Joelpe escribió:Ah,y en "señor de las armas",la III,pone que en la otra mano se equipará una psitola¿eso como es?o peude que eso sea una especie de ultima batalla?
litos001 escribió:Gracias por la traducción DragonFly90.
Por lo que he estado leyendo este juego será un autentico campo para seteros, snipers, y demás. NO se pero creo que ya nunca vamos a volver a ver un online como el del cod 4.
Dark escribió:Yo desde black ops no juego a otra modalidad que no sea Crudo, por lo que como este MW3 no tenga modo crudo, el mismo dia que me pase su modo historia va de vuelta al Game.
cheibol escribió:Dejo esto
http://www.thegamingvault.com/2011/05/r ... ks-leaked/
http://mw3f.com/forum/topic/364-modern-warfare-3-perks/
y me voy
SAlu2
thugout escribió:Aqui lo dicen bien clarito los pack de mapas van a estar disponibles en el modo elite, imagino que no estaran disponibles en el bazar xbox para de ese modo forzarnos a pagar una cuota mensual. Tambien la website alojara gran cantidad de videos del modo teatro, ya se esta rumoreando que podria ser una forma de mantener a los youtubers en su web y asi cobrarnos la mensualidad si queremos ver los videos.
Muy negro lo veo todo esto.
salu2
Si, muy negro, pero para ellos...estan gilipollas perdidos si se creen que van a triunfar con la mamonada de la cuota
http://online.wsj.com/article/SB1000142 ... TopStories
InQuisid0R escribió:Lo que tenían que implementar ya es que si tu empiezas a disparar al contrario éste ya no pueda acuchillarte, que estoy harto de vaciar el cargador y el guiri de turno llega hasta mí con su machete como si nada.
Sir Figo escribió:En forma resumida como va esto del CoD: Elite
Sir Figo escribió:En forma resumida como va esto del CoD: Elite
Sir Figo escribió:En forma resumida como va esto del CoD: Elite
insert-brain escribió:Lo peor del Cod Elite es que seguro que va a ser un éxito. Y de ahí a pagar por jugar on-line hay un pasito.
pinaculo escribió:insert-brain escribió:Lo peor del Cod Elite es que seguro que va a ser un éxito. Y de ahí a pagar por jugar on-line hay un pasito.
Yo calculo que en dos añitos o poco más tendremos un estilo al World of warcraft, ya veremos en qué queda esta historia.
D@rth escribió:Pues que si llega ese dia adios COD.
D@rth escribió:Te puedo asegurar que si lo hacen de pago, bajaran sus ventas ENORMEMENTE. Si quieres podemos hacer una encuesta aqui mismo para ver cuantos pagarian por jugar a un cod. Que lo compre la gente? pues si, seguro que algun enfermo lo compra, pero vamos, estoy convencido que por jugar a esto ( es decir, sin servers, packs de mapas timo, poco control sobre chetos, tramposos y demas ) no habra mucho listo que pague por jugar. Ahora, que lo hacen de pago, y meten servers dedicados, metes mas opciones como torneos entre clans, van poniendo mapas nuevos cada poco tiempos y se lo curran, pues ya te diria que la gente paga seguro porque detras habria algo que merezca la pena, pero pagar por lo que tenemos ahora mismo? 4 gatos.
TheTechGame escribió:
[Rumor: Some Modern Warfare 3 Perks and Kill Streaks leaked]
In a story broken by The Gaming Vault, a forum user on MMA game website Undisputed Online (go figure) claims to have posted new Modern Warfare 3 perks and kill streaks, leaked by someone from the press at a pre-E3 demo. No confirmation yet as to whether or not this information is legit, but it is possible given that this would not be the game’s the first leak. After going over the full rundown below, how does this sound to all of you cutthroat, hardcore, first-round draft pick MW players out there?
Perk 1 :
Name: Covert
Feature I: The first feature to the Perk ‘Covert’ stops the enemy from viewing their killcam when they are killed by you. The main feature also prevents deathmarks from being placed when you kill a member of the enemy team making it hard for hostile forces to pinpoint your location.
Feature II: The second feature to ‘Covert’ allows you to remain hidden from enemy UAVs. In addition you will no longer render a red name or crosshair when an enemy is close to you.
