Catalans aixakeuvus xD (#12)

1, 2, 3, 4, 511
compte amb el tzare que es de la vella escola, per cert tzare avui has estat a terrassa, no? es que diria que ens hem creuat.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
keops escribió:compte amb el tzare que es de la vella escola, per cert tzare avui has estat a terrassa, no? es que diria que ens hem creuat.

i no m'has saludat mala persona?

pd. cada dia tiu, a terrassa, al cole [carcajad]
tzare escribió:es busca un telepizza una seu de la COPE i es juga al futbolí [sonrisa]

A veure si trobem al madridista FJL [qmparto]

Per cert, tzare, ¡ com pots suportar que t'obliguin a aprendre a l'escola en català ! [sati]
eTc_84 escribió:I matxacar-los al futbolin..

Gerim, o els que vivim envoltats d'ovelles i cabres, com deia el morr [qmparto]

ki matxaca a ki als futbolins?? el meu porter es diu casillas i la defensa son nesta-ferdinan-puyol akesta seria la seva ekivalencia ja ja ja......

Sobre els futbolins com jugueu?? Esk avegades he anat alguns llocs k la gent diu "juguem al toke"=una guarrada , "jugem paran"=marikas, "juguem k no es pugui marca de la mitja"= cobards, .... el millor es k no hi hagin regles, k es pugui fer de tot, excepte replicar k es de putes.

Alguns d'aki kuasi dobleu l'edat de l'aya i la seva amiga debby xDDDDD [sati] [sati]
neu a terrassa?? yo cada dimarts i cada dijous baixu a sabadell a tkar amb el grup! i aixo de l'edat? kina edat teniu?
tzare escribió:
i no m'has saludat mala persona?

pd. cada dia tiu, a terrassa, al cole [carcajad]

M'he quedat dubtan si eres tu o no [Ooooo]

NGC escribió:Alguns d'aki kuasi dobleu l'edat de l'aya i la seva amiga debby xDDDDD [sati] [sati]

molt simpatic [toctoc] [toctoc] [toctoc]
[[Debby escribió:]]neu a terrassa?? yo cada dimarts i cada dijous baixu a sabadell a tkar amb el grup! i aixo de l'edat? kina edat teniu?

He exagerat amb lo de la edat pero ni ha algu k raska la trentena... jo 19, pots mirar el perfil si vols saber la data exacte xDDD dintre de poc la crisi dels 20!!!!! m'estic fent vell!!!

tokar amb el grup???? per casualitat no us fa falta un guitarrista?? xDDDD

----
edit

Keops o deia amb carinyu [beer] [beer]
NGC escribió:ki matxaca a ki als futbolins?? el meu porter es diu casillas i la defensa son nesta-ferdinan-puyol akesta seria la seva ekivalencia ja ja ja......

Sobre els futbolins com jugueu?? Esk avegades he anat alguns llocs k la gent diu "juguem al toke"=una guarrada , "jugem paran"=marikas, "juguem k no es pugui marca de la mitja"= cobards, .... el millor es k no hi hagin regles, k es pugui fer de tot, excepte replicar k es de putes.

Alguns d'aki kuasi dobleu l'edat de l'aya i la seva amiga debby xDDDDD [sati] [sati]

No hi ha problema, el nostre equip està format del mig camp en endavant per Brasil'70 i cap enrera per la Italia de la generació de Baresi i Maldini.. [poraki]
siii yo tink 16 jaja os si k ens falta guitarrista jaja som tres, un cantant/guitarra, una bateria i yo la baixista i tem pensant de acplar un guitrra mes xd
eTc_84 escribió:No hi ha problema, el nostre equip està format del mig camp en endavant per Brasil'70 i cap enrera per la Italia de la generació de Baresi i Maldini.. [poraki]

aixo s'hauria de veure.....
eTc_84 escribió:

Per cert, tzare, ¡ com pots suportar que t'obliguin a aprendre a l'escola en català ! [sati]

