Catalans aixakeuvus xD (#14)

1, 2, 3, 4, 511
hola spammers!! com aneu! xDxD

nomes dic hola i fai un post perquè estic amb 3G i pasarme aquí la tarda em costaria un ronyo!!!

quina nevada que ha fotut aquí al pallars! demà a esquiar aviam si es pot!! [poraki]

adéu!

pd. per cert Schumacher és el millor!! mjuas mjuas
etc ves actualitzant el grafic k fas fer de spam del fil k estaria be veure com va les coses.

Schumacher es el millor pilot, es el deu de la f1, alonso pero a mi tmb em sembla k es molt bon pilot juntament amb raikonen.
El massa no ho fet pas malament, ha estat a punt de conseguir la pole, ma sorpres. Montoya segueix estan baix de forma i fisichella.... esta a on ha d'esta, trulli ho hagues fet millor amb el renault k no pas ell.
Raikonen segueix amb la mala sort, k hi farem, aixo si akest any pinta molt be per a l'espectador XD XD, pot estar tot molt apretat, haviam si tornen akells temps k no se sabia ki guanyaria fins els ultims dos grans premis.
Aquesta vegada li toca actualitzar a en tzare.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Muahahahaha victòria aplastant (us referieu a aixo oi?¿ )

tzare 91
[[Debby]] 47
seerj 45
Aya_cat 43
eTc_84 42
^RöKöKÿ^ 37
morr 35
kurras 30
Gerim 28
trape 24
Per cert, spammer mundial absolut infranquejable, kerri al fil de Malaga => 118/377 posts xD
tzare escribió:Mensajes en total: 502 Usuario Mensajes tzare 91 [[Debby]] 47 seerj 45 Aya_cat 43 eTc_84 42 ^RöKöKÿ^ 37 morr 35 kurras 30 Gerim 28 trape 24 Cafetino 21 keops 19 NGC 12 Tredi 10 sgaesux 4 oscuros 3 Staff EOL 2 Diokhan 2 Luna 1 [Madox] 1 quelcom 1 Benzo 1 Paboh 1 Diks 1 Ruxii 1 [url=javascript:opener.location=('showthread.php?threadid=521399'); self.close();][mostrar hilo & cerrar ventana][/url]

Muahahahaha victòria aplastant (us referieu a aixo oi?¿ )

No, em refiria a un GRAFIC, k va posar fa uns dos fils abans k aket, devia ser per alla el 12, on es va currar un grafic (una mica lleig, pero la intencio es el k conta juntament amb l'esforç i el resultat tmb xDDD)
NGC escribió:
No, em refiria a un GRAFIC, k va posar fa uns dos fils abans k aket, devia ser per alla el 12, on es va currar un grafic (una mica lleig, pero la intencio es el k conta juntament amb l'esforç i el resultat tmb xDDD)

faré una estadistica amb el openoffice XD XD

akestes frikades per a en Gerim XD

per cert, estic passant Galactica a avc per lapsp, cooooooooooooooom mola XD
juer vaia merda..portu tot el putu dia aqui sobant amb la tipica depre post-taja. Ho odio!
Hola!! Us volia saludar!! Petonets per tots!!!!!
Bones PaviolaT, benvinguda. [risita]
Gracies!! vinga, em pasare un altre dia!! ara men tinc d'anar!! Vaig al Areaaaaa!!!! pero no em critikeiu x ke m'agradi allo eh!! Ke soc molt bona noia!! ^^
Aquí no critiquem mai a ningú, tranquila... XD
Que vagi bé.
PaviolaT escribió:Gracies!! vinga, em pasare un altre dia!! ara men tinc d'anar!! Vaig al Areaaaaa!!!! pero no em critikeiu x ke m'agradi allo eh!! Ke soc molt bona noia!! ^^

a sabadell¿??¿?¿ uala, una eoliana a la meva city ... llastima k tingui noviu XD XD

pd. ni cas, sóc un pervertit de mentida
pd.2 ultimament massa noia per aki ja eh, agafarem un empatx XD XD
primer ens queixavem perque no ni havia cap...
io personalment no mempatxo de noies...sempre son ben rebudes XD
no si com + millor!!!!!!!! però tantess de cop ... cony la manca de costum :P [looco]
xDDD Vinga! animat! vine cap a l'Area! :p ke malament aki incitant a la penya!!
Area - Tears of Fire no? XD Na mica vella pero estava b
PaviolaT escribió:xDDD Vinga! animat! vine cap a l'Area! :p ke malament aki incitant a la penya!!

tinc una edat i un prestigi que mantenir [sati]

si et serveix d'excusa de joveanava al que és l'origen d'Area , el Concor :P
Fuego - El diablo (Area concor version) [looco]
És del 95, això si XDXD
Segur que el tzare la coneix [sati]

Estic buscant la lletra però passo, només em surten foros cristians [burla3]
Siiiii, yo aixo l'he viscut al "Retroceso en el tiempo" Kina canya!!
Daltr banda el Tears Of Fire es casi ke la meva preferida, em fa portar molts records y me la se sensera!!!!
Ara si nois... men vaig a preparar!! "Estamos los ke somos y somos los ke estamos" AreAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
Ostia yo en mis 15-16 años iba al área, buenas chicas y buena gente en general ( aunque habían siempre ambulancias a la salidad).

