Catalans aixakeuvus xD (#12)

17, 8, 9, 10, 11
Gerim escribió:
Imagen
X-D X-D

Benvingut Lagunamov!
Wenu m'en vaig a fer el treball de goya....kina merda...
buahh m'acagun en el tio que s'ha equivocat de numero....perk m'ha despertat del meu somniii >_< a sobre es d'hora....ara em toka estudiar ecs :?

p.d. algu a parlat de final fantasy??!! [sonrisa]
uolesss
dioss un moment de descans i ja m'he tingut de llegir una pila de posts Xd

x cert benvingut Lagunamov!!!!!

buff tinc son....

p.d debby dema de q tens l'examen a part del d'angles i q taves somiant ¬¬ jajajaja sempre pensando en verde
Gerim escribió:Hololo! [Ooooo]
Imagen

RACISTA!! [666]
Aya_cat escribió:buff tinc son....

p.d debby dema de q tens l'examen a part del d'angles i q taves somiant ¬¬ jajajaja sempre pensando en verde

tin el de mates a primera hora, quines ganes per cert, i despres angles com tu...

lu del somni...jaja esta be que pensis en verd per variar jaja [qmparto]
[[Debby escribió:]]

tin el de mates a primera hora, quines ganes per cert, i despres angles com tu...

lu del somni...jaja esta be que pensis en verd per variar jaja [qmparto]

ja tens calculadora¬¬?? o siguii q he pensat bee jajajaja pervertida!!!!!!!
sgaesux escribió:
RACISTA!! [666]

6000€ de multa
no es x res... pero notu cierto aire de pikes es pot saber que passa q no m'enteru xdd
Tenim nou fil anti-català a Misce! obert per qui? Si, en morr [sati]
No es anti-catalán, no sé si te habías dado cuenta, cuando la cosa gire a lo de siempre pediré que lo cierren. Pongo aquí unas cosillas de uno del psc que hacen gracia, pero que desvirtuaría el otro hilo. Todos los hilos que hablen sobre nuestra comunidad no tienen porque ser anticatalán.

Euro.opa Res: 4 de març de 2006

CATALUNYA JA ES "NO NACIONALISTA"

L'acte que la nova formació política "Ciutadans de Catalunya" (CDC) havia preparat al teatre Tivoli de Barcelona pel dia d'avuí ha sigut tot un èxit, rebassant totes les expectatives creades. Tota la "sucietat" catalana s'ha movilitzat per acudir a la cita i a part d'omplir el teatre, 1 milió de persones segons la Guàrdia Urbana i 7 milions (és a dir, tota Catalunya), segons els organitzadors s'han quedat a les portes del teatre sense poder entrar per manca d'aforament.

Després de l'acte, amenitzat per un aprenent de "Clown" disfressat de "Mosso de quadra", les masses s'han dirigit cap el palau de la Generalitat, amb la intenció de fer garantir que la bandera espanyola onegi per sempre més a l'immoble oficial. Segons declaracions d'un dels portantveus; "s'ha d'esborrar el nacionalisme a Catalunya, assumint d'una vegada que Catalunya forma part de la no-nació espanyola". Entre crits de suport, i càntics en contra dels castellers i la botifarra, Arcadi Espadña, Ajatolà no nacionalista de CDC, ha declarat que: "després de 23 segles de govern nacionalista, la ciutadania catalana per fí havia despertat fent possible que ell pogués seure a la poltrona del poder".

