Catalans aixakeuvus xD (#19)

campions!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WE'RE THE CHAMPIONS!!!!!!!!
VISCA EL BARÇA

I

VISCA CATALUNYA LLIURE!!

CAMPIONS OE OE OE
SI SI SI LA COPA JA ÉS AQUÍ.

VISCA EL BARÇA.
Visca el Barça!!! I visca Catalunya

Acabo d'arribar de la plaça Catalunya d'aqui Girona, vaia ambient. Llastima del malparit que m'ha deixat mig sord amb un petard, els 4 homicides que passaven en cotxe i una baralla que casi ens enganxa. Pero per la resta be [chiu]

Un salut
Els putus millors. I punt!
Bon dia gent! El Barça es CAMPIO!!!
Amb prou feines tinc veu, quina festassa ahir!!
Aya_cat escribió:campions!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WE'RE THE CHAMPIONS!!!!!!!!

[tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo]

x cert

137. Oska (Platja d' Aro-Tarragona)

platja d' aro esta a la costa brava ( girona ) XD
Bon dia!

Qua malament que he dormit aquesta nit... primer me germana que va arribar a casa amb un parell d'amigues que es quedaven a dormir i van estar de xaxara fins les tantes, despres a les 8 del mati altre cop de xaxara pq havien d'anar al insti i per postres els desgraciats dels veins posant "gitaneo" a tot drap a les 9:30 del mati....
Collons que hi ha qui hem begut la nit anterior xDDDD
staven bones les amigues? [looco]

Juas, he fet dos hores de classe i no me enterat de res.. estaba en cuerpo presente, pero no en mente presente XD
putos culés del palo que en su puta vida lleban camis del barça y hoy las llevan todos, que asco me dan xD

[beer]

PD: y el del medio los chiiiiiichooOOoooOOs... xD
xD home, crec que si tens una samarreta del Barça, avui era el dia per portarla.. io no en tinc cap pero si en tingues segurament la portaria.. pero dur-la normalment, crec que es fer na mica la nota. Precisament per axo no en tinc cap, paso de gastar-me 80€ per portar-la 1dia a lany, o ni aixo.. XD
algu em pot dir on conseguir l'arxiu famos aquell foo_msn.dll q fa q el msn digui el q estas escultant quan estas escultant algo am el foobar2000 v0.9.1? es que el que tenia ia no val amb la nova versió del foobar...

asies :P

[beer]

EDIT: Kurras, hi ha casus i casus, io dic sobretot el pijails de turn de la meva uni, q van amb la samarreta del barça avui i q em donen fastic i tal :P
et refereixes als que la porten només el dia després de guanyar??? si me fa rabia tmb!!!

quina nit ahir, xD tmb quasibé m'agafa una baralla U_U

quina nit, quin partit, quin ambient, inolbidable!!!^^ [beer] [beer]
Que no, que no m'explicat be xD

Em refereixo a aquells pijets que sempre van de guays i tal, i per semblar io-q-sé o per ser encara més "guay", doncs diguem que es disfressen, em sembla lamentable, a la meva uni ha sigut patétic, la veritat...xD

Es com al cap de setmana, quan veus a la gent que va vestida d'una manera més diguem habitual o casual entre setmana i pel cap de setmana es fot de pinxus, tot de negre, amb xarol, alguns pintats i tot, i mil parafernàlies més, tots fan pena, tots xD.

No se, digem agosara't, pero es el q penso xD

[beer[
uolaas m'he llegit uns posts i prou tic afonicaa
peazo festa que vam muntar a la rambla d'hospi ^^ i avui estic que no m'aguanto dreta XD!!!!!!

per cert gran ciutat platja d'aro.. (és on tinc el camping ^^ ))

p.d jo no portava la samarreta del barça, portava l'estalada (que ja se q no te res a vere pero tinc tot el dret), la camiseta de la selecció catalana (el mateix que abans pero ten se m'han fot ^^) i la gorra del barça XD!!!!
Aya_cat escribió:uolaas m'he llegit uns posts i prou tic afonicaa
peazo festa que vam muntar a la rambla d'hospi ^^ i avui estic que no m'aguanto dreta XD!!!!!!

per cert gran ciutat platja d'aro.. (és on tinc el camping ^^ ))

a si??? el musique hi te casa! xDxD

jo platja d'aro U_U les noticies van donar que allà els skins foten a osties als imigrants! ¬¬ pero bueno per aquí suposos que tmb pero no s'en parla tant!!

