Catalans aixakeuvus xD (#12)

1, 2, 3, 4, 511
trape escribió:Ya k estem... soc mes pitjor k vosaltres...

Fecha de registro: 15-3-2004
Mensaje: 613
Mensajes por dia: 0.86

PD: Quan em vaig fer el compte no escribia gens...

Va va jo també m'apunto XD

Fecha de registro: 03-12-2003
Estado: VaDeJoquenc
Mensajes escritos: 1650 (2.02 mensajes cada día)
Mare meva Alejo I té 17000 missatges! Kina passada... quant de temps haurà estat per EOL? Aquest DANNY no es català,es ke em sona haver-ho vist per aquí, no ho sé segur...
Bueno yo visto lo visto tendré que aumentar mis estadísticas.

Fecha de abducción: 28-12-2002
Estado: Yonki.
només una preguntaaaa els que teniu tants posts que feu durant el dia [agggtt] es que estic flipant
Aya_cat escribió:només una preguntaaaa els que teniu tants posts que feu durant el dia es que estic flipant

Yo el que faig es durant un ratet per la tarde em dedico a escriure bàsicament als forum de NDS (es on escric més) y al rincón del eoliano.
jo tambe m'apunto:

registro: 06/03/2001
mensajes por dia: 5.25

[poraki] us guanyo a tots, el 22 del ranking total a eol [360º]
La noticia de la dimisio del ser supremo no se com pendremo si be o malament xDDDD

declaracions de un posible presi:

Cuidao el barça a 10 puntosssss, no tenemos copaaaaa, cuidao con el arsenal, rassssss.
trata de romantarlo por dios trata de remontarlo!!!

[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
quee fort!!!!!!
a veure a qui posen esperem que sigui pitjor^^ pero es igual el Barça guanyara^^
Fecha de registro: 02-04-2005
Mensajes escritos: 1407 (4.24 mensajes cada día)

Jo em sembla que estic en una posició normal xD
no entiendo xq el payaso de florentino ha dimitio...

PD: vaya spamers stais exos xD
Aya_cat escribió:jo crec q portu 55 ....
Respont-me a aquesta cita i ja en tindràs un més. Veus què fàcil? XD

trape escribió:Mare meva Alejo I té 17000 missatges! Kina passada... quant de temps haurà estat per EOL? Aquest DANNY no es català,es ke em sona haver-ho vist per aquí, no ho sé segur...
En Danny és català :o.
el "ser superior" ja es història [jaja]
XD! ja ta respost aixo es de bojus
Esperaa que l'home encara no ha sortit...que vol fer el numeret com sempre!!!
xDDD yo creo que floren quiere resurjir de sus cenizas, ta claro, ahora querrá que el aficionado merenge le venga suplicando pah que welba juasjuasjuas...

Saludos [beer]

PD: al final he empezado otra campaña con los Aragoneses, tengo los castellanos arrinconaos en portugar, en naa son historias esos pelacañas xD, siguiente objetivo, gabachia (tolosa ya es mia, obviamente, xDDD)
jo tinc la teoria de que els numeros no li surten i abans que l'agafin se'n va! i li carrega el mort a l'altre
Los presidentes pasan, los ultras siempre estamos.

PD: ¡Florentino, cagado!.
que en florentino dimiteix??? [boing] [boing] carai quina noticia.. llastima, ara pude el madrid anira be.. :_( [jaja] [jaja]
Els del Madriz ja s'ho faran. Han de canviar de Florentino, de Zidane, de Ronaldo, de Raúl, de Roberto Carlos, de Beckham...

Per cert nois (i noia XD), volieu una kdda? Doncs estic en negociacions amb en Danny per a fer intentar organitzar la que serà la mare de totes les kddes: la suma dels 2 esdeveniments del sigle: la Xº Kdda de Barna+IVA i la 2º Kdda Catalans Aixakeuvus!!

