Gracies pels anims
A vere, com ho explico... miraré de no extendrem gaire
Es veu que fa temps que conec una noia que m'agrada. Desde que la vaig coneixer em xerrat molt, ja sigui quants ens trobabem anant de farra com el msn, aixi en plan bon rotllo i tot això. Però ara desde fa una setmana que no em diu re, y si li dic algo contesta a base de monosilabs.
Doncs be, ahir me la trobo y una mica més no em diu ni hola, cosa que em va deixar una mica pillat. Després se m'acosta una amic seu que em diu: "Es bona noia eh?" cosa que li contesto "ja veus noi, pero no se que passa que esta sudant de mi, no se pas que li he fet", a lo que em contesta, "no es lo que li has fet, sino lo que no has fet", després em vai quedar una mica aixi
. Total que al final vaig intentar parlar amb ella per saber que passava pero no hi va haver manera.
Encara que és possible que sigui culpa meva, més aviat perque la setmana passada vaig pillar una taja increible i no recordo gran part del que vaig fer aquella nit.....
Fa un rato que intentat parlar amb ella pel msn, però ni tan sols ha contestat, simplement m'ha tancat la finestra (el amsn m'ho diu), s'ha posat com a absent, i ha desconectat al cap d'un rato.
Ja vurem que fare..
apa un salut, i perdo per aquesta parrafada