Red_Wolf escribió:Samerman escribió:Igualment per aquí ronda Cavi que ens ho pot deixar ben clar
Ieee, he estat uns dies sense PC, però bueno.
Per els "novatillos" (de bon rotllo
) que aneu a la UPC del carrer urgell. Ja que entreu aquest any no us preocupeu de convalidacions i crèdits de lliure elecció (si veniu de la sele, si veniu de GS, al ataque!) i centreu-vos en la fase selectiva, que si no m' equivoco us heu de matricular de tota sencera a no ser que la feu per via lenta (si treballeu i tal), que us la heu de treure en 2 quatrimestres (o 3 depèn de si us accepten l' instancia per fer-ne un 3).
I bueno...que mes...tots el dubtes que tingueu sobre convalidacions, crèdits de lliure elecció i tal, durant el curs, us passeu algún día per gestió acadèmica que no hi ha massa gent en aquells períodes (no com ara....) i ho podeu preguntar, però em sembla que fins al 3 quatri no es poden fer (em sembla, es que jo els tinc reconeguts...).
I de la matricula no us mengeu molt el cap, mireu normativa i fiqueu els papers i quan ho entregueu a gestió acadèmica els hi dieu si estan be i llestos, a fer la matricula. Un consell...aneu aviat que sino s' omple de gent i ala a esperar, i tranquils que no tindreu la mala sort que vaig tindre jo (6 hores de cua per fer la matricula
), ara vosaltres amb les aules del soterrani, tot mes ràpid.
Per cert, una pregunta que us faig jo, ara que comenceu la carrera, ja es de 4 anys o encara es de 3¿? (ho dic per lo de bolonya i tal...que fa mandra llegir l' entrevista al director de la UPC que hi ha a la revista de la uni...)