Nyeeeeeeeejejejjeejej [sati]
Hi vaig pk m'obliguen les nenes

Alguns d'aki kuasi dobleu l'edat de l'aya i la seva amiga debby xDDDDD

calla puta que llavors no vindran XD XD (de fet la intenció era agafar les dues per ser just i que hi hagi equilibri [angelito]

neu a terrassa?? yo cada dimarts i cada dijous baixu a sabadell a tkar amb el grup! i aixo de l'edat? kina edat teniu?

jejeje, jo soc de sabadell [sati] [sati] [sati] (jo ja soc vell 33, pero l'abuelu es en keops XD XD )

No hi ha problema, el nostre equip està format del mig camp en endavant per Brasil'70 i cap enrera per la Italia de la generació de Baresi i Maldini..
Que mal parit que ets !!!!!!!!!!!!! XD XD XD
NGC escribió:aixo s'hauria de veure.....

Imagen

Estarem preparats.
jaja tzare ets un dimoni tiu!! jaja
tzare escribió:

jejeje, jo soc de sabadell [sati] [sati] [sati] (jo ja soc vell 33, pero l'abuelu es en keops XD XD )

Imagen
[[Debby escribió:]]jaja tzare ets un dimoni tiu!! jaja

que vaaaaaaaaaa, molta boka però res, a més encara no feu l'edat [burla2] (no tindràs una germana gran?¿ ) [idea]

:P
tzare escribió:

Que mal parit que ets !!!!!!!!!!!!! XD XD XD

Pero amb l'esperit i el fisic dels 18 !!!
u sentu et kedaras amb les ganes perk soc filla unica jaja
NGC escribió:
Pero amb l'esperit i el fisic dels 18 !!!

l'esperit poder si, però el fisic no [+risas]

u sentu et kedaras amb les ganes perk soc filla unica jaja

ni l' aya tampoc? :)
joder un par de conquistas estrategicas en el medieval total war y la que habéis montao...xD

anda que no se ha de ser paciente pa aguantar tanto tiracañismo en un foro, diosh xD.

Lo de la kdd, dudo que pueda, aunque todo se resume en que digais el dia, normalmente los findes los tengo liadillos desde hace un tiempo, asin que...

Si me confirmais la presencia de Khassius, Metalknight, y jaymz la cosa sería un si (ya me lo montaría para que fuese, no se como, pero bueno xD) [cartman], xD. De todas maneras, me dais algo de miedo.

[qmparto] [qmparto] [qmparto]

Saludos [beer]
No spamejeu mes k sino dema al mati kuan surti de la uni tindre tres mil post per llegir.

Em piro a sobar bona nit, podrieu seguir el meu ejemple k dema hi ha algu k enkra ha d'anar a l'insti [poraki] [poraki] xDDD
wenu gent yo piru a dormir....k cmo a dit algu aki...encara i a ke nem al insti jaja wenu us dexu bye!!
seerj escribió:joder un par de conquistas estrategicas en el medieval total war y la que habéis montao...xD

anda que no se ha de ser paciente pa aguantar tanto tiracañismo en un foro, diosh xD.

Lo de la kdd, dudo que pueda, aunque todo se resume en que digais el dia, normalmente los findes los tengo liadillos desde hace un tiempo, asin que...

Si me confirmais la presencia de Khassius, Metalknight, y jaymz la cosa sería un si (ya me lo montaría para que fuese, no se como, pero bueno xD) [cartman], xD. De todas maneras, me dais algo de miedo.

[qmparto] [qmparto] [qmparto]

Saludos [beer]

Home si t'apuntes ja tenim una mostra social al complet:

la tercera edat - tzare i keops
el polític - Gerim
el borratxo - seerj [poraki]
el català de poble - etc
el.... ehem... el.... skin amb nuvol de sucre rosa - morr
el linuxero - cafetino
la plebe - el fil de barna XD
[qmparto] [qmparto]

http://www.youtube.com/watch?v=RJmH7N5BlyI

Impresionant, ara que se el que diu encara es mes fort [666]
joder esk...me dais miedo xD.

a khassius lo quiero ver por que weno, lo veo cada finde, pero se que no será lo mesmo. A Metalknight no loo veo desde gamma ray si no me equivoco, y nos perdimos de vista y no pude ni despedirme, y jaymz, joer, jaymz es jaymz, q me lo veo en guernika y le digo: eres jaymz del eol? y el me dice, no, habiendo entendio jai de León o algo asi xDDD (no estaba yo en estado hablador, y tal, cosas del alcohol xD).

