Catalans aixakeuvus xD (#19)

17, 8, 9, 10, 11
SwapNewbie escribió:
Dons jo stic depre...
AVUI he fet la PENÚLTIMA classe de gimnasia de la meva història!!!
Que ho heu sentit??? De la meva vida!!! Es mooolt fort!!! argh!

I l'any que vé me la cambien per història [+furioso] [+furioso] [+furioso]

Dws

Jo la tinc dijous si no m'equivocu ( que ara posen examens avançats). A mi no em fa pena ... trobo que és de les assignatures que val quan ets més criu/a pos si serveixen pero despres la gent per l'interes.Ex a la meva clase son 35 i nomes 15 fem gimnasia i no és perque 20 estiguin lessionats sino perque fan cuentu...
Parlant de l'examen m'ha anat mu be ^^ o aixo es el que crec XD!
I m'han donat l'examen de lit castellana i un 8^^ i aixo que m'ho havia mirat poquet no està malament no ? :Ð

ale sus deixu una estoneta que vai a fer un treball i a estudiar français
au revoir ^^
Verde que te quiero verde, verde verde marihuana, verde que te queiro verde...

[align=left]juasjuasjuas, Des+maskaradas molan, baharos algo xDD

ron con coca....cola! xDDD

[beer]

PD: sort a tothom en examens i demes mandifles [beer]
[/align]
Aya_cat escribió:Jo la tinc dijous si no m'equivocu ( que ara posen examens avançats). A mi no em fa pena ... trobo que és de les assignatures que val quan ets més criu/a pos si serveixen pero despres la gent per l'interes.Ex a la meva clase son 35 i nomes 15 fem gimnasia i no és perque 20 estiguin lessionats sino perque fan cuentu...
Parlant de l'examen m'ha anat mu be ^^ o aixo es el que crec XD!
I m'han donat l'examen de lit castellana i un 8^^ i aixo que m'ho havia mirat poquet no està malament no ? :Ð

ale sus deixu una estoneta que vai a fer un treball i a estudiar français
au revoir ^^

El k paxa sk lany k ve, perdre aksta asignatura de cuentu :p per historia... i saps? jo soc de ciencies 100% i no la puc sufrir...

La meva ultima clase dEF sera el proxim dijous, de 8:15 a 9:15 dl mati... snif snif

Avui e ft lultim d filo... i ma nat d conya!!! seeeeee! xk tt el k hi havia era dl xamn anterior, en el qual havia tret un 8,3333333... jeje i amb un 3 aprubava el curs (lxamn stava mamat, jo crec k stava aposta xk tutom aprobés) Tic cunten (xo la depre no me la treu ningu (vaia parida))
SwapNewbie escribió:
El k paxa sk lany k ve, perdre aksta asignatura de cuentu :p per historia... i saps? jo soc de ciencies 100% i no la puc sufrir...

La meva ultima clase dEF sera el proxim dijous, de 8:15 a 9:15 dl mati... snif snif

Avui e ft lultim d filo... i ma nat d conya!!! seeeeee! xk tt el k hi havia era dl xamn anterior, en el qual havia tret un 8,3333333... jeje i amb un 3 aprubava el curs (lxamn stava mamat, jo crec k stava aposta xk tutom aprobés) Tic cunten (xo la depre no me la treu ningu (vaia parida))

Jo la tinc de 12.30 a 13.30 la ultima de EF XD! i a mi fer una horeta més d'historia més igual jo soc lletres 100% i la historia m'encanta. A mi el que em posaran és historia de l'art U_U a vere q tal...
I filo U_U jo necesito aprobar la tercera avaluació com sigui (ja la tinc mig aprobada pero justet) perque em va quedar la primeraaa i si suspenc men vax a tot el curs [buuuaaaa]

p.d Fa mandra amb tanta calor fer un treball de reli pero me l'he de treure de sobre
bona tarda gent..

Dema al mati tinc una presentacio d'un projecte de processos.. Estic ben jiñauuu [agggtt] [agggtt]
No us queixeu tant de les assignatures [toctoc]

Jo desde que feia 4t d'ESO tenia ben clar que volia fer, ja era tot un petit informatic, no es pot pas dir que fos ni de ciencies ni de lletres, encara que les ciencies s'em donaven força be. Aixi que va tocar patir al batxillerat amb català i castellà on ens fotien força canya.

