Call of Duty: Black Ops 4

pompeyo está baneado por "Clon troll"
A falta de códigos el 11 de agosto creo que la beta es abierta en PC, para hacerse una idea del juego es mejor que nada.
pompeyo escribió:
ThBBoy escribió:
ryu73 escribió:@joseupp

Yo me refiero a que:
Estas SIN apuntar con L2 y mirando con la cámara a las 12 en punto.
Aparece un enemigo a la 3 en punto, entonces sin mover ningún stick pulsas L2...
...y la cámara se va ella sola a las 3 en punto, a partir de aquí necesitarás disparar con R2 y mover el stick R3 para seguir la trayectoria del enemigo, pero el cambio de cámara de las 12 a las 3 fué automático.

Eso que dices NO PASA en el multijugador de ningún COD.
Como ya te ha explicado @joseupp lo que pueden notar raro los que vienen de PC, es el aim assist, que ralentiza la mira cuando está encima de un enemigo. Y cuando más se nota esto, es cuando vas sin apuntar (sin apretar L2) y un enemigo se cruza por delante de tu mira, que en ocasiones al ralentizarse, notas como la cámara se mueve lentamente como si tú estuvieras pulsando el stick para girar. Pero JAMÁS la mira se te va encima del enemigo al pulsar L2.
Y el quickscope con sniper, es precisamente eso, aprovechar el momento justo donde actúa el aim assist al meter la mira, para dar el tiro. Que por cierto, si mal no recuerdo, en BO3 estaba desactivado en los snipers.


Es cierto, yo fuí el que empezó el tema y estaba equivocado, volví a descargar el juego y creo que confundí la desacerelación con el centrado, por que yo ayer no note que la cámara se centrara, la ayuda comienza cuando impactas al enemigo. Lo siento por el mal que di, quizás también es que ayer me puse con un mando nuevo, el nacom, y seguramente tendría el otro dualshock 4 reventado cuando jugué en 2015 para llegar a esas conclusiones, y es que hace unos meses me sucedió lo mismo, y tuve que cambiarlo también por reventarlo con GOW.
O a saber si esta ultima vez fué por probar el mando de One con cronus max y estaba chetado por defecto y por eso estaba tan equivocado.

Creo que en resumen, la puntería es digamos siempre libre a excepción de cuando impactas la enemigo, que es cuando se activa la ayuda, y cuando el movimiento de R3 se desacelera, por eso mucha gente juega en extremo para evitar la casualización de que te maten por esta ayuda incluso cuando tu apuntaste y disparaste primero.
¿Es algo asi?

Que yo sepa, en extremo las ayudas son exactamente iguales, que alguien me corrija si me equivoco, ya que casi nunca juego a ese modo, la principal diferencia es que no hay radar (pero luego todo el mundo lleva puesto el UAV [facepalm] ) y que la salud es mucho más baja, por lo que el TTK es mucho más bajo.
En cuanto a lo de que te maten “al disparar primero” es una mezcla entre conexión, fallar balas, diferencias entre armas y accesorios equipados y lloros, no creo que tenga nada que ver con las ayudas de apuntado.

También influye mucho el estar acostumbrado a un modo u otro. Yo por ejemplo mi primer Battlefield lo jugué siempre en fanático, porque la gente con la que jugaba en aquel momento jugaba en ese modo, y cuando probé el modo normal, el TTK me parecía exagerado. Sin embargo a partir de BF3 que empecé a jugar en modo normal, me acostumbreñé a ese TTK y podía jugarlo sin problema. Pues con COD lo mismo, a alguien que esté muy acostumbrado al extremo, le parecerá que en normal hay que dar demasiadas balas. Ya es cuestión de gustos, a mí personalmente, que te maten de una bala en cualquier parte del cuerpo me parece incluso más falso que el modo normal.
pompeyo está baneado por "Clon troll"
@ThBBoy

Yo creo que el stick derecho se ralentiza una vez que impactas al enemigo y no antes, entonces si solo apuntas en ese momento es como si tuvieras punteria libre, y en el momento que pretas R2 y alcanzas al enemigo, es hay donde la ayuda evita que te pases de largo y le metas todas balas al cuerpo.