Ahora que lo pienso, a melkhior desde gamma ray tpk lo he welto a ver...gran hombre, si señor!, naa, naa, si no hay gente con un minimo de wenos gustos musicales no me vereis el pelo xDD :P OTRO EN LA LISTA xD

Saludos [beer]

PD: yo no soy borraxo, yo bebo lo justo y necesario.

PD2: me cortareis el royo con lo poco que bebeis y me sentire fatal, y tendre que beber el doble para contrarrestar tal sentimiento xDDDD
keops escribió:[qmparto] [qmparto]

http://www.youtube.com/watch?v=RJmH7N5BlyI

Impresionant, ara que se el que diu encara es mes fort [666]

Aquest nano esta lokuuuuuu [qmparto] [qmparto]
Com que sé que sou uns putus mandrosos m'he près la llibertat d'apuntar a tots els que han postejat i no hagin dit que NO per triplicat i correu certificat.

Gent que s'hi apuntaria a no ser que per problemes d'agenda no pugui escribió:- Gerim
- Aya_cat
- Tredi
- Debby
- kurras
- Cafetino
- tzare
- eTc_84
- keops
- NGC
- seerj
Estem d'acord?

Khassius, Metalknight i melkhior ja han aparegut a diverses kddes de Barna (més info en les fotos del meu perfil), o sigui que és probable que es passin per aquesta.

tzare escribió:Home si t'apuntes ja tenim una mostra social al complet:

la tercera edat - tzare i keops
el polític - Gerim
el borratxo - seerj [poraki]
el català de poble - etc
el.... ehem... el.... skin amb nuvol de sucre rosa - morr
el linuxero - cafetino
la plebe - el fil de barna XD
[qmparto][qmparto][qmparto]
juas bon dia, aki el matiner...

Nose com es que sempre surtu a totes les llistes..Em fa por na am tota aksta trepa.. [jaja]
No n seriu, no soc pas d kdds io..nu crec k vinguii
kurras escribió:juas bon dia, aki el matiner...

Nose com es que sempre surtu a totes les llistes..Em fa por na am tota aksta trepa.. [jaja]
No n seriu, no soc pas d kdds io..nu crec k vinguii
Va, no siguis tonto, que estarem en familia! ;)
seerj escribió:joder esk...me dais miedo xD.
PD2: me cortareis el royo con lo poco que bebeis y me sentire fatal, y tendre que beber el doble para contrarrestar tal sentimiento xDDDD

Tranquilo,yo si voy ( depende del sitio y de si tengo otros planes importantes (de aquí un mes piro a Grecia, y posiblemente de aquí poco también a Londres)), no te haré queda mal ( en el calimocho no tengo parangón y en la cerveza...ya veremos).

Ostia, si la quedada es conjunta con mis paisanos las posibilidades se multiplican, cobra fuerza la idea de un partido de futbol maketos-"gente de las montañas". MMM, por cierto una observación, yo soy joven (19 años) y puedo entrar donde quiera ( pero antes me tenéis que decir donde iremos, porque según donde vayamos voy con una vestimenta determinada o me difrazo) por otro lado aquí hay gente más joven que yo que alomejor tendría problemas en sitios de +18 (que no creo), luego hay otra gente que alomejor tiene problemas por el tema de que dan mala imagen al local (+30), y bueno los pastores que tampoco se sobren mucho con el "jo no ho sé "PAS"" que tb da mala imagen.
morr escribió:
Tranquilo,yo si voy ( depende del sitio y de si tengo otros planes importantes (de aquí un mes piro a Grecia, y posiblemente de aquí poco también a Londres)), no te haré queda mal ( en el calimocho no tengo parangón y en la cerveza...ya veremos).

