Catalans EOL v2.0

Ara parlem de consoles va. Segur que tots em tingut la game boy totxo. O m'equivoco? ;)
vicodina escribió:Ara parlem de consoles va. Segur que tots em tingut la game boy totxo. O m'equivoco? ;)

Segur que tothom té/ha tingut una :p . Doncs jo no he tingut la gameboy, però sí que tinc ara la DS :)
Jo no.. de fet mai he sigut massa de jugar a les consoles, quan era petit em van regalar la Master System II, amb Alex Kidd i aquestes coses [amor], vaig estar anys i anys sense jugar, i després em vaig reenganxar quan un amic necessitava pasta per comprar-se la N64 que acabava de sortir, i vaig comprar-li la SNES amb 2 mandos, 10 o 12 jocs, adaptador per gameboy... per, si no recordo malament, 18 mil peles de llavors, que pel que portava la consola era una misèria (un dels jocs era el DBZ Hyper Dimension que tenia menys de 6 mesos i costava sobre les 13 xD). Apart d'això, la N64 anys més tard, i l'últim joc que vaig tenir va ser el NBA Jam 98.
A partir de llavors, PCFutbol's, Fifa's, C&C, Quake's i poc més..
vicodina escribió:Ara parlem de consoles va. Segur que tots em tingut la game boy totxo. O m'equivoco? ;)


Error. Vaig tocar una consola quan el meu germà amb 19 anys es va comprar la play amb els seus diners. U.u Després fins que no en vaig tenir 17 a casa no va entrar res. fins que van sortir la ds i la wii i pobretes les dues estan abandonades.


A casa meva no confiaven gaire en la capacitat educativa de les consoles [+risas]
Io he anat passant de consoles a PC successivament..

Primer vaig tenir un 386 crec que era.

Despres em van comprar la Super Nintendo (Quins records, Mario World, Street Fighter 2..)
Me la vaig vendre i vaig tornar a passarme a PC (Quake 2, Duke Nukem 3D, Doom..)
Despres em vaig pillar la Play de segona mà, quan ja feia anys que circulava. Final Fantasy VII i Metal Gear Solid sobretot, obres mestres.
Vaig sudar de la play2 i vaig tornar al PC (Medal Of Honor, Call Of Duty 2, 4, Crysis...)
I aquest Nadal passat m'he pillat la play3, Metal Gear Solid 4, GTAIV..

Ara veig el mercat força estancat, tan en consoles com en PC.. Tinc ganes de veure algu del nou Doom 4
Jo ho reconec, sóc un viciat d'aixó...

C-64 (mític!!!!!!!!!), PC (desde 8086 he passat per uns quants), Play's 1, 2 y 3, DreamCast, PSP i DS. He de dir que la DS es de la dona que li vaig regalar.. curiós que mai ha volgut res de jugar i amb aquesta és va enganxar...

Ara tinc la PSP per veure vídeos i la PS3 que com la tinc amb el PC li dedico de mitja una horeta al dia.
qwerty72 escribió:Jo ho reconec, sóc un viciat d'aixó...

C-64 (mític!!!!!!!!!), PC (desde 8086 he passat per uns quants), Play's 1, 2 y 3, DreamCast, PSP i DS. He de dir que la DS es de la dona que li vaig regalar.. curiós que mai ha volgut res de jugar i amb aquesta és va enganxar...

Ara tinc la PSP per veure vídeos i la PS3 que com la tinc amb el PC li dedico de mitja una horeta al dia.

tzare, quant de temps [jaja]

(Nota: tzare=troll català i sonyer [poraki])
La me va primera va ser la mega drive >_< ais quins records, me la van regalar als 7 anys per la comunió (de tots els regals aquest va ser el millor anda que no jajaja) ma mare i jo ens hi vam viciar molt, i la veritat fins no fa masses anys encara estava per casa, però fa un temps la vam donar a uns coneguts pels fills.

La gameboy també va rular d'un cosí a mi i de mi a un altre cosí igual que la que tenim Andorra, que la veritat sempre he tingut el dubte de quina era que en van rular masses per la caravana i tot plegat, com es notava la diferencia de preu allí dalt en aquí per tot aixó.