Creo que en extremo la vida es mas baja, se necesitan menos balas, es muerte casi instantánea, por lo que la ayuda de apuntado casi ni le da tiempo a activarse.
@pompeyo Yo diría que no es necesario dar una bala para que se active, la prueba más clara es lo que decía en uno de mis anteriores posts. Lo de ir andando sin apuntar con L2 y que se te cruce un enemigo, metiéndose “en tu mira” (en la cruceta que sale en pantalla cuando vas con el arma en la cadera) y que notes como si la cámara se moviera sola siguiendo al enemigo, debido a que la mira “se queda pegada” un poco al enemigo.
ThBBoy escribió:@pompeyo Yo diría que no es necesario dar una bala para que se active, la prueba más clara es lo que decía en uno de mis anteriores posts. Lo de ir andando sin apuntar con L2 y que se te cruce un enemigo, metiéndose “en tu mira” (en la cruceta que sale en pantalla cuando vas con el arma en la cadera) y que notes como si la cámara se moviera sola siguiendo al enemigo, debido a que la mira “se queda pegada” un poco al enemigo.

Es como tu dices ,no hace falta dar ninguna bala ,el efecto del aim assist funciona según la distancia y el arma que llevemos empuñada en ese momento.
En bo3 los fusiles de asalto y los subfusiles tiene una distancia de 1500 unidades desde la cadera y de 2000 cuando se apunta con la mira, rebasada esa distancia no hay aim assist.
En call of duty´s anteriores los subfusiles tenían un rango mas bajo ,750 unidades desde la cadera y 1000 al apuntar con la mira, y también el efecto magnético era inferior.
Los fusiles de francotirador no tienen aim assist en bo3, salvo uno que pusieron después en un dlc.
pompeyo está baneado por "Clon troll"
@joseupp

Ok, ahora creo que ya está claro y ya no le doy mas vueltas, que vaya rallada.
Lo de encontarme dos enemigos y que se te cruce al de la izquierda cuando quieres ir al de la derecha lo notaba mucho en Battlefield 1 y desactive la ayuda, aunque ayer si que lo note en BO3 también.
Quizás esto fué lo que me confundió con lo de centrar la cámara, esa oscilación entre enemigos cercanos.
Lo siento por las molestias.

Supongo que en BO4 tenemos la misma ayuda por defecto, ¿no?.
Me gustaría un modo de puntería libre y eso solo podrá ser en RDR 2, por que ni CoD ni Battlefield V van a ponerlo como opción que yo sepa, al menos de momento.
pompeyo escribió:@joseupp

Ok, ahora creo que ya está claro y ya no le doy mas vueltas, que vaya rallada.
Lo de encontarme dos enemigos y que se te cruce al de la izquierda cuando quieres ir al de la derecha lo notaba mucho en Battlefield 1 y desactive la ayuda, aunque ayer si que lo note en BO3 también.
Quizás esto fué lo que me confundió con lo de centrar la cámara, esa oscilación entre enemigos cercanos.
Lo siento por las molestias.

Supongo que en BO4 tenemos la misma ayuda por defecto, ¿no?.
Me gustaría un modo de puntería libre y eso solo podrá ser en RDR 2, por que ni CoD ni Battlefield V van a ponerlo como opción que yo sepa, al menos de momento.

Nada hombre ,encantado de explicarlo.
Si, en Bo4 el aim assist sigue igual que en Bo3.
El motivo por el que no se quita esta ayuda es por la velocidad del personaje, en los juegos que no tienen aim assist la velocidad de los personajes es bastante mas lenta en general que en cualquier call of duty.
juegos como killzone shadow fall que fue de los primero en prescindir de ella el gameplay es lento y los movimientos de los personajes también son lentos para balancear esa ausencia de la ayuda de apuntado.
Pero en call of duty quitar el aim assist con lo rápido que es el gameplay es inviable para el tipo de juego arcade que se propone.
Señores, sabéis si han hecho algún unboxing de la edición coleccionista?
Hoy hay streaming de treyarch hablando sobre el segundo findesemana de la beta.
Lo mas seguro que cuando acaben digan que la beta esta abierta ya.
Asi que seguramente se pueda jugar
kikinhoo1992 escribió:Señores, sabéis si han hecho algún unboxing de la edición coleccionista?


