Catalans aixakeuvus xD (#12)

1, 2, 3, 4, 5, 611
adish! colta conectat ja q aixo comença a ser conversa de msn .....XD q tristee FRIKIES q som
L'ovella aquella està molt bé si hem de ser molta gent, fer botellón al carrer o a la platja estaria xungo amb el fred que fot.
ia sembla un chat axo..
Els del CEV ens vindran a fotre crits.. XD
sorry [agggtt] veus com tu he dit...juuu
esperu q lu de la kedada a la platja no u digueu en seriuu q ja tic refredada xd i no es plan d'acabar pitjor
juass, si ara resultara que imposo i tot.. [666]

Feu feu noies... [sonrisa]
si si k imposes jeje....yo me acullunit xdd es k aprofito ara per xerrar perk dema passat tink examens i cmo k no i sere perki jeje
demà noooo xd no em comencis a agobiar que comencen dijous....q x cert nomes m'he mirat cata xdd
ya no sas no llegir¬¬ e dir dema passat coi.....a mes yo ara estik amb el meu postre.....:P les maduixes amb xocolataaaa mmm...jaja si vols t'invitu jaja
Jo no se si podre anar a la kdd, tot depent de molts factors.

Una altre idea podria ser anar als futbolins del bowling pedralbes, alla ni han moltisims. Es l'unic lloc de barna k se k hi han futbolins, juntament amb el poli del campus nord :P

Bua no hi ha dret, pel k sembla aki la gent es coneix i jo no conec a ningu.....em fa cosa...
ho sentoo ¬¬... i llegir llegeixu més que tu :bu q lo sepass
a més m'agraden més amb nata^^
eii yo tp conec a kasi ningu weno la aya perk som amigues jaja pro aixo de la kdda yo si vui nar! encara k tp conec a ningu xd
joo amb ki més parlu es amb el rokoky ^^ pero wenuu q se vaa... no crec que ens feu res no?¬¬
NGC escribió:Bua no hi ha dret, pel k sembla aki la gent es coneix i jo no conec a ningu.....em fa cosa...
Per això són les kddes, per a conèixer gent! Al començament sempre costa, però al final la cosa sempre acaba de puta mare, ja ho veuràs [oki].
i on neu a les kedades?? vui dir kina part de bcn i aixo, i es per la nit o x la tarde??
[[Debby escribió:]]i on neu a les kedades?? vui dir kina part de bcn i aixo, i es per la nit o x la tarde??
No és per res, eh? Però justament és això el que estem discutint. Primer falta saber qui vol venir i qui no, després hem d'organitzar-ho tot amb el Danny i la resta del fil de Barna. No hi ha cap protocol estandaritzat en kddes! cawento

PD: No m'emprenyis o et banejo XD.
ahh valeeee u sentu jeje es k mai e nat a una i no se jaja pos yo si k vui venir!! i la aya diu k tb!!
es nota q mai t'enteres de res XD! a mi ja em tenen apuntada
joer vale vale u sentu osti i yo k sabia ayaa!! xd
Gerim escribió:PD: No m'emprenyis o et banejo XD.

Muajaja, moderador de llautó!! [looco]
[[Debby escribió:]]joer vale vale u sentu osti i yo k sabia ayaa!! xd
Bueno, tu estàs perdonada. Però que no torni a passar: a partir d'ara no postegis sense haver-te assegurat de llegir i entendre els posts anteriors. :o [fumeta]

Tredi escribió:Muajaja, moderador de llautó!! [looco]
A tu Tredi, fins que no comencis a prendre hormones femenines per a que et creixin els pits, no et perdono. Seràs el primer de la meva llista negra: 1º advertiment!
es lo que yo digo, botellon lo veo algo chungo...aunque las ganas de beber siguen estando...bueno si voy (in da kais of) en cuanto no os deis cuenta ya me veis ahi camuflado entre la MultiEOLtud con una chibeca debajo el brazo, que eso siempre redime algo las ganas xDDD [qmparto] [qmparto] [qmparto]

[beer]
......

és l'únic que se m'acut dir en despenjar un dia i trobarme tants posts....abuffff

primer conteu amb mi per la quedada- pensant que soc menor i que la última paraula la tenen els meus pares-

dos, benvinguda [[Debby]]!

tercer, seerj comptu amb tu per la kedada per poder aprendre de tu!!! absenta....... [looco] [looco] [looco] [looco] [angelito]

inga ta luego!!
per kuan voleu fer la kdada? si em va b magradaria anar-hi
NGC escribió:Bua no hi ha dret, pel k sembla aki la gent es coneix i jo no conec a ningu.....em fa cosa...

