Catalans aixakeuvus xD (#28)

Cotilleo de la Durcal

A que siiii he de fer algu perque em doni el yoshi >.<. El matare a perdudes XD!, no l'estressem si li encanta que li anem darrere
WTF es FF? Firefox? xD o Final Fantasy?
final fnatasy x, o e dit abans jaja.

pos tmb...tic x enviarli un sms jaja.
A mi em matara ^^ si li enviu a saber on s'ha ficat
me espero a dmà ^_^ no hi ha presa.
me aburrooooooooo [agggtt] no pot ser tinc son a aquestes hores
que has dormit poc?? es pq no has fet res en tot el dia i estudiar cansa

no em digis q am disabte piraras a sobar a estes hores...

uff jo el finde q ve i el altre els tinc complerts i dsps ve el saló...este octubre no pararé, sort q ara puc fer el vago pq dsps am examens i treballs...
nu nu nu no anire a dormir [sonrisa]
pero estic morta i dema dinar familiar, estudiar i explicar-nos la vida entre ma cosina gran i jo, mentre sa germana dorm ( es molt jove per escoltar segons quines coses XD! [angelito] ... crec que sap més que sa germana i jo juntes pero wenuuuu

Aix fan algu interessant a la tv ?
ni fava, la tele la tinc posada x la play ^_^ pero en disabte....poca cosa

ja pasa, cada cop surten més "ensenyats" jajaja.

vagi bé el dinar!!! sitos.nanit.
menuda papa ayer...marina tiene tralladas mias cada 20 metros xDDD...putos cubalitros de absolut x 5 euros...cayeron demasiados...xD
seerj escribió:menuda papa ayer...marina tiene tralladas mias cada 20 metros xDDD...putos cubalitros de absolut x 5 euros...cayeron demasiados...xD

I no et van multar per incivic? [plas]
Maleides mosques que no es moren... en tinc aqui un parell i ja m'estan tocant els nassos cawento
bon diaaaa!!

jo les moskes en kan estan kietes els i tiro mata moskes pero res de res aki encara rulen... són indestructibles!!!

serem invaits x moskes!!! serà una nova raça [+risas]
lodis escribió:bon diaaaa!!

jo les moskes en kan estan kietes els i tiro mata moskes pero res de res aki encara rulen... són indestructibles!!!

serem invaits x moskes!!! serà una nova raça [+risas]

De fet fara un rato he anat a buscar l'spray, pero no se perque fa rato que no les veig.... hauran marxat amb algú X-D

I parlant de mosques, fa uns dies vaig anar a agafar el cotxe, que a vegades l'aparco a un 'descampat' al cantó de casa, i estava plagat de mosques, va ser entrar i no obrir la finestra, no fos cas que acabes amb okupes.
Ui, i les malparides no es van acabar de desenganxar fins que no vaig anar a 100Km/h

salut
és x el temps, q estan enganxifoses i no acaben de marxar...

com les que tingui akí siguin les teves.... ^_^

lo millor es kan estan al parabrises i tires l'aigua ^_^ jaja, llavors si q marxen [plas]
Mira que hi ha gent insensata.. XD
Ahir al Music Hall navem tots tajes ia, io i un colega meu ens vam enchufar al coxe dunes noies perque ens portesin a la catedral, i un atre colega estava a la parra alla dins, i quan va sortir ia no hi erem. El boig va pillar el seu coxe i ale, control dalcolemia.. [qmparto]
Va donar 0,55. No va arribar a la catedral.. XD
[jaja] [jaja] ja ho pots dir que no va arribar...

percer, kans punts treuen?? esq en akets temes ni idea.
lodis escribió:és x el temps, q estan enganxifoses i no acaben de marxar...

com les que tingui akí siguin les teves.... ^_^

lo millor es kan estan al parabrises i tires l'aigua ^_^ jaja, llavors si q marxen [plas]