Feature III: The final feature is as expected, you remain hidden from all enemy killstreak rewards making it easy to venture throughout the map without having any trouble from any killstreak reward owned by a hostile player with the exception of Counter UAVs.
Name: Recon
Feature I: The main feature to the Perk ‘Recon’ allows you to gain killstreak rewards with one less kill than normally required. This is the ‘traditional’ feature to Hardline in the last two games.
Feature II: You can now switch your airdrops one time for a chance to get a better reward by double tapping the Square (ps3) or the X (xbox). In addition you can also capture enemy airdrops faster. And finally you can detect when a hostile has booby trapped an airdrop.
Feature III: The final feature is slightly more complicated. Let’s say an enemy calls in an airstrike, well on your screen you will see a long red line showing exactly where the airstrike is going to hit, this is also shown on your minimap. The same goes for when an enemy calls in a helicopter, you will be able to see exactly where they called it in to. Overall this Perk is mainly for players who want to benefit with their team and on their own depending on which features they choose to act on.
Name: Specialist
Feature I: The main feature to this Perk allows you to move faster similarly to Lightweight from previous games. Not much else to say about this.
Feature II: The second feature to Specialist allows you to run for a longer duration much like Marathon from previous games. Again, not much else to say on the second feature to Specialist.
Feature III: The third and final feature of Specialist allows you to walk crouched or prone faster.
Name: Scavenger
Feature I: Pretty obviously the main feature to Scavenger allows you to resupply from dead enemies, from this you can resupply rounds and lethal grenades.
Feature II: The second feature to this Perk allows you to resupply tactical grenades and equipment from dead enemies.
Feature III: HAVEN’T DECIDED.
————————————–
Perk 2 :
Name: Sleight of Hand
Feature I: The main feature to Sleight of Hand allows you to reload all weapons faster. Not much else to it.
Feature II: The second feature to Sleight of Hand gives you the ability to ADS faster.
Feature III: The final feature to Sleight of Hand allows you to switch weapons faster. Not much else to this Perk.
Name: Reflexes
Feature I: The main feature of ‘Reflexes’ allows you to use your knife a lot quicker.
Feature II: The second feature to ‘Reflexes’ grants you less flinch when shot at.
Feature III: The final feature to ‘Reflexes’ allows you to crouch/prone/stand up a lot quicker.
Name: Sharpshooter
Feature I: The main feature of this Perk doesn’t reduce your recoil but it makes it more controllable and more predictable. For example, it will recoil more in the middle and top rather than to the left and right every so often, this Perk doesn’t decrease recoil, that’s what Grip is for.
Feature II: The second feature to Sharpshooter increases your hip fire accuracy.
Feature III: The final feature to Sharpshooter reduces your idle sway, you can also hold your breath longer if you have a sniper rifle equipped.
Name: Bling
Feature I: Allows you to equip three attachments to your primary weapon (default being 2).
Feature II: The second feature to Bling allows you to equip two attachments on your secondary (default being 1).
Feature III: The final feature to Bling allows you to equip two pieces of equipment.
NOTE: This Perk cannot be combined with a Grenade Launcher, and normally Grenade Launchers take up two attachments.
Name: Weapon Master
Feature I: The first feature to ‘Weapon Master’ replaces your secondary with another primary weapon.
Feature II: The second feature allows you to drop no weapon on death.
Feature III: The third and final feature allows you to equip a pistol of your choice along side.
————————————–
Perk 3 :
Name: Bandoiler
Feature I: This Perk is pretty much the pro to Scavenger along with some extra helpful features. The main feature to this Perk allows you to spawn with full ammunition at the start of matches and every time you respawn. Very helpful when it comes to big games, combined with Scavenger this feature makes it dominant.
Feature II: The second feature to this Perk allows you to have up to two lethal grenade slots and three tactical grenade slots. You also spawn with the extra grenades.
Feature III: The third and final feature of this Perk allows you to hold three extra magazines onto your loadout. So if your gun usually holds 200 bullets and each mag was 30 bullets you would end up with 290 bullets, if you combine this with Scavenger it will be dominant over one man army and teamplay operations.
Name: Tactician
Feature I: Allows you to take no falling damage.