Si... la gent es coneix... de l'altra kdd i poc més [jaja]
Bufff, quin ritme que porteu [+risas]

Per cert, deu ni do a la reunio amb els d'endesa, una mica més i m'adormo X-D, sort que després m'ha tocat parlar i m'he despertat una mica.
I per acabar, avui torno a estar indignat, he anat a un restaurant leonés per dinar, i tenien la carta només en castellà [666]

----------

Ja que parleu de botellon.... quant teniu previst que durarà, perque no crec que ens posem a les 6 de la tarda a beure com uns cabrons no? [+risas]

Un salut
hola rokoky!!! gracies per la benviguda!! :)
Hola a tothom, mare meva amb la [[Debby]] i l'aya això es pot convertir en CEV2 [beer] visca el spam. Per cert [[Debby]] benvinguda que no t'he dit res [angelito]

Jo de la kdd fins que no dieu dia i hora no puc dir res, apart ja no tinc edat per sortir a les nits amb una colla d'adolescents alcoholics [sati]

Edit: Tredi ja et vaig aceptar com amic al live, a veure si ens veiem amb el GR3 que cau fijo, podriem fer un clan català amb el makarrone, el ruxii, tu, jo i algu mes que s'apunti

Edit2: Gerim de quin foro ets moderador? ein?
adolescents queee??? si nosaltres som uns angeletss XD [angelito] jajajaja encara q ultimament si que estic fent bondat
i en q dius q es convertira aixo??
es vritat joves alcoholics jaja pro nusatres no u som!¬¬
jo flipu amb tu!!!!!!! la mirada akesta x ki nava ¬¬?? ja tas clavant indirectes
Aya_cat escribió:i en q dius q es convertira aixo??
CEV, club deolianos vagos..
Tota una lliço de lu k es spaming..

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=516702
muajajaja muajaja nooo yo no tiru indirectes....les meves sempre son directes clavades jaja
keops escribió:Edit2: Gerim de quin foro ets moderador? ein?

De Misce [poraki], ai no, no fos cas que s'amordassessin certs elements anticatalans [burla2]
ahh es vritat !!!!! soc jo la de les indirectes q tu mai les pilles jajajaja ...yaaa pero x ki nava la mirada¬¬

x cert si no tic al treball pero tic vageando es pot oi?((pregunta estupida))
eTc_84 escribió:De Misce [poraki], ai no, no fos cas que s'amordassessin certs elements anticatalans [burla2]

no estaria gens malament, segur que l'aleix estaria d'acord [boma]

Collons amb la [[debby]] top one, etc que et treuen el primer lloc del ranking [qmparto] [qmparto]

[[Debby]] 29
Gerim 22
Aya_cat 21
eTc_84 15
seerj 15
kurras 15
ja tenim les dones al poderr!
keops escribió:no estaria gens malament, segur que l'aleix estaria d'acord [boma]

Collons amb la [[debby]] top one, etc que et treuen el primer lloc del ranking [qmparto] [qmparto]

[[Debby]] 29
Gerim 22
Aya_cat 21
eTc_84 15
seerj 15
kurras 15

No hi haurà mai un moderador català a Misce, no convé.
A l'anterior ja vaig quedar 5é o 6é [poraki]
lo de adolescents alcoholics deu anar per a mi!! ¬¬' ja no som nens petits! home! només se'ns han de explicar les coses!! ^^

ens portem molt bé! i borratxos encara més!! [buenazo] [buenazo] [buenazo] [buenazo]
eTc_84 escribió:A l'anterior ja vaig quedar 5é o 6é [poraki]
XD XD si hem de començar a recordar anteriors fils me'n se un que va arribar a les 3 xifres... [looco] [looco]
kurras escribió: XD XD si hem de començar a recordar anteriors fils me'n se un que va arribar a les 3 xifres... [looco] [looco]

Era època d'examens i tothom estudiava [poraki]
eTc_84 escribió:Era època d'examens i tothom estudiava [poraki]
xDD jaja no hi ha escusesss...deixan a banda els atres no treu el fet de les 3 xifres...
ueee dones al poderrr!! jaja ((k flipada k soc xd))
3 xifresss????? qui hu va fer??? tu kurras??

una cosa per saber els posts que fa cadaun en un fil, us dediqueu a contar?? o hi ha algun lloc on surtin??

men vai a donar un volt per bcn.....fins la 1!! quina por!! U_U espero sortir-ne d'aquesta!!

see ya!!
l'etc fixe, l'home spam
^RöKöKÿ^ escribió:3 xifresss????? qui hu va fer??? tu kurras??

una cosa per saber els posts que fa cadaun en un fil, us dediqueu a contar?? o hi ha algun lloc on surtin??
crec que ia em guardare la imatge..que nose cuans cops lhe posat ia..

Imagen
Pitja al numero de missatges...

Va ser l'etc, per descontat... XD
Sou uns cabrons [qmparto], ja prou que vaig currar-me unes estadístiques com a càstig per spammer ¬_¬
uenu, xo la gen te dret a saber dakesta fita...poc sovint es pot veure.. [sonrisa] [sonrisa]
pro no u entenc que significa aixo?? O_o
[[Debby escribió:]]pro no u entenc que significa aixo?? O_o
el k?
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611