Ostia, si la quedada es conjunta con mis paisanos las posibilidades se multiplican, cobra fuerza la idea de un partido de futbol maketos-"gente de las montañas". MMM, por cierto una observación, yo soy joven (19 años) y puedo entrar donde quiera ( pero antes me tenéis que decir donde iremos, porque según donde vayamos voy con una vestimenta determinada o me difrazo) por otro lado aquí hay gente más joven que yo que alomejor tendría problemas en sitios de +18 (que no creo), luego hay otra gente que alomejor tiene problemas por el tema de que dan mala imagen al local (+30), y bueno los pastores que tampoco se sobren mucho con el "jo no ho sé "PAS"" que tb da mala imagen.
perdona pero en keops i jo som com el vi, amb el temps millorem [fumando]
Un partit terroristes vs imperialistes? Podria ser divertit :Ð.

T'hi afegeixo morr:

- Gerim
- Aya_cat
- Tredi
- Debby
- kurras
- Cafetino
- tzare
- eTc_84
- keops
- NGC
- seerj
- morr
buah morr seria otoro aliciente, xD, ya ves, al menos beberiamos dos como dios manda dos xD.

PD: si quieres dejame en la lista Gerim, pero que conste que no es signo de permanencia fija, ya he dicho mis variables :o. Jajaja, no en serio, es que no se que pinto en una kdd de estas, pero bueno, xD.

Salud i força xD [beer]
seerj escribió:PD: si quieres dejame en la lista Gerim, pero que conste que no es signo de permanencia fija, ya he dicho mis variables :o. Jajaja, no en serio, es que no se que pinto en una kdd de estas, pero bueno, xD.

Si bueno, ¿y qué coño pintaba yo en la KDD de Barcelona, con las botas altas, la cabeza rapada (ahora la tengo un poco más larga) en la ovella negra?

Eso es lo bonito, una KDD entre gente de diferentes tendencias. Ante todo la variedad.

Por cierto una anécdota, en la susodicha quedada pudimos pasar bien en la ovella porque fuimos muy temprano y no habían porteros, pero cuando me fuí me avisaron los porteros que con esas botas no podía volver a entrar, porque llevaban puntera y era considerada arma blanca ( en realidad solo es considerada arma blanca si la usas, no si la llevas). Y hace poco volví otra vez, está vez un poco más casual, y tb me dieron el toque de que no podía tener la "Harrigton" ( Para el que no lo sepa es una cazadora con tela escocesa de forro) puesta, que la tenía que tener quitada. Yo flipo con la ovella.

PD: Bueno y como yo siempre explico un poco temas de mi vida a ver si me podéis ayudar:

Resulta que yo soy bastante imberbe del ombligo para arriba ( en las piernas no), eso no es problema, excepto en las patillas. La cuestión es que me quiero dejar las patillas y tengo un problema, por un lado quedan bien, pero por el otro no crece al mismo ritmo, y se nota la diferencia. ¿Qué coño puedo hacer?

Ahora mismo lo que he hecho ha sido volverme a afeitar las patillas, y darle más caña a la imberbe. No sé si hay otr método.

PD2: ¡Sempre Força Skinet!
" Me gusta el Barça por su calidad, y su afición por su agresividad, si alguna vez, ¡Si alguna vez!, he de matar, ¡He de matar!, que sea un perico, ¡Un perico de Sarriá!"
Vaja amb Florentino, dimitir quan el seu equip està en crisis... primer la fastidiat tot i despres alé m'en vaig, com que tinc tanta pasta ja hos ho fareu! kin presi....

Mare meva ahir a la tarde anaven per la pagina 6 i ja estem a la 12! [agggtt]
yo en lobella, si es la de tallers, ahí hemos metio tachuelas que podian dar caza a un mamut de lo grande que eran, y chivecas (vease mi perfil xD), entre demás cosas, xDDD.

lo de la barba...pos ir igualandotelas dia dia es la solucion si las quieres ya, si no, a esperar, a mi aún una zona la veo crezer de manera distinta a las demas, es normal, supongo, xD.

La kdd, pfff, no creo, todo se verá xDDD

Saludos [beer]
trape escribió:Vaja amb Florentino, dimitir quan el seu equip està en crisis... primer la fastidiat tot i despres alé m'en vaig, com que tinc tanta pasta ja hos ho fareu! kin presi....