La putada, es que estaven al capó i poca cosa podia fer...
Quan arribi a casa us poso les fotos perque em vaig quedar flipat ....

kurras escribió:Mira que hi ha gent insensata.. XD
Ahir al Music Hall navem tots tajes ia, io i un colega meu ens vam enchufar al coxe dunes noies perque ens portesin a la catedral, i un atre colega estava a la parra alla dins, i quan va sortir ia no hi erem. El boig va pillar el seu coxe i ale, control dalcolemia.. [qmparto]
Va donar 0,55. No va arribar a la catedral.. XD

Si es que no s'ha de beure els dies que es condueix... weno, nomes la birra/cubata reglamentari pero res més.

Això em recorda un cop que un colega que havia begut lo just per marcar segur, es va topar un control d'alcholemia, això que el fan bufar i el pavo marca 0'0, vam marxar d'allà que no ens ho creiem.
[teoria informatica]El tiu va provocar un buffer overflow al aparato xDDD[/teoria informatica]
O be va donar una volta justa al comptador X-D

salut
nidea de quans punts li han tret, encara no lhe vist desde ahir.. despres el trucare..

Nosatres tambe fem la broma sempre, desde els seients del redere tots tajes: Va que bufu iooo, a vere qui peta la maquina.. XD
kurras escribió:Nosatres tambe fem la broma sempre, desde els seients del redere tots tajes: Va que bufu iooo, a vere qui peta la maquina.. XD

Crec que a barrakes de Girona hi havia un lloc per bufar per veure si podies conduir.... clar que allò en comptes de fer un servei, es convertia en un concurs de a veure qui anava mes taja X-D

salut
abans aki hi havia un local q tmb tenia una makina, al final es va petar, el concurs era a veure ki aconseguia petar la makina... q majos la gen de x aki ^_^ [+risas]
Cafetino escribió:Crec que a barrakes de Girona hi havia un lloc per bufar per veure si podies conduir.... clar que allò en comptes de fer un servei, es convertia en un concurs de a veure qui anava mes taja X-D
axo tambe hi era a millennium..
Recordo que lu maxim que vaig donar va ser 0,68 o por ahi.. Al final ho van treure per axo, perque era pura competicio.. XD
Si es que hi ha molt de borraxo suelto [jaja]

Apa vaig a buscar el bocadell de jamó de jabug (llegir com si fos català) i mirare clerks2 (portatil r00lz) ^_^
jo tmb vaig a dinar, macarrons ^^
io tambe vaig a dinar, canelons.. [sonrisa]
algú a vist el dvd q reparteix ciu am el diari?? (ara n recordo kin)

a veure kan es tarda a obrir fil a misce...
lodis escribió:algú a vist el dvd q reparteix ciu am el diari?? (ara n recordo kin)

Pos el tinc per aqui que l'han dut amb el diari..... potser hi fare un vistaso rapid a veure que hi ha

salut
Lamentable l'actitut de TVE amb el pare d'en Toni Elias [nop]
cafetino, ja diras ktal ^^ jeje

men vaig a fer un rato el vago abans d estudiar [mad]

k ha pasat am tve 1??
Por primera vez en mi vida he pisado un cámping, y sinceramente, parece un campamento de gitanos rumanos.
ui pobret, que pasa, que tanta finura dels coles publics no pots anar a un camping??

doncs mira les "pijes" de coles de pago i em anat mes d'un cop i no ens suposa cap problema...pq deu ser?? que pasa, que es masa incomode?? (ells viuen així pq son un poble nómada)
morr escribió:Por primera vez en mi vida he pisado un cámping, y sinceramente, parece un campamento de gitanos rumanos.

A quina mena de camping has anat tu? [+risas]
Cafetino escribió:A quina mena de camping has anat tu? [+risas]

s/camping/comuna [jaja]
lodis escribió:k ha pasat am tve 1??

