Catalans aixakeuvus xD (#28)

1, 2, 3, 4, 511
Sii estic orgulloss, he pogut estudiar tota la tarda.. fins ara, que masses hores seguides a aquesta epoca pot ser perjudicial XD

ia podre surtir de festa avui i dema amb la consciencia tranquila! [looco]
wenu chent, men vai de farra, hoy con un amigo de más, el trancazo que llevo encima xD, que passeu una bona tarda xD
jo no podre estar amb la consciencia tranquila :( i a sobre surto per anar a comprar unes botes i no estan les que vull U.U
Yo también me voy de farra.
jo he fet el vago tot el dia, he jugat a la play i ja ta ^_^ ara faré el mandra jeje.
I que farem de profit a la nit?
XD SPaMeR!!!!!!

tic veient CqC serveix com a cosa de profit?
jo tic miran l'habitació del pànic ^_^
així m'agrada ^_^ que siguis aplicada jeje.

jo esq mai he vist el final jajaja [jaja] [jaja]
Jo ja tinc a ma mare perque me l'expliqui mai falla [tomaaa]
dona si la grabes...

a CQC com va la cosa??

pd: ara ve la part q no he vist mai ^^
sa acabat pero han posat una seccio nova llastima q el reportaer no estigui bo [+risas] Pide por esa boquita XD! ta curios i la resta com sempre [plas]
perfí he pogut veure el final de la peli... ja tocava ^_^ jajaja.
jajaja ara a veure el cotilleo ?
ara tic am el buscador q fan un reportatge sobre la anorexia

el cotilleo avui n ta mol interesan
crec que ja el van fer
el de la mercedes, q surt la miss lleida, i la lorena bernal (x mi de les mes wapes com a misses q han sortit) i actors espanyols, jo no el vaig poder veure aprofito ara.
Ei hola, es urgent.

A veure si em podeu ajudar, necessito els horaris per anar demà a Salou pero no ho trobo per enlloc, Salou no surt a cercanias de renfe ni tampoc com a normal.

Si no em podeu ajudar ho entenc ^^u

merci
lodis escribió:el de la mercedes, q surt la miss lleida, i la lorena bernal (x mi de les mes wapes com a misses q han sortit) i actors espanyols, jo no el vaig poder veure aprofito ara.

xii
m'envien a dormir tornu en 10 min U.u destranguis

p.d he tornat [666] per poc eso si U.u
dons res ara tic miran aixo, no tardare en marxar o dic x si tornes ^^

jo vaig a "dormir" [ayay]
Tornat he tornat pero estic esperant a... si ara matam xdd pero no ara piru jo tambe "dormir"

"dormir"= llegir malpensats!!!!
caro caro....ara llegeixes?? [sati] pos a veure si ampliem cultura x el laurana ^_^

jaja, jo ja he acabat els llibres q tenai x llegir... aixi q... [666]
ja ho he trobat , merci xD
que fort xD
tia que tinc dos meus per llegirme : 1984 i el rpincep de la boira pero amb la plaça del diamant, marines i buscatges, un d'angles del qual no recordu el titul) i un de poemes de caste digam d'on trec el temps per la cultura de laurana !!!! [buuuaaaa] i a sobre encara tinc pendent los pilares de la tierra.
encara no t'has llegit los pilares de la tierra???

percer, man dit q posis tnt ^^
que va l'anava a llegir aquest estiu pero entre ana karenina i uns altres... i les tajes i les perdues de memoria i...no he pogut

p.d i avui anava a posar una peli sniffff

estic veientu pero no m'enteru de res tinc la veu fluixaaa ( ho acabo de posar pregunta que parlant?)
de la herencia de la pantoja (del pakirrin) i tot aket rollo.

wenus xiketa et deixo q el novio ja em truka a la porta ^^ veus jo no paso fred x les nits ^^

tapat bé am la manta!! dma ja te kontaré. [babas]
lodis escribió:de la herencia de la pantoja (del pakirrin) i tot aket rollo.

wenus xiketa et deixo q el novio ja em truka a la porta ^^ veus jo no paso fred x les nits ^^

tapat bé am la manta!! dma ja te kontaré. [babas]

¬¬ ets dulentaaaaa!!!!!!! sniff si dema em posare la manta o el nordic finet. Ale que passis bona nit dema me cuentas [jaja]
[bad] dema matare algu crec XD!

p.d la va robar oi? diuen q el pakirrin no va donarli la contrasenya i ella pillo la abrio y se la llevo [666] mira q es dulenta
jo no soc doletna, hi ha gen pitjor q van sudan de tu q diuen certes coses, nse dsps pq es keixen i bla,bla, bla...en fín ja sas ^_^

ata dma wapa!!

no et cansis masa. sitos de bona nit.
situs wapaaa

jo tambe piru ara
res, tu et quedes a fotrem bulla que les pijes no van a dormir d´hora xD
al final no era una "rebelde way" que no mira la serie? pero lu de clavar bulles vale ^^
Bona nit.

Compte que feu que us vigilo [toctoc] [toctoc]
Cafetino escribió:Bona nit.

Compte que feu que us vigilo [toctoc] [toctoc]
Ma portare beeee [jaja]
Aprofita perque nomes spamejare aquesta nit , tot això és molt ridícul.
Jo com les boles de drac, un cop al any y després off.

El cole que vas es la élite de la teva ciutat, això és innegable.
I la teva actitud es de rebelde aixi que.... :o

[carcajad]
és la elite perque els que creuen que no passaran la sele els fan repetir i si és concertat-privat U.U
elite?? crec que m'he perdut algo [+risas]
Esta parlant del cole al que vaig
res, la aya que va de modesta i és la élite [poraki]
Aix aquestes pijes de barcelona que van a coles privats/concertats :Ð

Es conya, jo al cole(primaria+eso) anava a un concertat, despres el batx el vaig fer en un públic
pos el meu te desde guarderia fins a batxillerat U.u
jo vai desde primaria i apart vaig creixer en un esplai on ara la majoria son okupes asi que aixi he salido jo
I la pija soc jo?...............................PIJO!!!!!!!!
Aya_cat escribió:
pos el meu te desde guarderia fins a batxillerat U.u
jo vai desde primaria i apart vaig creixer en un esplai on ara la majoria son okupes asi que aixi he salido jo

També vas del pal okupa? :Ð
que vaa jo ho vaig deixar quan ells estaven en la fase indepes rebels
una okupa elitista , ves per on :-|
kiuk escribió:una okupa elitista , ves per on :-|

l'unic que okupo es l'ordinador ^^

. p,d em sento analitzada ¬_¬ . Bona nit ara si vaig a llegir que ja tinc son [maszz]
Estás sent analitzada , sin tapujos xD.
[ginyo]
nanit, fins aviat
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511