Catalans aixakeuvus xD (#12)

lu de la imatge akesta i lu de no se k k va fer el Etc
[[Debby escribió:]]lu de la imatge akesta i lu de no se k k va fer el Etc
en rokoky ha preguntat com saber el numero de missatges que ha escrit cada un...si pitjes a la rodona vermella que he posat (el numero de missatges que te el fil) et sortira una finestra que diu quans missatges ha escrit cada un...

L'etc va aconseguir la fita de escriure mes de 100 missatges ell solet en un fil.. [looco]
ahhh vaaale [+risas] jaja k curteta k soc jaja
kurras escribió:

L'etc va aconseguir la fita de escriure mes de 100 missatges ell solet en un fil.. [looco]

Doncs te força merit, com a minim un de cada 5 missatges era seu [burla2]
xD va se un festival...monoleg etc.. fins i tot amenaçava per borrar missatges per dissimular una mica.. xDD
I no es repetirà aquí [poraki] poder spammer!

Per cert, jo he arribat a veure 150 posts d'un sol user en un sol fil.. [poraki]
ja ho veurem! axo es duu a la sang.. [666]

Qui es el recordman?
El de les bananes colloneres.
que significa queee xdd akaba les frases
Aya_cat escribió:que significa queee xdd akaba les frases
axo x ki va? [burla2]

cuyons en Pen, bon element tb... xD
x la deb xdd
kines bananes colloneres me perdut
ei k dius de mi aya?? una atre cop k no m'empanu de re k pasa??
ai petites padawans.. xDD

El clan de les bananes, aqui el teniu
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=496348

Quan va comensar axo, veia bananes fins a la sopa...inclus van fer un atac spamer al foro de proves...
sembla que la cosa sha calmat..
ara no he dit res de tu xdd tranki tranki i tranki q jo tmp m'empanu
muajaja k mones las bananes!!! jajason molt gracioses^^
dioss q wenooo q mones les bananes^^
Al primer/a que entri una banana aquí, la reporto a en Gerim [looco]
oscuros escribió:per kuan voleu fer la kdada? si em va b magradaria anar-hi
- Gerim
- Aya_cat
- Tredi
- Debby
- kurras
- Cafetino
- tzare
- eTc_84
- keops
- NGC
- seerj
- morr
- oscuros
- keops
- [beer] (--> si vé aquest smiley en seerj segur que no trobarà excusa per a no assistir-hi XD).

keops escribió:Hola a tothom, mare meva amb la [[Debby]] i l'aya això es pot convertir en CEV2 [beer] visca el spam.
Diria que som el fil més en forma de tot EOL. Cosa que, com diria el meu amic en Juanca,

Imagen

<< - ... me llena de orgullo y satisfacción. La reina y yo estamos mi agradecidos a todo el pueblo catalán por su indiscutible patriotismo... >>

keops escribió:Edit2: Gerim de quin foro ets moderador? ein?
Si t'ho digués hauria de matar-te.

keops escribió: [[Debby]] 29
Gerim 22
Aya_cat 21
eTc_84 15
seerj 15
kurras 15
Us heu fixat que com més postejo jo, més noies postejen?
... o era al revés?
[burla2]

PD: Mort a les bananes. He dit.
yo no parlu de les bananes que si no em banejen, ma tenen fins...menos mal q sa calmao la cosa y ya no rayan con tanta ***** xD

Saluts! [beer]
xdd pobretes amb lu mones que son xd
i no es x res pero jo postejo...xq postejo nuse mira xq aket fil m'encantâ^^
yo tb postejo perk kst fil ta molt animat i a gent molt simpatika jaja a mes i a bon royu jaja
Això es pq ultimament a misce ens deixen bastan tranquils i no em de passar hores discutins amb caps quadrats que els catalans som gent normal i no dimonis amb cua i banyes. [looco]
es igual x alguns seguim sent uns dimonis els de salamanca crec que encara se'n recorden de nosaltres pa friki l'alcalde q li ha posat a un carrer l'expolio te kedass U_U
Ke animat k està aquest fil, ja d'aqui d'uns dies tindrem k tancar i obrir un altre. Som el fil més animat i actiu d'ara no.