Digueu-me si us va bé o no, que sinó ja n'organitzarem una pel nostre compte. De moment vaig fent una llista de "gent que s'hi apuntaria a no ser que per problemes d'agenda no pugui".

Us sembla bé?
Eiss per mi encantada pero a vere kin dia i el lloc que jo tinc els recursos una mikaaa limitats xddpero en fins digueu dia
morr escribió:Los presidentes pasan, los ultras siempre estamos.

PD: ¡Florentino, cagado!.

Per una vegada estic d'acord amb el trenca-parquímetres, és una rata covarda el Florentí [qmparto]

Jo vull que surti president Carlos Sainz, curva A RAS!
La quedada, per mi, perfecte, ja direu quan es i on! :Ð

Per cert..

26-10-2002
Estado: Wifiman
Mensajes escritos: 535 (0.44 mensajes cada día)
Último mensaje: 27-02-2006 22:43

Sou una colla d'espammers!!! [toctoc]
Tinc una mitja molt dolenta, i pujarla és més que impossible :p
Fecha de registro: 24-08-2001
Estado: Shinigami
Mensajes escritos: 798 (0.48 mensajes cada día)

Lo de la kdd sona molt be Gerim. Pero estaria bé saber on es farà :p
La mafia gironina ho anota com a ordre del dia per la proxima reunio [sati]

Per cert dema al mati tinc una reunió a la capital de la nació [poraki] amb uns d'endesa... si us animeu fem un fons comú i llencem la nostra propia opa X-D

Un salut
eiss que s'apunta una friend al foroo ja no soc l'unika noia ^^
Wola!!! gracies aya_cat gracies per les presentacions jaja eis k wai kesta web eh!! i cmo kets l'unika noia!! pos ara en som dues jaja
benvinguda [[Debby]], a vere si equilibrem na mica la balança..que axo sta ple de mascles.. [jaja]
jaja gracies!! si si s'intentara jaja
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
ostia, dues xiketes ,ja en podrieu dur unes quantes més que si hi ha kdada hi haurà osties [carcajad] (us recomano que us acosteu als veterans, en keops i jo mateix, som la veu de l'experiencia[666] )

pd.

Fecha de registro: 12-08-2002
Estado: mosca collonera catalana
Mensajes escritos: 4025 (3.11 mensajes cada día)
Cafetino escribió:Per cert dema al mati tinc una reunió a la capital de la nació [poraki] amb uns d'endesa... si us animeu fem un fons comú i llencem la nostra propia opa X-D

Demà obriran un fil a Misce comentant que un jove independentista terrorista etarra talibà va assaltar Endesa amb el propòsit de fer una opa.
Aya_cat escribió:Eiss per mi encantada pero a vere kin dia i el lloc que jo tinc els recursos una mikaaa limitats xddpero en fins digueu dia

Gent que s'hi apuntaria a no ser que per problemes d'agenda no pugui escribió:- Gerim
- Aya_cat
- Tredi

Aya, no et preocupis, que al fil de Barna (els co-organitzadors) postegen habitualment 4 noies més que segur que vénen.

A la resta: compto amb vosaltres, digueu algo.
k i aura osties...kina por jaja ;) sperem k no omeee!! eis pos kesta web sta molt wapa a k si?? sobretot amb lu dels videos...son la ostia jaja i a kda friki sueltu jaja XD jaja si k ocntestu rapid...pro es k tik aburria jaja
Cafetino escribió:

Per cert dema al mati tinc una reunió a la capital de la nació [poraki] amb uns d'endesa... si us animeu fem un fons comú i llencem la nostra propia opa X-D

Un salut
mm poso 50 centims.. [666]

no tenim fama d'agarrats?
Benvinguda [[Debby]]

Aquest fil esta batent records, dues noies.. si no comptem la Lady que passa algun cop per aqui :p

eTc_84 escribió:Demà obriran un fil a Misce comentant que un jove independentista terrorista etarra talibà va assaltar Endesa amb el propòsit de fer una opa.

