Catalans aixakeuvus xD (#16)

1, 2, 3, 4, 5, 611
Una pregunta sobre aixo Gerim...

Mira jo vull posar una imatge a la meva firma (petita eh) akesta es la direccio

http://img529.imageshack.us/img529/253/inuzukakiba8ur.jpg

I kuan la intento posar a la firma em surt sempre a l'eskerra!! i jo la vull al centre. He rpovat de posar middle, center,etc... pero res de res! Com ho podria fer? Em pots posar (sino t'importa, el codi k tinc k posar perke em surti akesta imatge al centre de la meva firma?

Gracies!
Imagen

[center*][img*]http://img529.imageshack.us/img529/253/inuzukakiba8ur.jpg[/img*][/center*]
kullons per fi! xDxD es que havia clicat l'enllaç subrallat i no furrulaba! xDxD gerim ets més ràpid! cawento cawento cawento cawento
^RöKöKÿ^ escribió: xDxD gerim ets més ràpid! cawento cawento cawento cawento
son anys de dedicacio... [jaja]
^RöKöKÿ^ escribió:kullons per fi! xDxD es que havia clicat l'enllaç subrallat i no furrulaba! xDxD gerim ets més ràpid! cawento cawento cawento cawento
Quan li he donat a respondre he vist que tu habies contestat abans però que t'havies equivocat el posar l'adreça de la imatge (cosa que a mi també m'ha passat però l'he corregit a temps), no vegis quin estress per a donar-me pressa i superar-te XD.

PD: kurras, sip, molts anys desperdiciats per a la vida en general però que et permeten xulejar davant 4 frikis en un algun post inútil XD.
Gerim escribió:Quan li he donat a respondre he vist que tu habies contestat abans però que t'havies equivocat el posar l'adreça de la imatge (cosa que a mi també m'ha passat però l'he corregit a temps), no vegis quin estress per a donar-me pressa i superar-te XD.

PD: kurras, sip, molts anys desperdiciats per a la vida en general però que et permeten xulejar davant 4 frikis en un algun post inútil XD.

[poraki][poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki]

que et donin ex-moderador de pacotilla! xDxD
Gracies Gerim i Rokoky!! K rapids k sou [qmparto] yo aki kom un pringat fent els deures de llengua castellana. Ara mateix la poso a la firma!

Kina llastima ahir el Barça! No es just"!
trape escribió:Gracies Gerim i Rokoky!! K rapids k sou [qmparto] yo aki kom un pringat fent els deures de llengua castellana. Ara mateix la poso a la firma!

Kina llastima ahir el Barça! No es just"!
de ress, vaig ser jo qui li va ensenyar a en gerim...¬¬' cola??? [tomaaa] [tomaaa] [tomaaa] [tomaaa]
Algu d'aki va anar al Salo del Manga k es va celebrar a Barcelona el 29 d'octubre fins al 1 de novembre del 2005? (fixeuvos k friki k soc k m'enrecordo de la data)

Gerim et donare la rao alli de k som uns frikis (per lo menys jo...) Podriem fer una kedad per el Salo del comic k es celebrara en Juny (això krec)?? A tu Gerim ni tu pregunto k segur k ni voldres anar-hi!
mm trape, crec que la teva firma incumpleix les normes..

Utiliza imágenes que en su conjunto superan 300x200 pixels

[size=90]Cada foto fa 134px d'ample, per tant les 3 fan 402..
[/size]
[sonrisa]

PD: Si, maburreixu..
jooo hi vax anar-hi normal ho fan prop de casa^^ nomes he de caminar 10 min^^ el que passa que aquest any hi havia més vigilancia juuu pero en finss que aki una que va estar una estona ^^ dewww i lu de la kedada pel salo del comic depen del dia xq tinc moooltes coses tinc una boda tinc els examens putser anire a un concert o sigui que digues el dia i buscoo

p.d: Rok nuse xq crec que és en Gerim qui et te d'ensenyar a tu... XD! ho dic per l'edat !!!!!!! no tu prenguis malament
Gracies kurras per la advertencia. Ya la he tret, tampoco m'agradaba kom kedava. Vaig a jugar al albatross18. Algu el coneix? es un joc online de golf en 3D k es brutal! millor k el tibia de merda akest [uzi]
trape escribió:Gracies kurras per la advertencia. Ya la he tret, tampoco m'agradaba kom kedava. Vaig a jugar al albatross18. Algu el coneix? es un joc online de golf en 3D k es brutal! millor k el tibia de merda akest [uzi]

hmm, de fet les que incumpleixen son aquestes 3.. En global la foto que has tret no afectava en els pixels d'amplada, perque estaba a sota d'aquestes..
Si mires els pixels damplada de les 3 fotos passen de 200