Petons per tots, m'en vaig a fer nones!.

Bona nit!
Feu una llista de futuribles/posibles per la kedada, jo no o se segur enkra fins k no es sapiga kuan i on.
NGC escribió:Feu una llista de futuribles/posibles per la kedada, jo no o se segur enkra fins k no es sapiga kuan i on.
en Gerim ia ho sta fent...encara que hi ha gent d mes.. xD

PD: Avall les bananes! [uzi

PD2: Ara que miru...la debby es la catalana 400 de la llista!
Gent que sí:

- Gerim
- Aya_cat
- Tredi
- Debby
- kurras
- Cafetino
- tzare
- eTc_84
- keops
- NGC
- seerj
- morr
- oscuros
- keops
- trape
- [beer]

Gent que si vé li serà aplicada la llei de Lynch per part del poble sobirà:

- Bananes
a si?? soc la numero 400?? k wai jaja^^
Gerim escribió:Gent que si vé li serà aplicada la llei de Lynch per part del poble sobirà:

Perdona la meva ignorancia en politologia XD
Que coi és la llei de Lynch? :p
Cafetino escribió:
Perdona la meva ignorancia en politologia XD

Ta claro, es simplemente un "Lynch"amiento por parte del pueblo soberano a les bananes, xDDDDDDDDDDDD

Salut [+risas]
Cafetino escribió:Perdona la meva ignorancia en politologia XD
Segons sembla un general americà anomenat Charles Lynch va idear una forma de "justícia popular" que va tenir un gran èxit i es va estendre al llarg de tots els Estats Units, en els seus bons vells temps de conquestes salvatges XD. Es tractava de, literalment, deixar que la gent pogués "linchar" als pressumptes culpables sense cap mena de judici ni control XD.

EDiT: Doncs xòmateix. 3 minuts, seerj cabrón [uzi].
Imagen

Cop de garrot, com dirien els companys de les muntanyes del morr.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
keops escribió:Jo de la kdd fins que no dieu dia i hora no puc dir res, apart ja no tinc edat per sortir a les nits amb una colla d'adolescents alcoholics smile_[sati]

Edit: Tredi ja et vaig aceptar com amic al live, a veure si ens veiem amb el GR3 que cau fijo, podriem fer un clan català amb el makarrone, el ruxii, tu, jo i algu mes que s'apunti

Keops, si tu no hi vas jo tampoc, no podria soportar ser el tutor de tanta canalla sol, a més tu ja hi estàs acostumat [poraki]

pd. jo si voleu us agregare al futur playstation hub [looco]

pd. collons com spammejen aquest parell, però ja ens va bé que animen el fil :P

pd. etc.... entrena`t pk no vull ser derrotat per dues xiketes ke juntes no superen la meva edat :Ð :Ð
tzare escribió: pd. etc.... entrena`t pk no vull ser derrotat per dues xiketes ke juntes no superen la meva edat :Ð :Ð

Bueno, comptant que jo només jugo al futbolin a les kdd's de catalans, guanyarem com l'altre vegada [jaja]
uala, yo lo decia de caxondeo gerim eh, de lynch, pos lynchamiento, xo sin conciencia alguna eh xDDD.

PD: yo votaría más por el metodo Basilio II vs Búlgaros, esq me tiene encantao ese hombre, xDDD, todo un ejercito mutilado de manera selectiva ojos, pies y manos para que justo puedan moverse hasta la capital de su bienamado pais para comunicar de que no tienen ejercito y que los bizantinos se las van a meter dobladas a toos xD, Lo mismo pa los bananeros, lo mismo xD

Saluidos [beer]
Gran seerj gran [tadoramo][tadoramo]
Curta vida a les bananes! [uzi][uzi]
eTc_84 escribió:Bueno, comptant que jo només jugo al futbolin a les kdd's de catalans, guanyarem com l'altre vegada [jaja]

jo tb XD, es el que te portar-ho a la sang [sonrisa]

pd. quin marron el madrit jujujujuju [qmparto]
tenemos dos metodos más interesantes...