Les primeres mesures que adoptarà CDC ja s'han donat a conèixer; s'obligarà a la cadena de supermercats "Bonpreu" a canviar el seu nom comercial per tal d'adaptar-lo al bilingüísme, així, a partir d'ara, la cadena passarà a anomenar-se "Ganga", que és un mot que pot ser entés tant per castellano-parlants com per catalano-parlants. Per altra banda, algunes viles i pobles també hauràn d'adaptar els seus topònims; a continuació es mostra una llista amb alguns exemples:

El Prat de Llobregat - El prado del Llobregat
Malgrat de Mar - A pesar del Mar
Solsona - Solosuena
Altafulla - Altahoja
Torredembarra - ChalédelBarra
Lloret de Mar - Lorito de Mar
Amposta - Ampuesta (que fins i tot ja té domini a internet en la llengua de cervantes: http://www.miampuesta.com)

Francés de Cabreras, un altre dels representants de la formació, ha declarat que "Cataluña no necessita cap estatut perqué ja existeix una constitució espanyola no nacionalista" i ha recordat que "es seguirà potenciant l'ús del català amb una reforma que pretén anar moldejant totes les paraules de l'idioma per acostar-les a la fonètica espanyola".

La repercussió internacional no s'ha fet esperar i diversos presidents no nacionalistes d'altres estats, encapçalats pel president americà George IBM Bush, han anunciat que realitzaran visites oficials a Warcelona en els propers dies.

PD: Se les nota con un poquillo de resquemor, e intentan asociar una vez más al partido al rancio españolismo, pero fà gràcia. Euro.opa press xDDDD.
sgaesux escribió:RACISTA!! [666]
:?
morr escribió:No es anti-catalán, no sé si te habías dado cuenta, cuando la cosa gire a lo de siempre pediré que lo cierren. Pongo aquí unas cosillas de uno del psc que hacen gracia, pero que desvirtuaría el otro hilo. Todos los hilos que hablen sobre nuestra comunidad no tienen porque ser anticatalán.

PD: Se les nota con un poquillo de resquemor, e intentan asociar una vez más al partido al rancio españolismo, pero fà gràcia. Euro.opa press xDDDD.

Bueno, mentre no triomfi el borreguisme ni s'avanci cap al tercermundisme reinant als territoris veïns, ja m'està bé.
Hi havia bastanta calma ultimament a misce y ara tothom te ganas de brega.

A mi el k mes em reventa es gent de fora k parla sense saber la realitat d'aki. Hoy k si es posen a discutir els de castella la manxa sobre els seus goberns jo no mi ficare ni defensare res ja k no en tinc npi?? Doncs el mateix s'haurien d'aplicar molts.
Lo més divertit és que han dit que el seerj és nacionalista [qmparto]
NGC escribió:Hi havia bastanta calma ultimament a misce y ara tothom te ganas de brega.

A mi el k mes em reventa es gent de fora k parla sense saber la realitat d'aki. Hoy k si es posen a discutir els de castella la manxa sobre els seus goberns jo no mi ficare ni defensare res ja k no en tinc npi?? Doncs el mateix s'haurien d'aplicar molts.

si que tienen idea, ya que una vez vienieron una semana a un camping en catalunya o a algun alberge y todos hablavan catalán y no daban su brazo a torcer, hombre de dios! [tomaaa]

modo ironico off, xD.

Saludos [beer]
Pujo això k esta molt desanimat 3 hores sense contestar ningú!
juer..aixo se sol fer quan passa un dia o axi sense que ningu contesti...pero per 3h.. [tomaaa] [tomaaa] en fi..
es vritat avui este sosus U_U q heu tingut resaka o que??

p.D: Rokoky ja me passat el joc^^
Aya_cat escribió: q ahi vau tenir resaka o que??
en tot cas seria avui la resaca no? [sonrisa] [sonrisa]

io ncara estic malalto, aixi que de surtir res..portu tot el finde aqui tancat.. [burla3]

PD: :Ð veig que ia ho has corregit..
si si sorry ja ho he canviat :bu
xD hu sentu, es que estic mol tiquismiquis avui, suposo que son tans dies aqui tancat..

