Catalans aixakeuvus xD (#19)

He entendido la regla de la mano derecha para momentos de fuerza sobre espirar de correintes de imanes.

Aleluya
vaya caraja y vaya moradez esta mañana en la uni...pff...en fin, chistes que me han molao hoy en clase:

entra un tio en una farmacia con un bebé en brazos y pregunta: -tiene crema para culitos de bebés? y eso que le cntestan: -si, se la envuelvo? -no, no, me lo follaré aqui mismo

xDDDDDDDDDDDDDD

-mamá, mamá, y yo, que seré de mayor?
-tu, nada hija, si tienes cancer!

xDDDDDDD

se abre el telón.
se ven unas niñas en fila todo de blanco, a la primera le falta un brazo.
titulo del acto?
la primera con muñón

xDDDDDDDDDDDDDDD

van un padre y sus dos hijos x un centro comercial.
el pequeño le dice al padre:
-papa, papa, comprame ese jugete
el padre: no, hijo, no.
el mayor:
-papa, me lo compras a mi?
el padre:
-claro hijo.
(lo mismo con una revista y un helado)
llegan al coche y eso que le dice el mayor al pekeño:
-ja, já, papa ma comprao too y a ti noo, ale ale.
y eso que le contesta el pequeño:
-ja, já, tu tuienes cancer y yo no, ale ale.

xDDDDDDDDDD

y asi unos cuantos más de mal gusto, pero no macuerdo de los otros xD

Saludos y perdón por mi mal gusto y poca consideración [beer]
Madre mía. Sin comentarios.

Luego yo soy el caso raro y el personaje eh etc_84?
Uoless

portu tota la tarda estudiant .. buenu fa una estoneta que ho he deixat i ja de pas aixekva el fil que ningu deia res...

els acudits U_U (no comments)
Wenas DigiJos, encara no havia tingut el pler d coneixet!

No eres tu el k ma defegir a la llista???
Xdoneu x sr tan plasta am l tema, xo sk me fa liluuuu [mamaaaaa] [mamaaaaa]

Saluts, i visca el Barça!
SwapNewbie escribió:No eres tu el k ma defegir a la llista???
Xdoneu x sr tan plasta am l tema, xo sk me fa liluuuu [mamaaaaa] [mamaaaaa]

ja hi ets ara..

418. SwapNewbie (Barcelona)

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1704587454#post1704587454
morr escribió:Madre mía. Sin comentarios.

Luego yo soy el caso raro y el personaje eh etc_84?

Aya_cat escribió:els acudits U_U (no comments)

Anda que no molan xDD

Por cierto, menuda se montó en marina el sabado, resultado: 3 furgones plens de gossos y un nazi con la cabeza abierta xD.

[beer]
Quit va parir!
Vaia acudits amb més mala llet xDDDDD
kurras escribió:ja hi ets ara..

418. SwapNewbie (Barcelona)

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1704587454#post1704587454

Imagen
Els acudits jo també ho confirmu: kkina mala llet!!!

Lu dls catalufus, pensaba que aniria a editar el post dl principi del fil... x axo no ho havia vist

Perduneu x ser tan plasta

[ayay] [barret] [barret] [barret]
SwapNewbie escribió:Lu dls catalufus, pensaba que aniria a editar el post dl principi del fil... x axo no ho havia vist
el primer post nomes el pot editar en Benzo, pero ens te abandonats, aixi que ens hem de conformar..

No havia vist els acudits.. [agggtt]
acudits pse el millor el últim! xDxD

demà m'en vai a portaventura! quin pal U_U bueno bona nit!! ZzzZZ ZzzZZ ZzzZZ ZzzZZ ZzzZZ ZzzZZ ZzzZZ
Don Simon Don Simon, Para pilla el cebollón
morr escribió:Don Simon Don Simon, Para pilla el cebollón

Y cuidado con el resacón xDDDDD

Ets tu el de la foto? No em crec que siguis tan normal, m'esperava una cresta, el nubol de color rosa i la ds amb el nintendogs xD

Tens sort que no em dediqui al fotoxoping [sati]

Bona nit!
Hombre ahora no voy rapado como en la KDD de Barna, mi etapa punki-makinavaja queda muy atrás en el tiempo (casi 5 años ya), incluso en aquella época ya era punkskin (Herbert). Y la de la cresta rosa son invenciones de algunos colgados de aquí.

Fliparías con mi C/V en inglés, pa mandárselo a los guiris, un ejemplo:

Objective

Position as a Waiter

Personal

Enthusiastic,open-minded,hard-working,nonsmoker,professional appearance,
calm under pressure, good in team-working,polite,kind,fast learner.

