Catalans aixakeuvus xD (#12)

morr escribió:Ohhhhhhhhhh...Ya sabes, denuncia anónima a la Generalitat.

Si que en saps morr, es nota que ho has fet varies vegades [sati]
bon dia... ia me axecat ben malalt... soc la ostia me caguntot [+furioso] [+furioso]

En fi, vaig a vegetar al sofa... [burla3]
Bon dia, ningú ho ha demanat però fa mal dia.
yeii gent ya tornu a ser aki...k dura es la rutina jaja encra k dema començu examens >_< spero k em vagin be jaja
[[Debby escribió:]]yeii gent ya tornu a ser aki...k dura es la rutina jaja encra k dema començu examens >_< spero k em vagin be jaja

no parlem de examens.....U_U jo també començo demà.......i avui toca estudiar !!! buaaaaaaaa

molta quedada i tal però ningu ens diu clarament quan i on no?

see ya!
seee pero tas donat conte ens tenen por jajajaja^^ colta bolera nooo plisss q soc pesima !!!!!! i lu dels calçots si els compreu volsatres ja em va be^^

aixxx q he d'estudiar!!!!!!!
Jo acabo d'arribar de l'insti... kinas ganas tenia després de 6 horas sense parar...!
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
lo bo de la bolera es que si les femelles van amb minifalda quan llencen la bola .... XD XD
bé, ja se que la minifalda es del passat, pero jo sóc d'una altra epoca XD
ome...tu creus k sin nem a la bolera ens posarem mini??....mmm....crec k no eeh jaja

p.d. a mi els calçots no m'agraden jaja pro es fara un esforç xd
[[Debby escribió:]]ome...tu creus k sin nem a la bolera ens posarem mini??....mmm....crec k no eeh jaja

p.d. a mi els calçots no m'agraden jaja pro es fara un esforç xd

de la il.lusió tb es viu dona [666]

pd. lo dels calcçots no se no se, l'altra kdda vam acabar menjant al telepizza [carcajad]
tzare escribió:bé, ja se que la minifalda es del passat, pero jo sóc d'una altra epoca XD
qui diu que la mini esta pasada de moda?? [666]
kurras escribió: qui diu que la mini esta pasada de moda?? [666]

cony, costa de veure'n, a la meva epoca feien furor :D :D :D
ome ara clar k costen de veure...es invern....i fa fred coi jaja pro a l'estiu no.... :o
que collons fa fred si ja som a les portes de l'estiu [jaja]

algu a parlat de calçots [looco]
keops escribió:que collons fa fred si ja som a les portes de l'estiu

com q a les portes de l'estiu¿?¿? l'ivern a de durar mes q sino els eskiadors ens fotem i ens kedem sense neu...
deixa q encara duri fins a setmana santa jejej
wau oscuros! ets eskiador? yo fa un munt de temps k no eskiu jaja segur k em fotria una ostia de les bones!!
dons io nestic fins als mismissims de la fred.. portu una galipandria a sobre descandol...

am lu b que sesta a la platgeta... [snif]
oscuros escribió:

com q a les portes de l'estiu¿?¿? l'ivern a de durar mes q sino els eskiadors ens fotem i ens kedem sense neu...
deixa q encara duri fins a setmana santa jejej

hi estic d'acord!! i si la primavera pogues continuar sent l'hivern millor

pd: despres de livern va la primavera no???? ¬¬'

skiar powaaa!! tinc unes ganes de tornar a portainé!!! ^^
Seguiu somiant no anirem amb miniis i menys x jugar a bolus not fot ¬¬ a més tinc refredada!!!! nomes em faltaria aixo
caaaaaalçots [babas] [babas] [babas] [babas] [babas]

d'aqui dos dmingos tengo calçotada de clase, xD seremos solo los renegados anti pijos de clase (unos 10-15 más nuestras respectivas acompañantes xD), que no nos llaman los pijails cuando hacen cenas...que se jodan xD, un colega q tiene contastos pillara 200 la semana q viene, supongo que más algo de chicha que se pille, alcoholes varios y drogas varias ya farem el fet, xD, como nos cuidamos [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

Saludosh! [beer]

PD: vaya papa he pillao hoy en la uni [tomaaa]
Diosssss 200 jaja vais fuertes eh?.