:-P
Bueno si me les treuen ja em pensare alguna. Les posare en files, i esperat pk d'aki poc encara surtiran mes jocs wifi per la NDS o sigui k tindre encara més! Vaig a ferme una "backup" de la firmaXD.
eis quin és el joc aquest de golf??? jo al saló del comic no vai, no m'agrada! xDxD
trape escribió:Bueno si me les treuen ja em pensare alguna. Les posare en files, i esperat pk d'aki poc encara surtiran mes jocs wifi per la NDS o sigui k tindre encara més! Vaig a ferme una "backup" de la firmaXD.

millor posales una a sota latra i iasta.. No es per putejar, pero despres surt el tipic resentit protestant perquè li han borrat la firma i ha vist a altra gent incumplint les normes i no li borren..

salutt
Estoy estudiando pasarlo bien cabrones.
dons io men vai cap al gimnas...

morr, perque coñe fan els serrano dema i no avui? XD cawento
kurras escribió:dons io men vai cap al gimnas...

morr, perque coñe fan els serrano dema i no avui? XD cawento

Potser perque avui fan Champions, en tot cas es contraprogramacio i per tant ilegal, pero...
spameer! seerj! cawento cawento cawento cawento cawento cawento cawento

pd. spam! :o :o
Demà fan los serrano perque avui fan hospital central colla d'spammers!!!!!!
George Andrew Romero es dios, estoy viendo sus pelis y son putas obras de arte [babas] [babas] [babas] [babas]
^RöKöKÿ^ escribió: [poraki][poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki]

que et donin ex-moderador de pacotilla! xDxD
Sísí, però t'he guanyat de 2 minuts [fumeta].

^RöKöKÿ^ escribió:de ress, vaig ser jo qui li va ensenyar a en gerim...¬¬' cola??? [tomaaa] [tomaaa] [tomaaa] [tomaaa]
No :o.

trape escribió:Gerim et donare la rao alli de k som uns frikis (per lo menys jo...) Podriem fer una kedad per el Salo del comic k es celebrara en Juny (això krec)?? A tu Gerim ni tu pregunto k segur k ni voldres anar-hi!
Perquè creus que no hi voldria anar? Tot depèn de com vagin les dates i la relació entre els conceptes "preu de l'entrada"/"gent que conegui (o vulgui conèixer (categoria dintre de la qual (evidentment) tu no hi ets)) que hi va"

Aya_cat escribió:p.d: Rok nuse xq crec que és en Gerim qui et te d'ensenyar a tu... XD! ho dic per l'edat !!!!!!! no tu prenguis malament
Quina joia! A més de guapa és llesta!

kurras escribió:millor posales una a sota latra i iasta.. No es per putejar, pero despres surt el tipic resentit protestant perquè li han borrat la firma i ha vist a altra gent incumplint les normes i no li borren..
+1

seerj escribió:[buenazo]
Spammer!

I tal :o
gerim q t'avorreixes?¿
keops escribió:
Potser perque avui fan Champions, en tot cas es contraprogramacio i per tant ilegal, pero...
jue, pero no es el primer dimecres que fan champions, i no ho havien pas canviat.. Mestranyaria menys que fos perque els gilipolles de A3 han posat lu de ANHQV dema tambe, i a sobre anuncien capitols repetits com s'hi fos algu bo.. ¬_¬
¿No os dan ganas de coger 6000€ y piraros a Nueva York a vivir (o sufrir) la vida? A mi me está tentando muchísimo ( de hecho estoy ahorrando para los 6000€) pero de momento y es una cosa que me reprocho día a día, me faltan cojones.

Quim Monzó es uno de mis ídolos.
oscuros escribió:gerim q t'avorreixes?¿
De vegades sí :o. Algun problema? eh?

morr escribió:¿No os dan ganas de coger 6000€ y piraros a Nueva York a vivir (o sufrir) la vida? A mi me está tentando muchísimo ( de hecho estoy ahorrando para los 6000€) pero de momento y es una cosa que me reprocho día a día, me faltan cojones.
Tinc una amiga que en un parell de mesos hi anirà, a treballar, aprendre anglès i viure la vida. Amb un parell de dallonsis.
kurras escribió:jue, pero no es el primer dimecres que fan champions, i no ho havien pas canviat.. Mestranyaria menys que fos perque els gilipolles de A3 han posat lu de ANHQV dema tambe, i a sobre anuncien capitols repetits com s'hi fos algu bo.. ¬_¬

tornu a dir que ho han canviat perque avui fan hospital Central i sempre ha estat els dimecres ejemmm
Aya_cat escribió:
tornu a dir que ho han canviat perque avui fan hospital Central i sempre ha estat els dimecres ejemmm

jue, pero ara ia feien els Serrano, si tornen a fer Hospital Central pos que busquin un atre dia, pero que no canviin tota la programacio..

