Catalans aixakeuvus xD (#12)

17, 8, 9, 10, 11
Bienvenido josema , que veo que es de Gerona.

Vengo de currar , ahora ceno y me piro de fiesta a Hospitalet.

Vaya bien, gente.
Que curiós que els anticatalans solen ser bastant ignorants... [toctoc]
eTc_84 escribió:Que curiós que els anticatalans solen ser bastant ignorants... [toctoc]

No m'extranyaria pas que aquest personatge fos de salt XD
Cafetino escribió:No m'extranyaria pas que aquest personatge fos de salt XD

Si és que no hi ha res de bo a Salt [poraki]
Suposo que has rebut l'MP XD
eTc_84 escribió:Si és que no hi ha res de bo a Salt [poraki]
Suposo que has rebut l'MP XD

Excepte jo [poraki]

Si que l'he rebut.... mes aviat em callo l'opinio de certs anti-anti perque acabaria banejat [sati]
vaja con el josemaa es veu simpatic el xaval (ironia).... un intruso mas jajaja q hi farem a aguantar-lo no?

p.d x cert q fan a hospi ? q no menterat xD
yo ya vengo, hoy me recojo pronto q mañana tengo coses a fer :P (vaya papa que porto un altro cop xD)
Bon dia a tots!
Ja començem bé el dia, amb un anticatalà nou per aki...
K us conteu?
Bon dia a tots, menys al troll ignorant, ja podrien aprende a escriure abans de perdre el temps en un fil de persones a les que odien.

Es veu que l'hi ha caigut be a l'altre troll, vull dir al skin del nuvol rosa. [poraki]

PD: missatge reportat.
bon dia, o no.. [burla3]

io tb he reportat...
Ya sabéis la consigna, DFTT.
Bon dia!

Jo també el vaig reportar

Un salut
Em sembla que el vam reportar tots...

Fins i tot amb això aprofitem per fer spam [+risas]
xD ia ets adicte etc?

pude si que sha aprofitat x fe spam, pero crec que ho hem fet b i amb prou feines hem alimentat al troll...reportant i ale..
SPAAAAAAAAAM!!! xD

Quin ritme que porta aquest fil, d'aqui poc el #13
keops escribió:Es veu que l'hi ha caigut be a l'altre troll, vull dir al skin del nuvol rosa. [poraki]

Era broma. En Hospitalet ayer habían varias cosas, primero un concierto punk de Casparrata en L1 La torrassa, después en el CSOA La Ópera unas cosas raras, al primero no pude ir porque estaba currando y del segundo ni me enteré porque me enconctré con mucha gente que conocía, y estuve hablando con ellos en la calle.

Oye Aya, no pienses mal, pero si realmente te llamas así, es un nombre muy bonito. Siempre me han gustado nombres de este tipo como Estel, Luna, Estrella, Vera...

No joven no, no lo pienses más, aún estás a tiempo, ¡Emborráchate!.
Ya estamos, ¿Es que no se puede decir nada aquí o qué?

Imagen
morr escribió:Imagen

salut i força al canut!
eTc_84 escribió:Si, tant d'spam fa el seu efecte, d'aqui a res seré 'Adicto' :P

T'han tornat a Banejar i m'ho he perdut?? XD xD
ui no no ya me gustaria llamarme aya pero va ser q no jajaja
aya lo saque de un comic pero gracias^^
x cierto, el cali de l'obella de tallers, cada vez peor...una agriez...menos malñ que ahistaba mi amiga la xibeca para salvarme de tan desgarradores sabores a esas horas de la vesprada xD
morr escribió:Ya estamos, ¿Es que no se puede decir nada aquí o qué?

Imagen

Això dic jo, ets una mica irascible ¬_¬, a mi Aya em sembla un nom curiós també [burla3], encara que si no m'equivoco es diu Sonia, que també és un nom maco [looco]

Això això, per la igualtat, que ens deixin de robar [sati]

sgaesux, mira la data de registre [chulito]
Aya em sona a una serie de manga... pot ser Aya_cat? de kina serie el vas treure?