shhhht, no cridis molt fort, que l'atemtat consisitira en posar ubuntus a tots els ordinadors xDDD
Ep, doncs això de la OPA en sembla una idea de puta mare, ja parlarem de negocis... XD
[[Debby escribió:]]k i aura osties...kina por jaja ;) sperem k no omeee!! eis pos kesta web sta molt wapa a k si?? sobretot amb lu dels videos...son la ostia jaja i a kda friki sueltu jaja XD jaja si k ocntestu rapid...pro es k tik aburria jaja

Home, pensa que si postejem molt es que no tenim vida social, i aixo vol dir que el contacte amb femelles es limita al monitor [qmparto] [qmparto]

Huy no se no se, la kdda, hauria de venir l'etc per ajudarme contra la mafia dels pixapins [burla2]
eiii k yo si k tink vida social!! jaja XD k trist pro ei ei k es aixo k dieu de l'OPA...no u entenc [decaio]
Per cert, que la kdda seria a Barna (en aquest cas és evident).

Pixapins contra salvatges de la muntanya?
tzare escribió:Huy no se no se, la kdda, hauria de venir l'etc per ajudarme contra la mafia dels pixapins [burla2]

I matxacar-los al futbolin..

Gerim, o els que vivim envoltats d'ovelles i cabres, com deia el morr [qmparto]
fareu una kdda?? i si pot nar?? coi no se si m'expliku jaja
[[Debby escribió:]]fareu una kdda?? i si pot nar?? coi no se si m'expliku jaja
si saps jugar al futbolin vale XD

pd. jo nomes hi vaig si l'etc m'ajuda, imagina't una discussio amb en DANNY i en morr XD XD, estic acostumbrat a defensar-me a EOL, pero en viu potser em peguen [poraki]
siii!! soc un crack!! weno...tp tant [+risas] pro em defensu!! i amb la aya_cat encara mes!!
[[Debby escribió:]]siii!! soc un crack!! weno...tp tant [+risas] pro em defensu!! i amb la aya_cat encara mes!!

més val, pk a l'etc i a un servidor no hi ha qui ens pugui. [Ooooo]
eTc_84 escribió:Gerim, o els que vivim envoltats d'ovelles i cabres, com deia el morr [qmparto]
Xòmateix.

Debby, la idea és fer la 2º kdda d'aquest fil juntament amb els del fil de 'De buen rollito por Barna (KDD’s y demás desvaríos de la trouppe)'
ahhh sta wai aixo! yo no e nat mai a una kedada d'akestes jeje pero deu ser wai i k es el k es fa?
[[Debby escribió:]]ahhh sta wai aixo! yo no e nat mai a una kedada d'akestes jeje pero deu ser wai i k es el k es fa?
[sati] [sati] [sati] [sati] [sati] [sati] [sati] [sati] [sati] [sati] [sati] [sati] [sati] [sati] [sati] [sati] [sati] [sati] [sati] [sati] [babas] [babas] [babas] [babas] [babas] [babas] [babas] [babas] [babas] [babas] [babas]

:Ð
no tu e dit pero...em fas por¬¬ k estas pensant ya?.....jaja kines coses se testant pasant pel cap!!??
[[Debby escribió:]]no tu e dit pero...em fas por¬¬ k estas pensant ya?.....jaja kines coses se testant pasant pel cap!!??
[looco] [looco] [looco] :p
millor no mu diguis....millor no saberu....XD [ayay] weno ara en seriu!! k es fa a les kedades?? (no tornem a pensar malament coi)
[[Debby escribió:]]millor no mu diguis....millor no saberu....XD [ayay] weno ara en seriu!! k es fa a les kedades?? (no tornem a pensar malament coi)

es busca un telepizza una seu de la COPE i es juga al futbolí [sonrisa]
ahhhh sta wai lu de la COPE....emm...xd jaja pro lu del futbolin si k ta wai a mi magrada molt jugar al fubolin!! mes k veurel per la tele jaja
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511