Els serrano ho han fet dimars, dimecres, i dijous.. nomes falta que ho facin diumenge ia.. [+risas] No es seriu axo
la tele solo se ve los martes noche, cojones!
Gerim escribió:Tinc una amiga que en un parell de mesos hi anirà, a treballar, aprendre anglès i viure la vida. Amb un parell de dallonsis.

Estoy rallado (pero mucho) por este tema, no sé si es propio de la edad, pero es que siento que estoy tirando la vida, que un año viviendo en NY serán 5 viviendo aquí. ¿La chica esta, qué va para verano o para vivir allí una temporada más larga, ya tiene curro o iría como yo a verlas venir, que nivel de inglés tiene?
Em sembla que vol estar-hi un any més o menys. El curro el buscarà allà, i el seu anglès és regular.
Es interesante el bloc de fàbregas, al menos no es un indepe rancio.
Dile a la chica de parte mía que tiene los ovarios bien puestos. Por cierto cuántos años tiene?
Només m'agrada quan parla de temes internacionals, que és el que li toca. Quan es posa a fer política local només sap repetir les tonteries de l'amic Arcadi.

En té 23, ja li diré.
y con cuanta pasta va alla, y si va a disponer de fondos ahi externos, encuentro muy facil decir "me voy a vivir a la virulá a USA", si si, xo como...

(yo tb lo tengo como posible plan el de irma a america a vivir un poco)

[beer]
seerj escribió:y con cuanta pasta va alla, y si va a disponer de fondos ahi externos, encuentro muy facil decir "me voy a vivir a la virulá a USA", si si, xo como...

(yo tb lo tengo como posible plan el de irma a america a vivir un poco)

[beer]

Pues como vinieron tus padres a Barcelona, o como vienen los negros a España ( digo los negros porque es lo que más se asemeja a nuestros padres, ya que los gitanos rumanos, una parte de los suramericanos y una parte de los moros no vienen sólo a trabajar), a trabajar de cualquier cosa y progresar con el tiempo.

Yo ya te digo ahora tengo 4000€ me quedan 2000€ y los cojones.

PD: ¿Qué pasa Gerim? Que cuando no dice lo que te gusta, ya dice tonterías?
es a lo q me refiero, q, sin animos de ofender, la amiga de gerim dudo q vaya de ese palo ni q le vaya a faltar algo alla a malas...tengo un colega q ahora sta en bcn q es tatuador q hizo lo mismo xo en california, q es lo q yo haria, y la verdad es q el tio aprendio un webo ahi, me quedo flipando con las cosas q me cuenta, ojala pueda un dia hacerlo yo tb, a ver si encamino del todo la carrera y me meto en eso.
Otro tema es el que allí no somos inmigrantes pero casi, es decir somos europeos ( por lo que somos mirados mucho mejor) pero no somos yankies por lo tanto no sé como estará el tema curro legal allí ( me tengo que pasar antes de verano por el consulado). Por eso en mis planes aparte de Nueva York incluía Londres, por el rollo de ser europeos y sobretodo por la música ( Oi! Oi! Oi!) me alojaría en el West End fijo ( en los 80,el 60% de la juventud de ese barrio era skin).

En Navidad que estaba muy pillado por el tema (como ahora) me miré esto: http://www.forolondres.com http://www.forolondres.com/articulos.php?n=3
morr escribió:PD: ¿Qué pasa Gerim? Que cuando no dice lo que te gusta, ya dice tonterías?
Hi ha opinions diferents a la meva que són molt respectables, i hi ha opinions diferents a la meva que són tonteries (com una gran part del que diu aquest home).
en londres conozco unos colegas de otro colega q okupan casa, mi colega estubo currando ahi y vivierndo en una de estas casas, x lo general son grandes mansiones q siempre tienen lugar para unos cuantos más...

x cierto, tema londres, cuando acabes de currar, puedes pedir q te reenvolsen toos los impuestos q el gobierno ingles te ha xupado mientras currabas alla, a mi colega le dieron un cojon y medio de pounds cuando lo hizo, lo q pasa es q es mucho papeleo

Salut [beer]
seerj escribió:en londres conozco unos colegas de otro colega q okupan casa, mi colega estubo currando ahi y vivierndo en una de estas casas, x lo general son grandes mansiones q siempre tienen lugar para unos cuantos más...

