Red_Wolf escribió:En primer lloc, moltes gràcies per tot. Es que vaig una mica perdut la veritat...
I sobre el transport pues tirare de metro, que em queda la parada al costat. ¿Y el tema de la fase selectiva com va? Es que hi ha gent que diu que si no aprovo les de la fase selectiva em fan fora, d'altres que diuen que en puc suspendre algunes i agafar-les en l'altre curs...
Perdoneu que sigui tan pesat
Tranquil, no et preocupis, jo l' any pasat estava com tu.
Bueno la fase selectiva....a veure, es igual en les 4 especialitats que es fan a la UPC, jo et comentaré des de la meva especialitat, electricitat. Consta de 5 assignatures (30 crèdits, 33 en les altres especialitats) i si, et poden fer fora si no ho aproves en el doble de temps del que dura, es a dir, la fase selectiva consta 1 quatrimestre, per lo tant tens 2 per a poder-te-la treure. Si no ho aconsegueixes sempre tens la possibilitat de fer una instancia i demanar-ne un 3 quatrimestre que el solen donar.
També intervenen els factors de si vens de selectivitat, has de fer la fase selectiva sencera (com la carrera), i si vens de GS (el meu cas) tens crèdits reconeguts (jo tinc un 30% de la carrera reconeguda, i la fase selectiva nomes vaig haver de fer mates i física), però no et preocupis que se la sol treure força gent la fase selectiva (encara que en les reunions diguin que no...).
També la forma de avaluar es diferent, tota la fase selectiva es un bloc curricular, i la mitja del bloc ha de estar aprovada per poder passar-la, per lo tant pots aprobar la fase selectiva encara que suspenguis 2 assignatures (amb + d' un 4) i la mitja del bloc arribi a un coeficient fixat per la normativa.
Ostres, que m' enrotllo molt, bueno tots els teus dubtes normalment estan tots en la normativa (una mica espessa per això, pero bueno), pero no et preocupis pregunta el que vulguis ja sigui per aquí o amb un MP, tu mateix
.
PD: em sembla que no ho he esmentat, en la fase selectiva t' has de matricular de tota sencera a no ser que vagis per la via lenta (si treballes i tal), i si no m' equivoco la teva matricula es la pròxima setmana i avui eren les reunions informatives.