Unboxing como tal no hay creo ya que no sale hasta dentro de un par de meses. Lo que si hay es un vídeo explicando lo que trae y enseñando un par de cosas.
Si alguien tiene un código se lo agradecería .
Ruben_Gti escribió:Si alguien tiene un código se lo agradecería .


Voy a hacer como hizo conmigo un compañero llamado @S4NSE que me dio la semana pasada un código y después de probarlo y reservarlo me a llegado el mío y me sobra.Si alguna vez has compartido algún código de beta o lo que sea por aquí y me linkeas el hilo te lo paso por privado.

Un saludo!
Creo que no he compartido jamás ningún código .
Así que nada.

Gracias de todas formas, un saludo .
Yo tengo envíos de códigos en for honor, me pasas uno?
A alguien le sobra un código? Se lo agradecería mucho.
Hola, una pregunta para los que se lo vayan a comprar o se lo hayan comprado.
Donde lo habéis reservado? Esperaríais a que saliera algún plan de cambiazo por juego nuevo o no saldrá?
Tengo claro que me lo pillaré por los zombies, pero no se si reservarlo ya o me espero a ver si sale algo interesante.

Gracias!
Algún alma caritativa con código alguna vez puse alguno q me sobraron por favor si les sobran alguno por privado gracias de antemano
Funciona lo de la cuenta china aun?
starkyjach escribió:Funciona lo de la cuenta china aun?


Creo que ya lo parchearon
si quereis codigo de la beta, lo mas facil es ir a amazon reservarlo y cuando envien el codigo cancelar pedido
alvaroeedt escribió:Yo tengo envíos de códigos en for honor, me pasas uno?

He visto en tus mensajes que diste un código como dices. Te lo paso por privado. Es para canjear directamente en la play!!
Me han saltado dos archivos de actualización.

Están metiendo cosas frescas para el fin de semana
Creéis que esta noche estará activa la beta? La semana pasada el jueves noche ya funcionaba..
Probablemente de madrugada la abran otra vez
estiBen81 escribió:Creéis que esta noche estará activa la beta? La semana pasada el jueves noche ya funcionaba..

Seguramente la abran a la 1 o 2 de la mañana, que son las 7 u 8 de la tarde allí en America
dankov_14 escribió:
estiBen81 escribió:Creéis que esta noche estará activa la beta? La semana pasada el jueves noche ya funcionaba..

Seguramente la abran a la 1 o 2 de la mañana, que son las 7 u 8 de la tarde allí en America


Buff.. tan tarde? Entonces ya me tendré q esperar a mañana
estiBen81 escribió:
dankov_14 escribió:
estiBen81 escribió:Creéis que esta noche estará activa la beta? La semana pasada el jueves noche ya funcionaba..

Seguramente la abran a la 1 o 2 de la mañana, que son las 7 u 8 de la tarde allí en America


Buff.. tan tarde? Entonces ya me tendré q esperar a mañana


de que beta hablais de la de ps4 verdad ?
sokii escribió:
estiBen81 escribió:
dankov_14 escribió:Seguramente la abran a la 1 o 2 de la mañana, que son las 7 u 8 de la tarde allí en America


Buff.. tan tarde? Entonces ya me tendré q esperar a mañana


de que beta hablais de la de ps4 verdad ?


Aparte de que estás en el hilo de PS4 la beta esta semana es para todas las plataformas.
Parece que mañana podremos ver un nuevo modo llamado “Heist”. Por lo que he podido leer, parece que será algo así como un policías y ladrones, en el que un equipo deberá coger una bolsa con dinero y escapar en helicóptero en un punto aleatorio del mapa. Suena interesante.
Ha salido un nuevo metodo para conseguir la beta gratis igual que la cuenta china pero de arabia saudi. Mas info en el ultimo video de guias tacticas. Yo ya la estoy descargando
Cambios para este fin de semana.

BO4 Beta Notes

Thanks to everyone that tuned into our stream – extra special thanks if you tuned into the part that had audio – you’re keepers.

As we all get pumped up and ready for the start of Week 2 of the Beta, there are a number of updates that we wanted to communicate. For as much as we talk about the value of a beta and the feedback that it provides, we thought you’d be interested to know what sort of changes that feedback has yielded to date and how it will impact a better gameplay experience one week after getting it.