Feature II: You can throw grenades quicker and farther.
Feature III: The final feature to ‘Tactician’ allows you to reset the fuse on grenades when throwing them back.
Name: Infiltrator
Feature I: Your footsteps are silent.
Feature II: Enemy equipment no longer affects you unless it’s a proximity explosive.
Feature III: Your knifing, defusing, reloading and etc is now silent.
Name: Engineer
Feature I: You can see enemy equipment through walls.
Feature II: You can now booby trap enemy airdrops and you can hack enemy equipment.
Feature III: Finally, you can defuse the bomb quicker in bomb based game modes.
Name: Navigator
Feature I: Enemies who have shown on the radar now last longer before fading, in addition it also shows the direction enemies are facing.
Feature II: You are no longer affected by Counter UAVs.
Feature III: Finally, enemies close to you will get their radar slowly jammed, the closer they get.
_____________________________________________
(Killstreaks)
3) Mortar Team (1 location)
3) UAV
4) Counter UAV
4) SAM Turret
4) Care Package
5) Precision Air Strike
5) Sentry Gun
6) Artillery (3 location)
6) PredatorMissle
7) Attack Helicopter
7) Stealth Bomber
8 ) Harrier Airstrike
8 ) GlobalHawk (blackbird effect)
9) Fire Scout UAV (uav + attackhelicopter effect)
9) Pavelow
9) Emerygency airdrop (4 Package)
9) EMP (last for 60 sec)
13) AC130
15) Chopper Gunner
18 ) Nuclear EMP (Disable Perks for opponent team for 30sec only, Eletronics and Air Killstreaks wont be destoryed.)
25) Tactical Nuke
emifer2 escribió:Comparativa COD Elite - Bungie.net
[img]http://img146.imageshack.us/img146/1729/elitebungiecomp.jpg
1 saludo
gizajoa escribió:Hola a tod@s, a vueltas con lo del COD Elite, estoy leyendo las caracteristicas que va a tener la parte gratuita y cómo se da a entender que la parte de pago va a ser algo secundario, como que no influye en el juego, no da ventajas. Si es así ¿quién va pagar por una morralla que en teoría no sirve para nada?.¿Para ver 4 estadísticas y 4 gráficos warros?.Ni de coña. Estos tíos ha quedado claro que van a por la pasta únicamente, sino hay difenciación no van a venderlo, así que tengo claro que va a haber algo más en lo que sea parte de pago. Para 4 frikis ya pueden sacar dinero con las ropitas y chorraditas para el avatar, pero si quieren cobrar (mínimo 5 euros creo yo) un mes, y al siguiente y al siguiente, y al siguiente... tienen que ofrecer algo que el que no lo tenga diga:"joder, yo puedo hacer eso,cómo mola el arma que lleva ese pavo...solo son 5 euros..." .Que ese alguien esté dispuesto a pagar continuamente. Si 2 personas que juegan y 1 paga y la otra no y resulta que el que no paga ni se entera de que otro paga religiosamente para nada, jamás se molestará en pagar y al reves lo mismo, si el que paga simplemente puede hacer lo mismo que el que no, pasará de pagar. Estoy seguro de que la parte de pago va a tener algo desequilibrante. Y bueno que con los brutales beneficios que tienen estos tíos únicamente piensen en cómo sacar aún más dinero (entiendo que se piense en el beneficio...pero lo de éstos es pasarse) con este tipo de artimañas en vez de mejorar la experiencia del juego (mejores gráficos, servidores dedicados, chetos fuera...)y tener satisfecho al cliente es que me reconcome los huevos. Al final el resultado es: mismo juego y si quieres triunfar, paga más.
Siento la brasa pero es que veo que nos quieren vender que sin pagar puedes tener la misma experiencia de juego y si es así no será necesario pagar, y no es precisamente lo que quieren.
Tiempos oscuros para la saga y sus seguidores.
Saludos.
mopas69 escribió:Yo pienso lo mismo que tu... Simplemente con que puedas customizar un poco más a tu personaje visualmente (armas, accesorios chorras, trajes...) ya habrá miles de personas que se hagan con la parte de pago. No desequilibra nada el juego pero pica.