Ara tinc secuestrada la DS del xiquet, quant no li agafo la psp i al pis teníem la play 2 fins que la va tornar a recuperar 1 any després jajaja XD pobret uu' deu tenir un trauma i tot, no?? wahaha saps que la play tornarà cap allí dalt no?? XD

Jugo a la 360 de tant en tant a casa seva.
ains, super nintendo, nintendo 64 (si, de petit era molt de nintendo [jaja] ) play, play2 en espera de la play3 [angelito] i la DS de la dona, el ordinador no el faig servir casi mai per jugar [agggtt] .

ningu va tenir una d'aquelles consoles super cutres que portaven els jocs integrats dins?? "150 juegos en tu consola!" Oooh
mrt escribió:ningu va tenir una d'aquelles consoles super cutres que portaven els jocs integrats dins?? "150 juegos en tu consola!" Oooh


Presente! era una copia de la nes, el mario estava repetit fins a cansar xD

Jo vaig tenir aquesta i vaig passar a la ps1, vaig tenir la gameboy tocha, la poket, la color, ara la DS, psp, pc y ps2 (rock band i guitar hero roolz!)
Ja tinc 10 cm de llargada de cabell menys XD
eTc_84 escribió:Ja tinc 10 cm de llargada de cabell menys XD


Les meves grenyes tard o d'hora s'aniran a prendre pel cul.
ssux escribió:
eTc_84 escribió:Ja tinc 10 cm de llargada de cabell menys XD


Les meves grenyes tard o d'hora s'aniran a prendre pel cul.

Si te les vas cuidant, en principi no hi ha problema.. encara que jo feia un any o més que no me'l tallava [angelito]
eTc_84 escribió:
ssux escribió:
eTc_84 escribió:Ja tinc 10 cm de llargada de cabell menys XD


Les meves grenyes tard o d'hora s'aniran a prendre pel cul.

Si te les vas cuidant, en principi no hi ha problema.. encara que jo feia un any o més que no me'l tallava [angelito]


Jo des que duc grenyes que no les he tocat, no m'he tallat puntes ni res, jo si vaig a tallar que treballin XD i buff, ni se el temps que fa que en duc, més de dos anys.

Jo no tinc el pel adient per dur-lo llarg.
Collons, després diueu que sóc jo el talibà..
Jo me'l vaig començar a deixar llarg farà cosa de 4 anys... però me l'he anat retallant i higienitzant periòdicament.
La barba va començar abans, això si.
Tu ets taliva per la barba, la meva perilla esta molt ben cuidada i retallada XD
Jo per la meva part cada 4 mesos el tallo i ben curt. No aguanto el cabell llarg, em molesta.
bu!!!

jo demà vaig a canviar-me el mòbil, plan renove i em surt a 0 euros, ara acabaré de meditar que encara dubto entre 2 XD dubto entre ericsson i samsung... ja veurem.

el cabell és bo com a mínim un cop al any fer-li una tallada i una bona neteja i cura. jo i vaig a cada canvi de estació més o menys encara que ara me plantejat tornar a tenir-lo igual de llarg que l'últim cop, ja no queda massa i després me'l tallaré a saco >_< que fa molt de temps que no el porto curt.
lodis escribió:bu!!!

jo demà vaig a canviar-me el mòbil, plan renove i em surt a 0 euros, ara acabaré de meditar que encara dubto entre 2 XD dubto entre ericsson i samsung... ja veurem.

el cabell és bo com a mínim un cop al any fer-li una tallada i una bona neteja i cura. jo i vaig a cada canvi de estació més o menys encara que ara me plantejat tornar a tenir-lo igual de llarg que l'últim cop, ja no queda massa i després me'l tallaré a saco >_< que fa molt de temps que no el porto curt.


Encara dubtes? xD

Jo el cabell me'l tallo més o menys cada 2 mesos, m'agrada més portar-lo curt.
doncs jo em faig le spuntes cada 4 mesos, mes o meys, pero s'em cau a saco, m' estic quedant calb als 20 anys... :___(
Doncs jo ara farà un mes que em deixo la barba... però cap a desembre me la trauré.
Doncs io mafaito un cop per setmana mes o menys.. Més ia em començo a fer por XD
Cafetino escribió:Doncs jo ara farà un mes que em deixo la barba... però cap a desembre me la trauré.

