Tal com ha dit l'eTc, els que hem volgut arribar a fer informatica ens ha tocat pringar, primer al batxillerat que suposo que a ningú li feia gaire gracia que li fotessin canya amb coses de lletres (ai quins patiments
).
Però bé, la cosa no acaba aqui, a la carrera (parlo segons la meva expèriencia a ETIG (informatica de gestió)) hi ha assignatures que toquen una mica la moral, com economia, estadistica, mates(necessària en certa manera, pero si te la fa un que jo mes sé malament), comptabilitat, física, administració d'empreses. Això pot espantar una mica, però en certa manera ajuden a tenir una visió d'on pots acabar ficat. Per exemple, jo ara colaborare amb un projecte per d'endesa i el tema electricitat i corrent altern npi, sort que els meus "jefes" son industrials
Per altra banda (a ETIG) el primer any no hi ha moltes assignatures que siguin informatiques, i depen on foten un pel de canya, en certa manera van a filtrar una mica. Després a segon ja es comença a veure més assignatures informatiques, pero encara en queden de les altres. I per acabar tercer és un festival, totes les assignatures son informàtiques, per mi, aquest va ser el millor any de tots (si exceptuem que m'he tirat tot l'estiu fent el projecte) quedaven 2 o 3 de les obligatories, i la resta eren optatives on no es solia anar a putejar el personal.
Actualment estic fent 4t d'EINF, i pel moment tot son assignatures informàtiques, encara que també en tinc que son de la vessant de sistemes, i aquestes no es pas que vagi molt sobrat... pero en fi, un titol ja el tenim
Un salut
PD: Toma spam de calité