Sólo quería comentar un dato, cuando yo aquí puse ciertas fotos ví comentarios "no me gusta el pelo ese..." y cosa así, pues quiero aportar que las skingirls llevan todas minifalda. Digamos que forma parte de la vestimenta.
morr escribió:Diosssss 200 jaja vais fuertes eh?.

Sólo quería comentar un dato, cuando yo aquí puse ciertas fotos ví comentarios "no me gusta el pelo ese..." y cosa así, pues quiero aportar que las skingirls llevan todas minifalda. Digamos que forma parte de la vestimenta.

LLastima que el que no portin sigui cervell [jaja]
joder no son tantos, si somos 10-15 mas acompañantas quiere decir unos 20-30, es decir, seguramente menos de 20 por cabeza, una nimiez jajaja

Salut [beer]
seerj escribió:joder no son tantos, si somos 10-15 mas acompañantas quiere decir unos 20-30, es decir, seguramente menos de 20 por cabeza, una nimiez jajaja

Salut [beer]

Doncs us quedeu bastant curts
yo no es por nada e igual ya se a dicho pero... valencia y alicante no son de catalunya y queda un poquito mal en la supuesta lista ¬_¬
BuBaX escribió:yo no es por nada e igual ya se a dicho pero... valencia y alicante no son de catalunya y queda un poquito mal en la supuesta lista ¬_¬

ein? ein? ein? ein?

una cosa jo aquest cap de setmana vam fer calçotada al poble, hi vulguis o no amb 10 per cap que hi havia ja n'hi havia prou!!

seerj i salsa que??? algu en sap fer??? amb lo bona que està!!!

continuu estudiant!! see ya!! [Ooooo] [Ooooo]
10 per cap, no en tinc ni per començar [tomaaa]
Rokoky escribió:continuu estudiant!! see ya!!

A mi també en passa mentre estudioo.... no puc parar de deixar un minutet EOL!
la salsaaa...
ma mare en sap fer i molt bonaa pero no crec que la fagui XD! pero sempre es pot comprar no?
Ieee,

aquí vinc amb intenció clarament spameril mentres estic fent pràctiques de postgresql.

Dos coses:

1. Han fotut una pancarta gegant de la COPE aprop de casa meva. Textualment hi fot: "Enhorabuena por tener las cosas claras". De moment la pancarta està sencera però no crec que duro massa XD.

2. M'han donat una de les dos places d'Erasmus que hi havien per Espoo (Finlàndia).
Si, ara es quan los porto per corbata. Demà vaig a parlar amb lo director sobre una assignatura concreta i avere que diu.

Cagondé, vaig pilladíssim de temps. Amb una mica de sort intentaré escriure algo abans d'arribar al #13, que ultimament aneu cagant llets.

Salut!
BuBaX escribió:yo no es por nada e igual ya se a dicho pero... valencia y alicante no son de catalunya y queda un poquito mal en la supuesta lista ¬_¬

BuBaX, si te importara de verdad leerias con más atención las cosas...aqui la gente se apunta ella, no los apuntan esos que viven en el norte llamados catalanes, es decir que quien se encuentr apuntado se siente catalán y así lo hace saber. No quiero hacer juicios sin conocer, pero la verdad, un poco "pa liarla" parece estar hecho ese post...

La salsa la faré jo en part, que pah algo se haserla [Ooooo], aunqeu seguramente no haré toda, mucha la compraremos si no saben ellos, que no es plan de ir de chacha xD.

