Catalans aixakeuvus xD (#12)

tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
spam X-D
tzare escribió:spam X-D
juass, que descarat...

Avui em trobo millor..fins i tot he nat a pract a les 8.. tot fet mistos..
Sembla que tingui un fregall al coll..pero almenus no tinc febre. Espero que vagi a millor
DANNY escribió:No llegeixo TOT pero si que vaig mirant cada dia / 2 dies de que parleu, pero normalment els temes no em son massa familiars ^^U
No ho deia només per tu XD.

Cuida't kurras!
hola a tots!!

kum va tot??? se li en port dir spam daixo???? ein? ein? ein?

mjuas mjuas mjuas mjuas

avui estik content! pk per variar makaven de katejar un latre cop la filosofia!!! [looco] [looco] [looco] [looco] [looco] [looco] [looco] [looco]

historia en vcanvi un 8'75 ueeeeee!!!

see ya!

pd: demà mes examens.....U_U
wei gent!! acabu de vindre de dos examens!! el de kimika....jaja estava tirat! (si esk soc un crack jaja) i el de lite de cata tb era normalet, pero amb el barrok kest dels cullons.....a ki li interesa??
buff dema....caste i filo! a vera si no em catejan cm a tu eh!! jaj

p.d. prk nomes parlu d'examens? no tink res mes al cervell sorry
[[Debby escribió:]]

p.d. prk nomes parlu d'examens? no tink res mes al cervell sorry

millor que kuan tens examens no pensar amb altres coses....excepte en EOL!!!! [burla2] [burla2] [burla2] [jaja] [jaja] [jaja] [jaja]
^RöKöKÿ^ escribió:
millor que kuan tens examens no pensar amb altres coses....excepte en EOL!!!! [burla2] [burla2] [burla2] [jaja] [jaja] [jaja] [jaja]

sii jaja aki i vink als descasus jaja
Exemple de post spam no tan descarat com el de tzare:

Em piro a fer la migdiada que no m'aguanto dret.
^RöKöKÿ^ escribió:kum va tot??? se li en port dir spam daixo???? ein? ein? ein?
- Bé, gràcies.
- Sí
- Sí
- Sí
- Sí

Felicitats NGC

Què li diu la gallina al gall quan follen?

a poc a poc a poc a poc
Ostia Gerim te veo francamente mal.
Gerim...deixa les drogues! Que no et senten gens bé i et fan explicar acudtis massa dolents..xD X-D
Wenassss!!!!
com va gent diosss estic en ple descans siiii ja tocava XD!
aixx el de lite castellana tava tirat jajaja^^ i el de cataa fàcil wenu nurmalet xq sa pasao con el poema [agggtt] pero en fins q sus contais??
jo ja fa un mes que vaig acabar els examens XD

5/5 i aixo que tanta fèmina i les campanoles em tenen distret [Ooooo]
jo tambe tinc unes dues setmanes de descans per aixo aprofito i akest finde a eskiar i fer burrades amb una camara al snowpark...
Yo fa una semana vaig tindre un examen de natus k era per SELECTIVITAT!! y yo estudio 3 ESO! es veu k el profesor esta boig. Els temes k tenian k estudiar eran: Esfingofosfolipids,lipids,glucids,bioquimica i nucleotids.
Algu li sona... el control va ser xunguisim, 4 temas per explicarlo en 1 hora. I l'examen sol tenia 3 preguntes...
trape escribió:Yo fa una semana vaig tindre un examen de natus k era per SELECTIVITAT!! y yo estudio 3 ESO! es veu k el profesor esta boig. Els temes k tenian k estudiar eran: Esfingofosfolipids,lipids,glucids,bioquimica i nucleotids.
Algu li sona... el control va ser xunguisim, 4 temas per explicarlo en 1 hora. I l'examen sol tenia 3 preguntes...

lípids- acids grassos i derivats, d'entre ells els esfingolípids, el + important la mielina que és el que permet que furulin les neurones (akella enfermetat que ara no em surt que et va deixant paral.litic progressivament és x falta de mielina)
glucids - hidrats de carboni
nucleòtids - part de la cel.lula, concretament formen part de l'ADn i ARN si no recordo malament
pufff biologia kin mal rollo.... es nota q soc dl tecnologic [sonrisa]
buff jo ni me'n recorduuu
ho he deixat per sempre aixo de la biologia
bua a mi la biokimika m'encanta jaja yo tb e fet un examen de selectivitat d'aixo l'avaluacio pasada i vax aprovar amb nota jaja
es nota k soc del cientific ;)
si, pero eske yo vaig a 3 ESO! vosaltres no crelleu k es massa dur estudiar tot això (4 temas) a 3 ESO...? us tinc k pasar el dossier fotocopiats per k veieu...

