Catalans aixakeuvus xD (#19)

1, 2, 3, 4, 5, 611
Si és que els aficionats a l'equip del meu poble no són gaire cívics i llavors passa el que passa amb els envejosos del poble del costat.
lista definitiva de la kdd statal.... leer el post inicial!!!!

http://www.elotrolado.net/showthrea...#post1704299923
Es la quedada internacional.
S'hi va en patera o en camió? [qmparto]

Per cert, el link no xuta.
eTc_84 escribió:S'hi va en patera o en camió? [qmparto]

Per cert, el link no xuta.

Quina mala llet xDDD

El link bo crec que es aquest
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1704299923#post1704299923
per patera te mes gracia.....m'han dit que a madrid tenen un mar esplèndid!! ^^ ^^

cuants d'aqui hi anireu?? pk si hi va gent podriem fer la kdd de catalans anant cap allà! xD

bon nit gent!! demà un altre dia sense cole!
Bon dia gent, veig que hi ha uns quants representants catalans a la kdd.. Deixeu el llisto ben amunt [jaja] [jaja]
Es necessita passaport per anar a madrid..? xDD

Si s'anima la cosa, que jo vagi o no, depen del que passi avui, d'aqui una estoneta
bon dia!!! que me'n dieu de la kdd?? espero que siguem força catalans, no pot ser que hi hagin més madrilenyus [+risas]

espero que un animeu perquè podriem sortir d'aqui junts i anar cap allà. ja sabeu....envieume MP confirmantmu i aixi organitzu la sortida amb els que som... [bye]

p.d. jo vaig anar fa 15 dies a madrid, amb el DNI ja és suficient, això si anem amb avió, es clar perquè unaltre opció és anar amb un parell de cotxes...
apuntat que la que liarem pot ser bona. tinc en ment dues cases que una d'elles té piscina [babas]
Tredi escribió:Es necessita passaport per anar a madrid..? xDD
[sonrisa] [sonrisa]

io no crec que vingui [angelito]
Yo no puedo ir, estaré en Londres currando esas fechas.
bon dia gent.....jo hi anirira...pero :

1. dificil que em deixin els pares...sóc menor..
2. si dic que vaig amb gent que no conec fisikament, encara menos (encara que sou molt bona gent!! [sonrisa] )
3. si dic que hi vaig amb ells i a més amb el seu cotxe...encara més difícil
4. podria anar-hi si apuntes un del cole que tmb es eolià que el meu pare coneix però que es molt "perro" i no hi aniria no de blas!

espero que vagi molt bé!! i quan pugui a una altre ja hi anirè!!

un altre dia sense cole....^^
Anuskafm escribió:bon dia!!! que me'n dieu de la kdd?? espero que siguem força catalans, no pot ser que hi hagin més madrilenyus [+risas]

espero que un animeu perquè podriem sortir d'aqui junts i anar cap allà. ja sabeu....envieume MP confirmantmu i aixi organitzu la sortida amb els que som... [bye]

p.d. jo vaig anar fa 15 dies a madrid, amb el DNI ja és suficient, això si anem amb avió, es clar perquè unaltre opció és anar amb un parell de cotxes...
apuntat que la que liarem pot ser bona. tinc en ment dues cases que una d'elles té piscina [babas]
Anuskafm, perdona que me inmiscuya, pero a ver...

Si os fijais, la mayoria de gente apuntada es de catalunya y barcelona, ¿Alguien me explica por que se hace en madrid? ¿Por votación? pero joder, todos los que han votado no se han apuntado, es obvio, me parece muy mal montada y tal la cosa...

Conmigo no conteis tampoco, por esa epoca supongo que estaré fuera de barna y tales :P

Cambiando de tercio, Maragall y Clos cada vez desvarian más y más...uno con la coca y el alcohol, quiere (o mejor dicho, ve que va a necesitar) otra vez el tripartito y el otro, metiendo 300 gossos de escaire en canaletas para aguar la fiesta culé, en fin...

[beer]
uolaa bon dia nois

primer de tot dir que he aprobat l'examen de filo sense necessitat de recu ^^(em sento orgullosaXD!) ara falta veure com va el final ...

Anuskafm jo tambe hi aniria pero em passa més o menys com en Rokoky que soc menor d'edad.., que no em deixarien pujar en un cotxe amb gent que no conec,...i és a Madrid cosa que si fos a Barcelona ho tindria més fàcil ja que nomes hauria d'agafar el metro U_U

El Clos ja fa massa que desvaria [chiu]
voteu pel canvi...TRIAS!! xDxD

ja lo de maragall i un altre cop el tripartit ho trobo ridícul.....de que serveix desfer aleshores el govern....
puta mierda...crec que m'ha entrat un virus...encara q te mes pinta de dialer, pero ia he pasat el SpyBot S&D, el Ad Aware i el Microsoft Defender, i no m'han detectat re...em vull murí, crec q formatejaré, xo abans he de vore que he de fer amb els 120 Giges que he de guardar si o si...