Saluts! [beer]
quelcom escribió:Ieee,
2. M'han donat una de les dos places d'Erasmus que hi havien per Espoo (Finlàndia).
Si, ara es quan los porto per corbata. Demà vaig a parlar amb lo director sobre una assignatura concreta i avere que diu.

Cagondé, vaig pilladíssim de temps. Amb una mica de sort intentaré escriure algo abans d'arribar al #13, que ultimament aneu cagant llets.

Salut!

A follar eh coleguilla, anda que no, estáte atento al barco del amor ese. Tengo un colega que fue y me ha dicho que es bestial. Me dijo: "Sabes eso que dicen que se fue a por sal y acabaron en la cama" Pues me pasó.

El inglés lo básico, fuck, condom, aids, bed, baby, age ( alomejor te llevas sorpresas), bueno y tits, pussy y un largo etcétera en este tema.

PD: Tema firma, porque coño pongo center y la imagen no se centra.
lo pones en mayusculas? intenta ponerlas y si no, pos no se xD.

Saludos [beer]

PD: ahora acaban de sacar vuelos baratos a helsinki de estos palo ryan air, habrá que provar [sonrisa] [sonrisa] [sonrisa]
moor com posses lo de center??

Imagen

[*center]---[/center*]
quelcom escribió:Ieee,

aquí vinc amb intenció clarament spameril mentres estic fent pràctiques de postgresql.

Dos coses:

1. Han fotut una pancarta gegant de la COPE aprop de casa meva. Textualment hi fot: "Enhorabuena por tener las cosas claras". De moment la pancarta està sencera però no crec que duro massa XD.

Salut!

Pero si vas a finlandia les clases no les donaran en fines?? O ja es un lloc on les clases les donen en angles??
ualaa finlandia jo sempre he volgut nar a finlandia nuse em fa gracia... jo dintre un parell d'anyets i me n'anire d'intercanvi a londres^^.. q diuss ja hi estat pero m'encantaa ((tic fatal))

en teoria tic estudiant i ho he fet !!!!!!!! ara tic en pleno descans ^^ només vex barroc i renaixement i lit catalanaa tic fatal
Aya_cat precisament avui a mi m'han fotut un rotllo del barroc i el reinaxement. La veritat eske es super pesat. L'unic del que m'enrecordo del k m'han explicat avui eske el barroc es un art molt recarregat...xd!
i en la literatura tambe es passaven amb les figures retoriquesU_U i de sintaxi, i tot es molt negre i tot perque només volien impressionar, els i agradaven les paradoxes i els contrastos ..... crec que m'ho see ^^

sorry pel rollu.. a ningu l'interessa el barroc
sort am akets exams.
io acabu de venir del metge.. noseke viric.. am febre i tot [+furioso]
i dma tinc practiques a les 8 [burla3]

Aya_cat escribió:sorry pel rollu.. a ningu l'interessa el barroc
tens rao [666]
kurras escribió:

tens rao [666]

[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
Aya_cat escribió:Seguiu somiant no anirem amb miniis i menys x jugar a bolus not fot ¬¬ a més tinc refredada!!!! nomes em faltaria aixo
Com que no?? Qui era el que portava la llista, que no me'n recordo? Que aparegui aquell impresentable, que em borri que ja no vinc :o.

quelcom escribió:Bla bla bla [maszz]
Felicitats company! Ja veuràs com això de l'Erasmus val la pena ;).

Escolta, t'interessaria venir a la kdda que estem començant a organitzar? Si no respons per aquí trobaré la manera de localitzar-te, no t'escaparàs!

NGC escribió:Pero si vas a finlandia les clases no les donaran en fines?? O ja es un lloc on les clases les donen en angles??
Suposo que tindràn un elevat percentatge de classes en anglès (com a mínim).
Cullons sembla k tothom esta refredat aki, jo tmb xDDD per sort no tinc febre nomes mocs mocs i mes mocs.
Gracias keops, el capítulo de hoy de "Los Serrano" ha estado colosal, me duele la garganta de tanto reír.
morr escribió:Gracias keops, el capítulo de hoy de "Los Serrano" ha estado colosal, me duele la garganta de tanto reír.

