Catalans EOL v2.0

uolaaaa

^^



si només venia per dir aixó
Una altra catalana!!

Kirara - Barcelona
Kirara escribió:Una altra catalana!!

Kirara - Barcelona


benvinguda!!!

Aya_cat escribió:uolaaaa

^^



si només venia per dir aixó
[qmparto] [qmparto]

quina calor que fot collons!! aixo es insoportable!! l'any que ve haure d'estalviar i posar-me un aire condicionat [agggtt]
Ufff ia soc aqui!! Acabo d'arribar de Malta.. Quanta festa mare meva, encara que aquests guiris van aviat.. A les 10 del vespre ia esta la festa a topee..

Ara necessito dormir una setmana seguida [burla3]
Pero aixo de Malta no es com una costa brava/daurada pero mes lluny i per tant mes car?

Platja, festa i guiris....idem
mrt buitre, cafetino talibà.
ssux escribió:Pero aixo de Malta no es com una costa brava/daurada pero mes lluny i per tant mes car?

Platja, festa i guiris....idem
Per aquesta regla de tres no crec que et calgues viatjar mai enlloc no?
kurras escribió:
ssux escribió:Pero aixo de Malta no es com una costa brava/daurada pero mes lluny i per tant mes car?

Platja, festa i guiris....idem
Per aquesta regla de tres no crec que et calgues viatjar mai enlloc no?

Si, aquí no hi ha les rosses naturals de 1'80 que si hi ha més al nord [sonrisa]
Poquet poquet però em vaig passant pel fil...

¡Puta teórica! I jo que em pensava que podria dropejar fins a nivells extrems...
eTc_84 escribió:mrt buitre, cafetino talibà.


follonero, usebar wanted [poraki]
mrt escribió:
eTc_84 escribió:mrt buitre, cafetino talibà.


follonero, usebar wanted [poraki]

troll [poraki]
Hola q tal¿?

Només dir que en vaig de vacances durant 2 setmanes i tal (sense connexió a internet) a la costa granadina

Ah, per si voleu riure una estona (o riure per no plorar) , mireu aquest fil en proves
Mama te odio

Apa, que vagi bé!!!^^
kurras escribió:
ssux escribió:Pero aixo de Malta no es com una costa brava/daurada pero mes lluny i per tant mes car?

Platja, festa i guiris....idem
Per aquesta regla de tres no crec que et calgues viatjar mai enlloc no?


Depèn dels objectius del viatge.
[ fj ] escribió:Hola q tal¿?

Només dir que en vaig de vacances durant 2 setmanes i tal (sense connexió a internet) a la costa granadina

Ah, per si voleu riure una estona (o riure per no plorar) , mireu aquest fil en proves
Mama te odio

Apa, que vagi bé!!!^^


simplement es proves, alli passa de tot [jaja]


Donçs jo m'he quedat sense vacances [triston] a sortit una feina urgent i ja veurem quan les fare. Per una altra part, ja esta be, cobrare un petit extra que no m'anira malament i tal i com esta el pati, ja va be tenir feina tu.
Aya_cat, et va agradar el sushi? Has de parlar amb la lodis del que ens va pasar aquesta matinada. El pis semblava un parc aquatic i tot aixó al primer dia de vacances... [buuuaaaa].
Que mort está això, tots de vacances.

M'ha arribat un altre missatge respecte a la meva firma:

podrias cambiar tu firma? es que es un poco grimosa y no me hace mucha gracia que mientras estoy leyendo por el foro, vea a un tio con geringuillas clavadas, o al menos es lo que parece, espero que me entiendas y que no te importe poner otra, saludos!