Imagen
Cafetino escribió:Doncs jo ara farà un mes que em deixo la barba... però cap a desembre me la trauré.



jo de tu fins els volts de nadal m'esperava.... ^_^

a part, no et queda mal :)


omega, la final el ericsson XD jaja més mono

Imagen
lodis escribió:omega, la final el ericsson XD jaja més mono

Imagen


Jeje, es maco!! jo al final avui no he anat a mirar els concesionaris, a veure si la propera setmana.
jo soc català, visc a Menorca
Amb l'unic que has d'anar en compte és que no se t'enredi amb el kalashnikov.. xD
IkSeN escribió:jo soc català, visc a Menorca


Benvingut.
(mensaje borrado)
Benvingut!!

jo el cabell me'l tallo cada tres mesos més o menys que no em queda bé molt llarg


lodis el mobil és [amor]


oscuros... tanca sessió¬¬
lodis escribió:

jo de tu fins els volts de nadal m'esperava.... ^_^

a part, no et queda mal :)


omega, la final el ericsson XD jaja més mono

Imagen



mole la funda del kukuxumuxu [oki]
0m3gA escribió:
mrt escribió:ningu va tenir una d'aquelles consoles super cutres que portaven els jocs integrats dins?? "150 juegos en tu consola!" Oooh


Presente! era una copia de la nes, el mario estava repetit fins a cansar xD
(...)

Jo també xD. Recordo que es deia Nasa (o algo així :p ). I el mario també estava massa repetit. Podies començar el mario al nivell que vulguis, fins i tot, van possar a més, tots el nivells amb bugs gràfics, per si volies jugar així XD
eTc_84 escribió:Amb l'unic que has d'anar en compte és que no se t'enredi amb el kalashnikov.. xD

Li recordo al senyor eTéCé vuitanta-quatre que el talibà de l'empordà és ell, i no un humilde servidor [poraki]
Cafetino escribió:
eTc_84 escribió:Amb l'unic que has d'anar en compte és que no se t'enredi amb el kalashnikov.. xD

Li recordo al senyor eTéCé vuitanta-quatre que el talibà de l'empordà és ell, i no un humilde servidor [poraki]

Ja no, "humilde" servidor [poraki]
De totes maneres, segueixo preferint l'Empordà a altres llocs, on vas a parar [barret]

lol quina foto surt a la wiki sobre l'empordà.. xD
Imagen
eTc_84 escribió:
Cafetino escribió:
eTc_84 escribió:Amb l'unic que has d'anar en compte és que no se t'enredi amb el kalashnikov.. xD

Li recordo al senyor eTéCé vuitanta-quatre que el talibà de l'empordà és ell, i no un humilde servidor [poraki]

Ja no, "humilde" servidor [poraki]
De totes maneres, segueixo preferint l'Empordà a altres llocs, on vas a parar [barret]

lol quina foto surt a la wiki sobre l'empordà.. xD
Imagen

Bé, si fa no fa, jo el que si sé que el dia demà a Salt Latin-Marraqueix hi viurà sa tia xD
L'empordà ara és més semblant al sahara no? voleu que us deixem aigua? XD
Tenim Boadella (el pantà, no el lerrouxista) sota mínims, però com que no som de Barzalona (això no es misce [poraki]), no ens foten ni cas :(

De totes maneres, vosaltres mai tindreu tramuntana [poraki]
eTc_84 escribió:De totes maneres, vosaltres mai tindreu tramuntana [poraki]


I això és envejable?

Vosaltres mai tindreu el Barça XD
ssux escribió:
eTc_84 escribió:De totes maneres, vosaltres mai tindreu tramuntana [poraki]


I això és envejable?

Vosaltres mai tindreu el Barça XD

Collons si és envejable, bastant més que la merda de platges que teniu comparades amb les nostres [jaja]

El Barça és patrimoni de la humanitat.
Em podeu afegfir:

Clear - Santa Coloma de Farners
eTc_84 escribió:
ssux escribió:
eTc_84 escribió:De totes maneres, vosaltres mai tindreu tramuntana [poraki]


I això és envejable?

Vosaltres mai tindreu el Barça XD

Collons si és envejable, bastant més que la merda de platges que teniu comparades amb les nostres [jaja]

El Barça és patrimoni de la humanitat.



El dia que tingueu la major industria eolica de l'estat podras vacil.lar de tramuntana, avui en dia la tramuntana es una merda, una tocada de collons constant i que nomes un "tocat per la tramuntana" pot usar com a cosa a envejar.