L'educacio fisica, a mi en, certa manera m'agradava. El que odiaba era el professor que vaig tenir a primaria, un panxut que inflava les notes als que estaven a l'equip de basquet de l'escola i baixava els de la resta, i també la forma de puntuar que tenien a batxillerat, vaig suspendre la majoria de proves per molt poc i les que vaig aprovar va ser pels pèls.

kurras escribió:bona tarda gent..

Dema al mati tinc una presentacio d'un projecte de processos.. Estic ben jiñauuu [agggtt] [agggtt]

Tranquil home, segur que t'anirà bé

Un salut
Cafetino escribió:Tranquil home, segur que t'anirà bé
axo espero, no ha de durar gaire, pero tinc panic escenic, cagunn
Empezamos a spammear???
SwapNewbie escribió:Empezamos a spammear???
ein? ¬_¬
tinc la sensació de que algu s'avorreix no?
Bah, jo a primer de batxillerat vaig estar a punt de deixar l'assignatura d'informàtica per passar-me a psicologia... passa que no em van deixar..

... la resta és història... i llegenda negra ...
jur xo a primer de bat feies informatica? [reojillo]
io fins a primer de carrera nontenia ni zorra de lu que era programar
eTc_84 escribió:
Bah, jo a primer de batxillerat vaig estar a punt de deixar l'assignatura d'informàtica per passar-me a psicologia... passa que no em van deixar..

... la resta és història..

Totalment comprensible, tenint en compte que normalment es fa tot sota windows xDD
kurras no corris tant... el nostre any encara feiem algo de tipus de xarxes, d'impressores i tal... a més d'ensenyar-nos html [qmparto], VB [qmparto] i Access [qmparto]
Ah, i l'any següent van canviar el llibre... i en el nou, el primer capítol era com tocar el botó d'engegar l'ordinador..
Pero vaja, que el professor que teníem era més inútil que un nanu de 5 anys.. encara recordo la seva frase lapidària... Internet romandrà tancat... llavors anaves a les opcions de l'IE, desmarcaves la opció de passar per proxy per conectarte... et voilà, internet [qmparto]
Spike is the best!

PD: Qué triste la gente que liga por el Ts con una pava que ni conocen

PD2: Tzare 2 Mensajes.
.
eTc_84 escribió:kurras no corris tant... el nostre any encara feiem algo de tipus de xarxes, d'impressores i tal... a més d'ensenyar-nos html [qmparto], VB [qmparto] i Access [qmparto]
Ah, i l'any següent van canviar el llibre... i en el nou, el primer capítol era com tocar el botó d'engegar l'ordinador..

Jo nomes vaig fer informatica a 1r de Batxillerat, on vam fer nomes vb.

eTc_84 escribió:Pero vaja, que el professor que teníem era més inútil que un nanu de 5 anys.. encara recordo la seva frase lapidària... Internet romandrà tancat... llavors anaves a les opcions de l'IE, desmarcaves la opció de passar per proxy per conectarte... et voilà, internet [qmparto]

Gran truc, si senyor [tomaaa]
A la uni (a l'eps) t'has de currar mes si vols internet desde qualsevol aula ^^(no val la wireless)

Un salut

PD: Mare meva, estic batent el record d'intent de compilació del openoffice, ja duc 9 hores de compilacio i la cpu esta a 75º, no vull saber com estava aquesta tarda quan feia mes calor xDDD
Cafetino escribió:
A la uni (a l'eps) t'has de currar mes si vols internet desde qualsevol aula ^^(no val la wireless)

D'això n'hem de parlar un dia... en tinc una lleugera idea... però no ho sé segur [ayay]
Bona nit nois!!!!!!
au revoir !!!!! ^^collla d'spammers XD!!

Jo faig informatica desde 1r d'ESO i en quan el profe es girava tots a internet XD!
Aya_cat escribió:Jo faig informatica desde 1r d'ESO i en quan el profe es girava tots a internet XD!

Internet is for pr0n!

És lo que té haver nascut en la generació dels mòvils i de tenir un ordinador a cada casa... els primers pc's que vam tocar a cole eren 386 amb windows 3.1 crec que era i ens ensenyaven a utilitzar el Paintbrush...
I quan que algú tingués un móvil era motiu de sorpresa... i que eren trastos infernals que feien por [qmparto]
Ara el jovent té de tot, cosa que no implica que s'ho passi millor que nosaltres en la seva època [angelito].