[reojillo]
Flash78 escribió:Aya_cat, et va agradar el sushi? Has de parlar amb la lodis del que ens va pasar aquesta matinada. El pis semblava un parc aquatic i tot aixó al primer dia de vacances... [buuuaaaa].


no estaba mal, a lodis no le haras cambiar de idea.
Si la he visto y me lo ha contado. ESo si que es tener mala suerte XD!!! [mad]
Una altre catala!! Soc de Barcelona! XD XD XD Molt bon fil??Kurras! Com ho
podem dir aixo? xD 5 estrellas! Ara mateix estic exiliat a Suisa, pero dema mateix torno [mamaaaaa] Fa molta calor a Barcelona?
Aya_cat escribió:
Flash78 escribió:Aya_cat, et va agradar el sushi? Has de parlar amb la lodis del que ens va pasar aquesta matinada. El pis semblava un parc aquatic i tot aixó al primer dia de vacances... [buuuaaaa].


no estaba mal, a lodis no le haras cambiar de idea.
Si la he visto y me lo ha contado. ESo si que es tener mala suerte XD!!! [mad]



exacte, que bé que em coneixes jejeje >_< es que el de Salou mola més, en quant el provis Flash em diràs el mateix, únic que el tema de repetir tants cops com vulguis de beguda si que està sobrat en el que vam anar divendres ^_^
lodis escribió:
Aya_cat escribió:
Flash78 escribió:Aya_cat, et va agradar el sushi? Has de parlar amb la lodis del que ens va pasar aquesta matinada. El pis semblava un parc aquatic i tot aixó al primer dia de vacances... [buuuaaaa].


no estaba mal, a lodis no le haras cambiar de idea.
Si la he visto y me lo ha contado. ESo si que es tener mala suerte XD!!! [mad]



exacte, que bé que em coneixes jejeje >_< es que el de Salou mola més, en quant el provis Flash em diràs el mateix, únic que el tema de repetir tants cops com vulguis de beguda si que està sobrat en el que vam anar divendres ^_^



Aigua no ens en va faltar XD!!!!!!
ssux escribió:Que mort está això, tots de vacances.

M'ha arribat un altre missatge respecte a la meva firma:

podrias cambiar tu firma? es que es un poco grimosa y no me hace mucha gracia que mientras estoy leyendo por el foro, vea a un tio con geringuillas clavadas, o al menos es lo que parece, espero que me entiendas y que no te importe poner otra, saludos!


[reojillo]

muahhuahua indueixes al yonkisme.
Si aixó està mort ho haurem d'animar [360º]

Que bé, un fil de catalans! Algú de Girona?
Visca, visca, per fi tinc número!!

Sóc la 713 [chulito]

Ja em sento realitzada com a persona (L)
A mi m'adopteu no?? XD

Janox-València
Buenas, no soy catalán pero os entiendo, quería preguntar, sobre un video del youtube, que salia un tio, mayor, en un estadio de futbol gritando a la camara "LAVEU VIST!!! LA VEU VIST!!!" eesque lo e perdido y me monda, Gracias o como decís vosotros, Arigato.
Still escribió:Gracias o como decís vosotros, Arigato.


OMFG!!!! x'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Déu meu, no puc parar de riure xDDD

Y con el video, te referías a éste??

http://www.youtube.com/watch?v=UavdzWrIfZc&feature=related
Kirara escribió:
Still escribió:Gracias o como decís vosotros, Arigato.


OMFG!!!! x'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Déu meu, no puc parar de riure xDDD

Y con el video, te referías a éste??

http://www.youtube.com/watch?v=UavdzWrIfZc&feature=related


Si, muchas gracias tia!!!!!!
Still escribió:
Si, muchas gracias tio!!!



Pero si soy una chica... T-T
Kirara escribió:
Still escribió:
Si, muchas gracias tio!!!



Pero si soy una chica... T-T

Corregido!!! [boing] Pensaba que estabais extintas en EOL... [+risas]
Benvinguts a tots els nous!
Bueno, un que ja ha tornat de vacances, vaig arribar ahir de menorca, molt bé ^^ cada cop m'agrada més aquesta illa.