Skills

• Training of restaurant staff.
• Catalan and Spanish as native.
• Medium level in English (very good in reading)
• Experience working in groups
• Advanced computer user

Hobbies

Hit elder people and recording it in my personal mobile.

PD:Más abajo pongo los datos donde he currado y tal que son privados.
morr... el tema de dir mentides en el CV es pot fer fins a un cert punt.. no és el mateix dir que tens nocions de ofimàtica o d'un idioma (que equival a dir que saps més que un que no ha tocat mai un ordinador o no ha sentit mai l'idioma) que dir que ets un polite guy [qmparto][qmparto]

=>Experience working in groups<= Això em sona malament... segur que hi ha una manera més elegant de dir-ho, l'Aya segur que ho sap.

La cresta rosa és llegendària, endavant neitherskins! [barret]
Can I help you, Sir?
Madame, this is your dick!

Alomejor lo he de cambiar por Group Working Experience.

La verdad es que las capacidades son todas reales, y el tema personal más o menos también.
La foto que sigui amb la cresta rosa eh!

Tu has treballat de cambrer anteriorment? Pensava que et dedicaves al pillatge, trapitxeo i a 'agent de seguretat' [toctoc]

XD
eTc_84 escribió:agent de seguretat'

En auxiliar de seguridad sí,trapicheo con mi hermano a veces y en camarero casi tres años. Aunque he estado a punto de cagarla, pensaba que camarero era "Chamber" menos mal que me he dado cuenta y es Waiter. Chamber=Cambra, per exemple la Cambra de Comerç
Jo al CV no he ficat mai cap mentida, però si que m'he inventat cartes de recomanació xD
En que puc ajudar^^ pero vigileu que ultimament no se que em passa amb l'angles que he baixat U_U i tradueix dick que no tinc ni punyetera idea del que és i no hi han ganes de buscar en el diccionari [maszz]( tinc son ja que avui tenia examen d'historia i m'he aixecat d'hora)

Tenia entes que ultimament les cartes de recomanació les miraven i comprobaven si eren vertaderes ho sigui que vigilaaa

jo hauria de fer ja el curriculum per l'estiu pero... crec que aquest any seguire vivint dels papes que encara soc jove... i s'està millor a la platja i a la piscina X-D
dick=cock=polla

deu meu, acabo de trobarme a un profe d'angles i me entrebancat mil parlant en angles amb ell, que triste, he bajado mil, en writing y reading no, xo en speaking se ve que algo si...

weno, que li farem, como diria Peret...

...Por que el buen humor siempre ha de reinar, y es preferible reir que llorar, asi la vida se debe tomar, los ratos buenos hay que aprobechar, si fueron malos mejor olvidar...

Salut! [beer]
jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajjajajaja
eTc_84 escribió:seerj, aka
Imagen

xDDD

tu no m'has vist amb la cami negra enseñando pelo-pesho y mis cadenicas encara, xDDDD

[beer]

PD: el de la foto parece mas paki que gitanu, eso si xDDDD
Jajaja si me vieses a mi con la camiseta que tengo de Camaron de la Isla todo cantos ( con la foto de Camaron rollo Jesucristo por delante) y por detrás la guitarra flamenca y su firma to' gansas, si me saco el sello (que a veces lo llevo) y me pongo por fuera mi cadenita de oro ( la cadena la llevo desde los 8 años casi), to' camarón.

Gitana, Gitana, Gitana, Yo te queiro, te quiero como la mimbre hay gitana.........

Hay dame un oro, para mis ninios en Rumania

Imagen

PD: Qué va a hacer la armada con los cayucos de inmigrantes? Acompañarlos a puerto?

Pd2: Flipad: http://coches.segundamano.es/fichaI.cfm?id=12038783

Más información:
El vehiculo está en muy buen estado en general, no ha sufrido golpes ni averías graves, los kilometros son reales, lo vendo por falta de uso y por cambio a uno nuevo bueno, y para blanquear dinero. Tiene 3 impactos de bala en el capo q han sido reparados y que no han afectado al estado del motor. La matricula ha sido cambiada por motivos de seguridad. Se recomienda no utilizar por la zona de Marbella.
Bon dia gent...cada dia vaig mes stressat..

