Catalans aixakeuvus xD (#16)

1, 2, 3, 4, 511
Per cert, ahir hi havia d'haver fet el macrobotellon a Girona.. [qmparto] [qmparto]
Hi havia mes poli que gent..a mes el lloc on shavia de fer el van regar xk estigues tot fangos i a sobre van apagar les llums... i controls per tota la ciutat.. Gran botello si señorr xD
a mi em van dir q era tambe el d'hospi pero tampoc em vaig enterar gairebe a més la plaça que deien es bastant petita a vera si m'enteru d'algu akesta tarda
Ara a les 14:00 comença la qualificació de Motogp
siii ja comença!!!!!!!! Pedrosa primer com a molt segonm i el Sete caurà
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
vaig a veure si ho donen per Eurosport XD

pd. si k ho fan :D
Tinc possat l'eurosport i parlen en anglés només, pero bé, s'enten bastant bé.

Aquesta tarda, a partir de les 18:00 toca jornada de futbol

A les 18:00 - Villarreal - Betis
A les 20:00 - Málaga - F.C. Barcelona
A les 22:00 - Athletic - Osasuna

Espero que siguin bons partits, que avui no puc sortir que estic fet una merda, a veure si demà estic millor ja [barret]

(un exemple de post no-spam, [666] )
Mols bé els catalans. Gibernau segon, Pedrosa i elias a la segona linea.

Gibernau quan té una bona moto ho fa molt bé.
Sorprenent el lloc d'Elias.
Pedrosa fent el que li toca, estant molt bé en la seva primera qualificació de Morogp.
Tredi escribió:Tinc possat l'eurosport i parlen en anglés només, pero bé, s'enten bastant bé.
estic fet una merda, a veure si demà estic millor ja [barret]

(un exemple de post no-spam, [666] )

La gracia d'eurosport es no tenir q aguantar els comentaristes espanyols. Almenys son divertits amb el randy mamola i tal.
Per cert, comentaven (jo si k ho entenc XD ) q el gran handicap avui d'en pedrosa era q no tenia experiencia amb pneumatiks de qualificacio (akests k nomes aguanten un parell d voltes).
I El més curios es lo be k van les Ducati i la Kawasaki, A veure si poden fer una cerrera completa i donen guerra :)
tzare escribió:
La gracia d'eurosport es no tenir q aguantar els comentaristes espanyols. Almenys son divertits amb el randy mamola i tal.
Per cert, comentaven (jo si k ho entenc XD ) q el gran handicap avui d'en pedrosa era q no tenia experiencia amb pneumatiks de qualificacio (akests k nomes aguanten un parell d voltes).
I El més curios es lo be k van les Ducati i la Kawasaki, A veure si poden fer una cerrera completa i donen guerra :)

Ja no hi ha el Nieto a TVE, ara comenta en Sito Pons [ok]
El sete caura lo veo es el que sempre fa i ja va be perque aixi el Pedrosa guanyara i em sap greu pel Rossi pero que si fara dema ja donara guerra
p.d el nieto encara esta pero crec que nomes comenta 250cc
sgaesux escribió:
Ja no hi ha el Nieto a TVE, ara comenta en Sito Pons [ok]

no ho sabia, com k tinc el cervell lobotomitzat no poso cadenes amb la llengua estatal [+risas]
Aya_cat escribió:El sete caura lo veo es el que sempre fa i ja va be perque aixi el Pedrosa guanyara i em sap greu pel Rossi pero que si fara dema ja donara guerra
p.d el nieto encara esta pero crec que nomes comenta 250cc

El Pedrosa, ojalà pero no guanyarà, Gibernau amb una bona moto farà grans coses aquest any.
Rossi si soluciona part dels problemes que té amb la moto segur que estarà lluitant pel podi.
kurras escribió:Per cert, ahir hi havia d'haver fet el macrobotellon a Girona.. [qmparto] [qmparto]
Hi havia mes poli que gent..a mes el lloc on shavia de fer el van regar xk estigues tot fangos i a sobre van apagar les llums... i controls per tota la ciutat.. Gran botello si señorr xD

Pero m'han dit que despres van fer algo a plaça catalunya, ja els hi esta be, van passar de fer-ho en un lloc que no molestaven a ningú a fer-lo en un lloc que si molesta... que n'aprengui la pagans [poraki]
i 20i nose cuants detinguts per alla al barri vell, que es veu que la van armar bona, inclus he vist que en parlaven a A3..
Uo seerj tas cambiat l'avara... [looco] Etic petat.!!

