nano_power escribió:In_Flames_81 escribió:nano_power escribió:Hola.
Cuando habláis de que en xbox one s se ve mejor, también es en la FAT?.
Yo lo probé en la FAT y después de la actualización va mucho mejor en el tema de rendimiento, en donde antes había caídas importantes de fps ya no las hay, en ese sentido mejoró muchísimo. Gráficamente se ve igual que antes... si es que a eso te refieres con verse mejor.
JODER! Enserio? Gráficamente lo juego en una FAT y una tele 1080p 32 pulgadas y es una maravilla, si que los pelos me son raros (esto creo quizá que es del juego en si) y algunas sombras también y quizá algo más de nitidez sería ya brutal pero en mi FAT es lo mejor que he visto con diferencia y justamente lo que si que me jodia era algunas bajadas que me tocaban los huevos (strawberry sobretodo) y si me dices que mejoró mucho para mi entonces el juego roza la perfección.
Sinceramente sorprende que una FAT tire ese juego bien.
Decir que no lo he visto en ninguna xbox one x 4k bbla bla Y PREFIERO NO HACERLO xD.
javix360 escribió:Algun consejo para los cadáveres perfectos? todavia no me he puesto con ello, pero de vez en cuando mato alguno como pone en la guía para hacerlo perfecto y casi siempre me baja una estrella, da igual q use el arma q pone y le dispare en la parte del cuerpo que pone. Mañana termino el epilogo 2 y me pondré a completar los desafíos etc
gracias
javix360 escribió:Algun consejo para los cadáveres perfectos? todavia no me he puesto con ello, pero de vez en cuando mato alguno como pone en la guía para hacerlo perfecto y casi siempre me baja una estrella, da igual q use el arma q pone y le dispare en la parte del cuerpo que pone. Mañana termino el epilogo 2 y me pondré a completar los desafíos etc
gracias
jluisjim escribió:javix360 escribió:Algun consejo para los cadáveres perfectos? todavia no me he puesto con ello, pero de vez en cuando mato alguno como pone en la guía para hacerlo perfecto y casi siempre me baja una estrella, da igual q use el arma q pone y le dispare en la parte del cuerpo que pone. Mañana termino el epilogo 2 y me pondré a completar los desafíos etc
gracias
Depende del animal tendrás que hacerlo de una manera u otra. Además antes de matarlo tienes que mirar también las estrellas que tiene cada uno, uno de 1 o 2 estrellas da igual como lo mates que no te va dar pieles perfectas.
A unos les viene bien las flechas, otros tiros limpios en la cabeza, etc. Cuando estudias a cada animal te actualiza el compendio con esos datos.
Y si tienes la guía te pone que arma viene mejor también.
Edito, te marco en negrita lo que creo que es lo que se te pasa.
NeiTx escribió:Hola chic@s,
Estoy instalando el juego en la consola hasta que el primer disco mas o menos al 50% me sale un mensaje que dice que meta el segundo.
Meto swgundo disco y ese mensaje no se quita .. deberia quitarse solo no? o debo dsr a cerrar y de nuevo a instalar?
Porque parece que la xbox one no lee ese segundo disco .. no hace ni ruido ni nada..
Puede ser que es un error instalar la actualizacion de 8gb nada mas meter primer disxo?
Os ha pasado? Hay que hacer algo? o es automatico nada mas meter el segundo?
Gracias
nano_power escribió:In_Flames_81 escribió:nano_power escribió:Hola.
Cuando habláis de que en xbox one s se ve mejor, también es en la FAT?.
Yo lo probé en la FAT y después de la actualización va mucho mejor en el tema de rendimiento, en donde antes había caídas importantes de fps ya no las hay, en ese sentido mejoró muchísimo. Gráficamente se ve igual que antes... si es que a eso te refieres con verse mejor.
JODER! Enserio? Gráficamente lo juego en una FAT y una tele 1080p 32 pulgadas y es una maravilla, si que los pelos me son raros (esto creo quizá que es del juego en si) y algunas sombras también y quizá algo más de nitidez sería ya brutal pero en mi FAT es lo mejor que he visto con diferencia y justamente lo que si que me jodia era algunas bajadas que me tocaban los huevos (strawberry sobretodo) y si me dices que mejoró mucho para mi entonces el juego roza la perfección.
Sinceramente sorprende que una FAT tire ese juego bien.
Decir que no lo he visto en ninguna xbox one x 4k bbla bla Y PREFIERO NO HACERLO xD.
robhouse escribió:nano_power escribió:In_Flames_81 escribió:Yo lo probé en la FAT y después de la actualización va mucho mejor en el tema de rendimiento, en donde antes había caídas importantes de fps ya no las hay, en ese sentido mejoró muchísimo. Gráficamente se ve igual que antes... si es que a eso te refieres con verse mejor.
