Catalans aixakeuvus xD (#16)

1, 2, 3, 4, 511
Gerim escribió:morr, una pregunta: sabies que el quadre de la teva firma és el que apareix al calendari de butxaca 2006 del teu benestimat sindicat CCOO?

No lo sabía, igualmente este cuadro/foto/vídeo es de hace bastantes más años. Pero de CCOO que coño se puede esperar.
boh, ya voy caraja, xDDD y como ultimamente pasa...gratis xD
seerj escribió:boh, ya voy caraja, xDDD y como ultimamente pasa...gratis XD
xD com de costum,

pos io aket dissabte vaig entrar de discoteca i 3 cubates i no vaig gastar ni un duruu

Contacts r00lzzz
jurras, el senyor contactes [poraki]

Jo també tinc contactes. aixi que vigileu.. :o
hola penjats!!! quan de temps sens e veureus!!! ^^ xDxD
bé segueixo amb química que és molt U_U....

see ya!

pd. spam! [jaja] [jaja] [jaja] [jaja] [jaja]
Joder es posible que durmiendo 15 horas aún tenga sueño? Por cierto donde está el colgado del etc...

Ya queda más poco para irme a Grecia.

PD: Cuando pueda (de aquí 2 semanas más o menos) colgaré fotos del mundial de Rally este, con vídeos y pollas.
para quien le interese, a mi uno de los dos si que me interesa, el otro es una frikiada xD

creo que es el 30 de este mes, en la playa, macroorgia segun el 20 minutos de hoy

el 1 de Abril, en Sabadell, macrobotellon

Salut! [beer]

PD: es al botellon donde voy ¬¬U
Por fín sirves de algo seej aparte de para tener cirrosis.
Ja torneu a parlar de botellon xd que és dilluns!!!!! controleu!

p-d SpAm! (feu el que vulgueuuu)
Ya se que cae mal, pero el spam es una mierda, no sirve para nada excepto para hacer como "la sonrisa falsa" en el mundo real.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
el 1 de Abril, en Sabadell, macrobotellon

intenta no passar per aprop de casa meva pk et reconeixeré per les fotos del perfil i sabras lo q es un botellon.... al cap XD
io tb et tindre calat, i al teu gos :P
Bon dia!

Acabo d'arribar a casa després d'una reunió a la uni i despres d'anar a Girona la optica :-p

Tela com esta d'aparcament Girona a aquestes hores, i quina mala llet, aparcant he abonyegat una mica sense voler el cotxe d'un madrilenyo... suposo que no fa falta que digui ell estava aparcat on no tocava (que n'aprenguin ![+risas])

El meu cotxe ha quedat intacte, es dur com una roca [carcajad], que fa dos anys quan vaig tenir una petita ostia contra un ibiza dels nous, el meu va quedar molt menys abonyegat l'altre X-D

Per cert, no digueu que soc un cabró, només busco retornar l'equilibri a l'univers, de moment el marcador marca Univers 4 - Cafetino 1 X-D

Un salut
Per si a algú li interessa llegir sobre el tema del finançament d'ERC per a tenir munició per a misce: http://www.busot.blogspot.com (la pàgina és descaradament pro-ERC, però es defensen bastant bé). Jo passo que ara mateix no estic per a aquestes coses.

Cafetino cabró. tzare spammer. morr skin. seerj borratxo. I tal.
Cafetino escribió:Bon dia!

Acabo d'arribar a casa després d'una reunió a la uni i despres d'anar a Girona la optica :-P

Tela com esta d'aparcament Girona a aquestes hores, i quina mala llet, aparcant he abonyegat una mica sense voler el cotxe d'un madrilenyo... suposo que no fa falta que digui ell estava aparcat on no tocava (que n'aprenguin ![+risas])

El meu cotxe ha quedat intacte, es dur com una roca [carcajad], que fa dos anys quan vaig tenir una petita ostia contra un ibiza dels nous, el meu va quedar molt menys abonyegat l'altre X-D

Per cert, no digueu que soc un cabró, només busco retornar l'equilibri a l'univers, de moment el marcador marca Univers 4 - Cafetino 1 X-D

Un salut
xDD Pos io lany passat quan nava a classes dalgebra tambe flipava per aparcar, per alla el centre esta impossible, feia autentiques virgueries per aparcar, a sobre lacera, badus..de tot xD

0 multes (Equilibri a lunivers? [qmparto] )
kurras escribió:0 multes (Equilibri a lunivers? [qmparto] )

Osti les multes, me n'havia oblidat [+risas]

Si no m'equivico en tinc 3.... una de zona blava, una d'aparcament aprop de casa meva on d'un dia per l'altre van prohibir aparcar (puto ajuntament) i una per anar en "direccio prohibida" (de fet nomes podien anar-hi taxis i busos) aprop de casa meva, que o tirava per alla per arribar a casa o dono una volta de l'ostia...

En fi, ja poden esperar que pel moment no les penso pagar [poraki], nomes faltaria que els pocs calers que passen per les meves mans servissin per pagar nomes faltaria...
Alguien sabe una página donde expliquen de manera "entenedora" límites, y funciones de variable real?
morr escribió:Alguien sabe una página donde expliquen de manera "entenedora" límites, y funciones de variable real?
uenu, de lu primer que mha sortit al google..crec que ho expliquen força bé..

http://soko.com.ar/matem/matematica/Limite.htm
Eis, sabeu que hi ha un grup que fan un podcast setmanal en català ?