[beer]
A mi em fa pal viatjar a l'estranger i mes per anar a un lloc on et mirant malament per parlar la teva llengua.
^RöKöKÿ^ escribió:ja lo de maragall i un altre cop el tripartit ho trobo ridícul.....de que serveix desfer aleshores el govern....

Es lo que te quan beus... que al dia següent no recordes certes coses xDDDD

seerj escribió:puta mierda...crec que m'ha entrat un virus...encara q te mes pinta de dialer, pero ia he pasat el SpyBot S&D, el Ad Aware i el Microsoft Defender, i no m'han detectat re...em vull murí, crec q formatejaré, xo abans he de vore que he de fer amb els 120 Giges que he de guardar si o si...

[beer]

Si et serveix de consol, es possible instalar un windows sense haver de formatejar.
L'unic que has de fer es engegar amb el cd del xp (pq suposo que tens aquest), i en el proces d'instalació, en el moment que triis la particio on instalar li dius que deixi intacte el sistema de fitxers, a partir d'aquest moment et dira que ha trobat una instal·lació de windows vella, i et dira que si vols instalar a sobre o bé una altra carpeta, on evidentment li diras una altra carpeta (per exemple c:\winxp).

Recorda que un cop instal·lat, mes val el primer que facis és instal·lar el sp2 i un antivirus i fer escanejada general.

Encara que com sempre dic, pots aprofitar l'oportunitat per posar linux [looco]

-------------------------------

Uo avui han sortit els macbook's, si tot va bé en quant surtin també els maletins m'el pillare, que desde divendres ja tinc els calers del premi ^^

Un salut
ia se q es pot reinstalar, xo ia depas formatejaria, q fa un any i algu q no ho fai...

el sp2 es una merda q sempre q le tingut q fotre ma fotut una serie de problemes sempre y he acabat por formatejar...

xq en una altra carpeta? la de win normal no rularia o q?

linux seria una temptacio, pero paso, me raya mil, es per massa frikis xD, ho sentu xD

asies de totes maneres :p [beer]

PD: Tu calorro

Fui a la orilla del río
y vi que estabas muy sola.
Vi que te habías dormido,
y que crecían amapolas.
En lo alto de tu pecho,
tu pecho hecho en la gloria,
yo me fui "pa" ti derecho
y así entraste en mi memoria.
Tú me vestiste los ojos,
yo te quitaba la ropa.
Todas las palomas que cojo
vuelan a la pata coja.
Tú ibas abriendo las alas,
yo iba cerrando la boca.
Tú eras flor desarropada
y yo el calorro que te arropa.
Tu perfume es el veneno
que contamina el aire,que tu pelo corta,
que me corta hasta el habla y el entendimiento
porque es la droga que vuelve mi cabeza loca.
Después me quedo dormido
en una cama más dura que una roca,
soñando que aún no te has ido,
soñando que aún me toca.
Y el sol se va sonrojando
porque la noche le va cayendo.
Los pájaros van llegando,
los árboles tienen sueño.
Sus hojas ya se han cansado
de aguantar tanto el invierno.
Y yo sigo aquí a tu lado
y hasta que me lleve el viento.
De luto se pone el cielo
que viene con nubes negras,
será porque tiene celos
de que esta noche te tenga.
Qué oscuro que se está haciendo!
Échale leña a la hoguera,
la hoguera de sentimientos
que arde si estoy a tu vera.
Tu perfume es el veneno...

xDDDD
seerj escribió:xq en una altra carpeta? la de win normal no rularia o q?

Si que rularia, però el problema es que si aquest windows estava infectat per alguna cosa, al instal·lar a sobre és possible que conservis la infecció.

seerj escribió: linux seria una temptacio, pero paso, me raya mil, es per massa frikis xD, ho sentu xD

No crec que linux sigui per frikis, mes aviat és friki lo que alguns fan amb ell [sonrisa]
pero veamos... si instalara el winXP en una altra carpeta, despres amb la original q foto, faig un suprimir o que?, xq mocuparia el doble el señor hijo de puta windows...por otro lado...mes o menus quan sa de tenir lliure per poder reinstalar? em qden lliures uns 4.77 de 200 Gb...