JODER! Enserio? Gráficamente lo juego en una FAT y una tele 1080p 32 pulgadas y es una maravilla, si que los pelos me son raros (esto creo quizá que es del juego en si) y algunas sombras también y quizá algo más de nitidez sería ya brutal pero en mi FAT es lo mejor que he visto con diferencia y justamente lo que si que me jodia era algunas bajadas que me tocaban los huevos (strawberry sobretodo) y si me dices que mejoró mucho para mi entonces el juego roza la perfección.
Sinceramente sorprende que una FAT tire ese juego bien.
Decir que no lo he visto en ninguna xbox one x 4k bbla bla Y PREFIERO NO HACERLO xD.
pues yo estoy igual, lo veo de lujo, y la inversion que tendria que hacer es tan grande (xbox one x+tv 4k) que ya me espero a la proxima generacion....
Mi opinion es que a lo bueno nos acostumbramos rapido, pero no se vive tan mal en segunda division
Red Dead Redemption 2 patch notes:
New Content – PS4, Xbox One
Title Update adds in access to the Red Dead Online Beta
Game Menus / Options – PS4, Xbox One
Fixed an issue where animals were triggering ‘Dynamic Kill Cams’ despite being set to ‘Disabled’ in settings
Fixed an issue where changing controller layout while using binoculars could lead to the player being unable to study or track animals
Fixed an issue with first-person auto aim when aiming behind on a wagon
Story Mode Companions – PS4, Xbox One
Fixed an issue where retrying a checkpoint during the mission ‘Polite Society, Valentine Style’ would cause multiple companions to be missing from Camp
Fixed an issue causing Molly to be missing from Camp following the mission ‘American Distillation’
Fixed an issue in the mission ‘Outlaws from the West’ where the player lost the ability to talk with Dutch when playing in first person
Fixed an issue in the mission ‘The Fine Art of Communications’ where players lost the ability to speak with companions
Weapons, Items & Clothing – PS4, Xbox One
Fixed an issue where players would not get access to all their weapons in the Epilogue if they failed a specific stage in the mission ‘Red Dead Redemption’
Fixed an issue where players could lose a weapon looted from Valentine after restarting missions from a checkpoint
Fixed an issue where the incorrect set of Cigarette Cards could be removed when mailing a complete set at the Post Office
Fixed an issue where players could lose some of the Gunslinger photographs from Calloway
Fixed an issue that allowed donation of documents to the Camp donation box
Fixed an issue where players could get stuck in an animation loop after hip firing their pistol and then swapping to their bow
Fixed an issue where players could get stuck equipping and putting away the bow on horseback after equipping it from the weapon wheel
Fixed an issue where a weapon’s custom grip could be replaced with a default grip after swapping with a defeated enemy’s weapon
Added safeguards against characters becoming invisible when changing outfits
Terrain and Environment – PS4, Xbox One
Fixed an issue where a hole in the terrain would appear near the Railroad Camp and surrounding area
Fixed general issues which caused a player to be unable to take cover via buildings/objects/etc.
Fixed an issue where alligators were unable to kill a hogtied NPC while on land
Fixed an issue where predators would get stuck if they could not reach the player
Fixed an issue where picking up the Legendary Lake Sturgeon, caused the player to be unable to equip weapons as well as drop or stow the fish
Dueling, Wanted and Witnesses – PS4, Xbox One
Fixed an issue where players were unable to shoot during a duel when using certain controllers
Fixed an issue with the number of bump attempts within a set amount of time would cause the players to become Wanted
Fixed an issue where players would become Wanted, even after complying and removing their mask as requested by the law
Fixed an issue in the mission ‘Black and White Chain Gang’ – Stage 2 – where the player would become Wanted for fighting an NPC required to access one of the Posters
Fixed an issue where players who fired a warning shot when intimidating an NPC, would cause the intimidation fail and the NPC to flee
Fixed an issue where NPCs would stop being witnesses, even if not successfully intimidated
Fixed an issue where the player would become Wanted for a warning shot when no NPC was visible or nearby
Fixed an issue where witnesses would report the same corpse that previously been reported to the law
Fixed an issue at Fort Wallace where the Army would try and report crimes, even though they were unable to leave the fort
Fixed general issues associated with the law being unable to arrest players
Story Missions – PS4, Xbox One
Fixed an issue in the mission ‘Outlaws from the West’ where players could get stuck by repeatedly punching the NPC during interrogation
Fixed an issue in the mission ‘Outlaws from the West’ where the horse could get stuck in the barn
Fixed an issue in the mission ‘Outlaws from the West’ where players could get stuck duelling
Fixed an issue in the mission ‘Enter, Pursued by a Memory’ where the mission would not fail after players pushed their Companion off of a cliff
Fixed an issue where players were unable to move after completing the mission ‘Enter, Pursued by a Memory’
Fixed an issue in the mission ‘Americans At Rest’ where players could become stuck in the view of their satchel during the fight