Una pena que no nasqués abans... la millor música makina va acabar abans del canvi de segle i no la vaig poder disfrutar....
eTc_84, máquina?...en fin...xD

viá sobar, hoy he visto hellraiser 2, creo que es la 3ª vez q la veo, la verdad es que la colección entera es un lujazo
, sangre a borbotones xD

[beer]
Cafetino escribió:PD: Mare meva, estic batent el record d'intent de compilació del openoffice, ja duc 9 hores de compilacio i la cpu esta a 75º, no vull saber com estava aquesta tarda quan feia mes calor xDDD

[tomaaa]

Jo vaig abortar la compilació de OO quan portava unes 8 hores, eren les tantes de la nit i tenia una bestiada de son.
Recordo que un o dos dies despres vaig preguntar a SL si era normal que tardes tant [+risas]

En fi, mai he compilat OO i no crec que ho fagi en ma vida (o com a mínim no amb un P4 a 1.4Ghz xD)

Salut!
seerj escribió:eTc_84, máquina?...en fin...xD

viá sobar, hoy he visto hellraiser 2, creo que es la 3ª vez q la veo, la verdad es que la colección entera es un lujazo
, sangre a borbotones xD

[beer]

di0x.. com es nota la gent que té l'editor avançat... [poraki]
La màquina vella... [babas] [poraki]
Que ara no valgui res... vaja, que no es mereix ni intentar conservar el nom no vol dir que abans no estés bé.

Edit pels gentoozas: Sou uns frikis, feu l'emerge amb el --usepkg i deixeu-vos de compilar coses tant grans [poraki]
home, si de informatica en dieu jugar amb lordinador io tambe en vaig fer a l'ESO dons.. XD

inclus recordu a basica haver remanat amb el win 3.1 tambe, encara menrecordu quan el tenia a casa..

mn vai a durmirrr..desitgeume sort per demaa
eTc_84 escribió:
Internet is for pr0n!

És lo que té haver nascut en la generació dels mòvils i de tenir un ordinador a cada casa... els primers pc's que vam tocar a cole eren 386 amb windows 3.1 crec que era i ens ensenyaven a utilitzar el Paintbrush...

Que gran el paint xDDDD

Nosaltres vam fer algo a primaria, i jo juraria que anavem amb i286 que no tenien discdur, i que engegavem amb el seu corresponent disquet de 5 1/4, on es carregava el DOS i despres engegavem el mític Logo, i tot amb grandissims monitors taronja fosforito ^^

Quins temps

PD: Per cert, qui va iniciar el p2p de disquets a la meva classe vaig ser jo, que a classe em dedicava a copiar-me els jocs dels pc's xDD
o sabeis l'enveja que em dóna llegir aquest fil en catala

na nit!!
Cafetino escribió:PD: Per cert, qui va iniciar el p2p de disquets a la meva classe vaig ser jo, que a classe em dedicava a copiar-me els jocs dels pc's xDD

jajaja, quan teniem una linia adsl per tota la classe... i flipàvem baixant coses a 14 kb xDD encara me'n recordo.. partint coses amb el winzip perque no hi cabien en un disquet xDD o amb els mítics cdmix, que hi havia rips de jocs comprimits amb arj o rar quan no era gaire conegut..

Gabon, ziber.

Tu madre no lo dice, pero me mira mal.
Quien es el chico tan raro con el que vas?

Cuando yo estoy delante me trata muy normal,
y a solas te imagina un novio mas formal.

Cualquier noche los gatos de tu callejon
le aullaran a gritos esta cancion:

Porque yo tengo una banda de PunkOi!

Tu padre no lo dice, pero me mira mal.
Quien es la chica tan rara con la que vas?

Cuando yo estoy delante me trata muy normal,
y a solas te imagina una novia normal.

Cualquier noche los gatos de tu callejon
le aullaran a gritos esta cancion:

Buenísimos días.
bon dia gent, ia he fet la presentacio.. ha nat força be, encara que em surtia un filet de veu que deunido.. [+risas]
En fi, iasta fet, una cosa menys
zibergazte escribió:o sabeis l'enveja que em dóna llegir aquest fil en catala

na nit!!

vosaltres no heu iniciat un fil en euskera¿ [oki]
Ningu d'aki va fer logo?? sisi la puta tortugueta...