El pare de d'en Toni Elias estava tan nerviós (tremolant i tot) que no li sortia el castellà, deia una paraula en castellà i la resta de la frase en català, l'entrevistador anava traduint, com si entrevistes a un italià o un anglofon,pero el presentador (el de la cabina de retransmissions) l'ha tallat bruscament dient 'no puede hablar, no puede hablar', total no l'han deixat dir res, com si fos pecat parlar en català. Si no es normalitzen aquestes coses malament va el pais.
Estic fent una ullada al dvd de CiU i deu ni do quan de victimisme.... i com no, criticar per guanyar vots
sgaesux escribió:
El pare de d'en Toni Elias estava tan nerviós (tremolant i tot) que no li sortia el castellà, deia una paraula en castellà i la resta de la frase en català, l'entrevistador anava traduint, com si entrevistes a un italià o un anglofon,pero el presentador (el de la cabina de retransmissions) l'ha tallat bruscament dient 'no puede hablar, no puede hablar', total no l'han deixat dir res, com si fos pecat parlar en català. Si no es normalitzen aquestes coses malament va el pais.

Ha sigut brutal , he flipat molt xD
El pobre pare dient " Tinc por, tenia por pero en Toni......"
I el narrador cridant : NO PUEDE , NO PUEDE, LA EMOCIÓN LE IMPIDE HABLAR, NO PUEEDEEE, NO PUEDEEE"

Així cridant fins que han enfocat una part random del circuit , en fi, impressionant
cafetino ets el amo ^^ jaja, ja mo han dit q era super a saco,sobretot am el tripartit, a part q tve 3 no els hi havia cedit les imatges o algo així, aixó ho he sentit de lluny q tenia al tele posada mentre estava donant voltes.

sgaesux, ara he vist un resum, merci ^^ uff, tve 1...abans pq hi havia el urdaci i ara pq sí pq es la tele nacional...no hi ha més.

percert....el pp ja ha comenat am la pre-campanya ^_^ pobrets ja no saben q fer... aya, m'han dit q estaben prop de casa teva ^^ [plas]
He vist la cursa!!!! peazo cursa de l'elias ja li tocava pero pobre Pedrosa se l'ha jugat i s'ha emportat al Hayden pero wenu lu del pare de l'Elias ha estat bufff no li sortien les paraules en castellà perque estava emocionat (normal) i els de Tv1 [looco] no deixantlu parlar vergonyos

Ja poden haver passat per Hospi que jo estava a st Cugat en dinar familiar X-D han tingut sort

ehemm a quin camping has anat? perque els campings de comuna no tenen res!!! i una cosa clara campin no son campamentos

edit: Amb quin diari venia el cd de CIU perque amb el Periodico no venia ein?
mirala!! jaja, doncs era alli a la farga...et sona d'algo?? jajaja.

ktal el dinar, t'has atipat força??

jo la cursa la tenia muda q tava la telf, i dsps me posat a fer coses, x aixó no m'havia enterat de res...^^ dsps e vis els resums.
Xiiiiii com cada dos diumenges Paella!!!! (el meu avi es valencià) i les paelles ens surten bonisssimes

La farga ^^ no no em sona XD! la tinc a 10 min de casa XD!

jo la cursa senseraaa estem la familia dividida Rossi/Pedrosa i estimem a l'Elias [ayay] o sigui que imaginat
rossi es ... [tadoramo] encara q jo tmb em divideixo am el pedrosa, pero crec q va pujar masa rapid a 500, encara q es mol bo.

vaig a berenar
jo dintre d'una estona hi vaig
buas me fet un entrepà més bo de truita a la francesa....mmmm

llàstima q s'ha acabat rapid [jaja]
ya ves o reconec. jaja
jo ara tic berenant ^^ un bol de llet amb cereals ^^XD!
jo no tinc cereals :( dma aniré a comprar jaja.

ara em faras entrar gana de cereals...

merda el nastic a perdut :(
Jo no tinc gelocatils i em fa mal el cap [mamaaaaa]
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711