Catalans aixakeuvus xD (#12)

16, 7, 8, 9, 10, 11
El de Matrix fa ANYS que corre per la uni... llastima que jo no el tinc [burla3]
Més que es retira.. jo crec que el retiren [qmparto]
eTc_84 escribió:El de Matrix fa ANYS que corre per la uni... llastima que jo no el tinc [burla3]
[qmparto] [qmparto] si ia fa tems que el tinc..

aqui sta..

Imagen
eTc_84 escribió:PD: Hi ha rumors que el professor aquest és un camisa azul XD

Certament, a nosaltres, el primer dia de classe es va posar rollo tejero dient:
"Todos a sus sitios" (se que en Tejero no ho va dir aixi, pero te un aire).

Apart, cert rumor diu, que algú va anar revisió al seu despatx i va entrar dient:
"Bon dia"
a la que va rebre resposta d'aquest estil en plan borde i contundent
"Usted me habla en castellano"

Aclaro que no se si és autentic o no...

Per cert, de la foto un amic meu en va fer una versió alternativa

Després en tinc una altra, pero millor no la poso, qui la vulgui, haura de demostrar ser un gran fan seu xDDD

Un salut
Cafetino escribió:
Apart, cert rumor diu, que algú va anar revisió al seu despatx i va entrar dient:
"Bon dia"
a la que va rebre resposta d'aquest estil en plan borde i contundent
"Usted me habla en castellano"
axo no ho crec...io he anat a alguna revisio d'examen amb ell i parlava en catala io. Cap problema am axo..

Cafetino escribió:
Després en tinc una altra, pero millor no la poso, qui la vulgui, haura de demostrar ser un gran fan seu xDDD

Un salut
NECESSITO veurela.. X-D X-D
juas amb la foto.. [qmparto]
La teva primera classe va ser la meva primera classe, encara que apart de la primera el primer any poc més hi vaig anar [poraki]

O el primer dia de Lógica... al començar la classe... tot serio:
-Dios es un diez, yo soy un nueve y ustedes son un tres; espavílense para llegar al cinco. [flipa][flipa]

PD: Jo recordo gent que li ha parlat en català... almenys a classe, potser el seu despatx és un santuari fatxa XD
eTc_84 escribió:PD: Jo recordo gent que li ha parlat en català... almenys a classe, potser el seu despatx és un santuari fatxa XD
no te cap bandera amb laguila ni cap foto de Franco...o almenus axo recordo.. [sonrisa] [sonrisa]
kurras escribió:NECESSITO veurela.. X-D X-D

Weno, la posare, pro remarco que no l'he fet jo i m'amparo a la llibertat d'expressio i satira [looco]
http://img364.imageshack.us/img364/5824/etig2bp.jpg

O el primer dia de Lógica... al començar la classe... tot serio:
-Dios es un diez, yo soy un nueve y ustedes son un tres; espavílense para llegar al cinco. smile_[flipa]smile_[flipa]

Jo també vaig ser present en aquell moment ^^ pero en recordo un altre:
- Yo soy su obstaculo hacia su aprovado, y ustedes el obstaculo hacia mi sueldo

Un salut
Cafetino escribió:Jo també vaig ser present en aquell moment ^^ pero en recordo un altre:
- Yo soy su obstaculo hacia su aprovado, y ustedes el obstaculo hacia mi sueldo

[qmparto][qmparto]

Però jo l'he vist perdent els estreps i diguent paraules gruixudes per un home de les seves tendéncies shhhhhh

Un dia que es va cabrejar... ¡Cállense COJONES! [qmparto][qmparto]

Va posar el mode Tejero
eTc_84 escribió:Un dia que es va cabrejar... ¡Cállense COJONES! [qmparto][qmparto]

Crec que jo també vaig veure algo semblant... a no ser que fos el teu primer any i estiguessis a classe [sati]

Una altra anecdota que em ve al cap, és d'un dia que va cardar fora tres noies de classe, que van sortir de una en una, i ell els anava mirant al cul amb cara de mala llet, un cop van sortir les tres va dir:
- Terminado el pase de modelos, continuemos con este ejercicio....