General Fixes

Stability & Performance

Matchmaking optimization pass.
Fixes to reduce a number of network disconnects.
Resolved several hitches that were occurring during gameplay.
Resolved a number of UI errors that were occurring in the Front End menus.
Fixed numerous crashes/freezes.
Fix for scoreboard scores and faction icons sometimes getting flipped during killcams.
Maps

Performance optimization pass across all maps.
Addressed several collision bugs across all maps.
Addressed many gameplay-impacting issues (like bad lines of sight) across all maps.
Features

Lobby Timer

Reduced “Match Start Timer” to 70 seconds.
This timer is longer than usual right now to accommodate map pre-loading in the lobby, which has been added to allow players to spend more time on Create-a-Class customization, Scorestreak selection, and more, rather than spend that time on a static loading screen. We’re aware that there are still cases where this isn’t working as consistently as it should, and we’re working on it.
Addressed an issue with the lobby timer restarting to the full time if too many players leave.
Now, when the lobby timer is below 10 seconds and players leave/join, the timer will only reset to 10 seconds.
Player Feedback

Reduced the amount of flash on screen at the moment of taking damage.
We’ve reduced the darkness and duration of the “damage flash” when players take damage. We are working to find the right balance between making sure players understand every time they take damage and keeping the screen clear for gameplay. This is a continued work in progress.
Movement

Reduced default jump height.
Added tuning that scale down jump height on subsequent jumps to prevent bunny hopping.
Reduced default slide speed.
Reduced default slide distance.
Spawns

Adjusted Domination spawn logic to ensure that players spawn more frequently near objective points owned by their team.
Gear

Body Amor:
Fixed a bug where explosive damage was not damaging Body Armor or the player wearing it.
Addressed an issue where players wearing Body Armor had no flinch when taking damage.
Player wearing Body Armor is now dealt a percentage of damage rather than the Armor blocking full damage.
Killing a player with Body Armor now awards an additional +25 score per EKIA.
COMSEC Device:
Further reduced cost to earn Scorestreaks with COMSEC Device for the following:
RC-XD
UAV
Care Package
Counter UAV
Attack Chopper
Strafe Run
Strike Team
Gunship
Stim Shot (and standard Heal):
For both standard heal and Stim Shot heal, time to full health has been sped up with an increase to the heal cooldown time.
Equipment Charge:
All Equipment will charge faster with this Gear.
Perks

Dead Silence
Increased Dead Silence’s effectiveness versus Acoustic Sensor by reducing the ranges at which Acoustic Sensor can detect a player with Dead Silence.
Flak Jacket
Reduced explosive damage protection.
Cold Blooded
Reduced the delay that AI will take before recognizing a Cold Blooded player by a little over 50% - you’ll need to take cover a bit more quickly when enemy AI are roaming.
Dexterity
Increased weapon hip spread while mantling.
Reduced slide duration.
Ghost
Decreased time that you are protected by Ghost after you stop moving.
Tactical Mask
Reduced the amount of resistance to 9-Bang, Concussion, Reactor Core, and Fire.
Tracker
Increased the duration that footsteps remain in the world.
Equipment

We’d like to see the balance of gunplay vs Equipment tilt a little further to the gunplay side, so we are increasing Equipment cooldown rates across the board. This will make each Equipment use more impactful, while also leading to less “Equipment Spam.”
Combat Axe: Lowered cooldown.
All other Equipment cooldowns are longer across the board.
Frag Grenade: Increased inner and outer damage to match Cluster Grenade damage.
9-Bang:
Increased stun radius.
Decreased fire delay.
Tac Deploy:
Reduced the positive influence on the Tac Deploy. This will allow players spawning on the Tac Deploy to have a better chance at spawning in safer conditions when possible.
Reduced the time that a Tac Deploy is active to 25 seconds.
The Tac Deploy will now have a maximum cap of 10 spawns. Once 10 players have used the Tac Deploy, it will self-destruct.
Reactor Core: Increased damage distance.
Specialists