metodo a)

cojemos a los bananeros, les ponemos una rata encima de la barriga, la tapamos con un cubo y lo calentamos para que la rata enloquezca, como resultado irá desgarrando las entrañas de los bananeros para nuestro deleite xD.

metodo b)

conocido metodo de los piratas, para pagar la traición. se hace un inciso en el abdomen sacando una tira de intestino delgado, y atandolo en el palo mayor (a nosotros nos valen las farolas mismas xD), seguidamente les hacemos correr, xD, hasta que, lentamente, queden todos sus intestinos fuera del cuerpo xDDD.

enga, que durmais bien xD [beer]

PD: naa, tengo sueño y ya no se lu que em dic xD
seerj, en 15 paraules: fas por [mad].
seerj, falta el metode d'empalar-los, com a la peli de Vlad [sati]

Imagen
quin ritme que hi per aquí....kurras gracies per lo de la foto aquella que ha quedat tant enrrera!!

una cosa si mireu a la llista de banan's clan, jo hi soc present, però ja no porto la banana que em van fer, i no he demanat que em borrin per evitar contactes amb aquell grup de tarats.... tot dit! [+risas] [+risas]

no surto a la llista de la kedada!!!

futbolin.....no pot ser millor bolera???? bé sino que hi farem!

bona nit malperits!! see ya!
jo prefereixo karts&calçots, pero vaja, si es queda, la majoria mana :P
Gent que sí:

- Geri
- Aya
- Tredi o no tredi?
- Debby
- kurres
- Cafetonet
- mosca collonera (aka tzare)
- el nuvatu etacé
- el veteranu keops
- enagecé
- Sirj I el Sàdic
- l'skin del nuvol rosa!
- el costat fosc a l'ombra
- trape trape trape
- el tio del nick i firma raros
- [beer]
- i [barret] (evidentment)

Gent que si vé li serà aplicada la llei de Lynch per part del poble sobirà:

- Bananes
- Paquito el Chocolatero XD
tzare escribió:jo prefereixo karts&calçots, pero vaja, si es queda, la majoria mana :P

a mi això em va de fabula!! els calçots no magraden molt però si despres hi ha un bon bistec!!!

es que nomes futbolin i COPE....nu matreu molt!!

Gerim escribió:el tio del nick i firma raros

va per mi??? ¬¬'
^RöKöKÿ^ escribió:

va per mi??? ¬¬'

[qmparto] [qmparto] [qmparto]
tio del nick i firma raros escribió:va per mi??? ¬¬'
No home, no!
es que el nick te la seva historia.....

quan estudiavem l'any pasat formulació orgància, amb les conyes em va sortir lo de rokoxy! de oxids i no se ke mes, i amb els altres de la clase el mateix que si am els ester(i fikavem els cognoms de les esters de la clase), baja paranoies....

i kuan vai registrarme a eol primer vai fer ^RoKoXy^, però em vai oblidar la contrasenya, era un novato i no savia com fer per recuperar-ho i tota la pesca, i men vai fer una altre ^RöKöKÿ^ , pk k en comptes de X?? ni idea, no men vai adonar fins que en muscie no mu va dir...¬¬' i lo de les dieresis, nu se que em va pasar....de la mateixa manera de perqué explico aixó.....¬¬

en quant a la firma si que sin comentarios......^^

si algu em vols donar suggerencies per a la firma les accepto!!
Jo si que hi anire, si no passa res...clar.

Qui es el de la firma i nick raro? Jo pensaba que era el Rokoky..xDD

Per cert, keops, el Pgr3 no el tinc, pero si que tinc el PDZ, si algú vol fer alguna partideta, ja avisarà. [fies]
Cafetino escribió:I per acabar, avui torno a estar indignat, he anat a un restaurant leonés per dinar, i tenien la carta només en castellà [666]
Un salut

Ohhhhhhhhhh...Ya sabes, denuncia anónima a la Generalitat.

Joder que cansaíto vengo de currar.
sufre obrero [qmparto] [qmparto] [sati]
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711