1% para que acabe el diagnostico del kaspersky...a ver q me dise este ahora...
seerj escribió:pero veamos... si instalara el winXP en una altra carpeta, despres amb la original q foto, faig un suprimir o que?, xq mocuparia el doble el señor hijo de puta windows...por otro lado...mes o menus quan sa de tenir lliure per poder reinstalar? em qden lliures uns 4.77 de 200 Gb...

Crec que amb aquests 4.77 GB aniras be per reinstal·lar, no pateixis que ell ja s'assegura de poder-ho fer.

Evidentment un cop reinstal·lis, et pots carregar perfectament la carpeta vella i a mes passejarte per C:\Archivos de Programa per eliminar instal·lacions de programes que ara no tens. I a més, caldra que revisis a C:\Documents and Settings per moure els teus documents i tot aixo de la carpeta vella de l'usuari vell a la nova.
Se que és una mica pal, però és el que s'ha de pagar per no formatejar in conservar la musica ^^

PD: Me n'oblidava, en cas de dubte no esborris i posa-ho a la paperera :p
okis, assies, parezco un novatillu xDDD

x cierto, los nuevos usuarios donse se me crearan? en la misma documents and settings?

Salut! [beer]

x cert, tenia un troyano, q no se si tendra a ver, pero bueno, como no es un antivirus antivirus, solo me lo ha eliminado, pero me sigen rayando las cosas de mierda estas..., viá x el cd de win XP xD
seerj escribió:okis, assies, parezco un novatillu xDDD

x cierto, los nuevos usuarios donse se me crearan? en la misma documents and settings?

En la mateixa carpeta, ho veuras de seguida, ja que les carpetes del usuaris son de l'estil:
.
Cafetino, una cosa que no me ha quedado claro, la carpeta de windows y tal, el que no utilizo, lo elimino a lo cutre, "suprimir" y ya está? por que cuando inicio windows me da a elegir entre los dos SO y tengo miedo que me carge algo del registro, no pasa nada, no?

Salut [beer]
seerj escribió:Cafetino, una cosa que no me ha quedado claro, la carpeta de windows y tal, el que no utilizo, lo elimino a lo cutre, "suprimir" y ya está? por que cuando inicio windows me da a elegir entre los dos SO y tengo miedo que me carge algo del registro, no pasa nada, no?

La carpeta vella la pots esborrar sense problema.

Lo de al engegar (que se m'habia oblidat comentar [tomaaa] ) el pc, es "normal" ja que pots triar entre engegar la instalacio vella i la nova. Clarament si esborres la carpeta vella una de les dues opcions del menu deixa de funcionar, pero el que representa la nova si que va.

Per treure aquesta opció, has d'editar el fitxer ocult C:\boot.ini que tindra alguna cosa semblant a aquesta:
[boot loader]
timeout=10
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINXP
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINXP="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect /NoExecute=OptIn
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect /NoExecute=OptIn

Si et fixes a les dues ultimes linies, corresponen a les instal·lacions del XP al teu ordinador, elimina la que tingui el nom de la carpeta vella. En aquest exemple windows seria la vella i winxp la nova.

I en principi no cal tocar res més, com a ultim detallet, a la tercera linia, al default, assegurat que tingui el nom de la carpeta del nou windows

Un salut
weno, iasta, lunic problema es q a docunments and settins tinc la capeta de lanti cusuari i no la puc esborrar, i suposo q a archivos comunes tindre algu q no he esborrat, xo de moment rutlla...:P

com es podria esborrar la capeta d'usuari antic, a modo a prueva de fallos no ma deixat tpk...

Salut i gracies! [beer]
seerj escribió:weno, iasta, lunic problema es q a docunments and settins tinc la capeta de lanti cusuari i no la puc esborrar, i suposo q a archivos comunes tindre algu q no he esborrat, xo de moment rutlla...:P

com es podria esborrar la capeta d'usuari antic, a modo a prueva de fallos no ma deixat tpk...

Aixo ja em sona a cosa "rara", jo les vegades que he fet aixo no he tingut cap mena de problema...
Prova de passar un scandisk i despres esborrar, no sigui que hi hagi algun fallo al sistema de fitxers.
En el pitjor dels casos que continuessis sense poder o be podries entrar a la carpeta i anar-la mutilant, és a dir, entrar a dins i esborrar tot el que puguis; o bé engegar el win amb mode consola de sistema a veure si ho pots esborrar desde alla.. encara que per aixo calen 4 nocions basiques de l'antic ms-dos ^^

Un salut
esq no em deixa ni entrar...

no se, dema ia provaré lo del skandisc y si no ia parlarem de ms-dos, q minimament em defenc per akells llindars :P

nanit! [beer]
professor Cafetino! XD

Avui ha de ser un gran dia! 2ª Copa d'Europa!! Visca el Barça!
Visca el Barça i Visca Catalunya!