VISCA EL BARÇA!!!

pd: algú sap que faran els del barça quan arribin??
ruaa ara busco el mapa i el posu

seerj que ta donat per estopa [fies] ??
platja d'aro es el millor lloc per surtir a l'estiu, mencanta

La rua crec que comença por ahi 17-17,30 fins a les 22h al camp nou
El Valdes va dir ahir k no estava prou content, pk va mullar poc al maragall xDDDD k kbron, deia k el volia mullar enkra amb més cava pero es va poder fugar del vestuari xDDD

Kin partidas va fer.... sort d'ell k sino tot s'ensorra i hagues sigut molt dificil de marcar l'empat.
Vueldo de París.

ULTRAS FCB HONOR&FIDELIDAD.

Hasta el minuto 70 llorando.

PD: Los de la JNC dicho por ellos mismos, van a hacer política no a ver el partido de fútbol, ¡qué asco! ¡No al fútbol moderno!
PD2: Oleguer bien, Van Bommel fatal (3 estrellas en MD), el equipo en general mal (jugaron contra 10).
heu passat pel fil de "di lo que pienses sobre el usuario anterior"? No su sembla el fil mes inservible de tot EOL? xD
Només es limitien a comentar l'avatar de l'usuari xDD
Paboh escribió:heu passat pel fil de "di lo que pienses sobre el usuario anterior"? No su sembla el fil mes inservible de tot EOL? xD
quan van tancar el fil de "responde con una imagen" hi va haver força merder, ja que molta gent creia que era molt mes spam el del usuario anterior que aquell. L'Alejo va dir que podia correr la mateixa sort, veig que de moment segueix obert.
Per mi no te cap utilitat
Paboh escribió:heu passat pel fil de "di lo que pienses sobre el usuario anterior"? No su sembla el fil mes inservible de tot EOL? xD

totalment d'acord amb tu, em sembla un fil tan idiota [noop]
Aya_cat escribió:ruaa ara busco el mapa i el posu

seerj que ta donat per estopa [fies] ??

Psá, digem que me van y me vienen momentos agitanilizantes, laltre dia, de cami de calella, uns gitanos es van pusar a cantarla i m'han enviciat al primer disc dels estopa, que els tenia x aqui de ma germana xD.

psá, com el de el juego de la ultima canción de música, que va de poner una cançó que començi amb la ultima lletra de la anterior cançó, i així podriem fer una llista ben llarga, be, en realitat si fos per mi el rincon, misce y musica los mandaba a tomar x culo, hi ha cada fil...pero bueno tenint en compte que els eolianos som frickis, es normal que surtin fils frickis xDDD

[beer]

EDIT: per cert, repito, algú té lultima versió del dll pluggin per poder vore el q escoltes al msn si tens el foobar2000 v0.9.1???? :P
Estopa ¬_¬... d'aqui a res veiem al seerj versionant al puto Koala o a la merda de la Laura ¬_¬

Platja d'Aro és un altre lloc prefabricat per al turisme... l'Estartit, Lloret, Empuriabrava... tot és el mateix.. [lapota]
eTc... potser platja d'aro si però l'estartit, palamos, pals i torroella de montgri (que és el que més conec) no ho són

I no passa res perque en seerj escolti estopaa que passa aqui una en els seus moments de depressió es posa el primer segon i tercer d'estopa (´me les se totes XD!) I la de opà grna canço jajajaja [barret] [qmparto]
i quin mal hi ha que sigui prefabricat pel turisme? XD Depen del que busquis, si vos festa res millor que Lloret o platja d'aro..
alguien tiene algún problema con mis venorrios caló, anda que no es gracioso todo ese folclore, yo me parto mil con los gitanikos, ahi saltando y cantando desde pekes, q arte, q arte xDDDD

No se, pero la musica asi, cuanto mas casposa mejor, mola mil, te ries caxo y pa exarse unos vinillos no hay naa mejóh xD

y fui a la orilllaaaaa del rioooooo, y vi q tabas mu soooooola, vi q tabias dormioooooo, y que creciaaaaaaan amapoooolas. En lo alto tu pechooooo, tu pecho heeecho en gloooria...bla bla bla bla, bla bla bla bla, en mi memoooria, xD

ele, ele, xDDD

es como la cancion esa del cara cangrejo que colgó morr, triunfan mil xD:

...no estaba muerto, no, no, no estaba muerto, no, no, no estaba muerto, no, no, que estaba fumando caña, lerelerelerelelai, que estaba fumando caña, lerelerelerelelai, que estaba fumando caña...