Más información:
El vehiculo está en muy buen estado en general, no ha sufrido golpes ni averías graves, los kilometros son reales, lo vendo por falta de uso y por cambio a uno nuevo bueno, y para blanquear dinero. Tiene 3 impactos de bala en el capo q han sido reparados y que no han afectado al estado del motor. La matricula ha sido cambiada por motivos de seguridad. Se recomienda no utilizar por la zona de Marbella.

[qmparto] [qmparto] bonisimm XD
Más información:

Estan de conya no? xDDDDDDD

Perque si és en serio aixo no ho compra ningú
No podeis saber lo bien que entran 2 xibecas en el cesped de la uni de mañanita con la solera que hacia... [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo]

[beer]
bona tarda nois!! xDxD lo del cotxe de marbella xDxDxD

portaventura molt bé...pero m'ha sorgit un problema: me com encaprixat amb una noia que en un cert temps ha fet algunes putada a la luna i musice de eol(que son parella i en una prella no hi ha lloc per a una tercera persona!)....la luna li te bastanta mania i jo abans tmb...pero no se pk en tinc ganes de algo amb la noia aquesta i ella tmb(o aixo ma fet a entendre....i aixis m'ho ha fet entendre...o que a portaventura almenys si que li hauria agradat..)...U_U pero em sap greu per la lunita li ha fet molt de mal..... [snif] [snif]

bueno dew
Si la pava quiere marcha tú suda de personajes de EOL que ni conoces personalmente.

A degüello con ella. ¿Sexualmente está buena?

PD: Yo le tengo echado el ojo a dos, una para sólo sexo, y otra de rollo sentimental.
BoiG!! jo ja t'he dit el que penso pero la decisió es teva

I fagis el que fagis segur que decidiras bé ;)

p.d: Jo a un pero millor que m'oblidi U_U
Aya_cat escribió:p.d: Jo a un pero millor que m'oblidi U_U

Si soy yo (lo más probable), de momento olvídate, pero te apunto a la lista.
morr escribió:
Si soy yo (lo más probable), de momento olvídate, pero te apunto a la lista.

No hace falta que me apuntes en la lista esa que no eres tu [hallow]
Aya_cat escribió:No hace falta que me apuntes en la lista esa que no eres tu [hallow]

No seas tímida
En el foro no hace falta que lo sea ^^ personalmente solo conozco a dos eolianos asi que timida no soy. pero ya te gustaria a ti tenerme en la lista ^^
:Ð :Ð

Rokoky, a vegades s'ha de deixar de pensar amb el cap i pensar amb la..

ja m'entens [sonrisa]
^RöKöKÿ^ escribió:bona tarda nois!! xDxD lo del cotxe de marbella xDxDxD

portaventura molt bé...pero m'ha sorgit un problema: me com encaprixat amb una noia que en un cert temps ha fet algunes grans putades a la luna i musice de eol(que son parella i en una prella no hi ha lloc per a una tercera persona!)....la luna li te bastanta mania i jo abans tmb...pero no se pk en tinc ganes de algo amb la noia aquesta i ella tmb(o aixo ma fet a entendre....i aixis m'ho ha fet entendre...o que a portaventura almenys si que li hauria agradat..)...U_U pero em sap greu per la lunita li ha fet molt de mal..... [snif] [snif]

bueno dew

Tu vorás senyuret, pero acuerdate que no li estas fent res de dolent als amics si estás amb algu que els hi ha fet algu, si ho pensen aixi, pitllor per ells...a part, not menjis el tarro, a lo millor a ella no li intereses de cap de les maneres...ves a saber!

Yo stic "caçat" desde fa uns mesos, aixi que eTc_84, ho sento xo lo nostre no pot continuar xD

Salut i sort [beer]
con el ciruelo no?? jajajajajaja intentaré xDxD morr els eolians si que els conec, un va al cole amb mi...¬¬' xDxD

bueno la pava aquesta no es que estigui molt bona....ni sigui molt simpàtica pero el ciruelo està pensant per mi...crec..sino malament! xD

edit: dir que la "pava" aquesta es eoliana.....¬¬'
CATALUNYA SALUDA ÀFRICA, és a dir, Bon dia.

Mai he entés això de que si li moles/et mola/el que vulguis algú, per culpa de terceres persones no ho has d'intentar, a tu que cony t'importa si li ha fet una putada a X, Y o Z, i molt menys saps els motius. Deixar passar l'oportunitat de conèixer a qui pot ser la persona de la teva vida (direm que vaig fumat, no sigui que se'm prengui per morr/romàntic [qmparto]) per una cosa tant minsa com una disputa amb alguna amistat de la qual (la disputa) només saps l'història per la part més propera a tu, no em sembla raonable.
Si veus que pot sorgir una bonica relació, encara que al final només acabi com una amistat (ouch XD), jo t'aconsello que ho intentis, però si és per una cosa de dos dies.. no crec que et valgui la pena.