No ho he pogut evitar.. [burla2]
no pasaa res jo es que entre la historia i l'angles tmp se q escric ;-)
Aya_cat escribió:es vritat avui este sosus U_U q heu tingut resaka o que??

p.D: Rokoky ja me passat el joc^^

uuueeee!! kuan has taradat??? has llegit instruccions del fil dels ositos?? mjuas mjuas mjuas

hola people! un cap de setmana sense pòstejar...se m'he fet etern....aquest estiu no se com sobreviuré sense eol [snif] [snif] [snif] [snif] [snif]

bueno me les piro a estudiar català!! ZzzZZ ZzzZZ ZzzZZ
eee q jo le fet solaa no si val aixo pos nuse no he mirat quan marcava pero crec q bastant xq tava jugant e nat a dinar i he turnat o sigui q bastant xd
yei gent :D de kin joc parleu??
^RöKöKÿ^ escribió:aviam qui sel pasa el joc dels ositos!! ^^

:P :P :P :P jo ja me le pasat!! ^^

joer, no se li pot disparar al os, de joc d'akets prefereixo el de matar teletubies xDDDDDDD
[tadoramo] on es el joc de matar teletubies????? jo vull! jo vull!! [tadoramo] [tadoramo]
^RöKöKÿ^ escribió:[tadoramo] on es el joc de matar teletubies????? jo vull! jo vull!! [tadoramo] [tadoramo]

http://www.starterupsteve.com/swf/tele.html
Jaja el dels ositos esta guapisim!
jajaj aquest joc es la ostia k wai xD matar teletubis?? yo el vui!! :D

pd yellowcard kina pasada aya!!
Parlan del partit politic d'esquerres que tan li agrada al morr, sort que diuen que son d'esquerres, perque sino un pensaria que son l'esquerra pero del pp, veient que el creador apart d'escriure articles per faes, del nostre amic ansar, diu cosses com les seguents:

Arcadi Espada en LD:

entrevista en LD escribió:
P: Si regresase Vidal-Quadras (y parece que hace movimientos para ello) a la política catalana, ¿se plantearían los firmantes del manifiesto la prioridad que otorgan a la creación de un nuevo partido? ¿Contemplarían la posibilidad de empotrarse en el PP? ¿Creen que podrían cambiar el discurso de los populares?

R: "En esto voy a responder por mí, porque no hay una respuesta colectiva a dar desde el manifiesto”, contesta Espada, antes de decir de Vidal-Quadras que es, "tal vez, el político más brillante que ha dado Cataluña después de la recuperación autonómica".

Sobre el 11M:

entrevista en LD escribió:El Gobierno no mintió: el Gobierno encaró con torpeza, seguramente (pero con explicable torpeza), una situación inimaginable, y, con independencia de esa torpeza, creo que ofreció a los españoles una información de lo que había pasado sobre la cual, a un año y pico vista, no hay todavía un solo dato nuevo, ni nada que desmienta el relato fundamental que el ministro Acebes y José María Aznar hicieron sobre el 11-M.

[carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad]
kony amb els teletubies!! que xulo!!

[ayay] [ayay] [ayay] [ayay] jo els mirava.....
HEADSHOT!!!!!!!!
[uzi] [uzi] [uzi] [uzi]
xDDDDDDDDDDDDDD
el joc dels teletubies va ser dels primers jocs en flash k vaig veure per alla al 2001 crek k era, ya te els seus anys...

Yo espero riure a les proximes eleccions haviam si no obtenen cap diputat, sino es aixi aleshores em començaria a preocupar, a no se k els hi treiesin al pp.

Jo crek k el vidal-quadras hauria se estar al pp i al pike al nou partit aket del boadella.

El boadella vaja un... un k es fa seves les obres fetes per tots els joglars, o k kuan detenen als joglars per una obra va el molt gallina i s'escapa a frança i deixa tirats els seus companys... maleit desgraciat.
Salut i força al canut! bona nit pallus!!