Ajax – Despite his potentially game-changing Ballistic Shield, Ajax has been underperforming in gameplay. To help him out, we further increased his movement speed while using Ballistic Shield, in both standard and Fortify (ADS) modes. This should provide an overall smoother experience and relieve some frustrations of feeling too sluggish.
Ruin – Players are flocking to Ruin thanks to his extreme mobility and Best-Play worthy Grav Slams. We’ve bumped up his Grav Slam cooldown to help focus usage and make sure everyone has a nice day.
Firebreak – Reactor Core can be very hit or miss Equipment, causing big plays or sometimes ending in a fruitless death. We’re bumping up its damage to provide more consistency and help Firebreak hold his ground. His Purifier also has a bit more fuel to keep those heartwarming flames firing longer.
Torque – Torque can definitely be a thorn in his enemy’s side. However, he’s still not up to snuff with the other Specialists. To make him the true master of his domain, we increased the duration of his Barricade and improved damage on its microwave field. This should make Torque more effective at blocking routes, providing cover, and getting kills.
Prophet – Prophet’s Tempest needed a bit more oomph to bring it up to the level of our other Specialist Weapons. To start with, we’re decreasing its cooldown so players can earn it faster. In addition, we’ve made its ADS move speed slightly faster to help players line up those shots.
Nomad – One man’s best friend is another’s worst enemy, and it turns out that Nomad’s dog, Juneau, is a force to be reckoned with. We’ve slowed down her sprint speed, and she’ll now play with boots… paws on the ground like the rest of us. These changes should also prevent her from launching into an aerial assault when running up a sloped surface. We’ll miss the memes.
Scorestreaks

Scorestreak progress is no longer resetting between Domination rounds.
Lightning Strike:
Explosive damage and radius increased.
Tablet will now sweep for enemy positions in the Fog of War when first used.
Hellstorm:
Cluster bomb lock-on radius increased.
Sentry:
Health increased.
Can be placed while sprinting.
Strafe Run:
Pathing
Cost reduced.
Strike Team:
Default cost increased.
Weapon accuracy increased.
Behavior updates to seek out enemies more quickly.
Increased health per squad member.
Gunship: cost reduced.
Mantis:
Health increased.
Damage increased.
Move speed increased.
Behavioral changes to seek out enemies more quickly.
Attack Helicopter: behavioral changes to seek out enemies more quickly.
Weapons

SMG: GKS
ADS recoil reduced for increased ADS accuracy.
Hip-fire spread reduced for increased Hip-fire accuracy.
Improved high damage range.
Improved Ammo Pool.
SMG: Cordite
Increased weapon recoil.
Extended Mags: Improved bullets gained.
SMG: Spitfire
Increased weapon recoil.
Reduced Ammo pool.
Fast Mags: Improved and standardized reload speeds.
Extended Mags: Improved Bullet gained.
SMG: MX9
Increased weapon recoil.
AR: ICR-7
Improved ADS IN speed.
Improved movement speed while ADS.
Improved movement speed while firing in ADS.
AR: Rampart 17
Improved ADS IN speed
Improved movement speed while ADS
Improved movement speed while firing in ADS
AR: MADDOX RFB
Improved ADS IN speed.
Improved movement speed while ADS.
Improved movement speed while firing in ADS.
Stock Attachment: Improved movement speed while ADS.
AR: KN-47
Improved ADS IN speed.
Increased high damage range.
Improved movement speed while ADS.
Improved movement speed while firing in ADS.
Stock Attachment: Improved movement speed while ADS.
AR: VAPR-XKG
Improved ADS IN speed.
Added a higher damage short range.
Improved movement speed while ADS.
Improved movement speed while firing in ADS.
Stock Attachment: Improved movement speed while ADS.
Bayonet: Slightly reduced range
LMG: Titan
Improved hip-fire accuracy
Improved movement speed while ADS
Improved movement speed while firing in ADS
Stock Attachment: Improved movement speed while firing in ADS
Shotgun: Mog 12
Slightly increased 1 hit kill range.
Shotgun: SG12
Extended Mags: Improved bullets gained.
Launcher: Hellion Salvo
Improved ADS IN speed.
Improved Raise Time.
Improved Drop Time.
TR: ABR 223
Extended Mags: Improved bullets gained.
Sniper: Koshka.
Quickdraw: Slowed ADS IN time.
Quickdraw2: Slowed ADS In time.
Speed Center: Increased Precision Aim Crosshairs size.
Sniper: Paladin HB50
Fix for left arm taking less damage than the right arm.
Thank you for all of your feedback – please keep it coming!