PD: El nostre professor surt fins i tot al google (imagenes)...
jo biologia la odio!!!!!!! mauria agradat fer el de les ciencies de la salut i fer autopsias!!!!

kom CSI o nip/tuck! menkanta la sang!!! [looco] [looco] [looco] [looco] [looco] [looco] [looco] [looco] [looco]

pero faig el tecnologic!!

see ya!!

p.d tota la puta tarda des de les 3 fent problemes de fisika, stik mort!!
ualaa la sang jo crec q soc una mica sadika m'encanten les pelis de sang i fetge xD [looco]
la millor peli la de SaW i SaW II dioss una passada
Yo també agafaré el batxillerat tecnologit. Vull ser informàtic.
Es molt xungo? k feu, quines asignatures?
Gràcies!
informatica...que raru.. xD tothom es informatic aqui..
l'etc o algu atre ia texplicara..
es vritat aki som molt poca gent de lletres no pot ser aixooo :O
Desde el 3 anys k vull ser informàtic. Ho tinc molt clar. Per això preguntava si era molt xungo, k s'estudia,etc.. en el batxillerat tecnologic...
Ara estem també fent al insti orientació profesional, però no em servei de res, ho tinc tan clar...
juerr jo nomes se q desde els 10 volia ser locutora de radio XD ppero no men recordu q volia ser jo als 3 anys...
I Aya_cat encara segueixes amb la idea de ser locutora? Podries ser la nova "Venus" del Prohibit als Pares? Algú d'aqui escolta aquest programa de ràdio?

EDITU: Goya (el pintor) com s'escriu en català: Goya també¿
Gràcies!
trape escribió:Yo també agafaré el batxillerat tecnologit. Vull ser informàtic.
Es molt xungo? k feu, quines asignatures?
Gràcies!

mates, fisika, quimica o dibuix tecnik, tecnologia, i les comunes.

en altres escoles pots fer electronika, mekanika i algu més. si vosl ser informatik suposo que tauras de kurrar fisika i mates!! see ya!!
kurras escribió:informatica...que raru.. xD tothom es informatic aqui..
l'etc o algu atre ia texplicara..

Jo faig informàtica, encara que el Cafetino porta més camí recorregut [poraki]
T'ha d'agradar, perquè hi ha cada assignatura que [lapota]
eTc_84 escribió:T'ha d'agradar, perquè hi ha cada assignatura que

Per això no m'amoinu ja que la informatica en si m'encanta! desde el hadware fins al software! K fas universitat ara eTc?
jo l'escoltavaa pero jo soc bastant rara lo admito
jo volia ser locutora xq vax sentir al baste en no ho diguis a ningu i desde llavors pos nuse ma dao amb la radioo ^^
buah pos yo desde sempre e volgut fer genètica, kimika i coses d'akestes jeje la vritat es k m'encanta la kimika i la fisika :P
trape escribió:Per això no m'amoinu ja que la informatica en si m'encanta! desde el hadware fins al software! K fas universitat ara eTc?

Bàsicament estic fent 2n d'Enginyeria Tecnica d'Informàtica de Gestió, encara que tinc alguna assignatura de 3r.
Fer MacroEconomia, Comptabilitat, ADE (tot en una assignatura), Estadística o altres mariconades d'assignatures... doncs què vols que et digui la veritat [enfado1]
Ara les enginyeries (almenys la Informàtica) estàn de baixa, cada any es matricula menys gent, per sort només quedarem els que realment ens agrada i no els que hi van 'perquè està de moda'.

Edit: No és per res.. però el Basté deixa bastant que desitjar... ara a RAC1 està millor, però a CatRadio fotia bastanta pena... Xavier Bosch [tadoramo]
[[Debby escribió:]]buah pos yo desde sempre e volgut fer genètica, kimika i coses d'akestes jeje la vritat es k m'encanta la kimika i la fisika :P

oooooo yo fisika!
el que jo diguiii aki hi ha algu de lletres ??? [comor?]
Aya_cat escribió:jo l'escoltavaa pero jo soc bastant rara lo admito
jo volia ser locutora xq vax sentir al baste en no ho diguis a ningu i desde llavors pos nuse ma dao amb la radioo ^^

Anda k no xerra ni res, quan se li va l'olla avegades sembla k estigui fent una oda i total per dir k ronaldinho es deu per exemple :P
Jo vaig començar a escoltar la radio, justament per aket mateix programa.