Em podeu afegfir:

Clear - Santa Coloma de Farners


welcome to the jungle.
ssux escribió:El dia que tingueu la major industria eolica de l'estat podras vacil.lar de tramuntana, avui en dia la tramuntana es una merda, una tocada de collons constant i que nomes un "tocat per la tramuntana" pot usar com a cosa a envejar.

Veus com li tens enveja ? I utilitzes la propaganda (com amb el Schumi) per desacreditar-la.

I una merda industria d'energia eòlica, destrossen el paisatge, això per vosaltres, que ja poc es pot destruir més.
theflyingdove está baneado por "troll"
Hola, suposo q algu de vosaltres haura vist aquest post meu: hilo_sitios-para-salir-en-barcelona_1127293

Doncs m'agradaria fer alguna quedada o algo a barcelona ciutat a veure si m'espabilo una mica pq mai he sortit gaire i m'agradaria coneixer mes gent (si es alguna noia millor q millor XD ). Dissabte no puc pq tinc un sopar sorpresa a uns amics, pero divendres si q podria, o sino doncs el cap de setmana següent.

Algu s'apunta?
seerj jueu, jo t'invoco xD
theflyingdove escribió:Hola, suposo q algu de vosaltres haura vist aquest post meu: hilo_sitios-para-salir-en-barcelona_1127293

Doncs m'agradaria fer alguna quedada o algo a barcelona ciutat a veure si m'espabilo una mica pq mai he sortit gaire i m'agradaria coneixer mes gent (si es alguna noia millor q millor XD ). Dissabte no puc pq tinc un sopar sorpresa a uns amics, pero divendres si q podria, o sino doncs el cap de setmana següent.

Algu s'apunta?

A mi m'agrada la idea. Mai he sortit molt a Barna. Viure a la província de BCN i no conéixer la ciutat, té delito [carcajad]

Tot i que m'agradaria que fosi la setmana que vé, per tenir-lo tot planejat.
theflyingdove está baneado por "troll"
[ fj ] escribió:
theflyingdove escribió:Hola, suposo q algu de vosaltres haura vist aquest post meu: hilo_sitios-para-salir-en-barcelona_1127293

Doncs m'agradaria fer alguna quedada o algo a barcelona ciutat a veure si m'espabilo una mica pq mai he sortit gaire i m'agradaria coneixer mes gent (si es alguna noia millor q millor XD ). Dissabte no puc pq tinc un sopar sorpresa a uns amics, pero divendres si q podria, o sino doncs el cap de setmana següent.

Algu s'apunta?

A mi m'agrada la idea. Mai he sortit molt a Barna. Viure a la província de BCN i no conéixer la ciutat, té delito [carcajad]

Tot i que m'agradaria que fosi la setmana que vé, per tenir-lo tot planejat.


A veure si s'apunta algu mes i ens recomani llocs per anar...
Taipan89 está baneado por "Clon de usuario baneado"
Jo mapuntu que soc un ermiaiñ [buenazo] [buenazo] [buenazo] [buenazo]
Ostres, de Granollers n'hi ha uns cuants.
Apunteu-me, jo soc de Montornés del Vallès.
Dels altres dos de Montornès conec a un personalment i a l'altre d'un altre fórum [carcajad].
I els dos amics que tinc a la llista també són de Montornès, pero no escriuen molt (com jo, vaja xD)
eTc_84 escribió:
ssux escribió:El dia que tingueu la major industria eolica de l'estat podras vacil.lar de tramuntana, avui en dia la tramuntana es una merda, una tocada de collons constant i que nomes un "tocat per la tramuntana" pot usar com a cosa a envejar.

Veus com li tens enveja ? I utilitzes la propaganda (com amb el Schumi) per desacreditar-la.

I una merda industria d'energia eòlica, destrossen el paisatge, això per vosaltres, que ja poc es pot destruir més.


La industra eolica tampoc em resulta agradable, pero es l'unica bo que hi he trobat a la tramuntana.

Tu segueixes com un pseudo-willow, no aportes res que m'aclareixi per que es tan preciosa la puta tramontana, nomes et fas el super ofes i denunciant persecucions ficticies.
La tramuntana no es l'unic vent que bufa a catalunya i els dies que bufa vent son dies de merda, aixi que encara no se de que em vacil.les, si fos de la costa brava... pero de la tramuntana? [+risas]

Jo de quedada a barna passo, que em queda molt lluny de l'emporda [666]
TrolleTc

Ai que et banegeran a misce :p
3095 respuestas