Vinga barça! K anem encara 0-0!!
seh, es pa jk no me llamen jevi, q pesaos en musica xDDD [Ooooo]
mitja part del barça 0-0

Ens han robat un gol cawento
Gracias al linea avui hem perdut. Linea ets un cagat de merda gilipollas !!
uenu no hem pas perdut.. 0-0 Lamentable lu del linier...
La selecció catalana de futbol sala rep el reconeixement internacional
Podrà disputar campionats del món

La Federació Catalana de Futbol Sala ha rebut el reconeixement internacional en ser admesa com a membre de ple dret de l'Associació Mundial de Futsal. Catalunya ha rebut el el suport gairebé unànime dels assistents al congrés que l'AMF celebra a Mendoza, a l'Argentina. Aquest reconeixement arriba un dia després que la selecció catalana de pitch & putt fos reconeguda com a membre fundacional de la federació internacional d'aquest esport.

La delegació catalana al congrés de l'AMF ha rebut el vot favorable de 32 de les 33 delegacions amb dret de vot. Aquest reconeixement obre les portes a la Federació Catalana de Futbol Sala perquè pugui disputar per primera vegada la Copa del Món, que es farà l'any vinent. Abans, haurà d'obtenir la plaça en el campionat d'Europa que es farà enguany.

Font: http://www.vilaweb.cat/www/noticia?p_idcmp=1804494

No han dit res a misce no? :P

Vagi bé ;-)
que forttt pero o sigui no m'ho crec estic flipant!!!!! [barret] segur que no es un timooo i els altres esports que?
[Madox escribió:]
La selecció catalana de futbol sala rep el reconeixement internacional
....

No han dit res a misce no? :P

Estaria be fer un concurs a veure qui es capaç de fer el titular o nom del post com més manipulat possible :p

Aqui la meva proposta:

ZP autoriza a la seleccion catalana de futbol sala para competiciones internacionales como primer paso de la rendicion ante eta [/LD mode]

NOTA: Qualsevol coincidencia amb la realitat es pura casualitat [sati]

Un salut

PD: Es nota que m'aburreixo [looco], fins que no em passin a buscar d'alguna manera s'ha de passar l'estona :p
juas aviam lo que tardan en crear un fil a misce [lapota] si no el crea el skin de postal que tenim per aqui infiltrat. [toctoc] [toctoc]

PD: Tzare mira quin gif
Imagen [poraki]
Cafetino escribió:PD: Es nota que m'aburreixo [looco], fins que no em passin a buscar d'alguna manera s'ha de passar l'estona :p
XD

io me piru ia.. Portu un ritme que ni en seerj.. xD No, en seerj guanya encara.. XD
jo em kedu veient pelisss aixxx com estimu al bitcomet
L'Osasuna ha perdut !! [toctoc] [toctoc] La lliga es per el Barça!! De pok a servit l'empat... total esta sentenciada [toctoc]

Bonanit!
trape escribió:L'Osasuna ha perdut !! [toctoc] [toctoc] La lliga es per el Barça!! De pok a servit l'empat... total esta sentenciada [toctoc]

Bonanit!

Mmmmm, no hablo catalaa porque no se... Pero estaba claro que la liga era del barça.... Al osasuna (equipo del que soy socio) lo que le interesaria es la champions.. y esta derrota nos viene muy mal... [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa]
porty escribió:Mmmmm, no hablo catalna porque no se... Pero estaba claro que la liga era del barça.... Al osasuna (equipo del que soy socio) lo que le interesaria es la champions.. y esta derrota nos viene muy mal... [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa]

va trankilo el osasuna se merece la champions se la ha currado ;-)
porty escribió:Mmmmm, no hablo catalaa porque no se... Pero estaba claro que la liga era del barça.... Al osasuna (equipo del que soy socio) lo que le interesaria es la champions.. y esta derrota nos viene muy mal... [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa]