Un salut

PD: No sigueu malpensats [qmparto]
Cafetino escribió:- Yo soy su obstaculo hacia su aprovado, y ustedes el obstaculo hacia mi sueldo
[qmparto][qmparto]
Cafetino escribió:Crec que jo també vaig veure algo semblant... a no ser que fos el teu primer any i estiguessis a classe [sati]

És molt possible que fos el primer any, encara estàvem al PI, era cap a l'estiu, i erem poca gent a classe un dijous al matí diria [toctoc]
eTc_84 escribió:És molt possible que fos el primer any, encara estàvem al PI, era cap a l'estiu, i erem poca gent a classe un dijous al matí diria [toctoc]

Es molt probable, ja que a 1r anava al grup de matins, que encara que sembli mentida, hi havia gent que seguia, un d'aquests fa 4t amb mi, i no em canso de restregar-li per la cara aquest fet [sati]

A partir de segon, ja no he sapigut mai més que és fer classe aviat al mati X-D
El tercet de Banyoles venien de matins si no m'equivoco.
eTc_84 escribió:El tercet de Banyoles venien de matins si no m'equivoco.

Si senyor, pero crec que al final van resultar ser-ne més de banyoles
De fet, d'aquests, dos més i jo, som els unics que ens hem tret ETIG del tiron i em passat a EINF... la resta son "veteranos" (sense anim d'ofendre)

Un salut
Vengo d concierto de "Ojos de Brujo" con una compañera, tampoco son para tanto.

Buenas noches.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Spam [qmparto]

(es per pujar el fil, ho faig a fi de bé XD XD )
Os deixo perke mireu el meu profesor de natus... abera k penseu. La veritat eske es molt bon profesor, encara k es pasa amb nosaltres (ens van posar 4 temas de selectivitat en un control la semana pasada...)

http://www.siicsalud.com/dato/dat043/05504000.htm
Continuo justificant les meves 3 xifres, mireu els autors del fil de Malaga.
Uolessss xii he fet l'examen de filo^^ ara esperar la notaa....
mira q es kbron sa cebao amb nosaltres XD i a sobre sem posa a fer la gracia a migc de l'examen i jo ¬_¬
enfinss ara toka a fer una mika el vagoo
si veiesiu el penjat k tinc de mates..... es la ostia se li enva la olla de tal manera k avegades pensa k s'ha fotut algo ilegal al cos, pero com k no en fa la pita em sembla a mi k es genetic el k te. En realitat demoment vaig per pasar al rato ja k al repetir mates... pero bueno aixi anire a clase i de pasada riure una estona amb el boig aket xDD
Yo kreec k els profesor mes estrambotics solen ser el de Cienciès, Mates i dibuix.

Demà Barça-Depor!! kines ganas i ho donen per Tv3 a les 22:00!
trape escribió:Yo kreec k els profesor mes estrambotics solen ser el de Cienciès, Mates i dibuix.

Demà Barça-Depor!! kines ganas i ho donen per Tv3 a les 22:00!

tens tot la raó! sobretot el de tecnologia!!! kin riureeee!!!
vaya papa llebo, a base de franciskaners toa la mañana en tallers xD

Salut! [beer]

PD: spam spam spam xD
el meu profesor el diuen "el babetas" avera si adivineu pk....
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
crec que aviat ens jubilarà del fil aquesta joventut XD sentir parlar de la selectivitat... joer, si crec que encara la tele era en blanc i negre XD
Serem la propera generació no?

PD: Això no es spam...xd
trape escribió:Serem la propera generació no?

ben dit, pero no ens oblidem els q an obert akest fil... [fumando]
seerj escribió:vaya papa llebo, a base de franciskaners toa la mañana en tallers xD

Salut! [beer]

Kuantas de medio litro??
5 franciscaners de medio litro, graduación 11.8º xD ahora he quedao a las 6 en el mismo sitio pa cundirme de xibecas para seguidamente tomarnos unos cuantos cubalitros a precio de moro, xD, como cuido mi higado xD

Saluts! [beer]
seerj escribió:vaya papa llebo, a base de franciskaners toa la mañana en tallers xD

Salut! [beer]

Joder colega, Franciscaners, vosotros estáis forrados...
uno veinte la lata de medio, a parte que todas no las hemos comprado xD
Ahh coño es que en los bares irlandeses y de este palo te cuestan 4€.

