OMG! Filtrada la lista de mejoras de la próxima actualización?!

* Compatibility with 3rd party wireless controllers
* Compatibility with messenger pad
* Xbox Live Vision firmware upgrade, sharper image filtering
* Many more Vision Cam settings
* New screensaver settings - when away from Xbox 360, screensaver will play for optional time, before screen goes dark
* New Xbox Live Arcade blade - where you can download, play and learn about Xbox Live Arcade
* Brand new "web based adver-games" flash games which aren't downloaded, but are playable bite sized games, accessed via new Xbox Live Arcade Blade
* New Screensaver option in Themes and Gamer Pics option in Marketplace blade
* New functionality with Messenger, works with chatpad
* New XNA Game Launcher for those that have the program, new options
* New language, time and date settings
* New "advertising opportunities" in gameplay
* Xvid support
* New "favourites" option via Xbox Live Arcade, can rate according to preference
* IPTV Functionality - support for TiVo like PVR options. Will be able to record TV direct. Options include source by channel, director, actor and distributor
* Filter friends list, will be able to filter friends via games
* New clan support - will be able to launch clan games direct from dashboard, can "fold" friends into new clan category in friends list
* Better translations in settings and other options for Japanese, German and Spanish languages
* New quick option to delete via X Button in memory viewer.
* Option for having downloadable In-game content not inform when completed download
* Option for having video content not inform when completed download
* Faster settings for viewing unfinished video content downloads
* New option in Games tab - beta and others, will be launcher for MMO and multiplayer betas
* New option in Marketplace Games tab, search by letter, can be inputted via text pad or console
* Smarter game settings - you can be messaged via publishers about new in-game content for your games
* Picture in picture functionality for DVD Drive and some other updated settings
* Improved USB Keyboard settings
* Improved voice chat settings in game and from dashboard
* Faster response times to Redeem Code settings
* Option to play a Redeemed Code game straight after redeeming code
* Console will now recognise low Hard Drive space, will inform you immediately if can't download current item, will automatically download next available that is able.
* Increased space size for gamerpics and dashboard themes
* Themes can now be animated
* Themes may now have sound effects
* Better slideshow capabilitiesm new options added. New sound effects and integration with Hard Drive/ PC music capable.
* New estimated timer for downloads, informing how long download will expect to take

fuente

OMG como sea cierto lo de XViD!
Y desde cuando llevan diciendo que van a meter xvid??... Hasta que no lo digan oficialmente... Ojala sea cierto socio... pero me parece demasiao bonito para ser verdad.
Me gusta.

Ojalá sea verdad, veremos cuantas se dejan en el olvido XD
En la Fuente, pone "Could This Be The Fall Update?", y con mi traductor favorito xD, me ha dicho esto "¿Podía Ésta Ser La Actualización De la Caída?"...no se que quiere decir xD, pero creo que será una lista, con todo lo que molaría que llevase, pero no lo se..xD
cesaruko escribió:En la Fuente, pone "Could This Be The Fall Update?", y con mi traductor favorito xD, me ha dicho esto "¿Podía Ésta Ser La Actualización De la Caída?"...no se que quiere decir xD, pero creo que será una lista, con todo lo que molaría que llevase, pero no lo se..xD

La actualización de Otoño XD
Esperemos que lea xvid de verdad.
Los rumores de siempre.... veremos que pasa, logicamente ojala metan todo XD yo con charla privada a 4 me conformo XD

Salu2!
Como bien dicen en el foro donde ha surgido: SIN FUENTES= RUMOR
Además el hilo está duplicado:
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=829282
Me parece que falta añadir lo de la nueva tanda de baneos. Suponiendo que no lo hagan el mes que viene junto al estreno de Halo 3.
DjScream3 escribió:Los rumores de siempre.... veremos que pasa, logicamente ojala metan todo XD yo con charla privada a 4 me conformo XD

Ahi ahi, ademas parece algo más que factible. Yo creo que algo de eso podria haber donde dice:

(* Mejoradas las opciones de chat en los juegos y menu inicial)

Un saludo.
Lo del xvid no puede ser. Ni divx tampoco.

Todo esto nació del hackeo del codigo del wmv mpeg4 propietario de microsoft. Que lo incluyan en la consola seria vergonzoso para una compañía como M$.
Neo583 escribió:Me parece que falta añadir lo de la nueva tanda de baneos. Suponiendo que no lo hagan el mes que viene junto al estreno de Halo 3.

Espero que Microsoft no se suicide por tercera vez haciendo eso.
Majos dejen todos esos rumores y que mejor MS de soporte a monitores 16:10
roca007 escribió:Majos dejen todos esos rumores y que mejor MS de soporte a monitores 16:10
Esstoy seguro que algun dia tendremos 16:10 en x360. No es una wii, y tenemos cable vga.
meloncito escribió:Lo del xvid no puede ser. Ni divx tampoco.

Todo esto nació del hackeo del codigo del wmv mpeg4 propietario de microsoft. Que lo incluyan en la consola seria vergonzoso para una compañía como M$.

Xvid es código abierto, reescrito desde cero y como contrapartida al codec Divx que es propietario y de origen "de moral cuestionable".