Yo a ksa kuan tothom tenia la nes o la megadrive yo tenia un 386 i m'haiva de currar uns diskets d'arranc pk funcionesin els jocs... k acababa fart, tope de nyajo k era i m'espavila força xDDD
eTc_84 escribió:jajaja, quan teniem una linia adsl per tota la classe... i flipàvem baixant coses a 14 kb xDD encara me'n recordo.. partint coses amb el winzip perque no hi cabien en un disquet xDD o amb els mítics cdmix, que hi havia rips de jocs comprimits amb arj o rar quan no era gaire conegut..

Gabon, ziber.

jo vaig inclus arribar a partir en uns 75 trossos el metalslug x pasarlu en un altre PC...
(mai vaic acabar la transferencia aquella de més de 75 diskets... em vaic kdar per alla als 50 :p)

Tinc una profe a catala que és mes vaga k jo! no ve MAI, i divendres tnim xamn, i dma al mati tmpc vindra... [discu]
Bona tarda nois^^ !!!
aix quin dia més avorrit. De que parleu que ja m'he perdut U_U

Nosaltres al principi d'informatica feiem basic ¬¬ i els/les del 89 q lu sepass no vam neixer amb el mobil. Ale segueixu fent feina :o
per fi he acabat examens de suficiencia, ja en tenia ganes, kina setmana mes aburrida d'examens... :-?
Jo d'on sempre em baixaba roms era a la biblioteca municipal, ja k tenien rdsi i clar a casa enkra no tenia tarifa plana, i entre els anys 99' i 00' va ser la unica temporada k vaig entrat a la biblioteca xDD despres, kuan ja vaig tenir internet a casa no em van veure mes el pel xDD
Bona nit noissss!!!!!!!!

aixecant el fil que esta apagadet i no es bo^^

alee crec que demà anire a cumprar curry XD!
Aya_cat escribió:alee crec que demà anire a cumprar curry XD!

Qué es un curry? Tengo una ligera idea, algun tipo de comida extranjera no?

PD: Buenas noche des+maskarada, los punkies y flamencos se van a la cama.
Bon diiaa, quin cuñasuu dema tinc un examen de bases de dadess.. [snif]

morr escribió:Qué es un curry? Tengo una ligera idea, algun tipo de comida extranjera no?
El curry es una salsa si no tinc mal entes, força bona, lu mes comu es fer arros al curry, o pollastre al curry
Bon dia!!!
Si estic aqui ara es perk ls profes son uns VAGOOOOS, no van mai a treballar... jeje
jo ja per fi puc dir q an acabat els examens, acabo d'acabar el de dibuix tecnic i ja e acabat tot el q tenia ejeje kin descans, et treus un pes de sobre [chulito]
ara ja només qeda estudiar per la sele però durant akesta setmana no penso fotre res... jejeje [fumeta]
Es veu k al cantant de red hot es va fotre una ostia no se amb k i tenia una "brecha con sangre" segons el baixista xDDD kbrons per aixo diuen k va acabar una mica abans.
jajaja malditos redhotchilipeperos xD

por cierto, seamos cotillas, que teneis planeado per sant joan? xD

[beer]
eisssss no sus fikeu amb els de Redhot xdd m'encanta el cantant ^^ sempre fikantse en problemes jo volia nar al concert pero no hi havia diners-----> no hi havia entrades

jo encara no tinc res per st joan ... suposu q supar amb familia .. es lo que tiene quan el teu avi, pare i germà es diguin joan U_U i despresss putser vax a la platja ^^
yo a estudiar...desde que stic a la uni que no faig res per st joan..sempre stic amb la depre dels primers suspensos.. :_(
Bona nit a totsss !!!
jurl si que heu estat poc comunicatius avui
Aya_cat escribió:jurl si que heu estat poc comunicatius avui

Estem en plena transicio de la depre per massa feina a la depre pre-examens ^^
En San Juan, borrachera total.

Será mi despedida de España.

[bye]
morr escribió:En San Juan, borrachera total.

Será mi despedida de España.

[bye]
Em sembla que les reserves d'alcohol s'acabaran els molts kilòmetres a la rodona en certs punts concrets de la geografia catalana XD (i no ho dic per mi, eh?).
Yo m'haure de muntar la festa a ksa estudiant... el dilluns desprse de sant joan tinc examen!!! Aixo si, l'ultim i vui treure bona nota per cullons pk amb la peacho de practica k he tingut k fer he de aprobar... sino kuantes hores desperdiciades...
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11