...por que un nazi como tu, tururú, que no sabe ni la ú...Cara cangrejo, cara cangrejo, la fiesta no es para feooos...

[qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto]

en fin, [beer] [qmparto][qmparto][qmparto]
Jaja yo también escucho Estopa pero vamos no os debería extrañar cuando ya reconocí que tb escuchaba Camarón.

Mi última incorporación a mis oídos con algo de retraso, LOQUILLO! EN SU BARRIO SIEMPRE NIEVA xDDD.

Modo des+karadas encendido

Porque me paso los días de juerga todas las noches sin descansar, dándole al vino y a la guitarra, con los colegas cerca del bar... lelele
Apagado

PD: Hoy me han intentado ligar unas quinceañeras, me han regalado hasta un condón en actitud provocativa y sensual, joder, SOLTERO DE ORO! xDD.

PD2: Las pavas eran rollo pescadoras o carniceras de barrio, bien para un polvo, pero no mi tipo.
morr escribió:Jaja yo también escucho Estopa pero vamos no os debería extrañar cuando ya reconocí que tb escuchaba Camarón.

Mi última incorporación a mis oídos con algo de retraso, LOQUILLO! EN SU BARRIO SIEMPRE NIEVA xDDD.

Modo des+karadas encendido

Porque me paso los días de juerga todas las noches sin descansar, dándole al vino y a la guitarra, con los colegas cerca del bar... lelele
Apagado

PD: Hoy he ligado con unas quinceañeras, me han regalado hasta condones, joder, SOLTERO DE ORO! xDD.
Loquillo no, por favor...es un desgraciado como el ramoncin, encima el loquillo el cabron reniega ahora de sus fans antiguos, dice que quien le escuche ahora y tenga mas de 30 años es de acabados, y bla bla bla, vamos, un vendio pureta carca...

esa parte de la canción no es e ellas, obviamente, es muu vieja, tengo una version hecha entre santiago segura y el gran wyoming que es brutal, me encanta xDDD

[beer]

PD: morr, triunfator :P
He corregido el mensaje porque no he ligado, me han ligado e intentado follar. Textualmente al darme el condón: -Vamos pa'l lavabo (así con acento neng). Respuesta: -Estoy trabajando, apártese.

Pos las canciones de Loquillo me gustan, y no tiene seguidores de más de 30 años porque todos la han palmado de sobredosis.
morr... has d'anar amb compte, ara que estàs convalescent de l'entrecuix pel tema de la valla [looco]
morr escribió:He corregido el mensaje porque no he ligado, me han ligado e intentado follar. Textualmente al darme el condón: -Vamos pa'l lavabo (así con acento neng). Respuesta: -Estoy trabajando, apártese.

Pos las canciones de Loquillo me gustan, y no tiene seguidores de más de 30 años porque todos la han palmado de sobredosis.
pero que trabajar ni que pó xD, weno, xo si no eran del tipo, no eran del tipo xD.

por cierto, en calella hay un mobimiento eskinete femenino brutalisimo xD.

Y loquillo...weno...a mi la ultima entrevista q le lei, me pareció un vendio y un desgraciado, asi q weno, paso xD.

vio a escuchar un tango de carlos cano, con dos webos xD.