Treyarch
Joder si que ha habido cambios. Me he leído la mitad. Pues nada, tocará probarlos a fondo durante este finde
starkyjach escribió:Ha salido un nuevo metodo para conseguir la beta gratis igual que la cuenta china pero de arabia saudi. Mas info en el ultimo video de guias tacticas. Yo ya la estoy descargando


Lo acabo de ver en youtube y funciona todavía . Bajando!
Buenos dias a todos.se puede jugar ya?
Cuando se abre la beta?
Yo acabo de entrar y no estan abiertos los servidorres.,pone que a las 19 pero confío en que abrirán antes.
Alguien sabe cuantos datos consume más o menos una partida con 4g? :(
mekameja2 escribió:Alguien sabe cuantos datos consume más o menos una partida con 4g? :(

En una hora de juego alrededor de 200 mb
@joseupp

Pues se viene la ps4 de vacaciones XD

Gracias [oki]
ryu73 está baneado por "Clon troll"
Estoy descargando la beta con una nueva cuenta de Arabia Saudita.
joseupp escribió:Cambios para este fin de semana.

BO4 Beta Notes

Thanks to everyone that tuned into our stream – extra special thanks if you tuned into the part that had audio – you’re keepers.

As we all get pumped up and ready for the start of Week 2 of the Beta, there are a number of updates that we wanted to communicate. For as much as we talk about the value of a beta and the feedback that it provides, we thought you’d be interested to know what sort of changes that feedback has yielded to date and how it will impact a better gameplay experience one week after getting it.

General Fixes

Stability & Performance

Matchmaking optimization pass.
Fixes to reduce a number of network disconnects.
Resolved several hitches that were occurring during gameplay.
Resolved a number of UI errors that were occurring in the Front End menus.
Fixed numerous crashes/freezes.
Fix for scoreboard scores and faction icons sometimes getting flipped during killcams.
Maps

Performance optimization pass across all maps.
Addressed several collision bugs across all maps.
Addressed many gameplay-impacting issues (like bad lines of sight) across all maps.
Features

Lobby Timer

Reduced “Match Start Timer” to 70 seconds.
This timer is longer than usual right now to accommodate map pre-loading in the lobby, which has been added to allow players to spend more time on Create-a-Class customization, Scorestreak selection, and more, rather than spend that time on a static loading screen. We’re aware that there are still cases where this isn’t working as consistently as it should, and we’re working on it.
Addressed an issue with the lobby timer restarting to the full time if too many players leave.
Now, when the lobby timer is below 10 seconds and players leave/join, the timer will only reset to 10 seconds.
Player Feedback

Reduced the amount of flash on screen at the moment of taking damage.
We’ve reduced the darkness and duration of the “damage flash” when players take damage. We are working to find the right balance between making sure players understand every time they take damage and keeping the screen clear for gameplay. This is a continued work in progress.
Movement

Reduced default jump height.
Added tuning that scale down jump height on subsequent jumps to prevent bunny hopping.
Reduced default slide speed.
Reduced default slide distance.
Spawns

Adjusted Domination spawn logic to ensure that players spawn more frequently near objective points owned by their team.
Gear

Body Amor:
Fixed a bug where explosive damage was not damaging Body Armor or the player wearing it.
Addressed an issue where players wearing Body Armor had no flinch when taking damage.
Player wearing Body Armor is now dealt a percentage of damage rather than the Armor blocking full damage.
Killing a player with Body Armor now awards an additional +25 score per EKIA.
COMSEC Device:
Further reduced cost to earn Scorestreaks with COMSEC Device for the following:
RC-XD
UAV
Care Package
Counter UAV
Attack Chopper
Strafe Run
Strike Team
Gunship
Stim Shot (and standard Heal):
For both standard heal and Stim Shot heal, time to full health has been sped up with an increase to the heal cooldown time.
Equipment Charge:
All Equipment will charge faster with this Gear.
Perks