Italianos&Españoles Frente Común AntiAlemán. Borrachos, ruidosos y vagos.

La mamma de di Canio é una puttana...la mamma de Di Canio é una puttana, alé alé alé...

Por cierto lo dices mal es : "Somos los que estamos, es lo que hay"
Ui, quanta au de rapinya hi ha per aqui [poraki]
Imagen

EDIT:
Benvinguda PaviolaT
morr escribió:
La mamma de di Canio é una puttana...la mamma de Di Canio é una puttana, alé alé alé...

Yo me pensaba k tenias un poster de di Canio en tu habitacion xDDDD
El van sancionar economicament o tmb el van sancionar amb alguns partis? En un club on hi ha la filla de musolini i l'aficio esta plena de feixistes es normal k hi hagi algun pirat.
Pk tots els grups feixistes son els mes conflictius i mes violents.... reflexioneu, reflexioneu.
Els extremadreta son mes violents k els extremistes d'eskerres, l'etc nomes tira pedres a la seu del pp per ejemple xDDDDD
Jo no sóc extrema esquerra, sóc de centre i moderat, CiU+ERC per mi seria la combinació perfecta pel govern català.
Una altra cosa és que si a un se li toquen els collons tregui la destral a passejar [risita]
eTc_84 escribió:Jo no sóc extrema esquerra, sóc de centre i moderat

Osti, com el PP fa uns anys [poraki]
NGC escribió:Els extremadreta son mes violents k els extremistes d'eskerres, l'etc nomes tira pedres a la seu del pp per ejemple xDDDDD

No tienes ni idea de lo que dices. Todos los extremos son igual de extremistas.
morr escribió:
No tienes ni idea de lo que dices. Todos los extremos son igual de extremistas.

Yo lo se k todos los extremos son malos pero dentro de lo k hay son peores los de derechas, y sino pk marcaron a dos chicas con una esbastika el año pasado, por ejemplo, es por estos detalles k lo digo.

Es com el tema dels infinits, hi han infinits mes grans i d'altres de mes petits pero segueixen sen infinits, doncs amb aixo igual.

Bua haviam k fan avui madrid i valencia, a mi mentres el madrid no guanyi m'es igual el resultat.
Una derrota enkra crisparia mes els anims emrengues pero xDDD

Una pregunta, k va pasar amb els boixos nois i els almogavers fa uns kuants anys?? Se k es va liar una bona i van matar a un dels boixos em sembla, algu sap pk va pasar tot allo? Ara estan reconciliats els dos bandols o enkra s'odien a mort?
los extremos siempre son radicales i violentos, pero a mi ver unos tienen razon y otros no, sera cosa del punto de vista y bla bla, pero a los de arriba los quemaba a todos, xo eso si, antes les colgaba de los webos en un arbol y los torturaba lentamente [lapota]

[beer]
jo estic amb en seerj tots els extrem son dolents!!!!!
Cafetino escribió:Osti, com el PP fa uns anys [poraki]

M'he perdut alguna cosa? Jo creia que continuaven moderats i de centre-dreta... [boing]
Kin bon partit k ha fet el Madrid....xd kina crisis k tenen! I el gordo va i falla el penal decisiu!! xdd

BONANIT A TOTHOM!
si demà guanyem,i en shumi fa el mateix, es desmembra ejpaña [+risas]
[borracho] Juas, un que fa anys per aqui.. [barret]

Demà agafaré una bossa de pipes per mirar el Barça a la TV que segur que guanyarà(ja soc un prepotent..xD) i a +12!
Tredi escribió:[borracho] Juas, un que fa anys per aqui.. [barret]

Demà agafaré una bossa de pipes per mirar el Barça a la TV que segur que guanyarà(ja soc un prepotent..xD) i a +12!

felicitats xbot XD :-P
Weis acabo d'arribar de farra....

cagomdé... aquestes noies no hi ha qui les entengui, porto un rallasso increible a sobre... n'hi ha per escriure el tipic fil de consultori del rincon :(

En fi a sobar que dema sera un altre dia..
Cafetino escribió:cagomdé... aquestes noies no hi ha qui les entengui, porto un rallasso increible a sobre... n'hi ha per escriure el tipic fil de consultori del rincon :(
Volem detalls.. [sonrisa]
Io tambe podria omplir pagines tranki.. ;P