La veritat és que està força bé, ja van pel cinquè i mica en mica van millorant.

Podcast #5
Ey k avui kumpleixo 15 anys!! [sati] Feliciteume!!

Jaja! K tal tots? fa molts dies k no paso per aki [chulito]
trape escribió:Ey k avui kumpleixo 15 anys!! [sati] Feliciteume!!

Jaja! K tal tots? fa molts dies k no paso per aki [chulito]

No demanen majoria d'edat per registrar-se a EOL¿?

Mare d deu XD
I jo amb 33 [qmparto]

pd. seerj, en tinc 2 de gossos, i a més ténen unes dents que res q envejar a Alien [looco]
felicitats a en trape :P

3, vull dir 2 gossus menys per preocuparse a partir del 1 :P jajaja [ayay]

Saluts senyors, men vai a vore pelis del George A. Romero que se man baixat per disfrutar del dia una mica al menys, tic fins los ******* de tot xDD

[beer]

PD: aquest diumenge hi ha calsutada popular a sant adria del besos, per a qui linteresi ho organitza l'ateneu crec, i sa dagafar ticket abans i tal, si aneu no neu per cumprarlo directament, feulo el divendres o dissabte a molt tardar, si aneu, clar xDDD
Felicitaaaaaaaaats!!!!!!! ja deia jo q avui era l'aniversari d'alguu
Felicitats trape, ia queda poc per la majoria dedat.. [666]
Ruxii escribió:Eis, sabeu que hi ha un grup que fan un podcast setmanal en català ?

La veritat és que està força bé, ja van pel cinquè i mica en mica van millorant.

Podcast #5

sta bé el podcast, pero no se pk, pero ja m'esperava q d'alguna manera rebés sony XD (l'ombra d'EOL és allargada :P )
por cierto, dos ex-inadaptats han formado un grupo nuevo, antitank o algo asi, no han tocado aun en directo, pero ya tienen dos querellas se ve...en un cd o demo o lo q sea en la caratula se puede leer algo asi com mata al puto rey mientras una foto de él sale al lao de una pistola apuntandolo en la sién xDDD, vaya gente xD
seerj escribió: en la caratula se puede leer algo asi com mata al puto rey mientras una foto de él sale al lao de una pistola apuntandolo en la sién xDDD, vaya gente XD
[mad] [mad] Em puc imaginar el tipu de musica que deuen fer.. [+risas]
Apunteu un més!

228. Hardcrack (Mallorca)

I molts d'anys per en/na Trape, que no se qui és, però la/el felicit igualment! [oki]

salut! [barret]
Benvingut hardcrack,
Em sap greu pero no ets el 228 XD la llista del primer post no esta actualitzada, ets el 406 segons els meus comptes

PD: Men vai cap al bar a vere el Barça!
Waw, idò millor que millor XD
Gracias oscuros, tzare, seerj, aya, kurras ,gerim i hardcrack!!! [beer] [beer] [beer] ya falta menys per el 18 anys!!

Avui Benfica-Barça!!

Benvingut hardcrack!!

PD: Em sembla k d'aki poc es el cumpleanys de l'ETC, em sembla...
felicitats trape!

i benvingut hardcrack!!

ens veiem spamers!! [looco] [looco] [looco] [looco] [looco] [looco] [looco]
quin espam mes damagatotis, no? :-P
UFFFF kasi marca el bienfica... Venga Valdes!!! Venga Barça!! NO PODEMO KEDAR 0-0!
No se com es pot perdonar d'aquesta manera, aixi no guanyarem pas la Champions.. He vist l'Etoo moooool lent i perdonant ocasions clares.. }:/
El benfica te la flor mes gran en el cul del mon, kina potra k tenen..... pero k s'esperin al camp nou k d'aki no pasaran i els guanyarem per cullons!!!
BARÇA!!!!!!!!
I per anar escalfant el disabte 3-0.
Beber sin pagar! Beber sin pagar!

Puta chorra.

Y por cierto ¿GABRI?
morr escribió:Y por cierto ¿GABRI?
en gabri no se que coñee hi fotia jugant.. i a mes lha cambiat per en Deco.. [reojillo]
Felicitats trape

Collons amb el partit, quina mala sort que hem tingut, perque a la primera part hi han hagut ocasions molt clares.....
amb la pila de jugadors bons que hi han i treu al gabri que pobre no sap tocar la pilota XD
el millor ha sigut veure escalfant maxi fins al minut 82 xDDD aixo s'en diu mobbing xDD
Bon dia gent, quin gustasu començar les classes a les 12 avui.. [babas]
Llastima que la clase que tinc de 12 a 14 es de les pitjors que tinc.. cawento
bon diaaa!! avui a química ens han deixat el culet com la bandera de japó [chiu] [chiu] [chiu] [chiu] [chiu] [chiu]

que tal tot??? esteu molt calladets ultimament!!

see ya!! [jaja] [jaja] [jaja]

pd. algú sap com anar al cosmo caixa des de plaça catalunya?? i estació de rocafort??
trape! Ja trigues en canviar la firma si no vols quedar-te sense!
Trankil Gerim k eske estic fent proves!! T'han tornat el post de moderador?

Gracias per la advertencia! :-p
Les proves al fòrum de proves XD.

De moment no penso tornar-lo a acceptar, no tinc prou temps per a dedicar-me'n.
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511