Catalans aixakeuvus xD (#16)

tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
morr escribió:Apuntado queda, conducir conduce mi tío (es joven más o menos tu edad) y hacer kilometros no es problema podemos dormir en el coche.

Mikonos, Rodes y tal no lo recomiendas?

No he estat a Rhodes, pero si a mikonos. La veritat esk la illa es MOLT maca, aixo si, molt orientada als guiris i a parelles XD
Si teniu pasta, podeu agafar un ferry i dormir a butaca (o inclus com els albanesos -els inmigrants a Grecia- a les zones amb moketa del vaixell)
I, tot i k es mes car, podeu anar d'illa en illa amb els ferrys ràpids (com l'ave XD ).
Tot surt del pireu

pd. respecte a la zona de marxa, jo hi he anat en epoca estival, i hi havia bastanta cosa al carrer, terrasses, botellon XD... no se a akesta època d l'any q tal.
pd. jo en lloc d'illes aniria a meteora, i provaria, si t'agraden, els dolços tipics.
Es que a mi las islas me es igual si suponen mucha pasta y horas (que joder lo que tarda el barco) pero a mi tío le pone mucho mikonos (pa mí que se ha vuelto gay), pero vamos si dices que "meteora" está tan guapo habra que hacer un pensamiento.

PD: Todos somos bastantes de juerga, así que no será problema (aunque supongo que no será tan a saco como berlín). En tema alojamiento a malas tengo direcciones de casas okupas, y de un colega que vive en grecia.

Me jode el tema de las islas, que está lejísimos. ¿Cuánto cuesta el billete?
morr escribió:Es que a mi las islas me es igual si suponen mucha pasta y horas (que joder lo que tarda el barco) pero a mi tío le pone mucho mikonos (pa mí que se ha vuelto gay), pero vamos si dices que "meteora" está tan guapo habra que hacer un pensamiento.

PD: Todos somos bastantes de juerga, así que no será problema (aunque supongo que no será tan a saco como berlín). En tema alojamiento a malas tengo direcciones de casas okupas, y de un colega que vive en grecia.

Me jode el tema de las islas, que está lejísimos. ¿Cuánto cuesta el billete?

No es excessivament car, pensa que Grecia té moltes illes.

Mira aki

Jo vaig anar amb Minoan i Superfast :)
Conta sobre 60€ anar i tornar.
pd. Meteora , son uns monestirs penjats d'unes muntanyes que recorden montserrat.
Potser son avorrits per un tio com tu ;)
Bona dia gentt, iastic de classes per avui.. tret de unes putes practiques de 7 a 9 del vespre.. ¬_¬ A aquesta hora iastaria durmint si no fos per axoo XD XD
io acabu d venir, men vai unastoneta al gimna a q me de el aire un poco xD

morr, bienvenido seas a la gran familia de exintentos de ingenieros reconvertidos a la historia xD...me da una rabia pensar, tema racismo a parte, la conversión que han tenido las ciudades de la costa oriental del mediterraneo...y pensar que toda la franja palestino-fenicia y turquia rebosavan de ciudades completamente occidentales, eran más occidentales que las provincias de la peninsula itálica o ibérica...lástima que el hombre destruya todo, hasta la obra de sus hermanos xD... que moñarra sesta volviendo el post, anda, sus dejo ya q no llego xD

[beer]
Rajao escribió:Catalunya es un país plural, al igual que España

El que faltaba per escoltar d'aquest personatge..xDD
rajoy escribió:Catalunya es un país plural, al igual que España

Penediu-vos pecadors l'apocal.... el final d'espanya s'acosta [poraki] [poraki]

Apa, m'en vaig a classe a dormir una mica xDDDD
Uolaaa!!!
grecia deu ser molt maku, pero jo abans vull anar a Irlanda i a Escocia ^^ i demà men vaaaax a Paris algu ha estat? si es que si que em digui llocs economics per menjar rollu mcdonalds xdd
Aya_cat escribió:Uolaaa!!!
grecia deu ser molt maku, pero jo abans vull anar a Irlanda i a Escocia ^^ i demà men vaaaax a Paris algu ha estat? si es que si que em digui llocs economics per menjar rollu mcdonalds xdd

doncs..... Mc DOnalds XD

pd. paris es carissim, nomes londres la supera XD

pd. sempre pots menjar crêpes a les paradetes dels carrers :)
estic d'acord amb en tzare, el millor a paris es menjar a les paradetes que hi ha pel carrer i ademés està tot mlt bo, no només fan crepes, i sinó sempre pots na tirant de mcdonalds tot i q es mlt millor el mcdonalds d'aki q els de paris ja q posen una especie de salsa una mica picant a totes les hamburgueses...
Buffff pos ja mirare les paradetes i el mcdonals xdd jam vex q em clavaran de mala maneraa pero enfinsss asies^^ ;)
Londres y Escocia no son tan caros, si vas como yo me sé. De hecho unos cuantos desechos sociales e inadaptados aguantamos una semana sin ni un puto pound y cuando digo ninguno es ninguno.