PD: ¿Alguien sabe algo de fiesta hoy por la madrugada? Que salgo de currar tarde y no sé donde ir, hay un concierto punki de casparrata y alguien más, pero no tengo ganas..

Grupos: Kasparrata + los Tronchos
Fecha: 03.03.2006
Hora: 22:00
Localidad: L'hospitalet de ll.
Provincia: Barcelona
Lugar: Pub República
Precio: 2 Euros
Comentarios: Concierto organizado por el lokal en el pub república (c/ rosalía de castro, 92 - metro torrassa, l1). estarán tocando: kasparrata (punk desde barberà del vallès, presentando su nuevo disco "estado lamentable") junto con los tronchos (punk-hardcore desde st. boi, presentando su nuevo disco "a sekas"). a las 22:00 puntual, k ha de acabar a la 01:00!!!
fiestas madrugeras ni idea, nos han jodido todaas las raves de poble nou i guinardo, indignante.
Joder nos están jodiendo por todos los lados, Barcelona cloaca total!.

A ver que se moverá por Gracia.
la ostia..ia he recaigut...ahir estava mes o menus b..i avui porto tot el putu dia amb febre.. [uzi] [uzi] [uzi] crec que tinc unes angines de campeonato.. :_(
kurras escribió:la ostia..ia he recaigut...ahir estava mes o menus b..i avui porto tot el putu dia amb febre.. [uzi] [uzi] [uzi] crec que tinc unes angines de campeonato.. :_(

tiu ves al metge no?? ¬¬'

noi que et recuperis!!
^RöKöKÿ^ escribió:
tiu ves al metge no?? ¬¬'
ia hi vaig na al metge...vaig de pastilles fins al cul...poca cosa mes puc fer..sperar k aminori..
kurras escribió: ia hi vaig na al metge...vaig de pastilles fins al cul...poca cosa mes puc fer..sperar k aminori..

estas ven abrigat no?? esta ndavant del pc??? es que eol no pot ser bo per cap de les maneresss!! [mad] [mad]

no deixa estudiar, tinten tornar anticatalanista, no pots curarte el refredat....en fin!!! eol es un vici!!! [looco] [looco]
Es veritat EOL se està passant de convertir en un fòrum a un chat. Els missatges es fan minuts després! menys akest k poso ara k desde les 18 k ningu escriu [poraki] .

Dons ala k et kurris aviat kurras!
trape escribió:Dons ala k et kurris aviat kurras!

[jaja]

I quan t'hagis kurrat, avises eh kurras XD
Ey ETC ya has passat de "Novato" a "Habitual" eh?xd
trape escribió:Ey ETC ya has passat de "Novato" a "Habitual" eh?xd

Si, tant d'spam fa el seu efecte, d'aqui a res seré 'Adicto' :P
yei gent que tal va tot? yo tambe estic una mica refredada :O jaja sembla que ho esta tothom!!
Yo tambés estic una mica refredat, serà aquest temps raru...

Salu2!
jo ja tic millor!!!! tic casi curada^^ aixx q sus explikeu?

p.D seeee jo ja soc adiktaa xfiii!!!!!
ey no sera que teniu la grip aviar aquesta no que esteu tots refredats
[qmparto] [qmparto] [qmparto]
trape escribió:Es veritat EOL se està passant de convertir en un fòrum a un chat. Els missatges es fan minuts després! menys akest k poso ara k desde les 18 k ningu escriu [poraki] .

Dons ala k et kurris aviat kurras!

eTc_84 escribió:[jaja]

I quan t'hagis kurrat, avises eh kurras XD

juju, quin humor... X-D X-D
atelier escribió:ey no sera que teniu la grip aviar aquesta no que esteu tots refredats

Calla calla k l'altre dia vaig tenir que fer un treball sobre la grip aviària aquesta. La veritat eske jo penso k arribara a Espanya total aquest darrers mesos la grip s'ha extés molt ràpid. Vosaltre k hi penseu?

Són les 24:00 El primer post del dia 4/3/2005 :p
Bueno un virus mes, total si no interactues amb l'ocell contaminat no t'ha de pk pasar res.
La grip normal mata mes gent k no pas la grip aviar (aixo o va dir el rajoy xDDD una cosa k suposo k es sensata i certa xDDD)
antycatalan para rato soy yo sois unos mataos no valeis na iros por ahi ya
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11