[beer]
eTc_84 escribió:morr... has d'anar amb compte, ara que estàs convalescent de l'entrecuix pel tema de la valla [looco]

+1 Divertit
[qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto]
eTc_84 escribió:morr... has d'anar amb compte, ara que estàs convalescent de l'entrecuix pel tema de la valla [looco]

No salté ninguna valla todo de legal, tenía un huevazo de vídeos que enseñaros, estuve llorando casi 40 minutos que lo veía muy negro, y cuando marcó eto'o me comencé a abrazar con la gente hool, y se me perdió el movil de 300€ de mi hermano donde hacía los vídeos y las fotos. Pero vamos, lo tengo todo en la retina, los stewars negros que había en los accesos, los lavabos tercermunistas donde mear era una odisea, los cinco euros del frankfurt, las bengalas, las banderas de España, Cataluña, indepes, méjico etc.., la puta mala organizacion del campo ese, los maderos de spaships troppers de la gendarmerie, el agua de los grifos cortada... En fín, Visca el Barça!

PD: Pero vamos mis colegas hicieron fotos con sus camaras/moviles a ver sime las pasan, y os enseño la animación bajo la torre eiffel.

PD2: A todo esto he salido por la tele varias veces xDDD.
morr escribió:PD2: A todo esto he salido por la tele varias veces xDDD.

Per aixo has lligat mamon, te les arribes a tirar i s'en van directes al "diario de tu tia" [looco]
Bon dia, felicitats morr, el temps que fa que no se'm lliguen a mi.. XD
Si ja ho diuen que surtir a la tele es una bona cosa..
bon dia!!

morr quan quedem!! [burla2] [burla2] [burla2]

que tal gent!! algú me pot dir com és el ambient del xik sant cugat...quines són les pintes amb les quals et deixen o no et deixen entrer??

quin remei tenir que anar-hi....festa fi de curs... [uzi] [uzi] [uzi]
el xikkkkkkkkk noooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOoo!

mare meva... [qmparto]

apa, salut a tots [beer]
Nosatres vam fe la festa de fi de curs al pati de l'insti.. u_u

Encara que despres vam na de fiestuki por ahi
seerj escribió:el xikkkkkkkkk noooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOoo!

mare meva... [qmparto]

apa, salut a tots [beer]
estic =.....jo vull anar a sopar tranquilament pero....U_U etre que poques ganes i els teus anims seerj.....menys ganes en tinc...¬¬''
fote't...vull dir, ho sentu xDD

no, en serio, posa't malalt o algo...

yo esq no entiendo la gente q se va de fiesta y se gasta mas de 10 €...de verdad que no ho entenc...xD
kbrn !! xdXD

al final he convençut a uns quants i poder anem a sopar ^^ un bon bistec o entrocot si pot ésser!! ^^

apa piro...que m'haig de disfreçar per la festa de comiat...U_U
Peret es dios xD

digues que si, n'heu a sopar collons, xD

Imagen

Avui l'agafarem grossa, com sempre xD. en mi bolsillo...menos de 10 leuros, pero me bastan, os dejo con una frase que quedará ya en la posteridad:

"...amigo, io rigalarte cirvesa sabado piasado, amigo, ia nio más, amigo..."

[align=left]necesitop ir al CC/casa okupa de vallcarca, necesito dosis de noche aflamencada...xD
...que no la llames belen, belen, que no vieneeeeeee, que no la llames belen, belen, que no la llamen...

[beer]

[/align]
tan les carpes de st. cugat (chic), com les carpes de l'eden de st.feliu son una merda. Entre k els gots de cubates son mes petits de lo normal, k si esta ple de killos, valen un paston els cubates i l'entrada,... i lo mes important la musica es una merda descomunal.
Es curios que dos antiLaportistes con en morr i l'hereze poguessin anar a la final. !LAPORTA DIMISSIO! XD

i com dirien els Def Con Dos: "O ACABAR COMO LOQUILLO DE CANTAUTOR!!!"
adeu a henrry segons les seves declaracions, acaba de firmar x 4 anys mes al arsenal xD
seerj escribió:adeu a henrry segons les seves declaracions, acaba de firmar x 4 anys mes al arsenal XD
sip, al fil del barça porten tot el dia posanlu a parir.. XD
Clos no descarta prohibir las celebraciones en canaletas

Hay algo que no quiera prohibir el desgraciado este? Tanto civismo y tanta ostia, lo unico que quiere es represión el muy cabrón!

Bé, marxaré ja a fer la ronda de cada divendres que aquesta setmana a estat molg mogudeta i fa falta una mica de "descans" X-D
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711