Fixed an issue in the mission ‘Polite Society, Valentine Style’ where players could become invisible after retrying a checkpoint
Fixed an issue in the mission ‘Money Lending and Other Sins I’ where players could lose control when attempting to launch the introduction cutscene while using specific Kit items
Fixed a progression issue in the mission ‘Good, Honest, Snake Oil’
Fixed an issue in the mission ‘Paying a Social Call’ where it was possible to block entry to the cabin with a chair
Fixed an issue in the mission ‘The Sheep and the Goats’ where the mission could fail for a companion dying while playing through the mission quickly
Fixed an issue in mission ‘A Quiet Time’ where the interior of the Saloon would disappear after repeatedly exiting the Saloon
Fixed an issue in the mission ‘Blessed are the Meek?’ where progress would stop after reaching the horses
Fixed an issue in the mission ‘Exit Pursued By A Bruised Ego’ where progress in the mission was stopped if players were unable to pick up the rabbit and it became rotten
Fixed an issue in the mission ‘Exit Pursued by a Bruised Ego’ where players were unable to exit the crafting menu if their Satchel was already full of Plain Game
Fixed an issue in the mission ‘The Fine Joys of Tobacco’ where mission progress stops if the in-game Companion falls off their horse during the escape
Fixed an issue in the mission ‘Magicians for Sport’ where progress stopped after inspecting all clues
Fixed an issue where players could become locked outside the bank in the mission ‘Sodom? Back to Gomorrah’
Fixed an issue where replaying the mission ‘Angelo Bronte, a Man of Honor’ then immediately loading an autosave would load players into an incorrect point in the Story
Fixed an issue in the mission ‘No, No and Thrice, No’ where companions could become invisible, preventing progression
Fixed a progression issue in the mission ‘Country Pursuits’
Fixed an issue in the mission ‘Savagery Unleashed’ where progress could stop during the grapple sequence
Fixed an issue in the mission ‘Archeology for Beginners’ where progress could stop after equipping binoculars
Fixed an issue in the mission ‘Favored Sons’ where progress could stop if all soldiers were killed while surrendering
Fixed an issue in the mission ‘The Fine Art of Conversations’ where progress could stop during the escape stage if a large pelt was stowed on the player’s horse.
Fixed an issue in the mission ‘The Wheel’ where progress could stop when returning the wagon
Fixed an issue in the mission ‘Home of the Gentry?’ where the end cutscene could fail to play
Fixed an issue in the mission ‘A Quick Favor for an Old Friend’ where a Companion’s horse could become invisible after players failed and retried the mission
Fixed an issue in the mission ‘An Honest Day’s Labors’ where enemies would stop reacting if you ran ahead of your Companion
Fixed an issue in the mission ‘An Honest Day’s Labors’ where players could become stuck on a loading screen after skipping the introduction cutscene
Fixed an issue in the mission ‘A New Future Imagined’ where progress could stop after rowing to the correct location
Fixed an issue in the mission ‘High and Low Finance’ where players could fail for being spotted while using a throwing knife
Fixed an issue in the mission ‘High and Low Finance’ where players could lose control after stealth killing a guard
Fixed an issue in the mission ‘That’s Murfree Country’ where Charles would get stuck after colliding with players on horseback
Robbery Missions – PS4, Xbox One
Fixed an issue during the Chez Porter Robbery where Javier would not mount his horse in Camp, preventing progress
Fixed an issue where Javier could remain stationary on his horse after the Chez Porter Home Robbery
Fixed an issue where players could become stuck if grappled from behind during the Aberdeen Pig Farm Robbery
Loansharking Missions – PS4, Xbox One
Fixed an issue in the Winton Holmes mission where the pelt could disappear after skinning the cougar
Fixed an issue with the Winton Holmes mission where players would be unable to sell the pelt
Chance Encounters and Activities – PS4, Xbox One
Fixed an issue with Kieran’s fishing Activity where loss of player control could occur while fishing
Fixed an issue with the Poker Activity where players could lose control when sitting down
Fixed an issue where the in-game HUD could disappear when trying to play Five Finger Fillet Activity in Camp
Fixed an issue where players could become locked in a room during a Chance Encounter in Valentine
Fixed an issue with Ranters, Ravers and Campaigners that caused loss of player control during some Chance Encounters
Challenges – PS4, Xbox One
Fixed issues associated with Legendary Animals being killed by something other than actions by players, preventing Challenges from being completed
Other Miscellaneous Fixes – PS4, Xbox One
Fixed an issue where the blips for previously completed Loansharking missions would re-appear as locked missions on the map
Fixed an issue in the mission ‘Enter, Pursued by a Memory’ where players could be prevented from completing the “Kill all wolves without taking any damage” mission goal
Fixed an issue where a Companion warps in a cutscene for the mission ‘Paying a Social Call’
Fixed an issue in the mission ‘Money Lending and Other Sins III’ where ambient pedestrians could interfere with the mission when re-launched through the pause menu.