Que tal tot per aquí?
Ja estic a Barcelona, quina calor!! Jo alla a Suissa estava dormint amb edredo!!jaja
Vosaltres esteu fora??
0m3gA escribió:Bueno, un que ja ha tornat de vacances, vaig arribar ahir de menorca, molt bé ^^ cada cop m'agrada més aquesta illa.

Que tal tot per aquí?


benvingut [carcajad] lo d sempre, gent nova que s'apunta al fil, el kurras actualitzant fil [sonrisa], l'etc demanan l'usebar independent [poraki] , al ssux el tilden de yonki [qmparto] el coyote segueix amb la seva dictadura (a sobre tambe a deporteol) xD
i el Madrid no a fixat a CR [tomaaa]

que t'assembla?? [jaja]
io dema men torno a anar de vacances xD Fins divendres a Llançà de relax.. [maszz]
I altres seguim treballant
Woles! [looco]

Un altre català:

Juriolo - Lleida
Gent, marxo a dormir que dema toca marató de basket a les 10.45 (Espanya-Xina, EEUU-Angola, Argentina-Australia) i dimecres a Port Aventura XD
Hola!!!!!!! Si que hi ha gent de Manresa per aquí ^^
kurras escribió:io dema men torno a anar de vacances xD Fins divendres a Llançà de relax.. [maszz]


Mira que be, jo men torno anar el dia 14, a la montanya! Poques ganas la veritat, no tinc wifi... [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa]
mrt escribió:
0m3gA escribió:Bueno, un que ja ha tornat de vacances, vaig arribar ahir de menorca, molt bé ^^ cada cop m'agrada més aquesta illa.

Que tal tot per aquí?


benvingut [carcajad] lo d sempre, gent nova que s'apunta al fil, el kurras actualitzant fil [sonrisa], l'etc demanan l'usebar independent [poraki] , al ssux el tilden de yonki [qmparto] el coyote segueix amb la seva dictadura (a sobre tambe a deporteol) xD
i el Madrid no a fixat a CR [tomaaa]

que t'assembla?? [jaja]


Lo de CR i lo de Coyote m'ho esperava :p
eTc_84 escribió:muahhuahua indueixes al yonkisme.


he mirat els posts d'aquest noi i es una mica torrecollons, m'ha dit que aniria a la senyu... al moderador. [mad]
Talibà Gironí escribió:
C# sucks

Windows sucks

[jaja]
eTc_84 escribió:
Talibà Gironí escribió:
C# sucks

Windows sucks

[jaja]

Imagen
Still escribió:Buenas, no soy catalán pero os entiendo, quería preguntar, sobre un video del youtube, que salia un tio, mayor, en un estadio de futbol gritando a la camara "LAVEU VIST!!! LA VEU VIST!!!" eesque lo e perdido y me monda, Gracias o como decís vosotros, Arigato.


Imagen
ssux escribió:
Still escribió:Buenas, no soy catalán pero os entiendo, quería preguntar, sobre un video del youtube, que salia un tio, mayor, en un estadio de futbol gritando a la camara "LAVEU VIST!!! LA VEU VIST!!!" eesque lo e perdido y me monda, Gracias o como decís vosotros, Arigato.


Imagen


Lol de tio.. HO HAVEU VIST AIXÓ?! HO HAVEU VIST?! LA MARE QUE ENS VA PARIR!
[qmparto] [qmparto] [qmparto]
2ª pagina........ kurras, etc, cafetino, lodis, aya, and friends, DIMISSIO!!!!

[sati]
mrt escribió:2ª pagina........ kurras, etc, cafetino, lodis, aya, and friends, DIMISSIO!!!!

[sati]

estem de vacances XD!!!!
Caram si fins-hi tot tenim el nostre petit raco a aquesta enorme comunitat!

Collonut, ja en podeu comptar un altre, de Girona per cert!!


Saluts a tots!! [bye]
3095 respuestas