lodis escribió:sou gafes jo kan he rentat els coxes (dels papas) mai m'ha plogut
pd: seerj tinc lo teu, t'ho envio x mail q ara vai a dinar fora ^^
lo de cridar thor no es res comparat en parlar am el mbl am ta mare (caro q si considerem la sabata un mbl) ^^ la meva amiga si q era feliç...jo mentres parlava am una grua de obres.... li deia q es movia masa sin comens la pedazo resaca del dia segúent...
jo feia servir una botella de calimocho d'antena ja deia jo que no hi havia cobertura U.U
io lultim cop que vaig sortir per barna, fa 2 setmanes, em va donar per entrar a tots els restaurants chinos que trobava i entrava amb els pantalons baixats diguent: Mesa pala dos?
A l'ultim casi em piquen.. xD
m'acabes d'alegrar el dia [qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto]
kurras escribió:io lultim cop que vaig sortir per barna, fa 2 setmanes, em va donar per entrar a tots els restaurants chinos que trobava i entrava amb els pantalons baixats diguent: Mesa pala dos? A l'ultim casi em piquen..
lodis
MegaAdicta!!!
8.323 mensajes y 1 foto desde may 2006
Editado 1 vez. Última: 12/10/2006 - 11:30:28 por lodis.
seerj escribió:menuda resaka, me acuerdo de ir ayer x las calles de marina con mis colegas y cada vez que salia un relampago todos gritando....THOOOOR xDDDD
jo kan em parteixo es kan posen al super cançó dle "cumpleaños feliz" en forma de remix a tota llet i tothom li dóna las mocadors ^_^ kans records de veure volar mocadors...
el llançament de lagarto tmb és molt típic un cops t'has pres uns kans xupitos
lodis escribió:jo kan em parteixo es kan posen al super cançó dle "cumpleaños feliz" en forma de remix a tota llet i tothom li dóna las mocadors ^_^ kans records de veure volar mocadors...
el llançament de lagarto tmb és molt típic un cops t'has pres uns kans xupitos
es kan treus el lagarto de dins la botella de xupitos i el comences a llançar de punta punta de la taula, es molt divertit,sobretot kan va a parar a la taula del costat