Mare meva ahir a la tarde anaven per la pagina 6 i ja estem a la 12! [agggtt]

Trape no creas que no te leemos eh?, lo que no hay mucho que comentar de tú mensaje, deja el mensaje siempre como una pregunta abierta, sino no se puede hacer spam.

Seerj: Era la de Marina.
pfff la de marina apesta xDDD, no trago a los seguratas xD, vaya panda de maricones...un dia cuando vuelva caraja de nuestro "centro de operaciones vandálicas de pueblonuevo" ya verán, ya...a un colega punkarra le hacian quitar siempre los pinchos (y a mi no, cosa que me dejaba flipando :O), por no decir más cosas de lo incompetentes que son,la verdad...

Saludos [beer]
Es que encima es carísima, yo voto, que en vez de gastarnos el dinero que tanto nos cuesta ahorrar ( hoy trabajo de 4 de la tarde a 2 de la madrugada) en la mierda de los intransigentes de la Ovella, dejemos nuestra pasta en un botellón de la ostia en la playa (que encima queda cerca), ya verás como más de uno se acaba bañando...

PD: Don Simón, Don Simón, para pillar el cebollón.

[beer] Voll-Damm [beer]
eiii gent!! ya soc aki de nou xd ja m'añoraveu ehhh!! jaja weno pos re avera si s'anima aixo!!
playa ahora? q va, me harias ponerme manga larga, y solo me la he puesto una vez este invierno, quiero batir recors (de gilipoyez xD) xD. Yo creo que en esa zona, botellon no se puede hacer a no ser que sea en la misma calle de Pedro IV, entre pamplona y zamora, que es donde siempre los hacemos...lo demás es como tirar una moneda al aire para ver si vienen los gossos d'escaire o no...que tenemos al lao el cuartelillo de los monos! y de todas maneras, en esa calle tampoco se podría quedar uno mucho rato...

lo del botellón chungo está creo gracias al amigo Clos...

PD: hablo por hablar eh, que conste, podeis hacer lo que querais, aun no he dicho que si [Ooooo] xDDDD.
seerj escribió:playa ahora? q va, me harias ponerme manga larga, y solo me la he puesto una vez este invierno, quiero batir recors (de gilipoyez xD) xD. Yo creo que en esa zona, botellon no se puede hacer a no ser que sea en la misma calle de Pedro IV, entre pamplona y zamora, que es donde siempre los hacemos...lo demás es como tirar una moneda al aire para ver si vienen los gossos d'escaire o no...que tenemos al lao el cuartelillo de los monos! y de todas maneras, en esa calle tampoco se podría quedar uno mucho rato...

lo del botellón chungo está creo gracias al amigo Clos...

PD: hablo por hablar eh, que conste, podeis hacer lo que querais, aun no he dicho que si [Ooooo] xDDDD.

Me piro a currar ya, pero una observación ¿La playa es vía pública?
no home no, això que feu vosaltres no és spam, spam és això per exemple :

Vadejoquenc escribió:Entreu a ******** i gaudiu d'un nou món en català

jajaja això és spam però del bò [oki]
pffff m'has pillau en bragas xD, pero bueno, quien sabe, si no se puede ni escupir ya en la calle...xD
eisss ja us val que me tingut de llegir una pila de posts!!!!!!
eiss la Deb i jo en un ekip que som les millors ^^ els nostre hobby es el futboli a q siii^^

i a la pregunta de si tinc germana gran....
Se sienteee si que tinc germa gran pero es esooo es noi i llastimaa ja te novia o siguii q segueix buscant
eiii aya ya tardabas a pasarte per ki nena!! jaja som la ostiaaaaa amb el futbolin juasjuas [chulito]
tiaaa q fots q no ta conectes¬¬!!!!!!!! entre tu i jo els i ensenyem a jugar al futbolin pero jo de portera noooo
es k em fa pal conectarme ¬¬ a mes e d'estudiar jaja i despres no em desenganxu!!
ja¬¬ q seeee que algu ta emprenyada amb tu jijijii ja..... x cert q crec q ja has trubat segon guitarrista no?
ah jaja k va ome lu de la nita a sigut broma jaja si k soc....xd i lu del guitarrsita no seeee jaja nomes em parlat XD
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511