D@rth escribió:Los usuarios Premium de Call of Duty: Elite contarán "con una experiencia extendida"
"No habrá ventajas, solo trata de la variedad".
Uno de los aspectos que no fueron desvelados sobre Call of Duty: Elite fueron las características de los usuarios Premium, es decir, las diferencias en contenido que tendrían comparado con los jugadores normales.
En Londres tuvimos la oportunidad de charlar con Jamie Berger, vicepresidente de Call of Duty: Digital, sobre este nuevo servicio, e intentamos que nos contara un poco más sobre las posibles ventajas que tendrían los jugadores Premium respecto a los jugadores comunes.
Según su respuesta parece que no existen tales ventajas, al menos a primera vista: “No habrá ventajas ni desventajas entre un miembro normal y uno premium del servicio, lo que habrá será una experiencia de juego extendida. Podrán extender su experiencia si lo desean, pero todos tendrán las mismas posibilidades”.
Por otra parte Chacko Sonny, responsable de Beachhead Studios también quiso responder: “Habrá más variedad, pero en lo que respecta al servicio todo el mundo podrá jugarlo, disfrutar de todas las características, podrán sacarle provecho a su manera y de distintas formas. La única diferencia trata sobre la variedad y mayor experiencia”.
------------------------
Siguen diciendo que no habra nada de desventajas ni nada....pero no se.
Joelpe escribió:o sea que los perks y tal son falsos?mecaguen el crio
D@rth escribió:El tema esta en que no han dicho nada de eso.....pero yo sigo pensando tambien, que al final pondran armas o perks de pago que marquen la diferencia.
m4x1m0 escribió:D@rth escribió:El tema esta en que no han dicho nada de eso.....pero yo sigo pensando tambien, que al final pondran armas o perks de pago que marquen la diferencia.
Espero que no estés en lo cierto...ya tenemos bastante con los chetos como para encima dar preferencias a los que paguen
Según fuentes de Kotaku, perks individuales y killstreaks estarán acompañado por beneficios de equipo, una nueva adición importante. En el lado negativo, Modern Warfare 3 no apoyará servidores dedicados, 'en vez contando con la alojados los servidores que se encuentran en las iteraciones anteriores del juego ", dice el sitio. 'Modern Warfare 3 parece estar utilizando la autenticación DemonWare, al igual que con Call of Duty: Black Ops ", añade.
Stopping Power: Increased bullet damage.
Blast Shield: Unclear
Health Regen: Regenerate health over time.
Stun Protection: Prevent stunning from flash grenades.
Meanwhile, new individual perks will include:
Blind Eye: This makes you immune to computer-controlled and player-controlled killstreaks. The pro version makes your launchers lock on faster and gives you extra bullet damage to vehicles.
Assassin: This makes you immune to UAV, thermal, and heartbeat sensors. The pro version also makes you immune to CUAV, EMP and no longer shows your name in red or the crosshair in red when you're targeted.
Point Guard: Every two assists count as a kill towards your killstreak.
Dead Silence: You make no noise.
Recon: Gives you a special kind of radar to spot enemies, most likely. We're not sure on this one.
In addition, Modern Warfare 2's tactical nuke killstreak won't feature in MW3, but these new killstreaks will:
EMP Grenade: Temporarily takes out all area electronics.
Littlebird: A tiny remote-controlled helicopter.
Precision Airstrike: Calls in an airstrike on a targeted area.
Stealth bomber: Calls in a B2 Spirit to carpet bomb along a line designated by the player.
Remote Turret: A remote controlled turret.
Directional UAV: A UAV that can be directed into areas to scan for enemies.
Remote Mortar: Direct a mortar team using a zoomable camera view of the map to call in strikes.
Airdrop Trap: A booby-trapped airdrop.
Ammo Resupply: An ammo reloading airdrop.
Escort Airdrop: A protected airdrop.
Specialist Strike Package: ???