Dead Silence
Increased Dead Silence’s effectiveness versus Acoustic Sensor by reducing the ranges at which Acoustic Sensor can detect a player with Dead Silence.
Flak Jacket
Reduced explosive damage protection.
Cold Blooded
Reduced the delay that AI will take before recognizing a Cold Blooded player by a little over 50% - you’ll need to take cover a bit more quickly when enemy AI are roaming.
Dexterity
Increased weapon hip spread while mantling.
Reduced slide duration.
Ghost
Decreased time that you are protected by Ghost after you stop moving.
Tactical Mask
Reduced the amount of resistance to 9-Bang, Concussion, Reactor Core, and Fire.
Tracker
Increased the duration that footsteps remain in the world.
Equipment

We’d like to see the balance of gunplay vs Equipment tilt a little further to the gunplay side, so we are increasing Equipment cooldown rates across the board. This will make each Equipment use more impactful, while also leading to less “Equipment Spam.”
Combat Axe: Lowered cooldown.
All other Equipment cooldowns are longer across the board.
Frag Grenade: Increased inner and outer damage to match Cluster Grenade damage.
9-Bang:
Increased stun radius.
Decreased fire delay.
Tac Deploy:
Reduced the positive influence on the Tac Deploy. This will allow players spawning on the Tac Deploy to have a better chance at spawning in safer conditions when possible.
Reduced the time that a Tac Deploy is active to 25 seconds.
The Tac Deploy will now have a maximum cap of 10 spawns. Once 10 players have used the Tac Deploy, it will self-destruct.
Reactor Core: Increased damage distance.
Specialists

Ajax – Despite his potentially game-changing Ballistic Shield, Ajax has been underperforming in gameplay. To help him out, we further increased his movement speed while using Ballistic Shield, in both standard and Fortify (ADS) modes. This should provide an overall smoother experience and relieve some frustrations of feeling too sluggish.
Ruin – Players are flocking to Ruin thanks to his extreme mobility and Best-Play worthy Grav Slams. We’ve bumped up his Grav Slam cooldown to help focus usage and make sure everyone has a nice day.
Firebreak – Reactor Core can be very hit or miss Equipment, causing big plays or sometimes ending in a fruitless death. We’re bumping up its damage to provide more consistency and help Firebreak hold his ground. His Purifier also has a bit more fuel to keep those heartwarming flames firing longer.
Torque – Torque can definitely be a thorn in his enemy’s side. However, he’s still not up to snuff with the other Specialists. To make him the true master of his domain, we increased the duration of his Barricade and improved damage on its microwave field. This should make Torque more effective at blocking routes, providing cover, and getting kills.
Prophet – Prophet’s Tempest needed a bit more oomph to bring it up to the level of our other Specialist Weapons. To start with, we’re decreasing its cooldown so players can earn it faster. In addition, we’ve made its ADS move speed slightly faster to help players line up those shots.
Nomad – One man’s best friend is another’s worst enemy, and it turns out that Nomad’s dog, Juneau, is a force to be reckoned with. We’ve slowed down her sprint speed, and she’ll now play with boots… paws on the ground like the rest of us. These changes should also prevent her from launching into an aerial assault when running up a sloped surface. We’ll miss the memes.
Scorestreaks

Scorestreak progress is no longer resetting between Domination rounds.
Lightning Strike:
Explosive damage and radius increased.
Tablet will now sweep for enemy positions in the Fog of War when first used.
Hellstorm:
Cluster bomb lock-on radius increased.
Sentry:
Health increased.
Can be placed while sprinting.
Strafe Run:
Pathing
Cost reduced.
Strike Team:
Default cost increased.
Weapon accuracy increased.
Behavior updates to seek out enemies more quickly.
Increased health per squad member.
Gunship: cost reduced.
Mantis:
Health increased.
Damage increased.
Move speed increased.
Behavioral changes to seek out enemies more quickly.
Attack Helicopter: behavioral changes to seek out enemies more quickly.
Weapons

