenia uns ulls....buah [amor]
Wolf, jo estic intrigat amb lo del teu company de pis. Fes-li una foto, a veure si era ell, perque em va dir Enginyería Química (i al full del Banco Santander em va semblar que també ho posava). A veure si t' està timant xD.

I sí, la carpeta és horrorosa. La de l' any passat m' agrada més.

No has anat massa tard? Perque ahir a les 9:15 ja hi havia la mateixa cua, la cosa es va liar a les 9 més o menys.

Amb lo de la targeta de l' UPC a que et refereixes? Al stand del Banco Santander? A mi no em van retallar la foto ni res, només vaig haver de signar 598^45 papers.

I jo vaig flipar amb les dues noies que em van donar el paper un cop feta la matrícula. Eren el meu tipues les dues *_*
Samerman escribió:Wolf, jo estic intrigat amb lo del teu company de pis. Fes-li una foto, a veure si era ell, perque em va dir Enginyería Química (i al full del Banco Santander em va semblar que també ho posava). A veure si t' està timant xD.

I sí, la carpeta és horrorosa. La de l' any passat m' agrada més.

No has anat massa tard? Perque ahir a les 9:15 ja hi havia la mateixa cua, la cosa es va liar a les 9 més o menys.

Amb lo de la targeta de l' UPC a que et refereixes? Al stand del Banco Santander? A mi no em van retallar la foto ni res, només vaig haver de signar 598^45 papers.

I jo vaig flipar amb les dues noies que em van donar el paper un cop feta la matrícula. Eren el meu tipues les dues *_*


Eh, ¡que potser no estem parlant del mateix xaval eh! Pero allo de la barba y la samarreta... Igualment ja et dic, ell no te la PSP. Si t'intriga moltissim envia'm un mp i ja et passare el meu msn jeje.

Si, em referia a lo del banco santander. La tia m'ha explicat tot i re, un fartot de firmes... que pesaos xD. Aixo si, s'ha agobiat el doble quan li han dit que la cua arribava fins l'hospital clínic... i no he tingut la mateixa sort que tu (ni que n'hi havien d'altres ben guapes).
Doncs si no té la PSP sí que no estem parlant del mateix noi. Cachis.
Soc catala i visc a la comarca de l'Anoia ;)

Ja em pots afegir a la llista :)
¡¡¡¡Un més!!!!
De Barcelona, ciutat [oki]
Avui es el meu cumplee! Una ronda per tots! [beer]
kurras escribió:Avui es el meu cumplee! Una ronda per tots! [beer]


felicitats!
kurras escribió:Avui es el meu cumplee! Una ronda per tots! [beer]



Moltes felicitats!

Espero la ronda eh!
kurras escribió:Avui es el meu cumplee! Una ronda per tots! [beer]

Felicitats, passport amb cola per mi :)
Wow, 709 catalanes!!

Perdonad la intromisión de esta madrileña (y perdón si por no hablar en catalán, que veo que es la dinámica del hilo [ayay] ), pero es que me he quedado flipada con la cantidad de gente que sois!! Juer, y nosotros en el hilo de los madrileños que cuando hacemos quedadas nos sobran con los 3 coches XD

Bueno, un saludete :P [beer]

Y felicitats, Kurras!!! [fies]
Ten en cuenta que el hilo en un principio databa de 2002.. y de esa lista si se hiciera limpieza de baneados & cía, kurras tendría ( [sati] ) que quitar a unos cuantos..
Pese a eso no tenemos userbar [mamaaaaa]
¿Y por qué se cerró el de "Catalans aixakeuvus" (o como se escriba :S)? Además he visto que aparte hay un único hilo sólo para Barcelona, ein? aunque hace ya bastante que no se escribe en él

Por cierto, cómo os lo montais en las quedadas!! :D Juer, he estado viendo videos vuestros en youtube, qué suerte :P

Pues este verano voy a Salou, así que si haceis alguna quedada por alli cerca, quizás me pase :)
Hubo un golpe de estado promovido por kurras y las del caldero, con la inestimable colaboración del talibán Cafetino y de morr desde el bar, urdieron labores de intoxicación masiva ideados por un poderoso think tank para manipular al pueblo eoliano catalán con el fin de coger el poder.

Nada, que como Benzo ya apenas se pasaba por el Rincón, se propuso hacer el hilo nuevo, con kurras como cabeza visible y responsable

El hilo de Barcelona era para las frikikedadas de DANNY [amor] & cía, donde jugaban al fútbol y esas cosas.
eTc_84 escribió:Hubo un golpe de estado promovido por kurras y las del caldero, con la inestimable colaboración del talibán Cafetino y de morr desde el bar, urdieron labores de intoxicación masiva ideados por un poderoso think tank para manipular al pueblo eoliano catalán con el fin de coger el poder..

Justo, es lo que me había imaginado, es la explicación más verosímil

eTc_84 escribió:Nada, que como Benzo ya apenas se pasaba por el Rincón, se propuso hacer el hilo nuevo, con kurras como cabeza visible y responsable
.

Naaaaah, no me lo creo

Bueno chic@s, gracias por las explicaciones y por haberme acogido un par de posts :P

Ya nos vemos si acaso en alguna quedada cuando vaya para allá o cuando la temporada que viene el Madrid gane la liga [poraki] ;)
3095 respuestas