Joelpe escribió:joder,no me gusta nada,creo que vuelve FV....por lo demas parece fiable e interesante,al menos parece que sangre fria(assasissn si es cierto) no será tan camper(sacado de meri,gracias al usuario Master118):Según fuentes de Kotaku, perks individuales y killstreaks estarán acompañado por beneficios de equipo, una nueva adición importante. En el lado negativo, Modern Warfare 3 no apoyará servidores dedicados, 'en vez contando con la alojados los servidores que se encuentran en las iteraciones anteriores del juego ", dice el sitio. 'Modern Warfare 3 parece estar utilizando la autenticación DemonWare, al igual que con Call of Duty: Black Ops ", añade.
Stopping Power: Increased bullet damage.
Blast Shield: Unclear
Health Regen: Regenerate health over time.
Stun Protection: Prevent stunning from flash grenades.
Meanwhile, new individual perks will include:
Blind Eye: This makes you immune to computer-controlled and player-controlled killstreaks. The pro version makes your launchers lock on faster and gives you extra bullet damage to vehicles.
Assassin: This makes you immune to UAV, thermal, and heartbeat sensors. The pro version also makes you immune to CUAV, EMP and no longer shows your name in red or the crosshair in red when you're targeted.
Point Guard: Every two assists count as a kill towards your killstreak.
Dead Silence: You make no noise.
Recon: Gives you a special kind of radar to spot enemies, most likely. We're not sure on this one.
In addition, Modern Warfare 2's tactical nuke killstreak won't feature in MW3, but these new killstreaks will:
EMP Grenade: Temporarily takes out all area electronics.
Littlebird: A tiny remote-controlled helicopter.
Precision Airstrike: Calls in an airstrike on a targeted area.
Stealth bomber: Calls in a B2 Spirit to carpet bomb along a line designated by the player.
Remote Turret: A remote controlled turret.
Directional UAV: A UAV that can be directed into areas to scan for enemies.
Remote Mortar: Direct a mortar team using a zoomable camera view of the map to call in strikes.
Airdrop Trap: A booby-trapped airdrop.
Ammo Resupply: An ammo reloading airdrop.
Escort Airdrop: A protected airdrop.
Specialist Strike Package: ???
Fuente:
http://www.computerandvideogames.com/304162/modern-warfare-3-gets-team-perks-and-new-killstreaks-but-no-dedicated-servers-report/
reyptor escribió:Según fuentes de Kotaku, perks individuales y killstreaks estarán acompañado por beneficios de equipo, una nueva adición importante. En el lado negativo, Modern Warfare 3 no apoyará servidores dedicados, 'en vez contando con la alojados los servidores que se encuentran en las iteraciones anteriores del juego ", dice el sitio. 'Modern Warfare 3 parece estar utilizando la autenticación DemonWare, al igual que con Call of Duty: Black Ops ", añade.
Stopping Power: Increased bullet damage.
Blast Shield: Unclear
Health Regen: Regenerate health over time.
Stun Protection: Prevent stunning from flash grenades.
Meanwhile, new individual perks will include:
Blind Eye: This makes you immune to computer-controlled and player-controlled killstreaks. The pro version makes your launchers lock on faster and gives you extra bullet damage to vehicles.
Assassin: This makes you immune to UAV, thermal, and heartbeat sensors. The pro version also makes you immune to CUAV, EMP and no longer shows your name in red or the crosshair in red when you're targeted.
Point Guard: Every two assists count as a kill towards your killstreak.
Dead Silence: You make no noise.
Recon: Gives you a special kind of radar to spot enemies, most likely. We're not sure on this one.
In addition, Modern Warfare 2's tactical nuke killstreak won't feature in MW3, but these new killstreaks will:
EMP Grenade: Temporarily takes out all area electronics.
Littlebird: A tiny remote-controlled helicopter.
Precision Airstrike: Calls in an airstrike on a targeted area.
Stealth bomber: Calls in a B2 Spirit to carpet bomb along a line designated by the player.
Remote Turret: A remote controlled turret.
Directional UAV: A UAV that can be directed into areas to scan for enemies.
Remote Mortar: Direct a mortar team using a zoomable camera view of the map to call in strikes.
Airdrop Trap: A booby-trapped airdrop.
Ammo Resupply: An ammo reloading airdrop.
Escort Airdrop: A protected airdrop.
Specialist Strike Package: ???
Fuente:
http://www.computerandvideogames.com/304162/modern-warfare-3-gets-team-perks-and-new-killstreaks-but-no-dedicated-servers-report/