Tu mires 'Los Serrano' ? ¬_¬
Aquí un que us intentarà fer enveja no estan refredat [poraki], de fet, en els últims 5-6 anys lo màxim que he agafat va ser fa poc, una grip o semblant molt xunga, que em va fer passar dia i mig al llit que pensava que allí em quedava [mad][mad] despertar-se amb suors 15-20 vegades durant una nit no és recomanable per ningú.. però després, un parell d'aspirines, i com nou [beer]

Per cert, sort quelcom [beer] amb això de l'Erasmus, ja ens aniràs posant al dia [oki]. Tard o d'hora s'haurà de fer un pensament, però amb un únic possible destí: Alemanya.

Salut [barret]

Edit: DANNY ha estat a punt d'arribar a les tres xifres en el fil de Barcelona... perquè llavors digueu [carcajad]
Sí. Además te aconsejo que lo mires, es de lo poco de televisión que veo.

Por cierto nuestra selección ha ganado 3-2 a los traficantes de elefantes.
eTc_84 escribió:Edit: DANNY ha estat a punt d'arribar a les tres xifres en el fil de Barcelona... perquè llavors digueu [carcajad]

No seria el primer cop, de fet es habitual que hi arribi XD

Pero aqui "te mes delit" perque sou mes els que postejeu força. A l'altre fil som bastants, potser mes que aqui, pero que si no escric jo el fil mor XD Llavors es normal (bueno, una mica) que tingui sempre tants posts, pero tu aqui no tens excusa, aqui sempre hi ha moviment XD (es a dir, hi ha uns 10 que postejen molt, cada dia, a l'altre hi ha gent que posteja 5 posts cada setmana U_U)

Hola [bye]
DANNY escribió:No seria el primer cop, de fet es habitual que hi arribi XD

Pero aqui "te mes delit" perque sou mes els que postejeu força. A l'altre fil som bastants, potser mes que aqui, pero que si no escric jo el fil mor XD Llavors es normal (bueno, una mica) que tingui sempre tants posts, pero tu aqui no tens excusa, aqui sempre hi ha moviment XD (es a dir, hi ha uns 10 que postejen molt, cada dia, a l'altre hi ha gent que posteja 5 posts cada setmana U_U)

Hola [bye]

Si, això ara, perquè la gent nota el canvi de temps en forma d'spam, abans costava molt acabar un fil.. XD
A més, vosaltres ja aneu pel #17 i això que vau començar bastant més tard que nosaltres. Això si, tens un aliat spameril, el Gerim [poraki].
Salut
DANNY escribió:Pero aqui "te mes delit" perque sou mes els que postejeu força. A l'altre fil som bastants, potser mes que aqui, pero que si no escric jo el fil mor XD Llavors es normal (bueno, una mica) que tingui sempre tants posts, pero tu aqui no tens excusa, aqui sempre hi ha moviment XD (es a dir, hi ha uns 10 que postejen molt, cada dia, a l'altre hi ha gent que posteja 5 posts cada setmana U_U)
Excuses de mal postejador :o.

Per cert, és de mala educació voyeurejar i no postejar (més sovint).

PD: No sé que seria de mi sense aquests dos Fils de Postejament Massiu (FPM), i sense el ciruelo xDD XD.
Gerim escribió:Excuses de mal postejador :o

Excuses? Si estic dient que ell te mes merit XD Yo ho he fet tan collonudament com he pogut (molt collonudament XD)

Gerim escribió:Per cert, és de mala educació voyeurejar i no postejar (més sovint).

No llegeixo TOT pero si que vaig mirant cada dia / 2 dies de que parleu, pero normalment els temes no em son massa familiars ^^U
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811