Hoy habeis perdido una ocasion de oro, igualmente creo que salvo debacle teneis la Champions asegurada aunque os toque jugar la previa.
una mica d'spam:

keops xbot ratataaaa
etc nintentroll [sati]

:Ð :Ð :Ð :Ð
seerj escribió: [bye]

una mica d'spam no fa mal...
Bon dia, casi no maguanto dret, i amb el putu canvi dhora he dormit 1h menus.. [enfado1]

Almenus a partir dara els dies seran mes llargs.. axo magradaaa
Cafetino escribió:ZP autoriza a la seleccion catalana de futbol sala para competiciones internacionales como primer paso de la rendicion ante eta [/LD mode]
T'equivoques...

... aquest és el segon pas, el primer és l'Estatut XD.

seerj escribió:[bye]
seerj company, va anima't una mica ;)

No li digueu a ningú, però avui sóc feliç :D
cagundée, per dema al mati haig de portar fet lestudi previ duna practica d'electronica i amb el putu resacon no mestic enterant de re, fa mitjora que estic llegint lu mateix i no menteruu [tomaaa] [tomaaa]
Aixo es perke no et concentres kurras, no m'estrenya, mirant tot el ratu EOL xd jo tampoco em concentro aixi... EOL vicia molt!
Ahir despres de molt temps vaig descobrir el vodka amb llimona no garrafon.... no m'enrecordava k amb dos de veritat son 5 de broma xDDD Anda k no hi ha diferencia tan de afectes a posteriori com de gust... Estic pensant ne fer una intifada contra els locals k serveixin garrafon.

Pedrosa es la puta makina, aket arribara molt lluny, rossi perfi te rival.
NGC escribió:Pedrosa es la puta makina, aket arribara molt lluny, rossi perfi te rival.

pos ya era ora q surtis algun rival digne pel rossi pq ja es feia aborrit i tot mirar les curses...
Algu dubtava q el Pedrosa fallariaa !!!!!! es el millor i llastima que no ha pogut amb el Capirosii que sino sel menja !!!! [chulito]
Sol falta k guanyi Alonso y Pedrosa el Mundial....
Gerim escribió:...

seerj company, va anima't una mica ;)

jajaja animar-me io? q va xD

bueno hoy algo si que ho estic, ha cundit el dia, ha cundit X-D

[beer]

PD: spam spam spam :P
Demà en els periodicos de futbol:

EL MADRID BUSCA AORA LA LIGA PARA APROXIMARSE EL SABADO MAS AL BARÇA, INTENTANDO BUSCAR UNA VICTORIA COMODA KOMO HOY CONTRA EL DEPOR... blablbalablal

K han guanyat 4-0 ya era hora... el Barça CAMPIó!
ahir ens van robar el partit kina poca vergonya tenen alguns arbitres...
Bueno acabo de llegar, un consejo : Procurad no trabajar nunca 40 horas en 3 días, y dormir sólo seis (sumando los tres días).

Sin más, buenas noches (voy a dormir 15 horas del tirón).
seerj escribió:jajaja animar-me io? q va xD
Que sí que sí.

@tzare: que no què?
Gerim escribió:Que sí que sí.

@tzare: que no què?

ein?¿?¿ [666]
Calla spammer :o

Com segueixis així et denunciaré al cos de moderadors secrets que controlen els fils d'espammers, infiltrant-se en els seus caus, i esperant el moment propici per a fotre'ls la patada al cul a quants més millor.

(O algo així).

:o
Deutschland über alles! ¡Los niños son iguales!

Bueno he vuelto, me he visto un poco por encima todas las páginas y modestia aparte, se nota que falto. Vengo un poco sin fuerzas que aún estoy muy cansado. Estos cuatro días todo han sido buenas noticias, el Carod casi la palma, el Barça ya tiene la liga, el jefe del equipo técnico de Ford me ha regalado un polo de la ostia...

Y encima me lo he pasado de puta madre por las noches.

¿Los que somos de la UPC (más conocidos por amargados) cuándo tenéis los parciales? Porque yo el primero lo tengo este jueves.
morr, una pregunta: sabies que el quadre de la teva firma és el que apareix al calendari de butxaca 2006 del teu benestimat sindicat CCOO?
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511