Fixed an issue in the mission ‘Pouring Forth Oil IV’ which could prevent some of Arthur’s dialogue from playing during the mission
Fixed an issue in the mission ‘An American Pastoral Scene’ where your companion could start driving the stagecoach in the wrong direction
Fixed an issue in the mission ‘American Distillation’ when players chose the path on the right, but instead took the path on the left
Fixed an issue in the mission ‘Sodom? Back to Gomorrah’ where companions and some lawmen could be missing their weapons when players used 1st person perspective
Fixed an issue where the game would not create an autosave upon completion of the mission ‘Dear Uncle Tacitus’
Fixed an issue in the mission ‘Favored Sons’ where ambient music would play instead of mission score
Fixed an issue in the mission ‘My Last Boy’ where dialogue would repeat during the rides
Fixed an issue in the mission ‘Uncle’s Bad Day’ where players could begin the mission without any arrows for the Bow if the mission was launched through the Progress section of the pause menu
Fixed an issue with the log not updating correctly in the mission ‘Duchesses and Other Animals’
Fixed an issue in the mission ‘The Artist’s Way III’ where the paintings could be missing from the gallery
Fixed an issue in Poker where the message “Help section updated” would incorrectly display when starting new games
Fixed an issue that caused some dead Bucks to duplicate after player collisions
Fixed an issue with Gunsmiths where players could enter the catalogue incorrectly
Fixed a streaming issue with buildings in Castors Ridge
Fixed an issue where players could become trapped between two companions in Camp
Fixed a general issue where players were prompted to perform a stealth kill, but instead just tackled the target
Fixed an issue in the mission ‘Good, Honest, Snake Oil’ where using the cinematic camera caused players to loop around instead of following the set route
Fixed general issues associated with players being able to greet/antagonize/rob NPCs endlessly
Fixed general issues associated with NPCs heads/bodies twisting the wrong way when interacting with players
Fixed an issue where players would clip into the train carriages when jumping/climbing over them
Fixed an issue where players would ragdoll if they tried to climb over a small wall with low clearance
Fixed an issue where players could get locked into a conversation with an NPC who was behind a wall
Fixed an issue with player navigation where it got stuck after not being able to find a route to a Waypoint
Fixed an issue where players shooting an NPC’s horse meant the NPC would not retaliate
Fixed an issue where an NPC would holster their gun but still enter combat
Fixed an issue where players attempting to cure poison would result in them being poisoned again after drinking a health cure
Fixed an issue where players animations would make stealth unpredictable at times
Fixed general issues associated with players not being able to interact with their horse when moving at high speeds
Fixed an issue where prompts to speak with companions, NPCs, etc. were lost if using cinematic perspective
Various other minor fixes
cosvel escribió:
Interesante, lo investigare... Gracias.
Edito: investigado, es el abalorio de asta de ciervo macho... A por el ciervo macho legendario como si no hubiese un mañana..
a partir del epilogo 1, se pueden comprar todos en el perista sin pieles.
klaim2003 escribió:Sobre la cacería y las pieles, especialmente para los zurrones, no se si alguien lo habrá comentado: (no se si sera spoiler, pero por si acaso)a partir del epilogo 1, se pueden comprar todos en el perista sin pieles.
Os lo digo porque os puedo ahorrar unas horas de cacería.
Cuando terminas el juego,el dinero que tenías con Arthur Morgan,se pierde?
Y donde se ven las horas totales del juego?
metalacran escribió:cosvel escribió:
Interesante, lo investigare... Gracias.
Edito: investigado, es el abalorio de asta de ciervo macho... A por el ciervo macho legendario como si no hubiese un mañana..
