A ver si alguien puede ayudarme. No me ha llegado el GTAIV que pedí el 5 de mayo en yesasia, les he mandado un mail de esos genéricos del primer post y me han contestado esto:
Dear Jorge,
Thank you for writing to YesAsia!
Kindly be informed that your order 5xxx has been shipped out from our Hong Kong warehouse on 5 May. If you have not received the order, it is afraid a delivery lost and we will take the responsibility to reship your order to you. Please confirm your shipping address to us again in following link and then we will create reshipment to you.
http://global.yesasia.com/help/Enquiry.aspx?lang=enOnce your reshipment is ready to ship out in our warehouse, you will receive an automated shipment confirmation email informing you on that issue. "
Once again, thank you very much for your continued support of YesAsia.com.
Por lo poquísimo que entiendo de ingles, creo que pone que me lo vuelven a enviar, y dan un link para poner mi dirección ai.El caso, es que yo el pedido lo hice con otra dirección a la que quiero que me lo envíen ahora, y no tengo ni idea de ingles... no podría alguien hacerme un texto estándar como el de la primera pagina, pero informándoles del cambio de dirección??
Saludos y mil gracias.