[maszz] [maszz] [maszz]

i haig de estudiar .....
dons io feia cachu que no hi jugava i ara m'he tornat a fer uns viciss.. En el seu moment em va triumfar moltisimm.. Era quan tothom rallava amb els putus teletubis.. [uzi]

PD: men vai a durmirr
aixx pero aixo tots el politic almenys els d'ara ... en fins que hi farem
keops, el retrassat del Boadella només enganya als que són com ell, no sé si se m'entén..
Els catalans estem més que habituats a escòria així, són molts segles aguantant-los XD
rajoy diu q es l'esquerra de españa...

boadella i esbirrus diuen q son l'alternativa no nacionalista de catalunya

la gente me llama manuipulador nacionalista

io veient com va tot, al final em faré carlista i tot xD visca els furs! visca! xDD

Saluts anda [beer]
seerj escribió:rajoy diu q es l'esquerra de españa...

io veient com va tot, al final em faré carlista i tot xD visca els furs! visca! xDD

Saluts anda [beer]

[qmparto] [qmparto] [qmparto]

una cosa que per les eleccions anteriors vaig veure que hi havia carlins i tal encar....pero aquests qui els vota??? qui es el carles que recolzen ara??? ein? ein? ein?

pd. nanit un altre cop...aixo es un vivi [looco] [looco]
seerj, ens unim al partit polític de 'Ciudadanos Cabreados' o en creem un? [qmparto][qmparto]

(existeix)
seerj escribió:rajoy diu q es l'esquerra de españa...

Saluts anda [beer]

Lidera la 4ª guerra carlista el general serj!!!! Amunt les birres!!!
ara no crec q defensin cap succesor, es més un sentiment tradicionalista i asin casposil standard xD (volen restablir els furs de les antigues corones d'espanya i tal per exemple), hi han dos o tres de partits carlistes, uns van d'esquerres i tot, s'han de veure els seus anuncis ahi amb les parrillades q es foten alçant crucifixes i tots amb boina, mol macus ells, xD

de falange tb hi ha dos la falange autentica y la de las jons, en mi barrio els van votar uns 1000 i picu si mal no recordu, ho vai mirar x riure una mica, xo al final quasi em da algu con tantos vots q van tenir...xDD

[beer]
podriem fer el partit polític de eol, el dels catalans i el dels anti.catalanistas....

si ens votessin tots els registrats seria un bon numero!! no trobeu?? xD
Seerj en realidad son tres falanges.

Por gilipollas y por culpa de la incompetencia de mi facultad, mañana no se a que grupo de prácticas voy. No se dignan ni a publicar un listado de grupos de prácticas.

Putos caos académico.

PD: Etc, cuidado.
Y sí amigos, es lo que tiene el nacionalismo: que o estás con él o contra él, por lo que oye, si te opones a él, tienes que ser por cojones uno de sus obsesivos "enemigos tradicionales". Si criticas o te opones al nacionalismo catalán o vasco, es que vamos, tienes que ser un facha o un ultranacionalista español del cagarse, cegado por la ira, la irracionalidad y el aguilucho de franco, de igual manera que quien se opone al nacionalismo español tiene que ser un nacionalista catalán, vasco, un rojeras o "todas las anteriores son válidas".

¡Qué gran verdad! Lo mejor que he leído en EOL desde hace mucho tiempo.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
El dia que vea a un autodenominado no nacionalista atacar a los perifericos y a l central por igual me creere algo de esa utopia d texto.
tzare escribió:El dia que vea a un autodenominado no nacionalista atacar a los perifericos y a l central por igual me creere algo de esa utopia d texto.

tzare, ja t'han rentat el cervell que parles en llenguatge antic? [poraki]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
eTc_84 escribió:tzare, ja t'han rentat el cervell que parles en llenguatge antic? [poraki]

osti, es que amb les últimes incursions al fil del pixapins estava fent us del meu bilinguisme (real i no de bokilla com altres[sonrisa] ) i no havia tornat al mode carod XD XD
tzare escribió:osti, es que amb les últimes incursions al fil del pixapins estava fent us del meu bilinguisme (real i no de bokilla com altres[sonrisa] ) i no havia tornat al mode carod XD XD

No se t'ha imposat prou el català encara, a partir de demà racció doble, i al restaurant, menus només en català! [poraki]

PD: Va, et toca tancar el fil [poraki]
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11