Visca el Manga i l'anime!
et sona per ayashi no ceres la aya ... pero jo el vaig treure de gals ^^
i si em dic Sònia i graciess x dir q es macu ^^
Imagen

[qmparto] [qmparto] [qmparto]

gente, hoy un eoliano (khassius_BCN) pincha en un bareto de sant adrià, podriais no hacerle el feo e ir... [boing] (no digo que va a pinchar por que no iriais ya directamente, quiero veros utilizar un minimo de imaginación xD)

Imagen

de 9:30 a 1:30, en un local llamado la maquinita de vapor ([qmparto] [qmparto])

Saluts [beer]
Me lo plantearía si no tuviese que currar, iré al curro contentillo que me voy a hacer unas birras en Gràcia.

Adéu!.
Si tingues més edat m'ho plantejaria....
Si no hagués quedat per a veure el Barça... (més info al fil del buen rollito por Barna).
i quina musica puncha?
Es veritat avui Barça-Depor!! A tv3 a las 22:00!

Yo dic k kedaran 2-1 i k sera un partit dificil per el barça pero al final Etoo marcarà el gol de la victoria!. (Pronostic...)
Gerim escribió:Si no hagués quedat per a veure el Barça... (més info al fil del buen rollito por Barna).

L'etc acabat de registrar i tu moderador? pero que a passat? thas fet amic de l'aleix? XD XD

Kurras, Metal. [babas]
sgaesux escribió:L'etc acabat de registrar i tu moderador? pero que a passat? thas fet amic de l'aleix? XD XD

Han fet un pacte contra l'invasor eTc XD
jo aniria pero ja he kedat [ginyo] [bye]
Gerim escribió::o

i que moderes? XD
sgaesux escribió:
i que moderes? XD

Ves amb compte el que preguntes.... l'ultima persona que ho va fer no se l'ha tornat a veure [sati]
sgaesux escribió:i que moderes? XD
Escolta, tu a mi no em vacilis, eh?
Gerim escribió:Si no hagués quedat per a veure el Barça... (més info al fil del buen rollito por Barna).

Imagen

Adeu adeu! XD
Gerim escribió:Escolta, tu a mi no em vacilis, eh?

ja ho sé! moderes la safata d'entrada dels teus MP, felicitats!! XD
Merda el Madrid a guanyat.... ara diran k a sigut per el nou president... lo pitjor x el madrid eske avui el arsenal ha guanya 0-4 en el seu partit de la liga inglesa. K es fotin....

Ten minutes to Barça-Depor...!
Nenita escribió:Adeu adeu! XD

Et volem a la propera trobada de catalans! [+furioso]
Al final el Barça ha guanyat... com deia yo Etoo ha salvat el partit :-P A xuparla el Madrid...

VISCA EL BARÇA 3-2!
yo ya vengo...

el barça no era escusa, lo hemos visto ahi de mientras haciamos unas beers, xD

naa prto una papa interesant, xD, sortiria més encara aquesta nit, xo me moderat, que no pot ser, encara em queda un examen parcial per dimecres que ve...(mamat)

valla escusas más, más...xD, no, tranquilos, hastau a reventar, asi que no hubierais cabido [tomaaa]

creo que es mi primera taja sin mi racion de bravas en muuuuuuuucho tiempo xD, no pot esser, too dejenera ya, no se tiene respeto ni a las tradiciones ancestrales!

x cierto, hoystaba x maremagnum y me qudao flpando, putos guiris que van carajas antes que yo y la lian cosa linda, dignos, dignos, como disfrutan xD

Saludooooooos [beer]
ei que jo també soc català.
soc de Badalona, Barcelona
Nenita escribió:Imagen

Adeu adeu! XD
Hololo! [Ooooo]

I a tu què et passa, vas a post per any?

sgaesux escribió:ja ho sé! moderes la safata d'entrada dels teus MP, felicitats!! XD
Imagen

PD: Benvingut Lagunamov!

PD2: Tingueu-me en compte l'hora, si us plau.
Bua avui me despertat a les 10.30, kuants diumenges feia k no em pasava algo similar..... bueno aixi tinc part del mati per fer alguna cosa.

Ja podria haber anat guanyant el barça al acabar la primera part mecagun l'ostia, va se un dia negre per les apostes ahir.... k hi farem.
NGC escribió:Ja podria haber anat guanyant el barça al acabar la primera part mecagun l'ostia, va se un dia negre per les apostes ahir.... k hi farem.

Que et vas apostar? Explica explica

Lagunamov escribió:ei que jo també soc català.

Benvingut!! Pel k veig t'agrada el FF VIII no?
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11