PD: Rajoy se equivoca, ni toda España es plural ni toda Cataluña es plural.
a alguien le interesa el concierto de in flames y sepultura, esq tengo la entrada y me sobra bastante...si veis q a alguien le interesa, que rule, que me quiero desacer de ella cuanto antes...xD
Anar a jalar al mcdonals de irlanda deu surtir uns tres euros mes car que el d'aki. El de italia surtia igual +/- i a frança npi xDD aixo si a ningun lloc tenen mcrib que es l'unic k m'agrada junt amb els mcnuggets xDDD em fot fastic les "salses"que semblen pintura , el pepinillu, l'enciam, la mostasa, el ketchup,.... aixo si el mcrib ya es una altra cosa :P

Morr fes una guia rapida de com menjar sense un puto pound a londres sera interesant [idea]
NGC escribió:Anar a jalar al mcdonals de irlanda deu surtir uns tres euros mes car que el d'aki. El de italia surtia igual +/- i a frança npi xDD aixo si a ningun lloc tenen mcrib que es l'unic k m'agrada junt amb els mcnuggets xDDD em fot fastic les "salses"que semblen pintura , el pepinillu, l'enciam, la mostasa, el ketchup,.... aixo si el mcrib ya es una altra cosa :P

Morr fes una guia rapida de com menjar sense un puto pound a londres sera interesant [idea]

tens tota la raó! xDxD

que tal gent??? quan de temps! xDxD ja que parleu de llocs de viatge...la gent de la classe diu d'anar al final a mallorca...algú em podria dir que si pot fer a mallorca??? (a part de diskotekes que ni de blass!!)

see ya!

pd. spam
^RöKöKÿ^ escribió:que tal gent??? quan de temps! xDxD ja que parleu de llocs de bietge...la gent de la classe diu d'anar al final a mallorca...algú em podria dir que si pot fer a mallorca??? (a part de diskotekes que ni de blass!!)

[mad] [mad] xD

a Mallorca..na a comprar enciamades.. [jaja]
i si passeu per menorca a comprar albarques^^
uenu io men vai cap a practiques..als soterranis de la uni [burla3]

Fins daki una stonaa
kurras escribió: [mad] [mad] xD

a Mallorca..na a comprar enciamades.. [jaja]
tic cansat del cosmocaixa.....perdó! xDxD ¬¬' [angelito] [angelito]
NGC escribió:Morr fes una guia rapida de com menjar sense un puto pound a londres sera interesant [idea]

A vosotros que como Kurras estáis instalados en la comodidad no se si lo podriáis soportar. Nos poníamos en las terrazas de los macdonals cual acechador, esperando que los guiris ( aunque esten en su pais son guiris) dejasen de comer , para llevarnos los restos.

Además viajamos de londres a escocia en tren ( nos echaron los revisores 4 veces).
morr escribió:A vosotros que como Kurras estáis instalados en la comodidad no se si lo podriáis soportar. Nos poníamos en las terrazas de los macdonals cual acechador, esperando que los guiris ( aunque esten en su pais son guiris) dejasen de comer , para llevarnos los restos.

Además viajamos de londres a escocia en tren ( nos echaron los revisores 4 veces).

N oes que estemos acomodadoss pero lo encuentroo triste asi tambien voy yo xd!

soc l'unica que ho veu... o soc rara ?

p.d i mira que jo he viajado en plan traper pero estooo es demasiado!
ho veig aixi! xD jo no podria fer-ho! xD abans a una cantonada demanant! xD [toctoc] [toctoc] [toctoc] [toctoc]
Sembla ser k l'ETC ha cambiat la seva firma.... l'habran banejat una altra vegada?

Bon dia tots! Fa uns dies k no em paso per aki (bueno va ser ahir :P ) k us conteu?
xD! des de ahir!! tan de temps sense eol es passa ràpid!

que me contu?? pos que porto dos dies enganxat amb l'alizee! sisi aquella del moi lolita!! que ara està més que potent!!! ^^
Aya_cat escribió:soc l'unica que ho veu... o soc rara ?

jo també ho veig raro, pero suposo que son coses de sharps [poraki]

^RöKöKÿ^ escribió:xD! des de ahir!! tan de temps sense eol es passa ràpid!

que me contu?? pos que porto dos dies enganxat amb l'alizee! sisi aquella del moi lolita!! que ara està més que potent!!! ^^

T'has oblidat de posar una foto [sati] Tic vago per buscar al google xD
Aya_cat escribió:
soc l'unica que ho veu... o soc rara ?