My 2 cents.

PD: Al fil del Ciruelo no t'aconsello ni que t'hi acostis... es pot encomanar la malaltia i és dolent..

seerj, jo no estic caçat però ara mateix (i d'un temps ençà), no vull saber res, si tal unes birres o cubates o lo que es vulgui si, però res més XD i molt menys acabar sent un 'calssunassus' com el Gerim* [ginyo], o sigui que el teu affaire amb el morr me la porta fluixa [jaja]

* es broma [poraki]

^RöKöKÿ^ ja sé qui és XD
eTc_84 escribió:CATALUNYA SALUDA ÀFRICA, és a dir, Bon dia.

Ara que ho dius, avui juga a terrassa la selecció catalana contra Costa Rica, que feu que no aneu? xDDD

eTc_84 escribió:PD: Al fil del Ciruelo no t'aconsello ni que t'hi acostis... es pot encomanar la malaltia i és dolent...

Io mira que mai he entrat, ni per curiositat, ho trobo fils bastant...fa bon dia avui eh! xDDD

eTc_84 escribió:
seerj, jo no estic caçat però ara mateix (i d'un temps ençà), no vull saber res, si tal unes birres o cubates o lo que es vulgui si, però res més XD i molt menys acabar sent un 'calssunassus' com el Gerim* [ginyo], o sigui que el teu affaire amb el morr me la porta fluixa [jaja]

La mare que et va parir xD. Jo pensaba el mateix, senyor eTc_84, i ves per on, puta llei de Murphy, sempre que no busques acabes trobant...xD

eTc_84 escribió:
RöKöKÿ^ ja sé qui és XD

digues, digues xD

[beer]

PD: perque al final de totes les converses, sempre pilla en Gerim? pobret, si sembla bon nanu i tot :Ð :Ð :Ð
seerj escribió:Ara que ho dius, avui juga a terrassa la selecció catalana contra Costa Rica, que feu que no aneu? xDDD

Ostia ¿oi! juega nuestra gran selección?

Exitazo de audiencia.
morr escribió:
Ostia ¿oi! juega nuestra gran selección?

Exitazo de audiencia.
Ya ves xD

Al menos se han dado cuenta que en el Camp Nou daban pena, too vacio y se han pasao a Terrasa xD.

por cierto nunca tardeis cuatro años en ir al dentista, pueden pasar mil cosas, os lo digo yo...

mhhh Maria, la más bonita, tiene un lunar en un lao, y lo tinene tan tapao que naie lo puee ver...
[align=left]Peret & Jarabe de palo Dixit

[beer]

[/align]
millor no parlem de dentistes q ja en tinc prou d'akesta gent...
booon dia!!

vaig a dinar

ja no podré escriure els meus problemes amorosos aquí u_u

dew
^RöKöKÿ^ escribió:booon dia!!

vaig a dinar

ja no podré escriure els meus problemes amorosos aquí u_u

dew

Hay pájaro :P

bueno, nadie dice como acabó ayer la selección? vaya...que pocos animos xDDD

[beer]
van guanyar seerj...pero no es pot afirmar que catalunya guanyés una selecció de nivell mundial, pk segur que els que van jugar van ser tots els suplents, i no els titulars! cawento
m'han dit que va guanyar 2-0 (jo estava veient mentes criminales quina gran serie)

I aixo de que no podras explicar els teus problemes amorosos aquí? Wenu es vritat no ho fagis U_U ja mels explicaras a mi ^^

Quina mala nit que he passat i avuiii anavem a fer vela amb el cole U_U i nava a la platja [buuuaaaa]

Jo al dentista i vaig cada mes i encara em queda un any Merda d'aparells U_U
Venga, no os desanimeis! xD

chiste de los mios:

esto es un paritorio con la madre pariendo, su marido y el medico.
Eso que sale el niño y el medico lo saca.
le da un golpecito en el culo, lo estampa contra el suelo, rebota, empalma y lo lanza a la pared, le mete de puñetazos, patadas, le escupe, y eso que lo coje para lanzarlo de nuevo y le dice el padre:
- Pero que hace con mi hijo, desgraciado!
- Si no pasa nada, ya habia nacido muerto!

xDDDDDDDDDDDDDDDDDD

en fin...

[beer]
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911