Realmente la única razón de peso por la que es más que probable que M$ no incluya Xvid, o Divx, Theora o similares es que no son "formatos comerciales" como lo son mp4, H.264 y wmv... M$ no moverá ficha por un formato que no mueve perras.
Suponiendo que realmente haya sido filtrado....

mande??
SureThing escribió:Espero que Microsoft no se suicide por tercera vez haciendo eso.

Echar a gente que ha violado un contrato es un suicidio? Oooh.......
A member of the official Xbox forums has posted up a list of proposed features for the Fall Update, some of which are ones which sound totally believable such as new screensaver options, compatibility with 3rd party wireless controllers but there is one which stands out like a sore thumb - Xvid support. Could it be that MS will officially support the Xvid support or is this proposed feature a definite give-away that the list is a big fat fake?
dba escribió:Suponiendo que realmente haya sido filtrado....

mande??

Creo que es "Nuevas oportunidades publicitarias durante el juego" pero no me hagas mucho caso.
No me lo creo.
Ojalá me equivoque.
Ra3DoN escribió:
Creo que es "Nuevas oportunidades publicitarias durante el juego" pero no me hagas mucho caso.

Ya, ya, si no es por lo que significa, es por el hecho de tener que ver pequeños banners/anuncios mientras juego xD

Aun asi, gracias hombre :p

Ahora, respecto al tema de los anuncios, si me meten logos de compañias en los tiempos de carga a cambio de que el Live valga menos, no me importaria.De hecho, generalmente empleo los tiempos de carga para rascarme la entrepierna o hacer pelotillas, asi que ni los vería.

Por otro lado, esto de la lluvia de anuncios en todos lados me recuerda a las pelis esas futuristas donde la gente es bombardeada siempre con publicidad xD
Soy el unico que piensa que Ms acabará como Umbrella?
Weeee, vamos a hyperanos todos juntos, que así el chasco será mayor [toctoc]

Xvid... Uf, me cuesta creerlo, pero ojalá...
Neo583 escribió:Me parece que falta añadir lo de la nueva tanda de baneos. Suponiendo que no lo hagan el mes que viene junto al estreno de Halo 3.

* Compatibility with 3rd party wireless controllers
* Compatibility with messenger pad
* Xbox Live Vision firmware upgrade, sharper image filtering
* Many more Vision Cam settings
* New screensaver settings - when away from Xbox 360, screensaver will play for optional time, before screen goes dark
* New Xbox Live Arcade blade - where you can download, play and learn about Xbox Live Arcade
* Brand new "web based adver-games" flash games which aren't downloaded, but are playable bite sized games, accessed via new Xbox Live Arcade Blade
* New Screensaver option in Themes and Gamer Pics option in Marketplace blade
* New functionality with Messenger, works with chatpad
* New XNA Game Launcher for those that have the program, new options
* New language, time and date settings
* Xvid support
* New "favourites" option via Xbox Live Arcade, can rate according to preference
* IPTV Functionality - support for TiVo like PVR options. Will be able to record TV direct. Options include source by channel, director, actor and distributor
* Filter friends list, will be able to filter friends via games
* New clan support - will be able to launch clan games direct from dashboard, can "fold" friends into new clan category in friends list
* Better translations in settings and other options for Japanese, German and Spanish languages
* New quick option to delete via X Button in memory viewer.
* Option for having downloadable In-game content not inform when completed download
* Option for having video content not inform when completed download
* Faster settings for viewing unfinished video content downloads
* New option in Games tab - beta and others, will be launcher for MMO and multiplayer betas
* New option in Marketplace Games tab, search by letter, can be inputted via text pad or console
* Smarter game settings - you can be messaged via publishers about new in-game content for your games
* Picture in picture functionality for DVD Drive and some other updated settings
* Improved USB Keyboard settings
* Faster response times to Redeem Code settings
* Option to play a Redeemed Code game straight after redeeming code
* Console will now recognise low Hard Drive space, will inform you immediately if can't download current item, will automatically download next available that is able.
* Increased space size for gamerpics and dashboard themes
* Themes can now be animated
* Themes may now have sound effects
* Better slideshow capabilitiesm new options added. New sound effects and integration with Hard Drive/ PC music capable.
* New estimated timer for downloads, informing how long download will expect to take
* Añadido ban masivo incluido, para que ustedes disfruten como siempre con el nuevo Halo.

Ya esta incluido. [qmparto]
Muy bonito, pero una de las cosas que hacen mas falta y la gente mas pide siguen sin darnolas: 1440x900 & 1650x1050.

[nop]
Fall es otoño en inglés norteamericano [bye]
Algunas de estas cosas tambien se rumorearon en la anterior actualizacion y luego nada de nada
Me paseo por eol casi a diario y no me enteré de una actualización de verano... pq este finde me dispuse a bajar demos y me pidió actualizar la consola...

he buscado un hilo pero no he encontrado nada...¿sabeis algo?
meloncito escribió:Lo del xvid no puede ser. Ni divx tampoco.

DivX 3.11 y DivX de DivXNetworks lo unico que compartes es el nombre y una persona. Nada del codigo tiene nada que ver. Y DivX como nombre existia mucho antes que hackearan el codigo de microsoft.

Aun asi no me lo creo. DivX en el bazar pagando por el? podria ser. Xvid de gratis? ni de coña.
Ami me falta firefox, pero como me da que no va a ser, esperemos un IE pronto xD
29 respuestas