Felicitats Tredi!
tothom podria omplir, xo io trobo bastant trst fer-ho...ni amb clones o sense, que le haremos, xD. en canvi aqui si que ens ho pots explicar, xDD [buenazo].

ningu s'apunta a la calçotada de cerdanyola del valles? hi ha una altra a san cagat, xo aquesta sera de pijails xD [Ooooo]

saluts! [beer]
Felicitats Tredi!
Avui guanyara el barça!!
Felicitats Tredi, ets un any més vell [sati]

A veure si guanyen el Kaiser de Kerpen i el de Michuacán.
Cafetino escribió:

cagomdé... aquestes noies no hi ha qui les entengui, porto un rallasso increible a sobre... n'hi ha per escriure el tipic fil de consultori del rincon :(

Aiss va explicaaa que t'ha passat.... i nosaltres (les noies9 tambe podriem dir coses ....

Felicitats Tredi

que guanyi el barçaaaa
she goes out in the middle of the night
she wanna start a tom cat fight
she's only doing it to feel alright
she likes to keep her pussy tight

she goes out in the middle of the night
she don't come back till its damn near light
but I know she never doing it right
she like to keep her pussy tight

Ver la web de estos tíos que son la caña, un buen ska.
http://www.markfoggo.com/

Me ha pasado unas cuantas veces, anímate tío, todo llega.
Ahh, y otro dato, las chicas en este país mucha igualdad de sexos y pollas pero a la hora de la verdad TODO lo ha de hacer el hombre.
per cert, el fil de la catalonofobia el van tancar i reobrir XD ainnnnnnnnns els poders fàctics.

els k teniu la gpx2 es cert k les bateries duren tant poc¿? podeu comprimir video en avc?¿?¿
[fies] [fies] [fies] Una victoria per Alonso!! No mo imaginava! Pensaba k el kaiser tornaria a resurgir... pero esta clar k no! Victoria per un espanol! [fies]
tzare escribió:per cert, el fil de la catalonofobia el van tancar i reobrir XD ainnnnnnnnns els poders fàctics.

Ah si?
Raikkonen el que ha tingut més mèrit avui, Ferrari ha estat força bé, bueno Schumacher ha estat força bé, i hagués guanyat si no arriba a ser per un error en l'estratègia.
Primera batalla de la guerra.
els duels daquest any Alonso-Schumi poden ser de lu mes interessants, i qui deia que McLaren no estaria a laltura, vaia carreron den Kimi. Pot ser una temporada molt emocionant.
Els pijails k mengen els calçots amb forquilla i ganivet??? Esk sino es poden tacar el polo lacoste, les ulleres dior i els pantalons custo.... xDDD osea k nos vamos a comer calsots en la torre de borja alli en st. cugat, en medio de la madre naturaleza xDDDD

Bona carrera, aixo pinta be, akest any. Crek k han estat al mateix nivell tant schumi com alonso pero mira avui a guanyat alonso. El rosberg per ser la seva primera carrera te tela el k ha fet, despres de entrar trs cops a boxes i tot a kedat 7 i ha fet voltes rapides, s'haura d'estar atent a aket pilot.
Montoya segueix anant malament ja k no es normal k raikonen surtin ultim kedi davant d'ell.
Em sembla que en Rosberg aviat estara a una de les grans escuderies
Gracies pels anims [oki]

A vere, com ho explico... miraré de no extendrem gaire
Es veu que fa temps que conec una noia que m'agrada. Desde que la vaig coneixer em xerrat molt, ja sigui quants ens trobabem anant de farra com el msn, aixi en plan bon rotllo i tot això. Però ara desde fa una setmana que no em diu re, y si li dic algo contesta a base de monosilabs.
Doncs be, ahir me la trobo y una mica més no em diu ni hola, cosa que em va deixar una mica pillat. Després se m'acosta una amic seu que em diu: "Es bona noia eh?" cosa que li contesto "ja veus noi, pero no se que passa que esta sudant de mi, no se pas que li he fet", a lo que em contesta, "no es lo que li has fet, sino lo que no has fet", després em vai quedar una mica aixi ¬_¬. Total que al final vaig intentar parlar amb ella per saber que passava pero no hi va haver manera.
Encara que és possible que sigui culpa meva, més aviat perque la setmana passada vaig pillar una taja increible i no recordo gran part del que vaig fer aquella nit.....

Fa un rato que intentat parlar amb ella pel msn, però ni tan sols ha contestat, simplement m'ha tancat la finestra (el amsn m'ho diu), s'ha posat com a absent, i ha desconectat al cap d'un rato.

Ja vurem que fare..

apa un salut, i perdo per aquesta parrafada :p
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511