Comentad como funciona... si cazas un animal de 2 estrellas al despellejarlo te da la piel como de 3 ? Porque vaya si ayudaría a sacarse todo...
jocopa escribió:2 preguntas:Cuando terminas el juego,el dinero que tenías con Arthur Morgan,se pierde?
Y donde se ven las horas totales del juego?
javix360 escribió:jocopa escribió:2 preguntas:Cuando terminas el juego,el dinero que tenías con Arthur Morgan,se pierde?
Y donde se ven las horas totales del juego?
Si, en el centro de juegos en la interfaz de xbox
Roujin escribió:Probado ya el modo online. Cuesta la vida hacer pasta la verdad. Por lo demás luce genial. Por cierto he probado a vender al perista de Emerald Ranch una diligencia que robé en el modo online, pero ha sido imposible. ¿No se puede ya venderle carros???
Y donde vendeis los caballos robados en el modo online?
yonat escribió:Roujin escribió:Probado ya el modo online. Cuesta la vida hacer pasta la verdad. Por lo demás luce genial. Por cierto he probado a vender al perista de Emerald Ranch una diligencia que robé en el modo online, pero ha sido imposible. ¿No se puede ya venderle carros???
Y donde vendeis los caballos robados en el modo online?
Yo lo de hacer dinero lo veo bien, lo que no me explico es viendo la calidad que gastan con el juego, no me entra en la cabeza como han podido implementar ese "Editor de personajes", no comprendo como alguién en el estudio dijo "pues mira esas caras me parecen aceptables"
Zirael escribió:yonat escribió:Roujin escribió:Probado ya el modo online. Cuesta la vida hacer pasta la verdad. Por lo demás luce genial. Por cierto he probado a vender al perista de Emerald Ranch una diligencia que robé en el modo online, pero ha sido imposible. ¿No se puede ya venderle carros???
Y donde vendeis los caballos robados en el modo online?
Yo lo de hacer dinero lo veo bien, lo que no me explico es viendo la calidad que gastan con el juego, no me entra en la cabeza como han podido implementar ese "Editor de personajes", no comprendo como alguién en el estudio dijo "pues mira esas caras me parecen aceptables"
El editor de personajes si le das a la A en muchas opciones puedes editar la forma y posición de las facciones y llegar a hacer caras bastante normales, si bien es cierto que las aleatorias predeterminadas son horribles.
El online tiene un gran potencial pero ahora mismo si das el salto del offline al online parecen dos juegos distintos. El offline su gran baza es que el mundo parece vivo, bosques llenos de animales, senderos con encuentros aleatorios, ciudades con cientos de diálogos.
En el offline la cantidad de animales se reduce, aunque es aceptable pero tú personaje vuelve a incurrir en los mismos errores que el GTA Online, no habla y simplemente por eso, no tiene carisma y la posibilidad de empatizar con el muñeco y socializar con otros NPC es imposible, se acaba eso de saludar a la gente, o provocarla para pelear.
Del mismo modo las misiones son repetitivas y siguen con la manía de obligarte a jugarlas con gente, lo que te empuja a jugar con desconocidos que no saben ni qué es el sigilo y menos reanimar.
En resumen, un online con muchísimo trabajo por delante si quieren que pueda competir mínimamente con lo conseguido en el GTA.
Es una viuda que esta en una casita al noroeste de mapa, en la esquinita.
Primero le enseñas a cazar, despues vuelves a su casa practicas tiro con unas botellas, y te invita a comer y por ultimo he ido a saludarla y te da un beso
Pues despues de terminar la parte 2 y 3 no me salta como hecha la mision. .
barrichelos escribió:Creo que me pasa algo raro, a ver si me podéis echar un cable. No me saltan como hechas las misiones de Charlotte cuando las completo (es una secundaria del capitulo 6).
Pongo en spoiler para el que no recuerde de que va la misionEs una viuda que esta en una casita al noroeste de mapa, en la esquinita.
Primero le enseñas a cazar, despues vuelves a su casa practicas tiro con unas botellas, y te invita a comer y por ultimo he ido a saludarla y te da un beso
Pues despues de terminar la parte 2 y 3 no me salta como hecha la mision. .
¿A alguien mas le ha pasado?
Me preocupa un poco por el logro de las misiones de honor
Karen y Trelawny no salen en los créditos ni en el postgame, que sean olvidados es una pena y matar a karen por la bebida sin aclararo y en caso de haber muerto sin tener la oportunidad de saber cual fue el destino de sus compañeros de la banda, suerte que si tuvieron pearson o tilly al reencontrarse con Marston en el postgame y este contarles que paso con la banda después de que ellos se fueran. Es un poco injusto, y no son varios personajes que entonces sería mas entendible, es solo uno o dos los marginados