Aviam, faltes que CREC que he vist:
"Escriure'l" --> "Escriure-ho" és incorrecte.
"Ajudar a algú" --> per tant seria "Ajudar als que tenen el mateix problema...."
"m'anirà bé" --> paraula aguda acabada amb vocal, per tant, accent obert a la 'a', la 'a' sempre porta l'accent obert.
"però el que es" --> aquí tinc més dubtes de la correció però "però lo que és" és incorrecte. "lo" només s'utilitza amb guió darrera d'un verb i té diverses formes de substitució depenent del context.
"se m'ha donat" --> diria que "se'm ha donat" és incorrecte, l'apòstrof en català sempre el més cap a la dreta possble.
"aquí" --> amb accent tancat a la 'i', paraula aguda acabada amb vocal, la lletra 'i' sempre amb accent tancat.
"enlloc" --> seria la forma correcta i no "en cap lloc"
"interessar" --> va amb essa doble, es pronuncia sorda.
"moltíssim" --> accent a la 'i' tancat, paraula plana que no acaba en as es is os us, vocal o en in.
"anglès"--> l'accent és obert, per pronunciació, aquí sempre he tingut dubtes i només m'ha ajudat llegir en català per saber quines lletres o's i e's porten l'accent obert o tancat.
"sóc" --> "Jo sóc mallorquí" , crec que no canvia en mallorquí això, si és així ho canvio. Accent diacrític, s'utilitza per diferenciar la paraula de soc, un tros de l'arbre, ja que en condicions normal no s'accentuaria
"és" --> "és veritat", "és" acaba en -es i és aguda per tant s'accentua,
"escriptura" --> a no ser que es pugui dir "escritura" en mallorquí.
"valencià" --> accent a la 'a', crec que la gramàtica es manté en valencià, no?
Ara algú que em corregeixi la meva correció
Salutacions!