SMG: GKS
ADS recoil reduced for increased ADS accuracy.
Hip-fire spread reduced for increased Hip-fire accuracy.
Improved high damage range.
Improved Ammo Pool.
SMG: Cordite
Increased weapon recoil.
Extended Mags: Improved bullets gained.
SMG: Spitfire
Increased weapon recoil.
Reduced Ammo pool.
Fast Mags: Improved and standardized reload speeds.
Extended Mags: Improved Bullet gained.
SMG: MX9
Increased weapon recoil.
AR: ICR-7
Improved ADS IN speed.
Improved movement speed while ADS.
Improved movement speed while firing in ADS.
AR: Rampart 17
Improved ADS IN speed
Improved movement speed while ADS
Improved movement speed while firing in ADS
AR: MADDOX RFB
Improved ADS IN speed.
Improved movement speed while ADS.
Improved movement speed while firing in ADS.
Stock Attachment: Improved movement speed while ADS.
AR: KN-47
Improved ADS IN speed.
Increased high damage range.
Improved movement speed while ADS.
Improved movement speed while firing in ADS.
Stock Attachment: Improved movement speed while ADS.
AR: VAPR-XKG
Improved ADS IN speed.
Added a higher damage short range.
Improved movement speed while ADS.
Improved movement speed while firing in ADS.
Stock Attachment: Improved movement speed while ADS.
Bayonet: Slightly reduced range
LMG: Titan
Improved hip-fire accuracy
Improved movement speed while ADS
Improved movement speed while firing in ADS
Stock Attachment: Improved movement speed while firing in ADS
Shotgun: Mog 12
Slightly increased 1 hit kill range.
Shotgun: SG12
Extended Mags: Improved bullets gained.
Launcher: Hellion Salvo
Improved ADS IN speed.
Improved Raise Time.
Improved Drop Time.
TR: ABR 223
Extended Mags: Improved bullets gained.
Sniper: Koshka.
Quickdraw: Slowed ADS IN time.
Quickdraw2: Slowed ADS In time.
Speed Center: Increased Precision Aim Crosshairs size.
Sniper: Paladin HB50
Fix for left arm taking less damage than the right arm.
Thank you for all of your feedback – please keep it coming!

Treyarch


Que way....ya era hora xD...por cierto...no entiendo ni pápa .....que dice el guiri?
Lo que más quiero probar es si mejoró el framerate.
Viendo qur no estaban los servers he echado un par de partidas al BO3 y el bajon grafico del BO4 es muy heavy. Debe ser porque han tenido que adaptar el motor al Blackout.

Y la otra es que incluso teniendo mas movilidad el ritmo es mucho menor y da tiempo a pensar. Ademas que tienes sensacion de mas control porque hay menos "cosas" que te pueden joder. Lo cual no digo que sea mejor ni peor pero la diferencia es clara. Y me parece bien que sean diferentes para que cada uno elija cual le gusta mas.
El WWII ya pega bajón respecto al BOIII.

Yo creo que meten mierdas al propio motor gráfico que hace que tengan que bajarle la resolución y framerate para que vaya fluido, pero que irónicamente, visualmente no notas ningúna cosa nueva, ningún efecto chulo que antes no había o algo así.

Como cuando en los móviles ves que con el paso de los años y las actualizaciones, el SO empieza a lagear, pero visualmente lo notas igual, pero por detroit hay mierdas que consumen que antes no estaban.

Ojalá usasen el motor del BOIII tal cual.

Otra cosa que me parece curiosa es que a saber cuanta ram usa este juego. En una pertida, pulsar el botón PS y navegar por los menús es como volver a la época de PS3.
pompeyo está baneado por "Clon troll"
Black Ops 3 es un juegazo y el tiempo lo está poniendo en su sitio.

Respecto a la ausencia de campaña:
La campaña de BO3 es cooperativa para cuatro jugadores y añade el extra de jugarla con zombies al finalizarla.
Pero se le puso a caldo y catalogó de basura y como suele ocurrir en todos los juegos online casi nadie toca la campaña, al menos es lo que se deduce de los logros.

En mi opinión el mejor multijugador de CoD es BO3, sin ninguna duda.
Falta ver que sucederá con BO4, esta tarde lo pruebo.
aun no abren los servidores?
Yo estoy dentro, asi que ya funciona.
Beta funcionando señores
Código para la beta, aun hay que meterlo en la web para el código del psn.

7CS3-NMH17-MBYK

Que avise si alguien lo usa
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