Bo qué pá!
bon dia!! un altre dia sense col·legi! [jaja] [jaja] [jaja]

avui el partit a casa sols o amb colegues....o a un bar a fer ambient i amb colegues tmb???
Bon dia!

Esperem que avui sigui un gran dia ^^

La "putada" es que teoricament faig classe de 3 a 9, pero tinc la sensació que plegare força abans de l'hora, apart que em se d'algun profe que es capaç de no venir xDDDD

I ja posats, quin creieu que sera el resultat?
Jo aposto un Barça 2 - Arsenal 0 [looco]

Un salut
io vui un 3-2
Espero que hi hagi força gols, si no sera mol avorrit
jo com el kurras, pero que el tercer del barça tardi en venir per fernos tenir el cor a la mà! [toctoc] [toctoc] [toctoc]

espero que guanyem, que jo vull anar a canaletes!! ^^
espero q guanyem pq sinó no em veig amb anims de demà suportar dos exàmens, mecànica i dibuix tècnic cawento

i ara mateix m'acabo de treure de sobre el d'història [looco] ja en tenia ganes...

PD: visca el barça!!!
hoy en un diario de estos, segun un estudio de psicologos, si el barça gana, es muy facil que se aprueve el estatut, y si pierde, lo tendrá chungo maragall y su estatut...para flipar xDDD
:S seerj, em poses en un dilema xDDDDD
seerj escribió:hoy en un diario de estos, segun un estudio de psicologos, si el barça gana, es muy facil que se aprueve el estatut, y si pierde, lo tendrá chungo maragall y su estatut...para flipar xDDD
que no t'extranyi....,... [tomaaa] [tomaaa] [tomaaa]
4-2 i patirem
jo en principi vaig al bar amb la colla ^^ que em conviden [chulito]

com aprovin l'estatut pel resultat del partit U_U ja podem dir que aquest país va malament ...
2-0, marcaran dos d'akets tres, deco, l'albino o l'eto'o.

Estic escoltant la musica k van dir k escoltava el reijkard i no esta mal xDD Van dir k va començar escoltan pop de jove pero k despres va anar evolucionan fins escoltar musica alternativa i rock no comercial i no se k mes van dir, el k si k m'en recordo es que escoltava nirvana, audioslave, deftones i tool. Akets dos ultims no els coneixia i ara estic escoltan algunes cançons, tan be.
Jo espero un 7-5 [looco]

L'entrevista d'ahir, no va anar gens bé, es el que te no tenir experiencia laboral amb contracte, pero bé, seguiremt buscant. [666]
NGC escribió:2-0, marcaran dos d'akets tres, deco, l'albino o l'eto'o.

Estic escoltant la musica k van dir k escoltava el reijkard i no esta mal xDD Van dir k va començar escoltan pop de jove pero k despres va anar evolucionan fins escoltar musica alternativa i rock no comercial i no se k mes van dir, el k si k m'en recordo es que escoltava nirvana, audioslave, deftones i tool. Akets dos ultims no els coneixia i ara estic escoltan algunes cançons, tan be.

jajjajajajaja = que jo xD, l'únic que només vaig arrivar a sentir els de audioslave i tools, XD i si està bé! ^^ xD

tredi sort per a la pròxima!
A mi me parece vergonzoso todo esto...xD

Cafetino, no me deja borrar las carpetas de usuarios antiguas, me dice que acceso denegado y pim pam plus xD

[beer]
però és impresionant com alguna gent té per segur q el barça guanyarà (esperem q si), un exemple: el reporters de cuatro han dit q pq guanyés l'arsenal, el barça tindria q tenir el seu pitjor partit + q arsenal tingués el millor partit + errors arbitrals + pilotes al pal= arsenal guanya....
I ja veus: gol anul·lat al Barça, gol de falta del Arsenal despres de una falta que no era, targeta groga al Troure o Eboue (no m'enrecordo) que era vermella... i guanyen xD
oscuros escribió:però és impresionant com alguna gent té per segur q el barça guanyarà (esperem q si), un exemple: el reporters de cuatro han dit q pq guanyés l'arsenal, el barça tindria q tenir el seu pitjor partit + q arsenal tingués el millor partit + errors arbitrals + pilotes al pal= arsenal guanya....
aixo en concret ho ha dit el director del mundo deportivo, el estruells ese... [uzi]
TENIM LA COPA!!!!!!!!!!!!!!!!! SOM ELS MILLOR!!!!!!

FORÇA BARÇA!!!!!!!!!!!!!!!!
olalaaa....

VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA!!!!!!!!!!!!!!!!1
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611