Ja to vaig dir fa uns posts k el silenci es la millor afirmació xDDDDDDDDD

Jo com k soc un capullo amb el tema del menjar no podria utilitzar akesta tecnica, pero de acomodat res, k sino no m'hagues pasat l'estiu currant en una fabrica i m'hagues kedat a casa viciant-me o anant a la piscina. Espero aket estiu trobar una feina millor... haviam si hi ha sort.
De que va aquest post?
NGC escribió:
Ja to vaig dir fa uns posts k el silenci es la millor afirmació xDDDDDDDDD

Ja se que m'ho vas dir:buu pero es que a vegades el silenci tambe vol dir negacióoo

dbaronam escribió:De que va aquest post?

Catalans/es wenu noies majoritariament estic jo^^ i de nois hi han alguns que estan pirats^^ pero son simpaticss
De Catalanes o gente que se siente catalana. Se hablan de muchas cositas, en catalán, castellano o en taja. [ginyo]
Fil catala clandesti per fer-nos el poder de EOL

[qmparto]

Benvingut

es el inicio de la desmembracion de eol [qmparto] [qmparto] [qmparto]

es el unico post donde se puede hablar en catalan y hablamos de lo primero k se nos pasa por la cabeza, si miras asi por encima hay temas varios 40%, temas de alchol 30%, politica 30%.
Cuidado chabal, si te fijas te intentan captar, es una secta en toda regla. Dentro de poco saldrá un reportaje en 7 vidas 7 noches.
no te unas a esta gente, he oido por ahi que practican la antropofagia (fuente: COPE) xDDD
seerj tradueix antropofagia pliss que fa pal buscar-ho!!!^^
p.d crec q lem espantat
coi...no erets de lletres? :P

antropos = esser humà

phagos/phagia (+- xD) = alimentar-se

doncs, això, :P [beer]
seeee pero que vols que hi fagi^^ asiesss encara em keda molt per apendre
seerj escribió:no te unas a esta gente, he oido por ahi que practican la antropofagia (fuente: COPE) xDDD

si si, i amb el nou estatut legalitzarem també la poligamia xDDD
es q som una gent mlt rara q acabarem al poder... [bad]
segun mi profe de medieval soys/somos todos judios xDDDD, ya comentare un dia la anecdota de cuando lo dijo, solo nos dimos cuenta 2, los demas no llegan a nuestro nivel intelectual, que se codea con un catedratico y tesorero de la real academia de las buenas letras de barcelona o algo asi xDDD

[beer]
seerj escribió:los demas no llegan a nuestro nivel intelectual, que se codea con un catedratico y tesorero de la real academia de las buenas letras de barcelona o algo asi xDDD

quin nivellas q t la gent no?
seerj escribió: los demas no llegan a nuestro nivel intelectual, que se codea con un catedratico y tesorero de la real academia de las buenas letras de barcelona o algo asi xDDD

[beer]

aixo si que es ser humil xdd ehh
jajaja era mode ironic/caxondeix :P
Avui me kedat de pedra, vec un anunci de una ale (asignatura de lliure eleccio) de historia i posa, upc 1 credit, ub i uab 2 credits. No hi ha dret, a sobre k esteu tot el putu dia de festa us donen mes credits per fer el mateix!!!!
A sobre em sembla k el dia 5 els de la ub tenen festa mentres k els de la upc a pringar.... Clos dimissio!!! xDDD (a polonia cada dia el deixen com a més inutil xDDD)
Teniu festa el dia 5? es veu k es la festa dels estudiants... [decaio] [decaio]
siiii els de telocoss siiiiiiiiiii perque nowayout fan concert ^^ jo intentare anar una mica xunguuu pero wenu ^^
ni idea, ya me informaré, lo que se esq tengo una semana santa del copón...del 7 de abril (los viernes, os lo recuerdo, los alumnos de historia de la UAB no tiene clases :P) al 18 de abril (es el dia festivo que escoje la facultad de filosofia y letras de la UAB xD), menudo puentako, xD, supongo que me los repartire entre fiestas locas en mi casa, conciertos, si me invitan a llafranch que un colega tiene piso ahi pos ahi y también alguna noche en calella también caerán, obviamente ^^. [toctoc] [toctoc] [toctoc]
juass en Lobato als Serrano.. inclus aqui nava tot de flipaoo.. [jaja] [jaja]
Fiti: Somos de España, primer mundoo! First world! [qmparto] [qmparto] [qmparto]
Hoy el capítulo hay que reconocerlo que ha estado sublime, espero que no den capítulos repetidos y siga así. Este ha sido como el de Londres cuando fueron a visitar al marcos.

PD: Bueno n'em escalfant motors, per el barça-madrid. ULTRASUR, NO TENEIS COJONES
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711