A informatica t'ensenyaran practicament com donarte pel cul, igual k en moltes altres enginyeries de la upc. Pero a la k pasis la fase selectiva crek k ja estara lo pitjor i despres es anar fent.
A informatica fisica nomes hi ha una assignatura (el primer any), i despres n'hi han tres de mates + estadistica. La resta ja son de l'especialitat +/-.
etc o cafetino, feu invariants quan has d'esecificar buicles iteratius alla a girona?? esk ma semblat escultar k a la uab no ho fan. en realitat es una tonteria pero mira si no es fa suspens.
Trape si t'agrada informatica fes informatica.
Aya_cat escribió:el que jo diguiii aki hi ha algu de lletres ??? [comor?]
io...

tampoc.. [sonrisa] [sonrisa]
Tal com ha dit l'eTc, els que hem volgut arribar a fer informatica ens ha tocat pringar, primer al batxillerat que suposo que a ningú li feia gaire gracia que li fotessin canya amb coses de lletres (ai quins patiments :p).

Però bé, la cosa no acaba aqui, a la carrera (parlo segons la meva expèriencia a ETIG (informatica de gestió)) hi ha assignatures que toquen una mica la moral, com economia, estadistica, mates(necessària en certa manera, pero si te la fa un que jo mes sé malament), comptabilitat, física, administració d'empreses. Això pot espantar una mica, però en certa manera ajuden a tenir una visió d'on pots acabar ficat. Per exemple, jo ara colaborare amb un projecte per d'endesa i el tema electricitat i corrent altern npi, sort que els meus "jefes" son industrials [poraki]

Per altra banda (a ETIG) el primer any no hi ha moltes assignatures que siguin informatiques, i depen on foten un pel de canya, en certa manera van a filtrar una mica. Després a segon ja es comença a veure més assignatures informatiques, pero encara en queden de les altres. I per acabar tercer és un festival, totes les assignatures son informàtiques, per mi, aquest va ser el millor any de tots (si exceptuem que m'he tirat tot l'estiu fent el projecte) quedaven 2 o 3 de les obligatories, i la resta eren optatives on no es solia anar a putejar el personal.

Actualment estic fent 4t d'EINF, i pel moment tot son assignatures informàtiques, encara que també en tinc que son de la vessant de sistemes, i aquestes no es pas que vagi molt sobrat... pero en fi, un titol ja el tenim :p

Un salut

PD: Toma spam de calité [poraki]
Ja habia escoltat de k hi anaba molta gent a informatica. La meva profe em va dir k estaba molt solicitada...
L'home de les mates que es refereix el Cafetino és aquest XD
http://ima.udg.es/~sainz/

A mi em van estar donant pals 2 anys... però ara ja anem amb 5a perquè això ja dura massa [poraki]
^RöKöKÿ^ escribió:kom CSI o nip/tuck! menkanta la sang!!! [looco] [looco] [looco] [looco] [looco] [looco] [looco] [looco] [looco]
Aya_cat escribió:ualaa la sang jo crec q soc una mica sadika m'encanten les pelis de sang i fetge xD [looco]
la millor peli la de SaW i SaW II dioss una passada
Doncs si us agrada tant la sang ja us ensenyaré els meus instruments de tortura XD.

trape escribió:EDITU: Goya (el pintor) com s'escriu en català: Goya també¿
Gràcies!
És el més probable.

Aya_cat escribió:el que jo diguiii aki hi ha algu de lletres ??? [comor?]
Jo, per exemple.

PD: I en seerj també. Ara que ho penso, em sembla que som els 2 únics dels habituals.

EDiTO: http://ima.udg.es/~sainz/foto.jpg Quin jeto xDDDD.
numeros sucks! letras rollz! jajaja

ser informatico es de una acabadez im-presionante, pasaros todos a letras, xD (q flipao d mierda el seerj este, xD)

naa, escribo pa smapear y pa controlar hasta donde llebo leio, cabrones, como va a acabar de rapido el hilo #12 xD

Saludos [beer]
asiesss ja em sentu millor....
es q es trist estar rodejat de tan informatic kimic i fisic xd
waa rokoky a tu tb t'agrada la fisika?? a mi tb X-D jaja ja en som dos eh!! xD

ei aya ja sas k kuan vulguis parlem de formules kimikes i moviments harmonics!!! jaja
eTc_84 escribió:L'home de les mates que es refereix el Cafetino és aquest XD
http://ima.udg.es/~sainz/

A mi em van estar donant pals 2 anys... però ara ja anem amb 5a perquè això ja dura massa [poraki]
[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] io tb vaig necessitar 2 añs per treuremela...sort de lacademia..
kurras escribió: [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] io tb vaig necessitar 2 añs per treuremela...sort de lacademia..

Jo me la vaig treure el 3r any de matriculat... això si, el primer cop que em presentava.. els altres no em vaig veure en cor [qmparto][qmparto]

PD: Hi ha rumors que el professor aquest és un camisa azul XD
joerr amb aquest profe...perque es tan famos??
osti, ara no se si posar un fotomuntatge que van fer uns de la meva classe... xDD

Diuen que aquest any per fi ja es retira..
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911