Pues como sean como las casa okupa de Berlín se pueden ir a tomar por culo. Además yo si me largo es para currar y vivir un poco (sobretodo la noche) no para estar de tirado. Yo he tenido que comer en un viaje loco que hicimos, de los restos del macdonals y dormir en parques, y no es muy agradable.

Además el colega este que os dije se ha ido a vivir a una okupa, se ha vuelto más loco de lo que estaba y eso que es de mis mejores colegas. Le fuí a visitar a su casa y la impresión que me dió fue muy fuerte.
a ver, el tio este solo paraba para dormir ahi, comia en los comederos publicos de londres, y trabajaba en una cocina de un restaurante de alto standing, cobrava tope de bien...y las noches, se las pasaba de farranda, obviamente, tubo problemas por que ahi ahi mucho killo a lo b-boy que una vez le pillaron x banda y al verle asi en chandal y tal, decidieron hacerle una cara nueva (como fue en la calle, encima cobró una millonada, pues el gobierno ingles, seas de donde seas, se hace cargo y responsable de todo lo q te pase en sus calles).
jurr quines aventuretes.. io que quan vaig na a Amsterdam vaig haver de durmir a un alberg peste ia em vaig cagar en tot.. XD

Un colega meu que tambe hi va anar, dormia a sota un pont, i es veu que venia cada nit la pasma a fotrels fora..que cabrons.. I am la fred que feia, i que cada dia plovia.. me puc imaginar lu fotut que ha de ser..
Ya os contaré mi estancia de 10 días en grecia, que me voy este viernes no el otro. Pero vamos estos viajes compensan pero no son nada comparado con lo que vuela por mi mente.

PD: Por cierto seerj, cada vez veo más claro que el año que viene habrá un tipo más en historia.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
morr escribió:Es interesante el bloc de fàbregas, al menos no es un indepe rancio.

jo tampoc i no m'estimes. :-|

pd. on vas de grecia?¿ (i en kin plan? )
Voy con un tío mio punki, y mi primo que es medio gitano. El plan es rollo alquilar un coche alli o algo y ver un poco lo bonito de grecia, luego ver un partido de fútbol importante a nivel de grada, salir un poco de fiesta por allí, y no sé... la verdad es que voy con unos 600€ incluso más, así que supongo que no pasaremos hambre. Sino estamos bregados todos en batallas.

"I want you all the skinheads, to get up of your seats, put you braces together and your boots on your feet and give some that old moonstomping" (Quiero que todos los skinheads os levantéis de vuestras sillas, os pongáis vuestros tirantes juntos y vuestras botas en vuestros pies y me enseñéis algo de ese viejo baile).

SKA,SKA,SKA.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
morr escribió:Voy con un tío mio punki, y mi primo que es medio gitano. El plan es rollo alquilar un coche alli o algo y ver un poco lo bonito de grecia, luego ver un partido de fútbol importante a nivel de grada, salir un poco de fiesta por allí, y no sé... la verdad es que voy con unos 600€ incluso más, así que supongo que no pasaremos hambre. Sino estamos bregados todos en batallas.

SKA,SKA,SKA.

Ok: la marxa esta per la zona a prop del mar on hi ha l'estadi de l'Olimpiakos, a Pireaus (el Pireo), que es una ciutat enganxada a Atenes (on hi ha el port 'd'atenes').
Hi ha una linia de metro que pots agafar a la plaça Omonia y que t hi porta :P
(potser hi ha mes zones, jo conec akesta)[URL=http://www.ametro.gr/main/project/description/zoom/map_big_down.jpg]

Mapa metro[/URL]

I si vols veure coses xules, aprop d'atenes hi ha (acropoli i Plaka apart) Cap Saunio, i no massa lluny Delfos (precios) i Olimpia. Això si XD, cuidadin amb els cotxes, els grecs condueixen per l'arcen XD (el carril normal es fa servir per avançar)
pd. una altra recomanació, tot i que és un pal de kms, si pots, ves a Meteora.Bestial.
Per anar a la zona de marxa linia verda, baixes a Faliro ;)
Apuntado queda, conducir conduce mi tío (es joven más o menos tu edad) y hacer kilometros no es problema podemos dormir en el coche.

Mikonos, Rodes y tal no lo recomiendas?
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611